Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zlevnění fabií zabralo, Škoda zavedla kvůli poptávce přesčasy

Automobilka Škoda Auto musí nečekaně zavádět přesčasy při výrobě svého kdysi nejprodávanějšího modelu. Zlevnění fabií o desítky tisíc přineslo nečekaně velkou poptávku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J90a41r80o74s87l80a31v 37Z95a63h12r27a42d66n26í30č42e87k 7275150854881

A co by jste chtěli za ty peníze? Vždyť Favorit Solitare 1.3 50 kW v 94 roce stál 299 000,- Kč a měl volant a pedály a dnešní Fabia je levnější a lépe vybavená za ty prachy. Jak vidím, někteří by chtěli škodovku za 50 000,- s plnou výbavou.

+3/0
7.2.2014 19:36

M28a89r77c78e75l 25T27u30n11k56a 9235337384545

Jo,tak to bude Fabie Junior c.2,vybavou zevnitr i venku delalo dojem,ze vuz predcasne opustil montazni linku.

Horsi je ze takto male,robustni,ale tezke auto bude pohanet 1.2HTP,47kw na 1tunu;to je skoro jak S120L 38,3kW na 870kg. V roce 2014.........tragedie.

Krome zen  a duchodcu by na tuto verzi nikdo nemel ani pomyslet,i kdyz.......mno,nekupte to za ty prachy8-o.

+1/0
7.2.2014 15:01

J98i86n53d95ř36i55c96h 25Š13k46o94p11e93k 4395501970335

a druhá tragédie (bouda na lidi) je papírová spotřeba. Nasimulujou naprosto nereálný podmínky provozu, při měření odpojí vše co má nějaký požadavek na výkon, vylezou papírové hodnoty a lidi pak vidí jezdí to za 6 l/100 a koupí to.

V reálným provozu takovýhle motůrek žere jako tank

0/0
8.2.2014 14:21

M58a64r72t21i79n 27K73o56v92á81ř 2951750589316

Nejhorší na tom je, že takhle podvádět se spotřebou nutí všechny výrobce aut nesmyslná (údajně ekologická) nařízení EU.

0/0
9.2.2014 21:23

P16e21t28r 14H39l50o31u13š91e58k 9766903545291

pokud se s takovym autíčkem budete snažit na rozjezdech soupeřit s dvoulitrama a hnát to po dálnici 150, tak samozřejmě pujde spotřeba i dost nad 8. Je to o stylu jízdy

0/0
13.2.2014 19:40

J21o52s16e50f 82S82v66o40b56o58d33a 7386312899254

Nemuzu si pomoct ale tato Fabka je pomerne osklive auto. Vypada to jako zmutovany minicooper na ktery nekdo primontoval cumak z jineho auta.  ( ale jinak jsem fanda zn. Skoda a doufam ze pristi generace bude hezci.. stejne jako jeji jine modely)

+1/0
7.2.2014 12:39

P36a91v85e61l 25O91d19r44a61z59i53l 6134469217650

Třeba jo, ale Škoda má dost fandů design nedesign, zejména po slevě pro flotily.

0/0
7.2.2014 13:13

J69a95r43d16a 26S46o33k72o47l 1366418901841

Zlevněte všechny model a vyděláte daleko víc nžli nyní.

0/−2
7.2.2014 11:40

D36a28n77i35e39l 93B56ř95e27n47e51k 5814984853469

Za 220t. se to pořád nevyplati nic to nemá reálná cena tak 145t.:-)

+1/0
7.2.2014 10:11

J54i48ř75í 50P93a33u85l 3856115897972

Reálná cena souvisí s kupní silou v daném regionu. A to s kupní silou průměrnou, ne individuální. :-)

0/0
7.2.2014 10:25

P39ř10e73m17y35s84l 97H62r48o44m21a11d30a 2474356298251

To máte naprosto pravdu, lidé u nás stále kňourají, ale pak si kupují předražená auta. Škoda auto by klidně mohla zlevnit i výrazněji, když má na to platit průměrnou dělnickou mzdu cca 37 000,- Kč. 

Prostě to stačí nekupovat a oni to zlevní. Jen čím pak člověk bude jezdit, když všechny autobusové linky byly zrušeny ?;-)

0/0
7.2.2014 11:17

T56o67m65á32š 22V46e85r45n46e42r 6609831617206

Pěkná blbost s tou mzdou...

0/0
7.2.2014 12:12

A51n49t41o41n17í61n 16S45e30b44e73r66a 7313968800199

Já to koupil v dobrém stavu za 130, víc mi za to přišlo moc.

