Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Expanze Škody v Indii zadrhává. Prodeje klesají a firma mění strategii

Škoda Auto přestala v Indii prodávat fabie. V zemi se jí příliš nedaří. Navzdory nepříznivé situaci však odchod z trhu nezvažuje. Naopak chce posílit mezi dražšími auty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M17i98r49o39s94l60a79v 98J67o46c94h 3722751543548

Na začátku jim říkali: "Jste moc drazí a vaše auta nevydrží na našich cestách(silnicí se to nazývat nedá), moc toho neprodáte." Ale oni neee, přeci Škodná je prémiové auto a vydrží všecho. No a takhle to dopadá. :-P

+2/−1
4.2.2014 8:47
Foto

M67i96r81o79s51l98a53v 74S17t64e18i70n50e75r 6378794463585

Silnice mají Indové převážně asfaltované a přibližně ve stavu českých silnic II. třídy. Žádné díry nebo výtluky, jenom u letiště Santa Cruz u Bombaje jsem viděl prasklé vodovodní potrubí a naplavenou hlínu na silnici. V době monsúnu jsou ty silnice ovšem často zalité vodou- to u nás ale bývá také.

0/0
4.2.2014 8:58

M79i52r31o97s53l84a81v 67J13o83c64h 3542241863888

No tak to maximálně tzv. "National Highways"  když se zadaří. Jakmile odbočíte na vedlejší je to peklo. Vzhledem ke kvalitě stavby silnic i nové úseky moc dlouho nevydrží a peníze na údržbu nejsou. Sice se snaží kluci indický, ale neustálý nedostatek peněz a kvalitního materiálu, dělá z této snahy dost nadlidský úkol. Přeci jenom Indie je velká země, a i když tam do silnic cpou pěkné peníze, je to jako plivnutí.

0/0
4.2.2014 9:41

P81a22v28e41l 73O44d75r62a34z42i73l 6864899387320

;-D;-D;-D

Steinerovy pohádky.;-)

0/0
5.2.2014 11:43
Foto

L39u66k57á24š 95Z11á32v69o52d95s96k83ý 9941699201

600km dálnic na taj lidnatou zemi? Potěš koště. To se ani nedivím těmto výsledkům...

0/0
4.2.2014 7:23

A61l49e30x80a68n63d18r 47K72o23s14t89k96a 5649796979916

Víc než 50% indů nemá ani pitnou vodu, ani kanalizaci, spousty jich neumí číst a psát atd. Opravdu máte pocit, že je pro Indii vážným problémem absence dálnic?

+1/0
4.2.2014 8:32

J38o79s53e96f 95K10o90p87e58c52k75y 9454752605

No na druhou stranu cca 10-15% obyvatel zeme uz je mozne pocitat mezi stredni a vyssi tridu, tedy cca 160 000 000 lidi. takze pro ty to problem opravdu je

+1/0
4.2.2014 8:35

A79l91e24x79a34n65d18r 68K67o30s28t84k10a 5909216349146

Zato mobil má každý druhý. Což při životnosti přístrojů znamená, minimálně 150 milionů kusů prodaných za rok.

0/0
4.2.2014 9:00

P72a97v15e54l 25O26d22r65a49z38i91l 6204219427120

Co, Kopecký, bude indická opozice zapalovat policajty, aby Indové dostali svá lidská práva na dálnice? ;-D

0/0
5.2.2014 11:47

J96o62s34e96f 82K83o54p41e82c69k21y 9324782215

Jiste Odrazil, kdyz je bude indicka vlada a parlament omezovat ;-)

0/0
6.2.2014 15:19
Foto

M10i10r75o34s47l13a46v 69S15t63e75i11n24e84r 6378254583565

V Indii se létá a to poměrně levně, ovšem bez jakéhokoliv servisu, dostanete malý balíček Horalek a čaj. Zázrak, že tam spadne letadlo snad jenom jednou za několik roků.

0/0
4.2.2014 9:01

T87o25m86á47š 65J24u51r29e27č66k32a 3843132929423

Už když tam škodovka šla jsem se smál. V zemi kde spousta lidí nemá pomalu přístup ani k pitné vodě a na "dálnici" (čtyřproudá polní cesta) nejčastěji potkáte koňský povoz a  auta z 70. a 80. let.

0/−4
4.2.2014 7:05

V54i48k38t26o85r 72N39á65r36o56ž69n31ý 3809682698

Na druhou stranu potenciál růstu obrovský...tak proč tam nejít.

