Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Manažeři padlého Malévu opustili ČSA. Jdou k jiným ztrátovým dopravcům

Velké personální změny v Českých aeroliniích po oznámeném přeskupení vlastnických podílů do rukou Korean Air a Travel Service pokračují. ČSA opouští šéf plánování sítě linek Christophe Viatte. Jde o posledního z trojice manažerů, kteří přišli do ČSA ze zkrachovalého Malévu a dosud ve firmě působili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M65a76r45e27k 64H15r40u24b18y 6307792661368

Tihle panove (i rada jejich predchudcu) jsou silnym argumentem pro zavedeni a vyzadovani trestne-pravni odpovednosti za manazerske chyby. Snad by pak z klicovych pozic zmizeli takovi diletanti :-/

0/0
12.2.2014 18:10

P27a48v32l52í50n36a 93K63u89b12á83l51o52v65á 6701318233

jak naivní jsou pánové, kteří mi dali mínus, škoda slov... pan Hála i pan Honeš vlastně potvrzují má slova a pan Tvrdík(bez trestu za porušování při srpávě cizího majetku) jsou toho příkladem, kam se hrabe tunel Blanka...

0/−1
11.2.2014 22:01

J29a62n 10H31á44l76a 8325625930347

Mě skutečně fascinuje, jak "manažer" který za neuvěřitelný plat pošle aerolinky ke dnu, nastupuje do dalších, kde ho vítají s plnou náručí a opěvují ho, jak je zkušený.

Panebože, ať tam vezmou absolventa kteréhokoliv ekonomického oboru, který má pozitivní vztah k letadlům a ručím za to, že odvede lepší práci než takovýhle "manažer"

+2/0
11.2.2014 8:43

J12o77s58e64f 83H15o31n57e77š 7961232170683

Trochu mi uniká,proč najímají manažery ze zkrachovalých aerolinek?Není to snad "řízený"krach?LOT je kapitola sama pro sebe-nakupují Dreamlinery a pak se diví,že je to táhne ke dnu.Taková letadla si může dovolit Lufthansa nebo podobně velké aerolinky

+3/0
11.2.2014 6:27

P58a94v23l21í74n94a 51K84u76b23á86l85o12v43á 6731328243

Někdo větší, možná zednáři, možná globální vláda o které ani nevíme rozhodla, že Malév, ČSA, LOT  a jiné LS ve SE zkrachují nebo vlády (dosazení manažeři) těchto zemí naprosto cíleně  a vědomě takto postupovali za účelem vlastního nebo stranického obohacení...

0/−5
10.2.2014 23:16

F30r73a90n70t20i58š67e53k 15P53r38u58d11k72ý 8272161512341

a proto by mely byt zakotveny v manazerskych smlouvach hmotne odpovednosti misto zlatych padaku

+8/−1
10.2.2014 19:46

J36a91n 90M54o48h17y47l98a 6432839419681

Nesmysl.

0/−4
10.2.2014 23:50

F83r57a65n17t86i64š48e24k 52P50r84u62d72k31ý 8342781352881

z pocatku jsem to take pojal jako nerealne prani, ale kdyz jste se k tomu tak vyjadril, rikam, si, ze to je naopak velmi realne a spravne. Hmotnou odpovednost maji bezne zamestanci na urovni pokladnich, skladniku aj., tak proc by ji nemel mit vrcholovy manazer, ktery rozhoduje o miliardach ?

+1/0
11.2.2014 7:51

J59a93n 21H88á35l25a 8755315390177

Proč nesmysl?

0/0
11.2.2014 8:46

M39i50l74o20s87l97a65v 73M19l86a29d76y 1313871604142

Philippe Moreels byl ale velmi dobrý manager, v podstatě vytáhnul ČSA z krachu.

+1/0
10.2.2014 19:29

F67i22l28i58p 56S53i86r54o57t25e92k 9622279582761

Zbavit se neschopného manažera a ještě tak, že přejde ke konkurenci, tomu říkám zabít dvě mouchy jednou ranou. Jinak je to ale na hlavu. Borec prakticky zlikviduje dvě aerolinky a třetí si jej dobrovolně najme? :-/

+9/−1
10.2.2014 17:34

L46u89c38i35a54n 83P20a52p85a12z57i57a47n 5374557361985

Asi ten příběh bude trochu jiný než je servírovaný na tomto táce. Zkuste více přemýšlet a pátrat po nezávislých informacích. Možná je opravdu borec a likvidují jiní, za jeho zády.

+2/0
10.2.2014 20:28

P70e75t67r 32Ž43á84k 1588232575219

Ty jo a kterej trouba je tam vzal?

+1/0
10.2.2014 16:03

J39i31ř29í 83M80a60c74e91k 3205445744111

Přesně tak se taky ptám. Brát do takové firmy manažery, kterým to krachlo jinde, to by snad mělo být trestné.

+4/0
10.2.2014 16:05

J19a63n 80M31o11h27y87l82a 6802579709291

Není takový problém se nachomýtnout do společnosti, která později padne. Otázkou je, jakou vinu na tom dotyčný měl. Nebo by měli být všichni piloti, letušky nebo třeba myči oken z Malévu navždy na pracáku jen proto, že možná blbě umyli okna a Malév díky tomu zkrachoval?

0/−2
10.2.2014 23:52

V41a10c62l88a77v 45W95a32n64d36e71r34e37r 8648476129612

A pad pokracuje....Korean Air si ponecha jen to, co mu nese zisk a nad hrobem CSA pak muzeme vklidu zavzpominat na neschopneho Tvrdika dosazeneho levici misto uspesneho reditele, ktery mel CSA vzdy v zisku. A ja si jen pro sebe rikam...je lepsi neschopnost, nebo vsehoschopnost? Vsehoschopni korupcnici casto v radach ODS jsou schopni parazitovat na podniku a obohacovat se ovsem neschopni politici, casto v radach CSSD zpusobi totalni destrukci podniku prave svou neschopnosti. Takze z techto dvou zel mi nakonec vychazi lepe ti, co jsou vsehoschopni.

+4/−4
10.2.2014 16:00

K53a26r44e88l 54N66o15v54á11k 3763652856916

Dobrý den, jsem Váš nový bulharský manažer, byl jsem už jsem ve třech aerolinkách a všechny zkrachovali, tak jsem přišel k vám ;-)

+14/−2
10.2.2014 15:58

J60i39ř68í 39M15a45c64e51k 3365825724491

Kdyby zkrachovaly místo zkrachovali, dal bych plus.

+8/−2
10.2.2014 16:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.