- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Srážka s ptákem může ovlivnit let? Musí být pořádnej pták
A jednu z nejdulezitejsich veci co schvalili ani neuvedete clanek na h. Dopravci uz nebudou moct rusit zpatecni letenky, pokud cestujici nenastoupi na cestu tam.
Muzou tam tocit predsedy jak chteji, ale pokud se ODS bude nadale posouvat smerem ke strane takovyhle regulaci, tak stale pujdou do ...
To jako budou muset "transparentně" uvést cenu za platbu převodem bez zavazadla, cenu za platbu debetkou bez zavazadla, cenu za platbu kreditkou bez zavazadla, cenu za platbu převodem s 1 zavazadlem, cenu za platbu debetkou s 1 zavazadlem, ...
Když si někdo neumí sečíst 2-3 položky, ať mu letenky kupuje opatrovník!
Problém je, že abyste se tyhle příplatky pořádně dozvěděl, musíte na webu často projít celým procesem rezervace (jména pasažérů, věk, odmítnout všechna možná pojištění rezervace hotelů a aut) až k poslednímu kroku.
Což ztěžuje orientaci na trhu. Bude to snad dělat každý pasažér pro několik aerolinek? Nejspíš ne a proto takto nepřehledný trh znamená selhání trhu a tudíž i vyšší ceny ...
ja dostal tech 200Eur v pohode. Sice to trvalo asi mesic, ale dostal
zrejme jste se dostal do situace, kde spolecnost nemela pro dotycny let letadlo na cas. Pak neni co zkoumat a vse je jasne. Myslim ze v clanku je hlavne zminovano, jaka situace bude nebo nebude splnovat kriteria pro odskodneni. Napr. posledni problem Travelu na arabskem polostrove byl jasnym prikladem, kdy maji cestujci narok na odskodneni. Naproti tomu zrusene lety v USA pri snehove kalamite jsou jasnym rpikaldem toho, kdy cestujci narok na odskodneni nema.