0/0
4.2.2014 8:20

J14o66s20e64f 44K62o33p62e43c61k81y 9284842795

Ja napsano vyse na jednu stranu je Indie chuda na druhou i tam uz existuje pres 150 000 000 potencionalnich zakazniku firmy Skoda a to za snahu a trpelivost opravdu stoji...;-)

+1/0
4.2.2014 8:36
Foto

M47i30r60o81s67l69a45v 97S98t72e83i57n59e60r 6898954913695

Koně jsem tam opravdu neviděl, za to mraky "tuk-tuků" a mopedů i motocyklů. Auta byla  především indické výroby v licenci Fiata Millecinquecento.

0/0
4.2.2014 8:52

A59l56e62x64a73n48d58r 79K30o85s94t63k13a 5539536849886

Ano, Indiká vláda moudře trvá na tom, aby se na dovozu výrobně podíleli i místní. Prostě dá to lidem práci.

+1/0
4.2.2014 6:48

P36e18t48r 22D98o34u15p66a46l 5791858135729

Nedivím se, prodávají tam Fabii a indický Rapid s držkou Fabie, kdo by to taky kupoval. Až teď tam poevropští ten Rapid.

Octavia se tam začala prodávat až nedávno, tak snad to tam rozjede.

0/0
3.2.2014 21:05

Z71b47y68n22ě67k 38K27o81ř55í22n32e87k 9484583139452

Takže Superb je vyšší střední třída :-D

+3/0
3.2.2014 20:52

T69o39m14á74š 70F63i86r53b56a60c31h56e97r 9360670724760

Není, ale majitelé Superbu to rádi slyší ;-)

+1/0
4.2.2014 7:49

J57o24s56e93f 89K85o25p67e17c79k95y 9254342595

i podle ADACu je Skoda Superb vyssi stredni trida

0/0
4.2.2014 8:41

M75i11r31o76s49l81a37v 11D18i60o25p64a16n 2176699828282

8-oA kdo by těm lhářům věřil?

0/0
4.2.2014 9:01

J53o59s21e90f 43K55o50p78e52c87k16y 9634822895

Proc by jim nekde nemel verit rozdeleni do trid? je to naopak rozdeleni zcela logicke ;-)

0/0
4.2.2014 9:46

M37i32c11h54a54l 76N59o28v90á48k 6556150955789

600 km dalnic?! To je jako kdybych chtel v Cesku vybudovat stredisko pro vysokohorskou turistiku:-)

+1/0
3.2.2014 20:46

A35l79e18š 96Z33e60l52i65n23k67a 1414542796

Oni si dálnice postaví, ale Vám hory už nevyrostou ;-D

+2/0
3.2.2014 20:48

P97e95t92r 31M47a35r69e86č42e15k 1613241169688

Ti si postaví prd a ne dálnice :-)  tam se krade stokrát víc než u nás.

0/−2
4.2.2014 0:15

M35a67r72e44k 38S59v71o53b72o79d18a 3403313475

Ale porad tam je vsechno stokrat levnejsi nez u nas.

0/0
4.2.2014 0:26

J71a19r42o22s98l95a61v 31N97o27v18á78k 3367904924736

Já si vždycky myslel, že názvy značek jako Mercedes, Audi atd se píšou s velkým písmenem, že by nová pravidla?

0/0
3.2.2014 20:08

A55l82e26š 91Z26e97l50i33n13k94a 1184542326

mercedes vs. vůz značky Mercedes

0/0
3.2.2014 20:47

A22l22e17š 13Z31e25l33i71n48k24a 1204172136

i když v kontextu, v jakém je to psáno, to mělo být s velkými písmeny

0/0
3.2.2014 20:50

L69a55d36i58s32l79a59v 98B33a35l23o39u30n 7721674191195

Jsem z toho článku nejaký zmetený.

Mají indové raději levné vozy bez vybavení nebo mají raději různé vychytávky.

No vlastně je mi to jedno, auta tam určitě prodávat nebudu.

+2/0
3.2.2014 19:09

L86u17k97á84š 14Š11l75e14h75o68f11e17r 1673169845229

Ti chudí asi berou to nejlevnější, bohatí pak vychytávky. Ostatně už to že většina kupujících u Škodovky má vlastního řidiče svědčí o jejich postavení ve společnosti ;-)

+1/0
3.2.2014 19:12

V94i95k53t72o38r 93N33á88r85o92ž73n10ý 3519642628

Ti chudí jsou rádi , že se zmůžou na kolo

0/0
3.2.2014 19:42

J39a20k32u10b 14N83o50v35á82k 8280143900962

A na tom kole pak jezdí k těm bohatým, aby jim mohli dělat řidiče ve škodovce.

0/0
3.2.2014 22:28

V26i67l17é53m 17P44ř72í22h64o40d58a 2224749953287

Vlastní řidič ve Fábii? Potěš koště ;-D

0/0
4.2.2014 13:52

L17u11k13á33š 14Š48l77e56h82o83f17e53r 1533709705549

A na to jste prisel jak?

