Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zlevnění fabií zabralo, Škoda zavedla kvůli poptávce přesčasy

Automobilka Škoda Auto musí nečekaně zavádět přesčasy při výrobě svého kdysi nejprodávanějšího modelu. Zlevnění fabií o desítky tisíc přineslo nečekaně velkou poptávku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J63a23r76o25s27l71a28v 85Z97a30h45r37a67d50n96í14č71e38k 7835180114461

A co by jste chtěli za ty peníze? Vždyť Favorit Solitare 1.3 50 kW v 94 roce stál 299 000,- Kč a měl volant a pedály a dnešní Fabia je levnější a lépe vybavená za ty prachy. Jak vidím, někteří by chtěli škodovku za 50 000,- s plnou výbavou.

+3/0
7.2.2014 19:36

M41a36r84c18e91l 11T83u78n22k81a 9285657414675

Jo,tak to bude Fabie Junior c.2,vybavou zevnitr i venku delalo dojem,ze vuz predcasne opustil montazni linku.

Horsi je ze takto male,robustni,ale tezke auto bude pohanet 1.2HTP,47kw na 1tunu;to je skoro jak S120L 38,3kW na 870kg. V roce 2014.........tragedie.

Krome zen  a duchodcu by na tuto verzi nikdo nemel ani pomyslet,i kdyz.......mno,nekupte to za ty prachy8-o.

+1/0
7.2.2014 15:01

J89i24n77d96ř92i16c77h 55Š94k62o72p36e26k 4405551670945

a druhá tragédie (bouda na lidi) je papírová spotřeba. Nasimulujou naprosto nereálný podmínky provozu, při měření odpojí vše co má nějaký požadavek na výkon, vylezou papírové hodnoty a lidi pak vidí jezdí to za 6 l/100 a koupí to.

V reálným provozu takovýhle motůrek žere jako tank

0/0
8.2.2014 14:21

M69a19r61t76i45n 87K42o63v35á83ř 2231510329556

Nejhorší na tom je, že takhle podvádět se spotřebou nutí všechny výrobce aut nesmyslná (údajně ekologická) nařízení EU.

0/0
9.2.2014 21:23

P49e84t64r 45H81l24o16u20š18e39k 9636793895541

pokud se s takovym autíčkem budete snažit na rozjezdech soupeřit s dvoulitrama a hnát to po dálnici 150, tak samozřejmě pujde spotřeba i dost nad 8. Je to o stylu jízdy

0/0
13.2.2014 19:40

J28o74s67e47f 66S24v33o94b31o16d23a 7786882639394

Nemuzu si pomoct ale tato Fabka je pomerne osklive auto. Vypada to jako zmutovany minicooper na ktery nekdo primontoval cumak z jineho auta.  ( ale jinak jsem fanda zn. Skoda a doufam ze pristi generace bude hezci.. stejne jako jeji jine modely)

+1/0
7.2.2014 12:39

P79a92v41e53l 40O27d85r40a74z19i85l 6804639987520

Třeba jo, ale Škoda má dost fandů design nedesign, zejména po slevě pro flotily.

0/0
7.2.2014 13:13

J46a81r17d52a 18S17o18k54o13l 1646408261881

Zlevněte všechny model a vyděláte daleko víc nžli nyní.

0/−2
7.2.2014 11:40

D42a39n68i45e26l 56B78ř58e69n47e46k 5244114883369

Za 220t. se to pořád nevyplati nic to nemá reálná cena tak 145t.:-)

+1/0
7.2.2014 10:11

J72i57ř37í 52P40a32u62l 3756965807212

Reálná cena souvisí s kupní silou v daném regionu. A to s kupní silou průměrnou, ne individuální. :-)

0/0
7.2.2014 10:25

P30ř72e83m86y49s74l 85H69r51o42m78a27d44a 2474526738861

To máte naprosto pravdu, lidé u nás stále kňourají, ale pak si kupují předražená auta. Škoda auto by klidně mohla zlevnit i výrazněji, když má na to platit průměrnou dělnickou mzdu cca 37 000,- Kč. 

Prostě to stačí nekupovat a oni to zlevní. Jen čím pak člověk bude jezdit, když všechny autobusové linky byly zrušeny ?;-)

0/0
7.2.2014 11:17

T21o69m16á93š 15V29e27r40n17e13r 6739581197766

Pěkná blbost s tou mzdou...

0/0
7.2.2014 12:12

A91n48t45o44n58í84n 84S60e95b48e24r28a 7843398770209

Já to koupil v dobrém stavu za 130, víc mi za to přišlo moc.

