Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Expanze Škody v Indii zadrhává. Prodeje klesají a firma mění strategii

Škoda Auto přestala v Indii prodávat fabie. V zemi se jí příliš nedaří. Navzdory nepříznivé situaci však odchod z trhu nezvažuje. Naopak chce posílit mezi dražšími auty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M35i44r33o13s23l72a56v 19J26o25c62h 3902171483928

Na začátku jim říkali: "Jste moc drazí a vaše auta nevydrží na našich cestách(silnicí se to nazývat nedá), moc toho neprodáte." Ale oni neee, přeci Škodná je prémiové auto a vydrží všecho. No a takhle to dopadá. :-P

+2/−1
4.2.2014 8:47
Foto

M18i46r40o80s46l55a46v 51S82t82e89i44n53e67r 6298224893925

Silnice mají Indové převážně asfaltované a přibližně ve stavu českých silnic II. třídy. Žádné díry nebo výtluky, jenom u letiště Santa Cruz u Bombaje jsem viděl prasklé vodovodní potrubí a naplavenou hlínu na silnici. V době monsúnu jsou ty silnice ovšem často zalité vodou- to u nás ale bývá také.

0/0
4.2.2014 8:58

M59i16r54o72s83l14a13v 70J12o10c51h 3272871843928

No tak to maximálně tzv. "National Highways"  když se zadaří. Jakmile odbočíte na vedlejší je to peklo. Vzhledem ke kvalitě stavby silnic i nové úseky moc dlouho nevydrží a peníze na údržbu nejsou. Sice se snaží kluci indický, ale neustálý nedostatek peněz a kvalitního materiálu, dělá z této snahy dost nadlidský úkol. Přeci jenom Indie je velká země, a i když tam do silnic cpou pěkné peníze, je to jako plivnutí.

0/0
4.2.2014 9:41

P29a14v97e59l 56O89d19r87a13z52i65l 6674359157360

;-D;-D;-D

Steinerovy pohádky.;-)

0/0
5.2.2014 11:43
Foto

L42u34k28á46š 48Z29á80v27o53d79s73k91ý 9811629471

600km dálnic na taj lidnatou zemi? Potěš koště. To se ani nedivím těmto výsledkům...

0/0
4.2.2014 7:23

A78l22e87x43a11n49d40r 37K96o73s55t18k93a 5269936939256

Víc než 50% indů nemá ani pitnou vodu, ani kanalizaci, spousty jich neumí číst a psát atd. Opravdu máte pocit, že je pro Indii vážným problémem absence dálnic?

+1/0
4.2.2014 8:32

J66o58s44e83f 91K82o57p60e94c84k60y 9204362185

No na druhou stranu cca 10-15% obyvatel zeme uz je mozne pocitat mezi stredni a vyssi tridu, tedy cca 160 000 000 lidi. takze pro ty to problem opravdu je

+1/0
4.2.2014 8:35

A91l44e33x78a73n84d72r 66K56o29s46t83k45a 5989876539306

Zato mobil má každý druhý. Což při životnosti přístrojů znamená, minimálně 150 milionů kusů prodaných za rok.

0/0
4.2.2014 9:00

P78a33v65e96l 65O68d52r63a55z38i98l 6274579577780

Co, Kopecký, bude indická opozice zapalovat policajty, aby Indové dostali svá lidská práva na dálnice? ;-D

0/0
5.2.2014 11:47

J45o77s70e56f 83K88o84p12e80c43k79y 9694972285

Jiste Odrazil, kdyz je bude indicka vlada a parlament omezovat ;-)

0/0
6.2.2014 15:19
Foto

M25i10r41o58s10l25a21v 48S64t70e64i98n23e76r 6298144243925

V Indii se létá a to poměrně levně, ovšem bez jakéhokoliv servisu, dostanete malý balíček Horalek a čaj. Zázrak, že tam spadne letadlo snad jenom jednou za několik roků.

0/0
4.2.2014 9:01

T72o17m84á27š 50J40u73r84e11č62k18a 3223752829503

Už když tam škodovka šla jsem se smál. V zemi kde spousta lidí nemá pomalu přístup ani k pitné vodě a na "dálnici" (čtyřproudá polní cesta) nejčastěji potkáte koňský povoz a  auta z 70. a 80. let.

0/−4
4.2.2014 7:05

V82i22k57t39o29r 39N41á77r14o28ž69n40ý 3729502308

Na druhou stranu potenciál růstu obrovský...tak proč tam nejít.

