Diskuze
Dráhy mají první railjet. Cestující začne vozit v polovině roku
Děkujeme za pochopení.
J71a61n 87B49a74r35t26u25š81k14a
yly doby, kdy se v Československu ( a nejvíc na Moravě a v Praze na Smíchově)) vyráběly vagóny a mot. vozy a mot.vlaky pro celý svět.....
M22a21r92t18i11n 50K87y35p31r
Pro celý svět? Pro východní blok. A rychlíkové vagony v rámci RVHP dělala NDR.
A83d35a75m 25J73a93k15l
"Super", ale kdy konečně budou nové vlaky i jinde? Přiznávám, že se ve vlacích zase tolik nevyznám a nechci na vše jen nadávat, ALE jezdit po....... Regionovou..kdyt to není ani vlak..to je horska draha..teda s tim, ze horska draha je snad jeste mene hlucna.. a nebo treba jet 45km motorakem někde z 60.let. Tak kde to jsme ?
O45l30d15ř18i35c94h 29J10a17n88e90č19e48k
...až kraje na ty "couráky" vypíší tendry??? Liberecký kraj to už před lety udělal a Regionovu už tam takřka nepotkáte a motoráky ze 60. let už teprve ne
J88a32k66u65b 91Š87a61f37a30n21d52a
Zaráží mě, že (alespoň podle komentáře) je ve vlaku více sedadel v 1. třídě (42?) než v business třídě (6). Většinou to bývá obráceně.
D63a40v35i64d 95Č46e23r55n68o10h79o93r75s94k86ý
není to tím že v letadle je bussines horší než 1. třída a ve vlaku obráceně ?
P26e72t17r 93V60i95n25t82r93l12í18k
třikrát hurá pro české dráhy, nedávno jsem viděl dokument České televize z doby, kdy se teprve zaváděly pendolina, no byl to hnus, bylo to někdy okolo let 2006 tuším, česká nádraží nenabízela skoro žádné služby, když někdo přestupoval a musel čekat někde mimo prahu či brno, neměl vůbec možnost teplého přístřeší, otevřené nádraží musí být třeba pro rodinu, či děti utrpení hlavně přes zimu, byly tam také točeny ty pajzly, které měly být jako jedné stravovací zařízení místních stanic, všude automaty, zahulený, no hrůza... trochu se to změnilo, ale žádná sláva to teda pořád není, třeba tyhle vláčky jsou v německu, či rakousku běžný standard desítky let a jezdí i přes česko jako rychlíky, jenže češi si je většinou nemůžou dovolit, konečně je tu konkurence, která tohle všechno změnila
R58a81d16e53k 97J25a19n62a54t93a
railjety nejezdí v Rakousku "desítky let", ale od jízdního řádu 2008/9.
a nemyslím, si že za nákupem railjetů stojí "konkurence". důvodem je jednoduše to, že ÖBB udělaly přiliš velkou objednávku, kterou si nemlhly dovolit a zároveň by rady, aby railjet byl produkt jezdící z Vídně na všechny světové strany - takže dotlačily ČD k dohodě.
A13l70a74n 45Ř49e47p18k37a
Btw. ČD by si měli zkratku RJ zaregistrovat jako ochrannou známku, aby to pak neudělal Jančura a ČD by pro RailJet museli hledat jiný název/zkratku Když může Apple a spol. každou volovinu si zaregistrovat pro sebe, tak proč ne ČD
D90a70v14i71d 87Č29e36r59n55o47h57o40r61s87k86ý
v klidu tu zkratku mají u nás registrovanou kluci z ÖBB
A40l48a25n 12Ř64e84p22k49a
Proč tu nejsou fotky interiéru? Na ŽelPage jsou.
J92a56n18a 14M33o84l59á75k44o84v74á
Hm. Stejne je vsude trapnejch 160kmh omezeni u nas....
Š26t87ě77p43á64n 77T88ó58t16h
Hmm. A ted nejak česky. Tvuj vykrik vypada jak z prekladace googlu.
L17u46k38á11š 25V82a44ň95u34r45a
Škoda, že už neumíme vyrábět takové vlaky v ČR. Neříkejte mi, že by byly dražší než za uměle předražené EURO kupované z Rakouska.
M53a52r77t31i21n 25K78y25p12r
Byly. To je jednoduché. Siemens je dělá jak Baťa cvičky, u nás by to byla kusovka. I lokomotivy řady 380 ze Škodovky jsou dražší než Taurusy.
L73e94o71š 22N54a86v70r98á61t15i59l
zaplatí zhruba 100 milionů euro. Kvůli oslabení koruny je nyní nákup vyjde o 130 milionů korun
euro, střední rod vzor město... takže "100 milionů eur"... taky nepíšete "130 milionů koruna"
V33i75k35y16r 41B55o27h17u87m50i50l 63S51t98r41a31n48s66k66y
já spíš koukám, jak šicí stroj v cenrální bance FAKT úpravou kusu všem pomohl...
V83á20c45l33a83v 24H54e82j81n90a
Už zase píší diskuzi Češi, ach jo....
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko
Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...
Za pivo i 255 korun. Rozdíly cen jsou v Evropě obrovské, Praha patří mezi levné
Premium Vyrazit na pivo se v Evropě nejvíc prodraží v severských zemích, kde v sobě ceny zahrnují vysoké...
Čínský vývoz do Ruska klesá pod hrozbou amerických sankcí. Moskva to zlehčuje
Čínský vývoz do Ruska klesá. Ukázala to březnová data, podle nichž se tok zboží z z Číny meziročně...
Česko je v EU dvacet let. Členství přineslo vyšší životní úroveň, říká analýza
V roce 2004, kdy Česká republika do Evropské unie vstupovala, měla HDP v paritě kupní síly na...
Firmy i dohodáři získali půl roku navíc, pojistné se začne platit až od ledna
Povinnost zaměstnavatelů platit odvody na pojistném u dohod o provedení z práce se posune z...