Diskuze

Dráhy hledají úspory, nešetrné strojvůdce chtějí hlídat přes GPS

Nové vedení Českých drah se pustilo do velkého úklidu v účtech. Plánem je vytvoření rezerv v řádech stovek milionů korun. Dráhy nyní řeší, na čem ušetřit. Jedním z řešení je nasazení GPS zařízení do všech lokomotiv. První výsledky už stačily ukázat, že někteří strojvedoucí třeba nechávají zbytečně běžet motor, aby přišli do vyhřáté kabiny.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Buzerace na každém kroku! No fuj!

0 0
možnosti

Tak doufám, že vedení si v kanclech také zapne topení až po příchodu do práce a nejede to zbytečně o několik hodin dřív, nedejbože celou noc

0 0
možnosti

A39l47e81š 47V16a20j70g54a63r

13. 2. 2014 15:02

Můj známí strojvůdce jezdí s dieselovou oktávkou a nikdy nebyl u pumpy. Hádejte proč...?

2 1
možnosti
Foto

V27l79a47d43a 94V82a71n20e31k

13. 2. 2014 15:14

Má doma "hrnečku  vař" ;-D

1 0
možnosti

J59a86n 93H66a91v50r81d61a

13. 2. 2014 14:22

Parafrázujme nadpis článku dotazem:

Aby dráhy dohledaly úspory, kdo a jak bude hlídat nešetrné manažery ČD?

4 0
možnosti

Jkým systémem budou hlídání "nákupčí" v centrále ČD?:-P A to jsou kolejnice, výhybky, pražce, šrouby, podložky, kabely, dráty, troleje, kandelábry, energie, nafta - že jo pane Lorenc?

3 3
možnosti

J26a74n 14H29a26v31r59d21a

13. 2. 2014 14:20

Člověče, v jakém století žijete? Sice se asi dost levně snažíte cosi parodovat, ale spíš to vyznívá, že takto přesně do diskuzí píše každý mamlas bez znalostí čehokoli... Kolejnice, výhybky, pražce atd. již dávno nejsou záležitostí ČD.

Říká vám něco Správa železniční dopravní cesty neboli SŽDC? Asi nic, že? 8-o

6 0
možnosti

A co kdyby pan generální ředitel byl placen podle hospodářských výysledků - například ze zisku? Také by mohl v rámci úspor snížit teplotu ve svém kanclu na přijatelných 19 stupňů. A do práce chodit pěšky, má-li to dál může jezdit vlakem,má režijku ne?

7 1
možnosti

Bože, co je to za voly, kteří vymýšlejí takovýhle hovadiny?

0 3
možnosti

Žádná hovadina to není

Některý strojvedoucí je schopen přijet ve 23:30, zůstane na mašině a točí motorem třeba do 4:00 kdy jede první vlak. A ten "lodní motor" žere na volnoběh dost

8 0
možnosti

K33a14r66e36l 41Š65i18m75e51k

13. 2. 2014 12:32

V rámci úspor budou strojvedoucí zhasínat motor když pojedou z kopce a i na dojezdech k zastávkám...

3 3
možnosti

A brzdit klackem, aby neošoupali kola!;-D

4 1
možnosti

Můžete mi někdo vysvětlit, co je tak úžasné na systému, kdy dieselový motor spálí naftu aby vyrobil kinetickou energii, následne ji pomocí generátoru převede na elektrickou, tu následně elektromotor převede opět na pohybovou aby jí rozhýbal vlak, následně si z ní každý vagón kousek ukrojí svým generátorem a převede ji opět na elektrickou, pro potřeby vagónu? Protože mě ta výhoda, že má každý vagón vlastní nezávislou soustavu přijde jako drahá a nedostatečně důležitá proti tomu, že se na ztrátách docela dost energie promrhá a celkově to brzdí vlak.

0 2
možnosti

B80e72n 77P61a73v90k54a

13. 2. 2014 12:07

Už jsem se o to v minulosti zajímal a prostě to tak inženýrům vyšlo, že je to nejefektivnější. Byly i jiné systémy, ale neosvědčily se. Prý.

0 0
možnosti

J68a50n 90S61l68o48v10í31k

13. 2. 2014 11:53

Na dráze nedělám, ale sídlíme vedle nástupiště a vidím, že když strojvůdce ten přestárlý motoráček v zimě chcípne, za půl hodiny už ten stroj nenatočí. Musel by to jít pokaždé když přijede píchnout na kabely, které občas nějaký chytrák ukradne pod napětím (v noci).

0 0
možnosti