Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Manažeři padlého Malévu opustili ČSA. Jdou k jiným ztrátovým dopravcům

Velké personální změny v Českých aeroliniích po oznámeném přeskupení vlastnických podílů do rukou Korean Air a Travel Service pokračují. ČSA opouští šéf plánování sítě linek Christophe Viatte. Jde o posledního z trojice manažerů, kteří přišli do ČSA ze zkrachovalého Malévu a dosud ve firmě působili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M74a30r74e41k 47H20r10u22b20y 6767192451838

Tihle panove (i rada jejich predchudcu) jsou silnym argumentem pro zavedeni a vyzadovani trestne-pravni odpovednosti za manazerske chyby. Snad by pak z klicovych pozic zmizeli takovi diletanti :-/

0/0
12.2.2014 18:10

P25a65v45l73í79n98a 93K18u24b74á78l94o63v83á 6421588533

jak naivní jsou pánové, kteří mi dali mínus, škoda slov... pan Hála i pan Honeš vlastně potvrzují má slova a pan Tvrdík(bez trestu za porušování při srpávě cizího majetku) jsou toho příkladem, kam se hrabe tunel Blanka...

0/−1
11.2.2014 22:01

J83a23n 38H87á31l13a 8315265520197

Mě skutečně fascinuje, jak "manažer" který za neuvěřitelný plat pošle aerolinky ke dnu, nastupuje do dalších, kde ho vítají s plnou náručí a opěvují ho, jak je zkušený.

Panebože, ať tam vezmou absolventa kteréhokoliv ekonomického oboru, který má pozitivní vztah k letadlům a ručím za to, že odvede lepší práci než takovýhle "manažer"

+2/0
11.2.2014 8:43

J67o43s49e62f 23H52o77n94e76š 7221312130393

Trochu mi uniká,proč najímají manažery ze zkrachovalých aerolinek?Není to snad "řízený"krach?LOT je kapitola sama pro sebe-nakupují Dreamlinery a pak se diví,že je to táhne ke dnu.Taková letadla si může dovolit Lufthansa nebo podobně velké aerolinky

+3/0
11.2.2014 6:27

P16a23v25l75í90n28a 18K32u77b18á88l59o65v36á 6251818263

Někdo větší, možná zednáři, možná globální vláda o které ani nevíme rozhodla, že Malév, ČSA, LOT  a jiné LS ve SE zkrachují nebo vlády (dosazení manažeři) těchto zemí naprosto cíleně  a vědomě takto postupovali za účelem vlastního nebo stranického obohacení...

0/−5
10.2.2014 23:16

F81r59a37n30t98i40š11e53k 74P65r57u70d26k81ý 8622651142161

a proto by mely byt zakotveny v manazerskych smlouvach hmotne odpovednosti misto zlatych padaku

+8/−1
10.2.2014 19:46

J19a22n 23M70o59h26y92l84a 6262669139851

Nesmysl.

0/−4
10.2.2014 23:50

F32r78a63n75t68i55š47e80k 44P95r43u23d35k23ý 8122231652941

z pocatku jsem to take pojal jako nerealne prani, ale kdyz jste se k tomu tak vyjadril, rikam, si, ze to je naopak velmi realne a spravne. Hmotnou odpovednost maji bezne zamestanci na urovni pokladnich, skladniku aj., tak proc by ji nemel mit vrcholovy manazer, ktery rozhoduje o miliardach ?

+1/0
11.2.2014 7:51

J27a10n 49H42á40l65a 8585775720147

Proč nesmysl?

0/0
11.2.2014 8:46

M51i44l64o42s97l37a84v 23M74l81a67d37y 1513121924532

Philippe Moreels byl ale velmi dobrý manager, v podstatě vytáhnul ČSA z krachu.

+1/0
10.2.2014 19:29

F27i94l70i20p 82S62i29r66o87t40e80k 9792449982431

Zbavit se neschopného manažera a ještě tak, že přejde ke konkurenci, tomu říkám zabít dvě mouchy jednou ranou. Jinak je to ale na hlavu. Borec prakticky zlikviduje dvě aerolinky a třetí si jej dobrovolně najme? :-/

+9/−1
10.2.2014 17:34

L69u27c62i67a69n 23P74a85p82a21z19i69a48n 5984567891655

Asi ten příběh bude trochu jiný než je servírovaný na tomto táce. Zkuste více přemýšlet a pátrat po nezávislých informacích. Možná je opravdu borec a likvidují jiní, za jeho zády.

+2/0
10.2.2014 20:28

P78e20t98r 70Ž47á90k 1338172445319

Ty jo a kterej trouba je tam vzal?

+1/0
10.2.2014 16:03

J71i79ř74í 26M52a60c17e81k 3535395914321

Přesně tak se taky ptám. Brát do takové firmy manažery, kterým to krachlo jinde, to by snad mělo být trestné.

+4/0
10.2.2014 16:05

J14a27n 48M80o53h13y51l29a 6952509489561

Není takový problém se nachomýtnout do společnosti, která později padne. Otázkou je, jakou vinu na tom dotyčný měl. Nebo by měli být všichni piloti, letušky nebo třeba myči oken z Malévu navždy na pracáku jen proto, že možná blbě umyli okna a Malév díky tomu zkrachoval?

0/−2
10.2.2014 23:52

V72a98c76l70a89v 52W45a24n19d16e92r42e53r 8298856649302

A pad pokracuje....Korean Air si ponecha jen to, co mu nese zisk a nad hrobem CSA pak muzeme vklidu zavzpominat na neschopneho Tvrdika dosazeneho levici misto uspesneho reditele, ktery mel CSA vzdy v zisku. A ja si jen pro sebe rikam...je lepsi neschopnost, nebo vsehoschopnost? Vsehoschopni korupcnici casto v radach ODS jsou schopni parazitovat na podniku a obohacovat se ovsem neschopni politici, casto v radach CSSD zpusobi totalni destrukci podniku prave svou neschopnosti. Takze z techto dvou zel mi nakonec vychazi lepe ti, co jsou vsehoschopni.

+4/−4
10.2.2014 16:00

K60a75r46e62l 37N89o13v29á98k 3433602176676

Dobrý den, jsem Váš nový bulharský manažer, byl jsem už jsem ve třech aerolinkách a všechny zkrachovali, tak jsem přišel k vám ;-)

+14/−2
10.2.2014 15:58

J59i80ř36í 38M12a43c54e24k 3495985204151

Kdyby zkrachovaly místo zkrachovali, dal bych plus.

+8/−2
10.2.2014 16:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.