Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Manažeři padlého Malévu opustili ČSA. Jdou k jiným ztrátovým dopravcům

Velké personální změny v Českých aeroliniích po oznámeném přeskupení vlastnických podílů do rukou Korean Air a Travel Service pokračují. ČSA opouští šéf plánování sítě linek Christophe Viatte. Jde o posledního z trojice manažerů, kteří přišli do ČSA ze zkrachovalého Malévu a dosud ve firmě působili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M24a42r67e22k 17H20r87u55b55y 6697302291688

Tihle panove (i rada jejich predchudcu) jsou silnym argumentem pro zavedeni a vyzadovani trestne-pravni odpovednosti za manazerske chyby. Snad by pak z klicovych pozic zmizeli takovi diletanti :-/

0/0
12.2.2014 18:10

P74a61v67l87í27n54a 77K85u80b51á39l17o36v61á 6361488403

jak naivní jsou pánové, kteří mi dali mínus, škoda slov... pan Hála i pan Honeš vlastně potvrzují má slova a pan Tvrdík(bez trestu za porušování při srpávě cizího majetku) jsou toho příkladem, kam se hrabe tunel Blanka...

0/−1
11.2.2014 22:01

J91a53n 70H36á16l31a 8685705160657

Mě skutečně fascinuje, jak "manažer" který za neuvěřitelný plat pošle aerolinky ke dnu, nastupuje do dalších, kde ho vítají s plnou náručí a opěvují ho, jak je zkušený.

Panebože, ať tam vezmou absolventa kteréhokoliv ekonomického oboru, který má pozitivní vztah k letadlům a ručím za to, že odvede lepší práci než takovýhle "manažer"

+2/0
11.2.2014 8:43

J57o41s67e40f 98H26o21n88e48š 7361962280613

Trochu mi uniká,proč najímají manažery ze zkrachovalých aerolinek?Není to snad "řízený"krach?LOT je kapitola sama pro sebe-nakupují Dreamlinery a pak se diví,že je to táhne ke dnu.Taková letadla si může dovolit Lufthansa nebo podobně velké aerolinky

+3/0
11.2.2014 6:27

P43a72v40l40í65n34a 17K77u52b67á55l10o86v73á 6341458153

Někdo větší, možná zednáři, možná globální vláda o které ani nevíme rozhodla, že Malév, ČSA, LOT  a jiné LS ve SE zkrachují nebo vlády (dosazení manažeři) těchto zemí naprosto cíleně  a vědomě takto postupovali za účelem vlastního nebo stranického obohacení...

0/−5
10.2.2014 23:16

F71r74a42n60t87i11š72e50k 75P91r82u97d93k10ý 8682601852801

a proto by mely byt zakotveny v manazerskych smlouvach hmotne odpovednosti misto zlatych padaku

+8/−1
10.2.2014 19:46

J39a71n 60M84o54h44y23l37a 6332309159281

Nesmysl.

0/−4
10.2.2014 23:50

F73r29a75n78t27i79š18e14k 75P39r45u45d87k92ý 8972851822151

z pocatku jsem to take pojal jako nerealne prani, ale kdyz jste se k tomu tak vyjadril, rikam, si, ze to je naopak velmi realne a spravne. Hmotnou odpovednost maji bezne zamestanci na urovni pokladnich, skladniku aj., tak proc by ji nemel mit vrcholovy manazer, ktery rozhoduje o miliardach ?

+1/0
11.2.2014 7:51

J98a24n 56H15á52l87a 8445265540867

Proč nesmysl?

0/0
11.2.2014 8:46

M64i31l65o41s14l37a22v 61M93l14a22d91y 1523801784152

Philippe Moreels byl ale velmi dobrý manager, v podstatě vytáhnul ČSA z krachu.

+1/0
10.2.2014 19:29

F77i91l44i37p 17S41i92r32o68t50e75k 9672759872431

Zbavit se neschopného manažera a ještě tak, že přejde ke konkurenci, tomu říkám zabít dvě mouchy jednou ranou. Jinak je to ale na hlavu. Borec prakticky zlikviduje dvě aerolinky a třetí si jej dobrovolně najme? :-/

+9/−1
10.2.2014 17:34

L19u52c81i26a79n 32P37a43p72a62z60i53a84n 5164707211665

Asi ten příběh bude trochu jiný než je servírovaný na tomto táce. Zkuste více přemýšlet a pátrat po nezávislých informacích. Možná je opravdu borec a likvidují jiní, za jeho zády.

+2/0
10.2.2014 20:28

P31e41t35r 42Ž73á59k 1838572705499

Ty jo a kterej trouba je tam vzal?

+1/0
10.2.2014 16:03

J25i38ř60í 78M10a42c38e77k 3895285184511

Přesně tak se taky ptám. Brát do takové firmy manažery, kterým to krachlo jinde, to by snad mělo být trestné.

+4/0
10.2.2014 16:05

J26a25n 38M40o78h98y35l59a 6842179809491

Není takový problém se nachomýtnout do společnosti, která později padne. Otázkou je, jakou vinu na tom dotyčný měl. Nebo by měli být všichni piloti, letušky nebo třeba myči oken z Malévu navždy na pracáku jen proto, že možná blbě umyli okna a Malév díky tomu zkrachoval?

0/−2
10.2.2014 23:52

V49a44c10l14a45v 92W96a68n18d81e22r15e21r 8838606219562

A pad pokracuje....Korean Air si ponecha jen to, co mu nese zisk a nad hrobem CSA pak muzeme vklidu zavzpominat na neschopneho Tvrdika dosazeneho levici misto uspesneho reditele, ktery mel CSA vzdy v zisku. A ja si jen pro sebe rikam...je lepsi neschopnost, nebo vsehoschopnost? Vsehoschopni korupcnici casto v radach ODS jsou schopni parazitovat na podniku a obohacovat se ovsem neschopni politici, casto v radach CSSD zpusobi totalni destrukci podniku prave svou neschopnosti. Takze z techto dvou zel mi nakonec vychazi lepe ti, co jsou vsehoschopni.

+4/−4
10.2.2014 16:00

K37a79r92e58l 79N24o19v13á43k 3803842316216

Dobrý den, jsem Váš nový bulharský manažer, byl jsem už jsem ve třech aerolinkách a všechny zkrachovali, tak jsem přišel k vám ;-)

+14/−2
10.2.2014 15:58

J64i18ř56í 20M39a65c41e33k 3425965304481

Kdyby zkrachovaly místo zkrachovali, dal bych plus.

+8/−2
10.2.2014 16:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.