0/0
4.2.2014 8:20

J41o25s43e66f 92K77o24p11e17c67k50y 9254972695

Ja napsano vyse na jednu stranu je Indie chuda na druhou i tam uz existuje pres 150 000 000 potencionalnich zakazniku firmy Skoda a to za snahu a trpelivost opravdu stoji...;-)

+1/0
4.2.2014 8:36
Foto

M17i89r85o62s46l14a63v 53S30t72e20i60n59e55r 6968214973955

Koně jsem tam opravdu neviděl, za to mraky "tuk-tuků" a mopedů i motocyklů. Auta byla  především indické výroby v licenci Fiata Millecinquecento.

0/0
4.2.2014 8:52

A80l81e91x76a49n34d62r 19K66o77s90t45k50a 5249406709456

Ano, Indiká vláda moudře trvá na tom, aby se na dovozu výrobně podíleli i místní. Prostě dá to lidem práci.

+1/0
4.2.2014 6:48

P39e54t62r 96D61o38u34p92a37l 5961168905689

Nedivím se, prodávají tam Fabii a indický Rapid s držkou Fabie, kdo by to taky kupoval. Až teď tam poevropští ten Rapid.

Octavia se tam začala prodávat až nedávno, tak snad to tam rozjede.

0/0
3.2.2014 21:05

Z10b58y18n93ě15k 80K54o36ř23í28n66e63k 9534813679192

Takže Superb je vyšší střední třída :-D

+3/0
3.2.2014 20:52

T56o95m67á34š 44F14i46r44b47a90c33h63e14r 9800380174260

Není, ale majitelé Superbu to rádi slyší ;-)

+1/0
4.2.2014 7:49

J30o13s73e38f 85K84o41p52e34c45k49y 9814512345

i podle ADACu je Skoda Superb vyssi stredni trida

0/0
4.2.2014 8:41

M15i36r72o53s34l32a59v 53D61i50o68p69a75n 2176909748362

8-oA kdo by těm lhářům věřil?

0/0
4.2.2014 9:01

J43o10s48e10f 38K12o40p75e63c60k15y 9274602135

Proc by jim nekde nemel verit rozdeleni do trid? je to naopak rozdeleni zcela logicke ;-)

0/0
4.2.2014 9:46

M93i66c87h23a32l 38N13o90v20á93k 6396300145639

600 km dalnic?! To je jako kdybych chtel v Cesku vybudovat stredisko pro vysokohorskou turistiku:-)

+1/0
3.2.2014 20:46

A35l87e90š 82Z75e79l15i44n42k49a 1784912716

Oni si dálnice postaví, ale Vám hory už nevyrostou ;-D

+2/0
3.2.2014 20:48

P33e92t57r 22M85a85r17e64č57e56k 1873791699558

Ti si postaví prd a ne dálnice :-)  tam se krade stokrát víc než u nás.

0/−2
4.2.2014 0:15

M26a71r35e20k 30S80v34o40b10o63d35a 3243133835

Ale porad tam je vsechno stokrat levnejsi nez u nas.

0/0
4.2.2014 0:26

J21a43r26o93s70l50a41v 11N66o26v80á69k 3777744144956

Já si vždycky myslel, že názvy značek jako Mercedes, Audi atd se píšou s velkým písmenem, že by nová pravidla?

0/0
3.2.2014 20:08

A68l24e56š 86Z54e69l18i46n84k86a 1604672466

mercedes vs. vůz značky Mercedes

0/0
3.2.2014 20:47

A91l14e61š 76Z63e93l31i73n75k84a 1444532106

i když v kontextu, v jakém je to psáno, to mělo být s velkými písmeny

0/0
3.2.2014 20:50

L76a63d69i88s79l66a24v 29B93a57l48o98u86n 7521284691165

Jsem z toho článku nejaký zmetený.

Mají indové raději levné vozy bez vybavení nebo mají raději různé vychytávky.

No vlastně je mi to jedno, auta tam určitě prodávat nebudu.

+2/0
3.2.2014 19:09

L25u80k32á64š 81Š38l29e11h40o82f10e43r 1903599625659

Ti chudí asi berou to nejlevnější, bohatí pak vychytávky. Ostatně už to že většina kupujících u Škodovky má vlastního řidiče svědčí o jejich postavení ve společnosti ;-)

+1/0
3.2.2014 19:12

V79i92k32t12o41r 86N83á13r76o13ž34n94ý 3619442108

Ti chudí jsou rádi , že se zmůžou na kolo

0/0
3.2.2014 19:42

J72a34k76u97b 90N34o39v69á48k 8870653240832

A na tom kole pak jezdí k těm bohatým, aby jim mohli dělat řidiče ve škodovce.

0/0
3.2.2014 22:28

V84i98l91é26m 65P97ř52í60h68o17d50a 2444879983627

Vlastní řidič ve Fábii? Potěš koště ;-D

0/0
4.2.2014 13:52

L49u51k45á97š 62Š79l74e48h38o24f61e91r 1553259345209

A na to jste prisel jak?