0/0
10.2.2014 15:40

M28i80l85o98š 49B63o56u47k55a47l 8623657843534

Třeba to zlomí i tradiční obhájce stočených ojížděnek a potápek, kteří se poplácávají po zádech a vzájemně si potvrzují, že přeci stačí u těch dvacetiletých skvostů jen měnit ten "spotřebák", jinak je to stejné, ne-li lepší jak nové auto, které už stejně není, co to bývalo;-D

+1/0
7.2.2014 9:34

P65a54v86e38l 74O80d85r73a68z97i27l 6754579477500

... a ojeté stočené a utopené fóbie nebude komu prodávat...

0/0
7.2.2014 10:52

P36e47t46r 81M89i94c15h46a98l 2540654951742

... ale skláři budou mít co žrát. :-)

0/0
7.2.2014 11:53

P85ř30e33m40y64s44l 70H14r67o13m31a32d70a 2764536478621

Tak koupě nového auta je pro mne také nově variantou. Zatím se vždy kupoval auta lehce ojetá - vždy se to vyplácelo. V současnosti však procházím naše autobazary a koukám na mobile.de a nestačím se divit. Za poslední roky se kvalita prodávaných ojetin radikálně zhoršila - asi v době krize lidé zanedbávali řádnou údržbu. Možná také to, že lidé nekupovali nová auta znamenalo větší poptávku na trhu s ojetými. Prostě ceny ojetin v našich autobazarech v porovnání s kvalitou - to je zoufalost, která člověka nutí podívat se po novém autě.  Ještě mne tedy čeká okružní cesta po německých bazarech, ale vzhledem k vzestupu Eura, se možná asi opravdu v současnosti vyplatí jít do nového:-/

0/0
7.2.2014 8:09

L66i72b61o42r 18M47i17k98u88l78á79š33e62k 1969209454247

Děkujeme za příspěvek píár oddělení Škoda Auto, a.s. ;-D

0/−1
7.2.2014 10:41

P68ř10e93m95y52s85l 70H96r87o84m78a18d38a 2624956978911

no proto jsem také raděj zamlčel značku aut, kterou preferuji ;-)

Ale je to opravdu jedno, když se dnes podíváte na ojetinu jakékoliv značky, tak začnete uvažovat o novém autě. Podotýkám, že já vždy považoval nákup nového auta za nejhorší investice, ale po tom co jsem viděl v poslední době v našich autobazarech - cena a stav;-( - tak doufám, že něco seženu v SRN. Jinak tedy raděj nové;-)

0/0
7.2.2014 11:09
Foto

M55i76r27o94s62l67a35v 30S28t29e12i14n73e17r 6778454103795

Řešil jsem stejný problém, i německé bazary jsou už téměř všechny v rukou Balkánců, mezi nimi převažují Turci, další obchodníci jsou z Arábie. Ojetiny s přetočeným tachometrem se staly pravidlem, i když je to v Německu přísně trestáno, tachometr je úřední doklad.

Podařilo se mi koupit nové Yeti se slevou přes 30%, že má slovenské příručky mi vůbec nevadilo. Za stejnou cenu dostanu v bazárech stejné auto, ale více než o rok starší a s 50000 km najeto. Takto mám od prvního kilometru vše sám v ruce a záruku 2 roky. Prodloužení záruky se v Německu nevyplatí.

0/0
7.2.2014 15:04

P64a62v82e57l 44O97d45r20a55z60i31l 6704829267650

Ojetinu nemusíte kupovat v bazaru.

0/0
7.2.2014 21:58

D36a75v90i25d 22S63v36o86b27o16d85a 4901417345121

"O tom jak vypada ctěte zde" je odkaz na nejaky casopis osmicka. Kde jsem o tom nic nenasel. Rekl bych ze se v tom redakce sekla.

+1/0
7.2.2014 7:26

J31i73ř39í 26Š84e51j40n33o16h43a 4772963404583

Tom je fakt nečekané !?

Dokud je  zboží  3x  dražší než v Americe, tak odbyt vázne.

Když už je jen za dvojnásobek tak se obchody  hýbou ;-D 

Samozřejmě jsem se dopustil jistéhozjedndušení. Pro šťouraly.

Když jsem  před časem kupoval nové auto a trochu jsem si zaserfoval po síti, tak jsem docela zíral. Zajímavé je, že motocykly jsou stejně drahé jako u nás.

0/0
6.2.2014 23:10

P39a13v17e47l 77O86d89r71a59z19i48l 6394609617820

Amíci zřejmě kupují aut  mnohem víc, protože je mnohem rychleji ojezdí, tak je mohou mít levnější.;-)

0/0
7.2.2014 8:59

J14i81ř59í 68R25o37d 7254368150290

Doufám, že se už nebudou vymýšlet ptákoviny jako "šrotovné"....

