Diskuze

Manažeři padlého Malévu opustili ČSA. Jdou k jiným ztrátovým dopravcům

Velké personální změny v Českých aeroliniích po oznámeném přeskupení vlastnických podílů do rukou Korean Air a Travel Service pokračují. ČSA opouští šéf plánování sítě linek Christophe Viatte. Jde o posledního z trojice manažerů, kteří přišli do ČSA ze zkrachovalého Malévu a dosud ve firmě působili.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

M44a45r50e30k 54H46r68u14b87y

12. 2. 2014 18:10

Tihle panove (i rada jejich predchudcu) jsou silnym argumentem pro zavedeni a vyzadovani trestne-pravni odpovednosti za manazerske chyby. Snad by pak z klicovych pozic zmizeli takovi diletanti :-/

0 0
možnosti
PK

jak naivní jsou pánové, kteří mi dali mínus, škoda slov... pan Hála i pan Honeš vlastně potvrzují má slova a pan Tvrdík(bez trestu za porušování při srpávě cizího majetku) jsou toho příkladem, kam se hrabe tunel Blanka...

0 1
možnosti
JH

J90a18n 78H10á51l90a

11. 2. 2014 8:43

Mě skutečně fascinuje, jak "manažer" který za neuvěřitelný plat pošle aerolinky ke dnu, nastupuje do dalších, kde ho vítají s plnou náručí a opěvují ho, jak je zkušený.

Panebože, ať tam vezmou absolventa kteréhokoliv ekonomického oboru, který má pozitivní vztah k letadlům a ručím za to, že odvede lepší práci než takovýhle "manažer"

2 0
možnosti
JH

Trochu mi uniká,proč najímají manažery ze zkrachovalých aerolinek?Není to snad "řízený"krach?LOT je kapitola sama pro sebe-nakupují Dreamlinery a pak se diví,že je to táhne ke dnu.Taková letadla si může dovolit Lufthansa nebo podobně velké aerolinky

3 0
možnosti
PK

Někdo větší, možná zednáři, možná globální vláda o které ani nevíme rozhodla, že Malév, ČSA, LOT  a jiné LS ve SE zkrachují nebo vlády (dosazení manažeři) těchto zemí naprosto cíleně  a vědomě takto postupovali za účelem vlastního nebo stranického obohacení...

0 5
možnosti
FP

a proto by mely byt zakotveny v manazerskych smlouvach hmotne odpovednosti misto zlatych padaku

8 1
možnosti
MM

Philippe Moreels byl ale velmi dobrý manager, v podstatě vytáhnul ČSA z krachu.

1 0
možnosti
FS

Zbavit se neschopného manažera a ještě tak, že přejde ke konkurenci, tomu říkám zabít dvě mouchy jednou ranou. Jinak je to ale na hlavu. Borec prakticky zlikviduje dvě aerolinky a třetí si jej dobrovolně najme? :-/

9 1
možnosti
LP

Asi ten příběh bude trochu jiný než je servírovaný na tomto táce. Zkuste více přemýšlet a pátrat po nezávislých informacích. Možná je opravdu borec a likvidují jiní, za jeho zády.

2 0
možnosti

P30e89t24r 58Ž54á11k

10. 2. 2014 16:03

Ty jo a kterej trouba je tam vzal?

1 0
možnosti
JM

J26i31ř16í 84M82a95c50e75k

10. 2. 2014 16:05

Přesně tak se taky ptám. Brát do takové firmy manažery, kterým to krachlo jinde, to by snad mělo být trestné.

4 0
možnosti
VW

A pad pokracuje....Korean Air si ponecha jen to, co mu nese zisk a nad hrobem CSA pak muzeme vklidu zavzpominat na neschopneho Tvrdika dosazeneho levici misto uspesneho reditele, ktery mel CSA vzdy v zisku. A ja si jen pro sebe rikam...je lepsi neschopnost, nebo vsehoschopnost? Vsehoschopni korupcnici casto v radach ODS jsou schopni parazitovat na podniku a obohacovat se ovsem neschopni politici, casto v radach CSSD zpusobi totalni destrukci podniku prave svou neschopnosti. Takze z techto dvou zel mi nakonec vychazi lepe ti, co jsou vsehoschopni.

4 4
možnosti