Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlevnění fabií zabralo, Škoda zavedla kvůli poptávce přesčasy

Automobilka Škoda Auto musí nečekaně zavádět přesčasy při výrobě svého kdysi nejprodávanějšího modelu. Zlevnění fabií o desítky tisíc přineslo nečekaně velkou poptávku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J72a52r69o71s42l29a30v 44Z17a32h13r96a35d94n91í23č83e67k 7365890984481

A co by jste chtěli za ty peníze? Vždyť Favorit Solitare 1.3 50 kW v 94 roce stál 299 000,- Kč a měl volant a pedály a dnešní Fabia je levnější a lépe vybavená za ty prachy. Jak vidím, někteří by chtěli škodovku za 50 000,- s plnou výbavou.

+3/0
7.2.2014 19:36

M24a97r16c34e48l 80T45u89n21k98a 9865937734325

Jo,tak to bude Fabie Junior c.2,vybavou zevnitr i venku delalo dojem,ze vuz predcasne opustil montazni linku.

Horsi je ze takto male,robustni,ale tezke auto bude pohanet 1.2HTP,47kw na 1tunu;to je skoro jak S120L 38,3kW na 870kg. V roce 2014.........tragedie.

Krome zen  a duchodcu by na tuto verzi nikdo nemel ani pomyslet,i kdyz.......mno,nekupte to za ty prachy8-o.

+1/0
7.2.2014 15:01

J51i97n12d10ř80i96c87h 38Š44k77o73p39e17k 4115671140965

a druhá tragédie (bouda na lidi) je papírová spotřeba. Nasimulujou naprosto nereálný podmínky provozu, při měření odpojí vše co má nějaký požadavek na výkon, vylezou papírové hodnoty a lidi pak vidí jezdí to za 6 l/100 a koupí to.

V reálným provozu takovýhle motůrek žere jako tank

0/0
8.2.2014 14:21

M30a58r81t53i31n 57K43o22v95á95ř 2361850239856

Nejhorší na tom je, že takhle podvádět se spotřebou nutí všechny výrobce aut nesmyslná (údajně ekologická) nařízení EU.

0/0
9.2.2014 21:23

P36e18t96r 48H61l26o37u87š97e67k 9276203775891

pokud se s takovym autíčkem budete snažit na rozjezdech soupeřit s dvoulitrama a hnát to po dálnici 150, tak samozřejmě pujde spotřeba i dost nad 8. Je to o stylu jízdy

0/0
13.2.2014 19:40

J69o16s16e82f 19S40v81o96b52o73d69a 7536792529464

Nemuzu si pomoct ale tato Fabka je pomerne osklive auto. Vypada to jako zmutovany minicooper na ktery nekdo primontoval cumak z jineho auta.  ( ale jinak jsem fanda zn. Skoda a doufam ze pristi generace bude hezci.. stejne jako jeji jine modely)

+1/0
7.2.2014 12:39

P83a91v42e17l 91O60d52r79a92z70i65l 6454149307920

Třeba jo, ale Škoda má dost fandů design nedesign, zejména po slevě pro flotily.

0/0
7.2.2014 13:13

J54a62r40d33a 44S16o35k29o79l 1396758951351

Zlevněte všechny model a vyděláte daleko víc nžli nyní.

0/−2
7.2.2014 11:40

D10a94n86i55e83l 17B55ř30e42n27e44k 5814774553629

Za 220t. se to pořád nevyplati nic to nemá reálná cena tak 145t.:-)

+1/0
7.2.2014 10:11

J13i26ř69í 26P61a48u53l 3756975277212

Reálná cena souvisí s kupní silou v daném regionu. A to s kupní silou průměrnou, ne individuální. :-)

0/0
7.2.2014 10:25

P23ř48e85m17y87s21l 30H76r82o66m69a69d57a 2574466848981

To máte naprosto pravdu, lidé u nás stále kňourají, ale pak si kupují předražená auta. Škoda auto by klidně mohla zlevnit i výrazněji, když má na to platit průměrnou dělnickou mzdu cca 37 000,- Kč. 

Prostě to stačí nekupovat a oni to zlevní. Jen čím pak člověk bude jezdit, když všechny autobusové linky byly zrušeny ?;-)

0/0
7.2.2014 11:17

T41o96m15á10š 34V56e72r27n36e58r 6369191487566

Pěkná blbost s tou mzdou...

0/0
7.2.2014 12:12

A43n79t84o89n43í17n 92S41e37b92e66r34a 7853298590989

Já to koupil v dobrém stavu za 130, víc mi za to přišlo moc.