Snížit cenu jde jen konkurencí a snížením poptávky :-)

+3/−1
6.2.2014 21:35

J35a77r46o86m18í73r 85F49o95b54e56r 3768521114737

Jak je vidět, všechno si za určitou cenu najde svého kupce..... Sleva nesleva jako vždy, ale horší by bylo si takto koupit např. renault nebo dacii ;-)

+2/−2
6.2.2014 21:15

M49a47r69t56i65n 26S35e13d18o78n38a 2575706626229

Jste se moc netrefil, Renault sel za posledni 4 roky s kvalitou nahoru, jeho motory odebira i Mercedes. Koncern se svym TSI je silne pod kvalitou TCE od Renaultu.

0/0
7.2.2014 21:44

M51a93r42t61i38n 89H44o25r82ň65á46k 7651201232

ani jako druhý ani jako třetí auto bych to nechtěl

+7/−4
6.2.2014 21:10

P23a56v26e43l 42M22o28t46y97č56k57a 1723645948

Jako čtvrté nebo páté by již bylo přijatelné ?

+3/0
6.2.2014 21:42

D92a74n22i56e58l 61C39h73y20t15i44l 1626367334

To jste nepochopil, Martin by chtěl Fabii jako první auto, které bude navíc jeho prvním vlastním.

+2/0
7.2.2014 9:24

J22i40n32d83ř23i83c70h 79Š81k10o97p96e27k 4585281290145

zajímalo by mě, kolik člověk v reálu zaplatí za těch 189 900 Kč

+5/0
6.2.2014 19:42

R78a37d14o51s71l60a12v 13K83l89a11u25d92a 5584288384562

Záleží na akontaci. Je tam RPSN cca 26%. To je skoro jako u ČNB. 0,05 %:-P

+3/0
6.2.2014 19:56

L65u26k56á59š 74Š47l45e73h55o18f77e31r 1563879115589

Dorazil pan odborník Klauda ;-D Vzhledem k tomu, že součástí RPSN je mj. také povinné ručení a havarijní pojištění, vaše srovnání s ČNB výrazně pokulhává ;-)

+1/0
7.2.2014 0:36

P13a41v77e45l 32O95d46r72a64z84i36l 6144629347500

No, 26% je asi 50 tisíc, takže kolik z toho je ta pojistka?

0/0
7.2.2014 9:01

I32v58a80n 83V72l21a36c57h 8796269490227

při poloviční akontaci se dostanete zas na těch 220 kupodivu to není taková  zlodějina, kterou by člověk běžně očekával

+1/−1
6.2.2014 20:23

R57a69d34o48s67l14a77v 30K92l43a11u51d13a 5904168364262

Zlodějina to je. To auto stojí podle Škody o 30.000 míň. Tak ať to laskavě prodává za 189.900, jak slibuje na netu a v inzerátech. Je zajímavé, že tohle dělají jen výrobci aut, ne třeba výrobci ledniček, nebo košil.

+8/−1
6.2.2014 20:25

T66o61m10a43s 80N30o50v40o47t87n11y 3421166398769

Pak je to hozená rukavice pro Hjondé, který dělá to samé. Chce-li být v něčem lepší jak škodovka, může vyjet s "pravdivou" reklamou ;-) Když už se chce pořád Vošický srovnávat se Škodovkou ;-)

Jinak samozřejmě je to pravda, cena by prostě měla být udána jako kompletní a ne jen "platí při využití Škoda leasingu a splnění podmínek"....

+6/0
6.2.2014 20:43
Foto

I27v27a26n 79K31o82p83t11a 5717282231167

Kupni cena na uver je takova (jdyz nedate nic navic) kolik to bude ve finale ovlivnujete Vy delkou splaceni napr.

0/0
7.2.2014 1:20

J91i29n83d39ř40i15c16h 49Š78k61o21p25e63k 4945701490855

dejme tomu. I když to beru jako zlodějinu, protože  trestat někoho za to, že zaplatí v hotovosti a nabízet jako slevu (když o ni připravím jinými poplatky)

+1/0
7.2.2014 7:56

J61a49r71o59m26í49r 40P71e91t30l33a47c76h 2704132745233

Nakonec se prodá všechno. I Fabie, i Roomster :-)  Stačí trochu zlevnit

0/0
6.2.2014 19:27
Foto

V11l61a84d75a 84V78a21n67e37k 9413656754178

Trochu víc zlevnit,→aby cena odpovídala,a začne se i prodávat ;-)