0/0
10.2.2014 15:40

M17i92l79o88š 87B84o21u15k35a67l 8633687193664

Třeba to zlomí i tradiční obhájce stočených ojížděnek a potápek, kteří se poplácávají po zádech a vzájemně si potvrzují, že přeci stačí u těch dvacetiletých skvostů jen měnit ten "spotřebák", jinak je to stejné, ne-li lepší jak nové auto, které už stejně není, co to bývalo;-D

+1/0
7.2.2014 9:34

P82a95v91e32l 12O34d95r11a17z24i12l 6354189197540

... a ojeté stočené a utopené fóbie nebude komu prodávat...

0/0
7.2.2014 10:52

P89e11t41r 10M39i91c65h64a39l 2870134621332

... ale skláři budou mít co žrát. :-)

0/0
7.2.2014 11:53

P39ř32e27m30y91s85l 81H41r31o92m17a75d84a 2204906728731

Tak koupě nového auta je pro mne také nově variantou. Zatím se vždy kupoval auta lehce ojetá - vždy se to vyplácelo. V současnosti však procházím naše autobazary a koukám na mobile.de a nestačím se divit. Za poslední roky se kvalita prodávaných ojetin radikálně zhoršila - asi v době krize lidé zanedbávali řádnou údržbu. Možná také to, že lidé nekupovali nová auta znamenalo větší poptávku na trhu s ojetými. Prostě ceny ojetin v našich autobazarech v porovnání s kvalitou - to je zoufalost, která člověka nutí podívat se po novém autě.  Ještě mne tedy čeká okružní cesta po německých bazarech, ale vzhledem k vzestupu Eura, se možná asi opravdu v současnosti vyplatí jít do nového:-/

0/0
7.2.2014 8:09

L59i13b94o80r 76M62i36k19u37l89á39š36e92k 1249309434777

Děkujeme za příspěvek píár oddělení Škoda Auto, a.s. ;-D

0/−1
7.2.2014 10:41

P77ř90e83m14y25s33l 72H58r78o48m91a62d16a 2554736658231

no proto jsem také raděj zamlčel značku aut, kterou preferuji ;-)

Ale je to opravdu jedno, když se dnes podíváte na ojetinu jakékoliv značky, tak začnete uvažovat o novém autě. Podotýkám, že já vždy považoval nákup nového auta za nejhorší investice, ale po tom co jsem viděl v poslední době v našich autobazarech - cena a stav;-( - tak doufám, že něco seženu v SRN. Jinak tedy raděj nové;-)

0/0
7.2.2014 11:09
Foto

M27i13r30o43s51l50a67v 65S76t53e50i91n65e24r 6618644763235

Řešil jsem stejný problém, i německé bazary jsou už téměř všechny v rukou Balkánců, mezi nimi převažují Turci, další obchodníci jsou z Arábie. Ojetiny s přetočeným tachometrem se staly pravidlem, i když je to v Německu přísně trestáno, tachometr je úřední doklad.

Podařilo se mi koupit nové Yeti se slevou přes 30%, že má slovenské příručky mi vůbec nevadilo. Za stejnou cenu dostanu v bazárech stejné auto, ale více než o rok starší a s 50000 km najeto. Takto mám od prvního kilometru vše sám v ruce a záruku 2 roky. Prodloužení záruky se v Německu nevyplatí.

0/0
7.2.2014 15:04

P94a81v12e54l 86O71d17r27a83z86i26l 6734839837620

Ojetinu nemusíte kupovat v bazaru.

0/0
7.2.2014 21:58

D36a10v13i39d 56S43v49o42b46o59d56a 4281187865821

"O tom jak vypada ctěte zde" je odkaz na nejaky casopis osmicka. Kde jsem o tom nic nenasel. Rekl bych ze se v tom redakce sekla.

+1/0
7.2.2014 7:26

J77i11ř51í 78Š60e70j40n25o57h43a 4712443324833

Tom je fakt nečekané !?

Dokud je  zboží  3x  dražší než v Americe, tak odbyt vázne.

Když už je jen za dvojnásobek tak se obchody  hýbou ;-D 

Samozřejmě jsem se dopustil jistéhozjedndušení. Pro šťouraly.

Když jsem  před časem kupoval nové auto a trochu jsem si zaserfoval po síti, tak jsem docela zíral. Zajímavé je, že motocykly jsou stejně drahé jako u nás.

0/0
6.2.2014 23:10

P77a59v78e65l 17O13d86r60a60z46i65l 6604429687180

Amíci zřejmě kupují aut  mnohem víc, protože je mnohem rychleji ojezdí, tak je mohou mít levnější.;-)

0/0
7.2.2014 8:59

J37i25ř87í 19R95o14d 7484728410150

Doufám, že se už nebudou vymýšlet ptákoviny jako "šrotovné"....