0/0
10.2.2014 15:40

M55i13l89o16š 89B98o84u24k18a48l 8613597243934

Třeba to zlomí i tradiční obhájce stočených ojížděnek a potápek, kteří se poplácávají po zádech a vzájemně si potvrzují, že přeci stačí u těch dvacetiletých skvostů jen měnit ten "spotřebák", jinak je to stejné, ne-li lepší jak nové auto, které už stejně není, co to bývalo;-D

+1/0
7.2.2014 9:34

P93a27v56e56l 31O23d23r77a60z94i64l 6344149727710

... a ojeté stočené a utopené fóbie nebude komu prodávat...

0/0
7.2.2014 10:52

P40e89t48r 41M17i98c36h62a44l 2650364881842

... ale skláři budou mít co žrát. :-)

0/0
7.2.2014 11:53

P15ř29e97m53y79s76l 77H71r40o67m72a12d77a 2424886218551

Tak koupě nového auta je pro mne také nově variantou. Zatím se vždy kupoval auta lehce ojetá - vždy se to vyplácelo. V současnosti však procházím naše autobazary a koukám na mobile.de a nestačím se divit. Za poslední roky se kvalita prodávaných ojetin radikálně zhoršila - asi v době krize lidé zanedbávali řádnou údržbu. Možná také to, že lidé nekupovali nová auta znamenalo větší poptávku na trhu s ojetými. Prostě ceny ojetin v našich autobazarech v porovnání s kvalitou - to je zoufalost, která člověka nutí podívat se po novém autě.  Ještě mne tedy čeká okružní cesta po německých bazarech, ale vzhledem k vzestupu Eura, se možná asi opravdu v současnosti vyplatí jít do nového:-/

0/0
7.2.2014 8:09

L94i43b59o20r 44M75i30k68u75l62á86š27e29k 1939859564867

Děkujeme za příspěvek píár oddělení Škoda Auto, a.s. ;-D

0/−1
7.2.2014 10:41

P88ř74e89m45y36s59l 92H94r61o28m17a72d43a 2954576308551

no proto jsem také raděj zamlčel značku aut, kterou preferuji ;-)

Ale je to opravdu jedno, když se dnes podíváte na ojetinu jakékoliv značky, tak začnete uvažovat o novém autě. Podotýkám, že já vždy považoval nákup nového auta za nejhorší investice, ale po tom co jsem viděl v poslední době v našich autobazarech - cena a stav;-( - tak doufám, že něco seženu v SRN. Jinak tedy raděj nové;-)

0/0
7.2.2014 11:09
Foto

M54i80r92o51s54l19a63v 76S58t18e12i19n53e49r 1525185918843

Řešil jsem stejný problém, i německé bazary jsou už téměř všechny v rukou Balkánců, mezi nimi převažují Turci, další obchodníci jsou z Arábie. Ojetiny s přetočeným tachometrem se staly pravidlem, i když je to v Německu přísně trestáno, tachometr je úřední doklad.

Podařilo se mi koupit nové Yeti se slevou přes 30%, že má slovenské příručky mi vůbec nevadilo. Za stejnou cenu dostanu v bazárech stejné auto, ale více než o rok starší a s 50000 km najeto. Takto mám od prvního kilometru vše sám v ruce a záruku 2 roky. Prodloužení záruky se v Německu nevyplatí.

0/0
7.2.2014 15:04

P67a50v67e89l 52O30d70r72a39z12i15l 6944339447350

Ojetinu nemusíte kupovat v bazaru.

0/0
7.2.2014 21:58

D71a81v43i86d 59S19v63o32b90o87d65a 4441527315101

"O tom jak vypada ctěte zde" je odkaz na nejaky casopis osmicka. Kde jsem o tom nic nenasel. Rekl bych ze se v tom redakce sekla.

+1/0
7.2.2014 7:26

J86i52ř30í 58Š22e95j89n66o43h28a 4102293804443

Tom je fakt nečekané !?

Dokud je  zboží  3x  dražší než v Americe, tak odbyt vázne.

Když už je jen za dvojnásobek tak se obchody  hýbou ;-D 

Samozřejmě jsem se dopustil jistéhozjedndušení. Pro šťouraly.

Když jsem  před časem kupoval nové auto a trochu jsem si zaserfoval po síti, tak jsem docela zíral. Zajímavé je, že motocykly jsou stejně drahé jako u nás.

0/0
6.2.2014 23:10

P61a82v95e36l 55O70d71r61a77z17i93l 6174419147660

Amíci zřejmě kupují aut  mnohem víc, protože je mnohem rychleji ojezdí, tak je mohou mít levnější.;-)

0/0
7.2.2014 8:59

J60i42ř15í 37R85o79d 7144188800240

Doufám, že se už nebudou vymýšlet ptákoviny jako "šrotovné"....