0/0
4.2.2014 19:53

V33i13k36t72o27r 85N29á91r16o90ž50n73ý 3789722868

Nejlepší na tom všem je , že spousta zdejších diskutérů dříve radila škodovce vykašlat se na Evropu a vrhnout se do Číny a Indie... Realita je však taková , že ŠKODA prodá na českém trhu více aut než na tom indickém.....

+2/−1
3.2.2014 18:44

M39a87r31t27i81n 24U79l85e58h48l20a 4331694108

a to je zrejme velky problem Skodovky ...

0/0
3.2.2014 19:52

V90i28k50t93o85r 35N19á47r33o10ž31n80ý 3209262238

ŠKODA nemá problém s výrobou a prodejem aut.

V MB , Vrchlabí a Kvasinách se jede naplno

0/0
3.2.2014 22:04
Foto

M96i14r76o20s96l77a64v 32S53t87e39i53n26e77r 6348174613595

Československo byl už v době, kdy jsem v Indii byl (1985-1986) známý pojem. Zejména Jawy a jejich indické licenční odnože, pohon tříkolek Tuk-Tuk a traktory. Pro Indy bylo Československo stejně známé, jako Německo nebo Itálie. Z toh se těží dodnes, Škoda může v Indii být prestižním vozem.

0/0
3.2.2014 19:53

R91a25d71o98s78l91a47v 76K91l64a31u95d11a 5134628724602

To jistě. Jenže kolik Indů si tu prestižní značku může dovolit. :-)

0/0
3.2.2014 20:46

M44i42l23a71n 31S35t95r96n16a56d 9808923698983

no kdyby to bylo 1%, tak se bavime o 12 000 000 lidi +-

0/0
3.2.2014 21:42

J92a68n 30S28ů11r50a 4965343833722

Nicméně Čína je největším trhem Škody..už čtvrtým rokem....

0/0
3.2.2014 23:51
Foto

M29i85r10o10s56l86a35v 89S52t26e88i73n48e86r 6698884743125

Indie byla desítky let zásobována vozy Fiat 1500 vyráběnými v licenci. Sůl tam na silnice nepřijde, takže nerezavěly ale ty motory vyžadovaly péči. Nastavovat vůli ventilů, mazat na podvozku- asi jako česká Oktávie  1964. A jízda tam je pro Evropana opravdu divoká, mezi vozy tak na šířku dlaně, vše se tlačí stejným směrem a houká o sto šest. Horn please stojí na každém autozadku.

0/0
3.2.2014 18:42

J71i45ř65í 83S31u65c38h37ý 5808847606327

u Fabie navrhuji vyndat motor a dát pryč dveře. To by mohlo prodej zvýšit;-D

0/0
3.2.2014 18:39
Foto

M62i19r57o49s52l45a34v 95S49t29e30i90n49e52r 6198284293425

Zejména tam nikoho nezajímají airbagy, dveře by skutečně být nemusely a ty Tuk-Tuky mívají dvoutaktní dvouválce Jawa 350, vyráběné v Indii v licenci. Tempo 50 je srovnatelné s Mach 1 u letounů.

0/0
3.2.2014 18:45

D57a22n74i94e61l 48K16r45o63n44e71r 7294154506387

Skoda, ze neni na svete vice lidi, kteri se ridi rozumem. To s tim tempomatem je jeden z mnoha prikladu lidske blbosti...:-/

+2/−1
3.2.2014 18:32

V30i63k79t25o97r 44N34á63r78o61ž52n25ý 3739432778

Ekonomika celého světa je založena na lidské blbosti. Nebo si myslíte , že by náš systém fungoval , kdyby každý byl moudrý a rozumný ?

+1/0
3.2.2014 18:42

D56a19n17i47e37l 48K56r67o56n19e42r 7174814896337

Ano, ekonomika by fungovala i bez lidske blbosti...

0/0
3.2.2014 18:53

R30a23d78o61s28l88a38v 13K30l96a33u57d95a 5424198324422

To se jen někdo snažil bejt vtipnej. Bohatí Indové jsou jako bohatí Rusáci. Prostě musí mít všechno co je nabízeno. Jestli je to tempomat, nebo skládací síťka na motýli, to je jim úplně jedno. Vozů se na tamním trhu prodává cca 150.000 ročně. Těch z tempomatem určitě nebude většina.

0/0
3.2.2014 20:50

M85a87r62t21i67n 22U88l73e94h33l16a 4641374518

Skoda-Auto by se mela zamyslet nad kvalitou nekterych svych "manazeru" a misto bandy zkrachovalych mladoboleslavskych ucitelu zacit konecne zamestnavat lidi s manazerskym vzdelanim a zkusenostma. Jinak Hurt dovede Skodovku v Indii tam, kde ji dovedl v Cechach jeho kamarad Pecenka :-/

+2/−7
3.2.2014 18:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.