Diskuze

Dráhy mají první railjet. Cestující začne vozit v polovině roku

České dráhy ve středu představily první ze sedmi jednotek railjet, které mají od prosince zásadně zlepšit cestování mezi Prahou a Vídní. Sedmivozovou soupravu dokončili ve vídeňském závodě společnosti Siemens, po nutných zkouškách a schvalováních začne cestující vozit do poloviny letošního roku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

yly doby, kdy se v Československu ( a nejvíc na Moravě a v Praze na Smíchově)) vyráběly vagóny a mot. vozy a mot.vlaky pro celý svět.....

1 1
možnosti

M29a91r40t12i29n 21K90y79p38r

13. 2. 2014 22:09

Pro celý svět? Pro východní blok. A rychlíkové vagony v rámci RVHP dělala NDR.

2 0
možnosti

A79d86a75m 35J71a32k38l

13. 2. 2014 17:03

"Super", ale kdy konečně budou nové vlaky i jinde? Přiznávám, že se ve vlacích zase tolik nevyznám a nechci na vše jen nadávat, ALE jezdit po....... Regionovou..kdyt to není ani vlak..to je horska draha..teda s tim, ze horska draha je snad jeste mene hlucna.. a nebo treba jet 45km motorakem někde z 60.let. Tak kde to jsme ?

0 0
možnosti

...až kraje na ty "couráky" vypíší tendry??? Liberecký kraj to už před lety udělal a Regionovu už tam takřka nepotkáte a motoráky ze 60. let už teprve ne

1 0
možnosti

Zaráží mě, že (alespoň podle komentáře) je ve vlaku více sedadel v 1. třídě (42?) než v business třídě (6). Většinou to bývá obráceně.

0 0
možnosti

není to tím že v letadle je bussines horší než 1. třída a ve vlaku obráceně ?

2 0
možnosti

třikrát hurá pro české dráhy, nedávno jsem viděl dokument České televize z doby, kdy se teprve zaváděly pendolina, no byl to hnus, bylo to někdy okolo let 2006 tuším, česká nádraží nenabízela skoro žádné služby, když někdo přestupoval a musel čekat někde mimo prahu či brno, neměl vůbec možnost teplého přístřeší, otevřené nádraží musí být třeba pro rodinu, či děti utrpení hlavně přes zimu, byly tam také točeny ty pajzly, které měly být jako jedné stravovací zařízení místních stanic, všude automaty, zahulený, no hrůza... trochu se to změnilo, ale žádná sláva to teda pořád není, třeba tyhle vláčky jsou v německu, či rakousku běžný standard desítky let a jezdí i přes česko jako rychlíky, jenže češi si je většinou nemůžou dovolit, konečně je tu konkurence, která tohle všechno změnila

1 0
možnosti

railjety nejezdí v Rakousku "desítky let", ale od jízdního řádu 2008/9.

a nemyslím, si že za nákupem railjetů stojí "konkurence". důvodem je jednoduše to, že ÖBB udělaly přiliš velkou objednávku, kterou si nemlhly dovolit a zároveň by rady, aby railjet byl produkt jezdící z Vídně na všechny světové strany - takže dotlačily ČD k dohodě.

2 0
možnosti

A52l94a15n 78Ř37e49p50k91a

13. 2. 2014 10:08

Btw. ČD by si měli zkratku RJ zaregistrovat jako ochrannou známku, aby to pak neudělal Jančura a ČD by pro RailJet museli hledat jiný název/zkratku :-) Když může Apple a spol. každou volovinu si zaregistrovat pro sebe, tak proč ne ČDR^

1 0
možnosti

v klidu tu zkratku mají u nás registrovanou kluci z ÖBB :-)

2 0
možnosti

A72l85a79n 10Ř57e76p69k79a

13. 2. 2014 10:05

Proč tu nejsou fotky interiéru? 8-o Na ŽelPage jsou.

1 0
možnosti

Hm. Stejne je vsude trapnejch 160kmh omezeni u nas....

0 4
možnosti

Hmm. A ted nejak česky. Tvuj vykrik vypada jak z prekladace googlu.

1 0
možnosti

Škoda, že už neumíme vyrábět takové vlaky v ČR. Neříkejte mi, že by byly dražší než za uměle předražené EURO kupované z Rakouska.

0 0
možnosti

Byly. To je jednoduché. Siemens je dělá jak Baťa cvičky, u nás by to byla kusovka. I lokomotivy řady 380 ze Škodovky jsou dražší než Taurusy.

2 0
možnosti

zaplatí zhruba 100 milionů euro. Kvůli oslabení koruny je nyní nákup vyjde o 130 milionů korun

euro, střední rod vzor město... takže "100 milionů eur"... taky nepíšete "130 milionů koruna"

2 0
možnosti

já spíš koukám, jak šicí stroj v cenrální bance FAKT úpravou kusu všem pomohl...

0 0
možnosti
Foto

Už zase píší diskuzi Češi, ach jo....

0 2
možnosti