Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Expanze Škody v Indii zadrhává. Prodeje klesají a firma mění strategii

Škoda Auto přestala v Indii prodávat fabie. V zemi se jí příliš nedaří. Navzdory nepříznivé situaci však odchod z trhu nezvažuje. Naopak chce posílit mezi dražšími auty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M70i50r32o72s38l92a95v 18J97o89c18h 3912851893108

Na začátku jim říkali: "Jste moc drazí a vaše auta nevydrží na našich cestách(silnicí se to nazývat nedá), moc toho neprodáte." Ale oni neee, přeci Škodná je prémiové auto a vydrží všecho. No a takhle to dopadá. :-P

+2/−1
4.2.2014 8:47
Foto

M40i63r37o86s68l23a22v 94S69t71e44i86n67e63r 1145975898983

Silnice mají Indové převážně asfaltované a přibližně ve stavu českých silnic II. třídy. Žádné díry nebo výtluky, jenom u letiště Santa Cruz u Bombaje jsem viděl prasklé vodovodní potrubí a naplavenou hlínu na silnici. V době monsúnu jsou ty silnice ovšem často zalité vodou- to u nás ale bývá také.

0/0
4.2.2014 8:58

M79i51r37o52s48l79a12v 11J54o46c79h 3952961803328

No tak to maximálně tzv. "National Highways"  když se zadaří. Jakmile odbočíte na vedlejší je to peklo. Vzhledem ke kvalitě stavby silnic i nové úseky moc dlouho nevydrží a peníze na údržbu nejsou. Sice se snaží kluci indický, ale neustálý nedostatek peněz a kvalitního materiálu, dělá z této snahy dost nadlidský úkol. Přeci jenom Indie je velká země, a i když tam do silnic cpou pěkné peníze, je to jako plivnutí.

0/0
4.2.2014 9:41

P90a74v62e94l 83O81d18r60a42z33i34l 6734209317530

;-D;-D;-D

Steinerovy pohádky.;-)

0/0
5.2.2014 11:43
Foto

L86u87k10á11š 27Z60á33v87o24d56s83k67ý 9681759241

600km dálnic na taj lidnatou zemi? Potěš koště. To se ani nedivím těmto výsledkům...

0/0
4.2.2014 7:23

A72l74e62x64a75n88d51r 12K15o27s70t89k93a 5299246169916

Víc než 50% indů nemá ani pitnou vodu, ani kanalizaci, spousty jich neumí číst a psát atd. Opravdu máte pocit, že je pro Indii vážným problémem absence dálnic?

+1/0
4.2.2014 8:32

J78o10s59e91f 94K94o63p70e67c85k47y 9474982235

No na druhou stranu cca 10-15% obyvatel zeme uz je mozne pocitat mezi stredni a vyssi tridu, tedy cca 160 000 000 lidi. takze pro ty to problem opravdu je

+1/0
4.2.2014 8:35

A49l84e28x59a59n20d55r 55K63o45s84t93k82a 5559696389686

Zato mobil má každý druhý. Což při životnosti přístrojů znamená, minimálně 150 milionů kusů prodaných za rok.

0/0
4.2.2014 9:00

P10a50v91e88l 67O26d32r76a78z98i92l 6184139137640

Co, Kopecký, bude indická opozice zapalovat policajty, aby Indové dostali svá lidská práva na dálnice? ;-D

0/0
5.2.2014 11:47

J16o13s31e15f 75K69o64p94e46c33k45y 9234172105

Jiste Odrazil, kdyz je bude indicka vlada a parlament omezovat ;-)

0/0
6.2.2014 15:19
Foto

M22i17r11o39s27l47a96v 17S34t80e67i95n81e79r 1215615468603

V Indii se létá a to poměrně levně, ovšem bez jakéhokoliv servisu, dostanete malý balíček Horalek a čaj. Zázrak, že tam spadne letadlo snad jenom jednou za několik roků.

0/0
4.2.2014 9:01

T41o29m87á78š 34J64u61r98e45č54k55a 3643322129253

Už když tam škodovka šla jsem se smál. V zemi kde spousta lidí nemá pomalu přístup ani k pitné vodě a na "dálnici" (čtyřproudá polní cesta) nejčastěji potkáte koňský povoz a  auta z 70. a 80. let.

0/−4
4.2.2014 7:05

V76i65k90t91o78r 84N64á67r97o77ž49n46ý 3799862838

Na druhou stranu potenciál růstu obrovský...tak proč tam nejít.