Snížit cenu jde jen konkurencí a snížením poptávky :-)

+3/−1
6.2.2014 21:35

J11a64r68o87m81í23r 71F14o19b62e80r 3958491514787

Jak je vidět, všechno si za určitou cenu najde svého kupce..... Sleva nesleva jako vždy, ale horší by bylo si takto koupit např. renault nebo dacii ;-)

+2/−2
6.2.2014 21:15

M78a89r50t89i41n 93S20e97d55o49n16a 2565556236869

Jste se moc netrefil, Renault sel za posledni 4 roky s kvalitou nahoru, jeho motory odebira i Mercedes. Koncern se svym TSI je silne pod kvalitou TCE od Renaultu.

0/0
7.2.2014 21:44

M73a20r16t34i12n 11H31o90r72ň63á51k 7871371582

ani jako druhý ani jako třetí auto bych to nechtěl

+7/−4
6.2.2014 21:10

P55a55v28e48l 67M27o34t57y32č51k72a 1163545708

Jako čtvrté nebo páté by již bylo přijatelné ?

+3/0
6.2.2014 21:42

D41a41n17i25e58l 95C74h17y84t42i26l 1756767674

To jste nepochopil, Martin by chtěl Fabii jako první auto, které bude navíc jeho prvním vlastním.

+2/0
7.2.2014 9:24

J58i27n76d52ř31i69c95h 92Š59k37o17p54e68k 4485611830825

zajímalo by mě, kolik člověk v reálu zaplatí za těch 189 900 Kč

+5/0
6.2.2014 19:42

R39a93d76o30s40l31a44v 72K78l62a79u47d42a 5154508514572

Záleží na akontaci. Je tam RPSN cca 26%. To je skoro jako u ČNB. 0,05 %:-P

+3/0
6.2.2014 19:56

L89u72k34á94š 63Š33l11e45h48o56f86e51r 1503169685339

Dorazil pan odborník Klauda ;-D Vzhledem k tomu, že součástí RPSN je mj. také povinné ručení a havarijní pojištění, vaše srovnání s ČNB výrazně pokulhává ;-)

+1/0
7.2.2014 0:36

P58a43v45e82l 90O38d85r54a17z57i90l 6434239227940

No, 26% je asi 50 tisíc, takže kolik z toho je ta pojistka?

0/0
7.2.2014 9:01

I11v14a27n 90V71l20a57c44h 8396529290947

při poloviční akontaci se dostanete zas na těch 220 kupodivu to není taková  zlodějina, kterou by člověk běžně očekával

+1/−1
6.2.2014 20:23

R82a86d85o37s21l73a78v 19K56l16a15u73d97a 5444478494562

Zlodějina to je. To auto stojí podle Škody o 30.000 míň. Tak ať to laskavě prodává za 189.900, jak slibuje na netu a v inzerátech. Je zajímavé, že tohle dělají jen výrobci aut, ne třeba výrobci ledniček, nebo košil.

+8/−1
6.2.2014 20:25

T74o19m12a34s 44N90o49v46o87t77n60y 3471856118529

Pak je to hozená rukavice pro Hjondé, který dělá to samé. Chce-li být v něčem lepší jak škodovka, může vyjet s "pravdivou" reklamou ;-) Když už se chce pořád Vošický srovnávat se Škodovkou ;-)

Jinak samozřejmě je to pravda, cena by prostě měla být udána jako kompletní a ne jen "platí při využití Škoda leasingu a splnění podmínek"....

+6/0
6.2.2014 20:43
Foto

I48v18a90n 70K30o71p63t31a 5497432851537

Kupni cena na uver je takova (jdyz nedate nic navic) kolik to bude ve finale ovlivnujete Vy delkou splaceni napr.

0/0
7.2.2014 1:20

J96i22n26d73ř74i20c93h 82Š76k19o91p58e51k 4935861730845

dejme tomu. I když to beru jako zlodějinu, protože  trestat někoho za to, že zaplatí v hotovosti a nabízet jako slevu (když o ni připravím jinými poplatky)

+1/0
7.2.2014 7:56

J10a58r18o30m13í31r 59P35e56t77l35a13c55h 2794842115153

Nakonec se prodá všechno. I Fabie, i Roomster :-)  Stačí trochu zlevnit

0/0
6.2.2014 19:27
Foto

V94l48a75d61a 85V72a74n16e68k 9703986974228

Trochu víc zlevnit,→aby cena odpovídala,a začne se i prodávat ;-)

