- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tihle panove (i rada jejich predchudcu) jsou silnym argumentem pro zavedeni a vyzadovani trestne-pravni odpovednosti za manazerske chyby. Snad by pak z klicovych pozic zmizeli takovi diletanti
jak naivní jsou pánové, kteří mi dali mínus, škoda slov... pan Hála i pan Honeš vlastně potvrzují má slova a pan Tvrdík(bez trestu za porušování při srpávě cizího majetku) jsou toho příkladem, kam se hrabe tunel Blanka...
Mě skutečně fascinuje, jak "manažer" který za neuvěřitelný plat pošle aerolinky ke dnu, nastupuje do dalších, kde ho vítají s plnou náručí a opěvují ho, jak je zkušený.
Panebože, ať tam vezmou absolventa kteréhokoliv ekonomického oboru, který má pozitivní vztah k letadlům a ručím za to, že odvede lepší práci než takovýhle "manažer"
Trochu mi uniká,proč najímají manažery ze zkrachovalých aerolinek?Není to snad "řízený"krach?LOT je kapitola sama pro sebe-nakupují Dreamlinery a pak se diví,že je to táhne ke dnu.Taková letadla si může dovolit Lufthansa nebo podobně velké aerolinky
Někdo větší, možná zednáři, možná globální vláda o které ani nevíme rozhodla, že Malév, ČSA, LOT a jiné LS ve SE zkrachují nebo vlády (dosazení manažeři) těchto zemí naprosto cíleně a vědomě takto postupovali za účelem vlastního nebo stranického obohacení...
a proto by mely byt zakotveny v manazerskych smlouvach hmotne odpovednosti misto zlatych padaku
Philippe Moreels byl ale velmi dobrý manager, v podstatě vytáhnul ČSA z krachu.
Zbavit se neschopného manažera a ještě tak, že přejde ke konkurenci, tomu říkám zabít dvě mouchy jednou ranou. Jinak je to ale na hlavu. Borec prakticky zlikviduje dvě aerolinky a třetí si jej dobrovolně najme?
Asi ten příběh bude trochu jiný než je servírovaný na tomto táce. Zkuste více přemýšlet a pátrat po nezávislých informacích. Možná je opravdu borec a likvidují jiní, za jeho zády.
Přesně tak se taky ptám. Brát do takové firmy manažery, kterým to krachlo jinde, to by snad mělo být trestné.
A pad pokracuje....Korean Air si ponecha jen to, co mu nese zisk a nad hrobem CSA pak muzeme vklidu zavzpominat na neschopneho Tvrdika dosazeneho levici misto uspesneho reditele, ktery mel CSA vzdy v zisku. A ja si jen pro sebe rikam...je lepsi neschopnost, nebo vsehoschopnost? Vsehoschopni korupcnici casto v radach ODS jsou schopni parazitovat na podniku a obohacovat se ovsem neschopni politici, casto v radach CSSD zpusobi totalni destrukci podniku prave svou neschopnosti. Takze z techto dvou zel mi nakonec vychazi lepe ti, co jsou vsehoschopni.