0/−1
6.2.2014 19:29

L70u66c44i70a98n 36P92a81p54a51z22i35a64n 5914157871925

Jenže ve skutečnosti je to podvod! A divím se, že za toto neférové jednání nedostane Škodovka a jiní podobní pořádnou tučnou pokutu. Z mého pohledu je to klamavá reklama, lež, neboť cena 189.000 má být bez nějakých prapodivných podmínek, kdy úroková sazba se blíží lichvě. Proč má být tato jako oku lahodící cena podmiňována neplacením v hotovosti? Proč při placení hotovosti je cena vyšší? Obvyklé naopak přece je, že když platím v hotovosti, mám dostat třeba slevu 3-5% z ceny. Cenová politika udávaná bez DPH nebo s podivnými podmínkami je klamavá a měla by být trestná. A trest má být tučný, žádná kosmetika!

+2/−1
6.2.2014 23:01

J85i35ř46í 51Z36á43ř18e30c84k42ý 5104928814785

Podvod ? Kde vidíte podvod ? Prodejce nabízí auto za 219 T při platbě hotovosti a 189 T při využití leasingu. Každý si může vybrat, jestli použije hotovost, leasing nebo si prostě auto nekoupí. A jak vidno, není to obvyklé, že při platbě v hotovosti má být sleva. Tento postup volí všechny automobilky.

Úroková sazba u Škofinu je necelých 10%, což má do lichvy pořádně daleko. Pokud máte na mysli RPSN, tak to je v případě nákupu auta naprosto nepodstatné číslo. Do splátek se totiž kromě úroku napočítá ještě pojištění (jak povinné, tak havarijní) a celý tento součet se vztahuje k pořizovací ceně, tedy v tomto případě ke 189 tis. Kč. Pak samozřejmě vyjde hausnumero, které nemá se skutečnou úrokovou sazbou nic společného. Dále je potřeba vzít v úvahu, že metodiku výpočtu RPSN neurčuje Škofin ani jiná finanční instituce, ale někdo jiný - nejsem si jistý, ale odhaduji ČNB. 

Pokud zapomenete na RPSN a porovnáte, kolik zaplatíte při platbě v hotovosti a kolik při leasingu/úvěru, tak zjistíte, že na splátkách zaplatíte jen o pár tisíc více, případně to vyjde nastejno. Tedy skutečné finanční náklady jsou nízké - záleží samozřejmě a na akontaci a době splácení.

Takže jediným skutečným podvodem je stanovení RPSN, přičemž viníka je nutno hledat jinde.

+2/0
7.2.2014 0:03

P40a45v98e47l 78O94d64r44a48z82i18l 6224679987490

Skutečným podvodem je uvádění nějakého fiktivního čísla 189 900, které prostě reálně nikde neexistuje.

+1/0
7.2.2014 9:03

J48i36n83d34ř28i21c79h 43Š17k77o83p64e39k 4635371550135

to je naprosto v pořádku, že se do RPSN počítají všechny povinné věci, který člověk musí platit. Pokud je podmínka leasingu vzít auto i se zvoleným pojjištěním (POV, hav.), tak je správně zahrnuto v RPSN i pojištění. Pokud by byla pouze podmínka auto pojistit (lhostejno kde si to majitel sjedná), v RPSN by nebyla

0/0
8.2.2014 14:19

J58i86ř77í 86Z80á82ř91e29c93k45ý 5864208674115

Jenomže minimálně POV si stejně sjednat musíte, at auto koupíte jakoukoliv formou. A HAV víceméně taky, protože když není na nové suto, tak těžko bude na náhradu škody.

Ti znalejší si to tak musí přepočítat sami, ti méně znalejší zde píší cosi o lichvě.

0/0
9.2.2014 20:08
Foto

P24e96t49r 50P34r32o18c26h49á76z17k52a 3442296182854

Už aby tento model skončil.Nepovedl se.Jeho proporce jsou nevyvážené a auto působí jako úzké a vysoké.Snad nová bude širší a bude vypadat lépe.

+16/−5
6.2.2014 18:55

P56a66v10e26l 92F73o62l62t38á67n 4810192304

Á, pán je arbitr elegance. :-(

+1/−9
6.2.2014 19:10

P71e39t19r 84Š68i66l25h62a55n 7838212827503

Ale to auto je fakt hnusný. Tatovýhle designy pálii korejci, když přecházeli od kopírování vzhledu západních vozů ke vlastním návrhům.

+7/−2
6.2.2014 19:37

T10o30m29a79s 66N98o55v40o82t57n51y 3841916938359

No jakoby dnešní design korejců byl lepší

+1/−2
6.2.2014 20:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.