- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takhle to dopadá, když si nějaký úspěšný podnikatel nechá proluxovat mozek nějakou umělkyní. To by mě i celkem zajímalo, která z nich měla natolik velký přesvědčovací potenciál, že se do něčeho takového nechal uvrtat.
asi je u nás málo lidí, kteří si plní bobříka kultury
To je drsné, založit si firmu "pujčit jí 15 milionů" a když to nevyjde, tak je po své vlastní firmě vymáhat v insolvenci...
Naivita je prodávat lístky za 7 tisíc.
Skákajici řvouni by vydelali vic.Kdyby tech patnact milionu radsi rozinvestoval do ceskych konzervatoristu, nebo koupil Amu nastroje.
I taková věc jako je dřevěnej žebřík vypadá jednoduše, ale zkuste si ho jen tak ze startu vyrobit.
Nedávno jsem četl rozhovor s nějakým Jazzovým organizátorem akcí. Řekl, že vydělat se na tom nedá, musíte to brát jako koníček a podporu té hudbě kterou máte rád. Pustit se takhle do oboru ve kterém se neorietuje, neví jak to chodí a dá pravomoce lidem které nezná tak to může dopadnout jen tak jak to dopadlo.
Měl přivézt U2. Ale kam s nimi,že?
No -- naštěstí to jde i dobře a kvalitně :-) Udělat dobrou agenturu, která se takto věnuje umělcům, to není jen tak, ale jde to ;)
Třeba http://www.hudbapribram.cz ;) Jsou tam poměrně "hvězdné" postavy typu Šporcl, ale je to uděláno s citem a koncerty nebývají ani nudné či předražené (za tři kila na kvalitního umělce, to je zadarmo...) ;)
Dnes na sebe sotva vydělají koncerty pop music, ať už jde o festival nebo Metallicu, natož vážná hudba na kterou se lidi moc nehrnou. Podnikatelů co se spálí jsou mraky a ani se o nich nepíše.
Jako jo, ale dá se na tom vydělat. Jen to chce umět prodat a mít cit na dobrýho umělce, no ;)
Tak to silně připomíná chování českých politiků, jenže oni si svoje propadáky řeší na úkor státní pokladny. Stále platí - ševče, drž se svého kopyta!!! Že by to ale tohoto manažera zruinovalo, pochybuji.