Snížit cenu jde jen konkurencí a snížením poptávky :-)

+3/−1
6.2.2014 21:35

J76a59r84o52m29í26r 89F63o13b20e52r 3138611564947

Jak je vidět, všechno si za určitou cenu najde svého kupce..... Sleva nesleva jako vždy, ale horší by bylo si takto koupit např. renault nebo dacii ;-)

+2/−2
6.2.2014 21:15

M53a26r79t68i79n 15S12e81d35o38n61a 5497853740169

Jste se moc netrefil, Renault sel za posledni 4 roky s kvalitou nahoru, jeho motory odebira i Mercedes. Koncern se svym TSI je silne pod kvalitou TCE od Renaultu.

0/0
7.2.2014 21:44

M74a55r94t11i91n 63H73o90r50ň50á63k 7501891122

ani jako druhý ani jako třetí auto bych to nechtěl

+7/−4
6.2.2014 21:10

P75a39v84e59l 90M11o54t96y53č82k69a 1933865388

Jako čtvrté nebo páté by již bylo přijatelné ?

+3/0
6.2.2014 21:42

D23a26n44i45e37l 59C64h75y78t69i83l 1666867514

To jste nepochopil, Martin by chtěl Fabii jako první auto, které bude navíc jeho prvním vlastním.

+2/0
7.2.2014 9:24

J37i90n83d87ř96i97c95h 72Š40k45o26p40e37k 4735111960575

zajímalo by mě, kolik člověk v reálu zaplatí za těch 189 900 Kč

+5/0
6.2.2014 19:42

R19a92d79o13s22l36a46v 15K53l74a26u74d19a 5804308264862

Záleží na akontaci. Je tam RPSN cca 26%. To je skoro jako u ČNB. 0,05 %:-P

+3/0
6.2.2014 19:56

L20u12k54á78š 19Š97l40e25h30o71f15e90r 1423339485159

Dorazil pan odborník Klauda ;-D Vzhledem k tomu, že součástí RPSN je mj. také povinné ručení a havarijní pojištění, vaše srovnání s ČNB výrazně pokulhává ;-)

+1/0
7.2.2014 0:36

P68a86v19e76l 58O57d87r71a61z59i92l 6514969247700

No, 26% je asi 50 tisíc, takže kolik z toho je ta pojistka?

0/0
7.2.2014 9:01

I17v59a16n 56V24l86a54c63h 8246709140807

při poloviční akontaci se dostanete zas na těch 220 kupodivu to není taková  zlodějina, kterou by člověk běžně očekával

+1/−1
6.2.2014 20:23

R20a25d42o48s82l82a50v 70K75l61a39u77d42a 5534968894462

Zlodějina to je. To auto stojí podle Škody o 30.000 míň. Tak ať to laskavě prodává za 189.900, jak slibuje na netu a v inzerátech. Je zajímavé, že tohle dělají jen výrobci aut, ne třeba výrobci ledniček, nebo košil.

+8/−1
6.2.2014 20:25

T46o79m32a78s 74N90o30v35o73t41n57y 3541986638239

Pak je to hozená rukavice pro Hjondé, který dělá to samé. Chce-li být v něčem lepší jak škodovka, může vyjet s "pravdivou" reklamou ;-) Když už se chce pořád Vošický srovnávat se Škodovkou ;-)

Jinak samozřejmě je to pravda, cena by prostě měla být udána jako kompletní a ne jen "platí při využití Škoda leasingu a splnění podmínek"....

+6/0
6.2.2014 20:43
Foto

I43v85a82n 89K50o44p59t12a 5247402291457

Kupni cena na uver je takova (jdyz nedate nic navic) kolik to bude ve finale ovlivnujete Vy delkou splaceni napr.

0/0
7.2.2014 1:20

J83i54n27d45ř54i11c65h 33Š33k67o10p87e46k 4675571610575

dejme tomu. I když to beru jako zlodějinu, protože  trestat někoho za to, že zaplatí v hotovosti a nabízet jako slevu (když o ni připravím jinými poplatky)

+1/0
7.2.2014 7:56

J76a39r27o17m39í23r 28P19e21t17l56a94c45h 2714762605593

Nakonec se prodá všechno. I Fabie, i Roomster :-)  Stačí trochu zlevnit

0/0
6.2.2014 19:27
Foto

V11l88a89d85a 40V18a54n62e57k 9203626254888

Trochu víc zlevnit,→aby cena odpovídala,a začne se i prodávat ;-)