0/−1
6.2.2014 19:29

L77u76c75i57a63n 42P37a45p76a19z94i24a48n 5634267561735

Jenže ve skutečnosti je to podvod! A divím se, že za toto neférové jednání nedostane Škodovka a jiní podobní pořádnou tučnou pokutu. Z mého pohledu je to klamavá reklama, lež, neboť cena 189.000 má být bez nějakých prapodivných podmínek, kdy úroková sazba se blíží lichvě. Proč má být tato jako oku lahodící cena podmiňována neplacením v hotovosti? Proč při placení hotovosti je cena vyšší? Obvyklé naopak přece je, že když platím v hotovosti, mám dostat třeba slevu 3-5% z ceny. Cenová politika udávaná bez DPH nebo s podivnými podmínkami je klamavá a měla by být trestná. A trest má být tučný, žádná kosmetika!

+2/−1
6.2.2014 23:01

J63i21ř73í 50Z87á90ř34e19c48k71ý 5454548954615

Podvod ? Kde vidíte podvod ? Prodejce nabízí auto za 219 T při platbě hotovosti a 189 T při využití leasingu. Každý si může vybrat, jestli použije hotovost, leasing nebo si prostě auto nekoupí. A jak vidno, není to obvyklé, že při platbě v hotovosti má být sleva. Tento postup volí všechny automobilky.

Úroková sazba u Škofinu je necelých 10%, což má do lichvy pořádně daleko. Pokud máte na mysli RPSN, tak to je v případě nákupu auta naprosto nepodstatné číslo. Do splátek se totiž kromě úroku napočítá ještě pojištění (jak povinné, tak havarijní) a celý tento součet se vztahuje k pořizovací ceně, tedy v tomto případě ke 189 tis. Kč. Pak samozřejmě vyjde hausnumero, které nemá se skutečnou úrokovou sazbou nic společného. Dále je potřeba vzít v úvahu, že metodiku výpočtu RPSN neurčuje Škofin ani jiná finanční instituce, ale někdo jiný - nejsem si jistý, ale odhaduji ČNB. 

Pokud zapomenete na RPSN a porovnáte, kolik zaplatíte při platbě v hotovosti a kolik při leasingu/úvěru, tak zjistíte, že na splátkách zaplatíte jen o pár tisíc více, případně to vyjde nastejno. Tedy skutečné finanční náklady jsou nízké - záleží samozřejmě a na akontaci a době splácení.

Takže jediným skutečným podvodem je stanovení RPSN, přičemž viníka je nutno hledat jinde.

+2/0
7.2.2014 0:03

P88a36v57e64l 56O35d78r32a30z68i77l 6594719667650

Skutečným podvodem je uvádění nějakého fiktivního čísla 189 900, které prostě reálně nikde neexistuje.

+1/0
7.2.2014 9:03

J71i33n21d89ř22i95c45h 85Š48k37o88p83e32k 4545921640985

to je naprosto v pořádku, že se do RPSN počítají všechny povinné věci, který člověk musí platit. Pokud je podmínka leasingu vzít auto i se zvoleným pojjištěním (POV, hav.), tak je správně zahrnuto v RPSN i pojištění. Pokud by byla pouze podmínka auto pojistit (lhostejno kde si to majitel sjedná), v RPSN by nebyla

0/0
8.2.2014 14:19

J31i22ř42í 35Z22á15ř60e98c47k83ý 5884528814195

Jenomže minimálně POV si stejně sjednat musíte, at auto koupíte jakoukoliv formou. A HAV víceméně taky, protože když není na nové suto, tak těžko bude na náhradu škody.

Ti znalejší si to tak musí přepočítat sami, ti méně znalejší zde píší cosi o lichvě.

0/0
9.2.2014 20:08
Foto

P41e62t51r 81P98r22o43c16h49á91z90k70a 3262296462934

Už aby tento model skončil.Nepovedl se.Jeho proporce jsou nevyvážené a auto působí jako úzké a vysoké.Snad nová bude širší a bude vypadat lépe.

+16/−5
6.2.2014 18:55

P10a75v74e22l 60F49o53l33t46á21n 4150382224

Á, pán je arbitr elegance. :-(

+1/−9
6.2.2014 19:10

P57e60t96r 95Š55i78l52h69a12n 7218652857873

Ale to auto je fakt hnusný. Tatovýhle designy pálii korejci, když přecházeli od kopírování vzhledu západních vozů ke vlastním návrhům.

+7/−2
6.2.2014 19:37

T16o92m42a31s 44N44o79v11o88t88n76y 3171966798229

No jakoby dnešní design korejců byl lepší

+1/−2
6.2.2014 20:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.