0/0
4.2.2014 19:53

V17i56k23t64o88r 46N19á20r76o45ž18n56ý 3689772548

Nejlepší na tom všem je , že spousta zdejších diskutérů dříve radila škodovce vykašlat se na Evropu a vrhnout se do Číny a Indie... Realita je však taková , že ŠKODA prodá na českém trhu více aut než na tom indickém.....

+2/−1
3.2.2014 18:44

M40a65r32t29i13n 10U66l61e44h43l63a 4921624858

a to je zrejme velky problem Skodovky ...

0/0
3.2.2014 19:52

V33i14k31t53o54r 57N88á71r73o52ž42n94ý 3319422738

ŠKODA nemá problém s výrobou a prodejem aut.

V MB , Vrchlabí a Kvasinách se jede naplno

0/0
3.2.2014 22:04
Foto

M43i65r37o61s78l53a45v 86S47t79e78i50n33e92r 6618874783565

Československo byl už v době, kdy jsem v Indii byl (1985-1986) známý pojem. Zejména Jawy a jejich indické licenční odnože, pohon tříkolek Tuk-Tuk a traktory. Pro Indy bylo Československo stejně známé, jako Německo nebo Itálie. Z toh se těží dodnes, Škoda může v Indii být prestižním vozem.

0/0
3.2.2014 19:53

R75a43d81o24s92l81a54v 49K18l22a77u71d23a 5374928194112

To jistě. Jenže kolik Indů si tu prestižní značku může dovolit. :-)

0/0
3.2.2014 20:46

M47i42l60a87n 52S66t75r69n74a10d 9218113348923

no kdyby to bylo 1%, tak se bavime o 12 000 000 lidi +-

0/0
3.2.2014 21:42

J72a91n 70S37ů80r84a 4635183613272

Nicméně Čína je největším trhem Škody..už čtvrtým rokem....

0/0
3.2.2014 23:51
Foto

M96i39r51o14s91l40a69v 38S55t31e47i60n85e47r 6738944483625

Indie byla desítky let zásobována vozy Fiat 1500 vyráběnými v licenci. Sůl tam na silnice nepřijde, takže nerezavěly ale ty motory vyžadovaly péči. Nastavovat vůli ventilů, mazat na podvozku- asi jako česká Oktávie  1964. A jízda tam je pro Evropana opravdu divoká, mezi vozy tak na šířku dlaně, vše se tlačí stejným směrem a houká o sto šest. Horn please stojí na každém autozadku.

0/0
3.2.2014 18:42

J14i39ř87í 72S48u46c76h59ý 5218137986467

u Fabie navrhuji vyndat motor a dát pryč dveře. To by mohlo prodej zvýšit;-D

0/0
3.2.2014 18:39
Foto

M19i76r14o79s12l87a58v 24S51t76e70i69n96e42r 6628124623245

Zejména tam nikoho nezajímají airbagy, dveře by skutečně být nemusely a ty Tuk-Tuky mívají dvoutaktní dvouválce Jawa 350, vyráběné v Indii v licenci. Tempo 50 je srovnatelné s Mach 1 u letounů.

0/0
3.2.2014 18:45

D15a42n34i77e69l 86K32r57o75n46e73r 7144664316907

Skoda, ze neni na svete vice lidi, kteri se ridi rozumem. To s tim tempomatem je jeden z mnoha prikladu lidske blbosti...:-/

+2/−1
3.2.2014 18:32

V78i70k35t57o85r 11N64á28r44o82ž12n51ý 3399582968

Ekonomika celého světa je založena na lidské blbosti. Nebo si myslíte , že by náš systém fungoval , kdyby každý byl moudrý a rozumný ?

+1/0
3.2.2014 18:42

D69a15n89i24e70l 46K43r55o61n97e46r 7774194876367

Ano, ekonomika by fungovala i bez lidske blbosti...

0/0
3.2.2014 18:53

R28a29d93o32s32l37a94v 79K70l45a44u16d76a 5914688324142

To se jen někdo snažil bejt vtipnej. Bohatí Indové jsou jako bohatí Rusáci. Prostě musí mít všechno co je nabízeno. Jestli je to tempomat, nebo skládací síťka na motýli, to je jim úplně jedno. Vozů se na tamním trhu prodává cca 150.000 ročně. Těch z tempomatem určitě nebude většina.

0/0
3.2.2014 20:50

M22a92r44t32i74n 18U34l31e72h80l21a 4861484668

Skoda-Auto by se mela zamyslet nad kvalitou nekterych svych "manazeru" a misto bandy zkrachovalych mladoboleslavskych ucitelu zacit konecne zamestnavat lidi s manazerskym vzdelanim a zkusenostma. Jinak Hurt dovede Skodovku v Indii tam, kde ji dovedl v Cechach jeho kamarad Pecenka :-/

+2/−7
3.2.2014 18:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.