0/0
4.2.2014 8:20

J83o83s85e84f 80K86o21p42e81c45k76y 9284122515

Ja napsano vyse na jednu stranu je Indie chuda na druhou i tam uz existuje pres 150 000 000 potencionalnich zakazniku firmy Skoda a to za snahu a trpelivost opravdu stoji...;-)

+1/0
4.2.2014 8:36
Foto

M61i68r58o65s80l15a24v 29S69t67e74i76n61e89r 1105835278813

Koně jsem tam opravdu neviděl, za to mraky "tuk-tuků" a mopedů i motocyklů. Auta byla  především indické výroby v licenci Fiata Millecinquecento.

0/0
4.2.2014 8:52

A21l60e70x70a78n47d30r 37K64o33s19t55k11a 5669626259466

Ano, Indiká vláda moudře trvá na tom, aby se na dovozu výrobně podíleli i místní. Prostě dá to lidem práci.

+1/0
4.2.2014 6:48

P19e90t80r 98D81o69u63p24a27l 5191148345319

Nedivím se, prodávají tam Fabii a indický Rapid s držkou Fabie, kdo by to taky kupoval. Až teď tam poevropští ten Rapid.

Octavia se tam začala prodávat až nedávno, tak snad to tam rozjede.

0/0
3.2.2014 21:05

Z41b97y28n93ě16k 50K79o89ř89í21n45e52k 9494893209232

Takže Superb je vyšší střední třída :-D

+3/0
3.2.2014 20:52

T65o18m23á46š 52F90i91r46b82a38c90h17e55r 9600370254130

Není, ale majitelé Superbu to rádi slyší ;-)

+1/0
4.2.2014 7:49

J72o22s11e36f 96K21o62p54e98c37k35y 9254632505

i podle ADACu je Skoda Superb vyssi stredni trida

0/0
4.2.2014 8:41

M15i54r95o81s61l71a21v 89D96i25o17p34a79n 2536249128522

8-oA kdo by těm lhářům věřil?

0/0
4.2.2014 9:01

J87o86s81e76f 91K79o83p80e47c20k89y 9384552925

Proc by jim nekde nemel verit rozdeleni do trid? je to naopak rozdeleni zcela logicke ;-)

0/0
4.2.2014 9:46

M33i52c57h92a41l 62N75o49v39á84k 6826250845289

600 km dalnic?! To je jako kdybych chtel v Cesku vybudovat stredisko pro vysokohorskou turistiku:-)

+1/0
3.2.2014 20:46

A71l41e18š 40Z95e83l46i37n81k73a 1224742216

Oni si dálnice postaví, ale Vám hory už nevyrostou ;-D

+2/0
3.2.2014 20:48

P61e31t60r 50M31a83r80e31č60e82k 1493751489578

Ti si postaví prd a ne dálnice :-)  tam se krade stokrát víc než u nás.

0/−2
4.2.2014 0:15

M95a93r76e94k 65S18v16o11b58o42d70a 3563943705

Ale porad tam je vsechno stokrat levnejsi nez u nas.

0/0
4.2.2014 0:26

J83a79r65o51s73l36a76v 63N31o73v62á44k 3907204574566

Já si vždycky myslel, že názvy značek jako Mercedes, Audi atd se píšou s velkým písmenem, že by nová pravidla?

0/0
3.2.2014 20:08

A56l18e97š 79Z84e78l44i78n55k92a 1174592716

mercedes vs. vůz značky Mercedes

0/0
3.2.2014 20:47

A27l79e74š 87Z19e46l79i26n97k11a 1214792416

i když v kontextu, v jakém je to psáno, to mělo být s velkými písmeny

0/0
3.2.2014 20:50

L71a13d41i30s26l94a52v 12B85a62l58o25u85n 7141444861945

Jsem z toho článku nejaký zmetený.

Mají indové raději levné vozy bez vybavení nebo mají raději různé vychytávky.

No vlastně je mi to jedno, auta tam určitě prodávat nebudu.

+2/0
3.2.2014 19:09

L80u28k27á91š 13Š92l87e56h81o72f76e40r 1573169855109

Ti chudí asi berou to nejlevnější, bohatí pak vychytávky. Ostatně už to že většina kupujících u Škodovky má vlastního řidiče svědčí o jejich postavení ve společnosti ;-)

+1/0
3.2.2014 19:12

V52i16k41t46o34r 75N21á16r68o41ž27n26ý 3729332418

Ti chudí jsou rádi , že se zmůžou na kolo

0/0
3.2.2014 19:42

J30a91k62u49b 67N20o53v72á44k 8320753700372

A na tom kole pak jezdí k těm bohatým, aby jim mohli dělat řidiče ve škodovce.

0/0
3.2.2014 22:28

V55i72l24é42m 96P13ř49í69h15o17d20a 2324719743717

Vlastní řidič ve Fábii? Potěš koště ;-D

0/0
4.2.2014 13:52

L83u57k40á42š 11Š54l85e92h46o13f48e30r 1913619405879

A na to jste prisel jak?

