- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyz budou levnejsi a lepsi nez treba Emirates, tak super. Ale nevypada to. Kdyz jsem potreboval do Infonesie, coz by i pres Soul slo, byly CSA mnohem drazsi nez konkurence.
By se konečně mohl vrátit spoj Brno - Praha aspoň 3x denně.
Vzhledem k "snadnosti" spojení naprosto nereálné. půl hodiny letu, dalších 10 minut kroužení nad cílovým letištěm, než vás nechají přistát, v kabině zavazadlo velikosti divadelní kabelky, na cokoliv dalšího čekt u pásu a doufat, že to neletělo do Říma.. Být na letišti hodinu předem kvůli odbavení a kontrole.. A nakonec platit za letenku totéž, co by stál taxik.. Podobné lety mají smysl v USA, kde se odbavíte kompletně sám cestou na letiště taxikem, jelikož jdete rovnou k bráně, tak vám stačí předstih maximálně 5 minut.. A za letenku dále na vnitrostátním letu 2x tolik co za autobus, ale autobus tam jede klidně 6 hodin, letadlo 30 minut. Ano, kdyby byl na české poměry let PRaha Brno, doba od vzletu po přístání 20 minut a stál 500 kč, tak by létal plný. (a zvláštní režim odbavení, kdy prostě nastoupíte do letadla.. Bez rentgenu, bez zavzadel na pásu, Jako to mají USA na vnitrostátních letech)
Já s ČSA lítám pravidelně a na Východ jsou pro mně nejlepší alternativa. Nejvíc mně u lowcost štvou ty různý příplatky za všechno. To u ČSA není a mám vystaráno. Jen mi chybí spojení do Pobaltí, tam už nelítají a pěkně konkurenčí BalticAir zdražili. Ale jinak si myslím, že se hodně polepšili.dávám
Jo, taky si myslím. Podle mě lítají za slušnou cenu a už nemusím nic řešit, všechno je v ceně. To, co předvádí Ryanair, to je peklo.
Má ČSA ještě české nebo už jen korejské letušky?