0/−1
6.2.2014 19:29

L61u97c90i54a61n 82P51a16p65a47z87i32a35n 5914547251755

Jenže ve skutečnosti je to podvod! A divím se, že za toto neférové jednání nedostane Škodovka a jiní podobní pořádnou tučnou pokutu. Z mého pohledu je to klamavá reklama, lež, neboť cena 189.000 má být bez nějakých prapodivných podmínek, kdy úroková sazba se blíží lichvě. Proč má být tato jako oku lahodící cena podmiňována neplacením v hotovosti? Proč při placení hotovosti je cena vyšší? Obvyklé naopak přece je, že když platím v hotovosti, mám dostat třeba slevu 3-5% z ceny. Cenová politika udávaná bez DPH nebo s podivnými podmínkami je klamavá a měla by být trestná. A trest má být tučný, žádná kosmetika!

+2/−1
6.2.2014 23:01

J71i64ř26í 69Z17á96ř60e67c86k53ý 5864978844605

Podvod ? Kde vidíte podvod ? Prodejce nabízí auto za 219 T při platbě hotovosti a 189 T při využití leasingu. Každý si může vybrat, jestli použije hotovost, leasing nebo si prostě auto nekoupí. A jak vidno, není to obvyklé, že při platbě v hotovosti má být sleva. Tento postup volí všechny automobilky.

Úroková sazba u Škofinu je necelých 10%, což má do lichvy pořádně daleko. Pokud máte na mysli RPSN, tak to je v případě nákupu auta naprosto nepodstatné číslo. Do splátek se totiž kromě úroku napočítá ještě pojištění (jak povinné, tak havarijní) a celý tento součet se vztahuje k pořizovací ceně, tedy v tomto případě ke 189 tis. Kč. Pak samozřejmě vyjde hausnumero, které nemá se skutečnou úrokovou sazbou nic společného. Dále je potřeba vzít v úvahu, že metodiku výpočtu RPSN neurčuje Škofin ani jiná finanční instituce, ale někdo jiný - nejsem si jistý, ale odhaduji ČNB. 

Pokud zapomenete na RPSN a porovnáte, kolik zaplatíte při platbě v hotovosti a kolik při leasingu/úvěru, tak zjistíte, že na splátkách zaplatíte jen o pár tisíc více, případně to vyjde nastejno. Tedy skutečné finanční náklady jsou nízké - záleží samozřejmě a na akontaci a době splácení.

Takže jediným skutečným podvodem je stanovení RPSN, přičemž viníka je nutno hledat jinde.

+2/0
7.2.2014 0:03

P70a97v58e90l 67O42d47r79a31z97i76l 6594829337470

Skutečným podvodem je uvádění nějakého fiktivního čísla 189 900, které prostě reálně nikde neexistuje.

+1/0
7.2.2014 9:03

J51i84n28d69ř12i93c85h 52Š34k45o38p83e56k 4115251640625

to je naprosto v pořádku, že se do RPSN počítají všechny povinné věci, který člověk musí platit. Pokud je podmínka leasingu vzít auto i se zvoleným pojjištěním (POV, hav.), tak je správně zahrnuto v RPSN i pojištění. Pokud by byla pouze podmínka auto pojistit (lhostejno kde si to majitel sjedná), v RPSN by nebyla

0/0
8.2.2014 14:19

J78i48ř12í 71Z64á92ř95e34c18k38ý 5264458474185

Jenomže minimálně POV si stejně sjednat musíte, at auto koupíte jakoukoliv formou. A HAV víceméně taky, protože když není na nové suto, tak těžko bude na náhradu škody.

Ti znalejší si to tak musí přepočítat sami, ti méně znalejší zde píší cosi o lichvě.

0/0
9.2.2014 20:08
Foto

P30e11t83r 62P15r44o23c65h89á67z13k71a 3472426962194

Už aby tento model skončil.Nepovedl se.Jeho proporce jsou nevyvážené a auto působí jako úzké a vysoké.Snad nová bude širší a bude vypadat lépe.

+16/−5
6.2.2014 18:55

P95a74v96e61l 93F30o54l97t49á22n 4630762164

Á, pán je arbitr elegance. :-(

+1/−9
6.2.2014 19:10

P69e76t24r 17Š98i89l74h35a98n 7408112577433

Ale to auto je fakt hnusný. Tatovýhle designy pálii korejci, když přecházeli od kopírování vzhledu západních vozů ke vlastním návrhům.

+7/−2
6.2.2014 19:37

T35o45m81a95s 89N33o85v75o40t16n49y 3711216688169

No jakoby dnešní design korejců byl lepší

+1/−2
6.2.2014 20:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.