0/0
4.2.2014 19:53

V40i97k14t70o52r 57N89á44r40o88ž41n25ý 3849522268

Nejlepší na tom všem je , že spousta zdejších diskutérů dříve radila škodovce vykašlat se na Evropu a vrhnout se do Číny a Indie... Realita je však taková , že ŠKODA prodá na českém trhu více aut než na tom indickém.....

+2/−1
3.2.2014 18:44

M95a44r81t88i85n 90U43l69e81h69l78a 4771394588

a to je zrejme velky problem Skodovky ...

0/0
3.2.2014 19:52

V82i56k18t73o28r 78N34á66r13o28ž35n67ý 3959112228

ŠKODA nemá problém s výrobou a prodejem aut.

V MB , Vrchlabí a Kvasinách se jede naplno

0/0
3.2.2014 22:04
Foto

M23i70r18o93s85l51a85v 20S71t54e96i96n38e31r 1115735798593

Československo byl už v době, kdy jsem v Indii byl (1985-1986) známý pojem. Zejména Jawy a jejich indické licenční odnože, pohon tříkolek Tuk-Tuk a traktory. Pro Indy bylo Československo stejně známé, jako Německo nebo Itálie. Z toh se těží dodnes, Škoda může v Indii být prestižním vozem.

0/0
3.2.2014 19:53

R84a57d41o32s50l65a72v 90K39l40a63u62d27a 5944418564682

To jistě. Jenže kolik Indů si tu prestižní značku může dovolit. :-)

0/0
3.2.2014 20:46

M98i70l82a52n 17S95t46r46n29a31d 9808953448123

no kdyby to bylo 1%, tak se bavime o 12 000 000 lidi +-

0/0
3.2.2014 21:42

J53a55n 17S21ů52r79a 4895293513312

Nicméně Čína je největším trhem Škody..už čtvrtým rokem....

0/0
3.2.2014 23:51
Foto

M94i22r54o55s18l36a11v 64S80t62e11i12n96e17r 1765605948853

Indie byla desítky let zásobována vozy Fiat 1500 vyráběnými v licenci. Sůl tam na silnice nepřijde, takže nerezavěly ale ty motory vyžadovaly péči. Nastavovat vůli ventilů, mazat na podvozku- asi jako česká Oktávie  1964. A jízda tam je pro Evropana opravdu divoká, mezi vozy tak na šířku dlaně, vše se tlačí stejným směrem a houká o sto šest. Horn please stojí na každém autozadku.

0/0
3.2.2014 18:42

J31i43ř90í 94S93u37c20h17ý 5208827876767

u Fabie navrhuji vyndat motor a dát pryč dveře. To by mohlo prodej zvýšit;-D

0/0
3.2.2014 18:39
Foto

M78i78r28o61s57l94a50v 90S38t92e29i25n25e81r 1105505588103

Zejména tam nikoho nezajímají airbagy, dveře by skutečně být nemusely a ty Tuk-Tuky mívají dvoutaktní dvouválce Jawa 350, vyráběné v Indii v licenci. Tempo 50 je srovnatelné s Mach 1 u letounů.

0/0
3.2.2014 18:45

D43a91n83i13e97l 17K39r98o27n27e45r 7104254276767

Skoda, ze neni na svete vice lidi, kteri se ridi rozumem. To s tim tempomatem je jeden z mnoha prikladu lidske blbosti...:-/

+2/−1
3.2.2014 18:32

V13i83k32t83o44r 59N81á19r13o56ž37n24ý 3749792228

Ekonomika celého světa je založena na lidské blbosti. Nebo si myslíte , že by náš systém fungoval , kdyby každý byl moudrý a rozumný ?

+1/0
3.2.2014 18:42

D37a68n58i19e49l 95K91r74o80n21e31r 7574764336557

Ano, ekonomika by fungovala i bez lidske blbosti...

0/0
3.2.2014 18:53

R37a76d11o48s21l96a77v 66K23l50a60u81d79a 5564698924632

To se jen někdo snažil bejt vtipnej. Bohatí Indové jsou jako bohatí Rusáci. Prostě musí mít všechno co je nabízeno. Jestli je to tempomat, nebo skládací síťka na motýli, to je jim úplně jedno. Vozů se na tamním trhu prodává cca 150.000 ročně. Těch z tempomatem určitě nebude většina.

0/0
3.2.2014 20:50

M28a15r88t75i51n 16U77l79e20h19l50a 4711224118

Skoda-Auto by se mela zamyslet nad kvalitou nekterych svych "manazeru" a misto bandy zkrachovalych mladoboleslavskych ucitelu zacit konecne zamestnavat lidi s manazerskym vzdelanim a zkusenostma. Jinak Hurt dovede Skodovku v Indii tam, kde ji dovedl v Cechach jeho kamarad Pecenka :-/

+2/−7
3.2.2014 18:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.