Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Telefónica Czech Republic se změní na M Telecom. Značka O2 zůstane

Akcionáři Telefóniky Czech Republic budou hlasovat o změně názvu firmy na M Telecom. Hlasování proběhne 12. března. Změní se však jen název firmy, obchodní značka O2 zůstane. Nový majoritní vlastník PPF na ni má právo ještě čtyři roky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P43e64t10r 32H34e89l10l54e12r 5403236164854

Vy se v tom možná vyznáte, ale už se v tom opravdu ztrácím, která firma je která. A ani v jejich reklamách je od sebe nerozeznám.

+1/0
20.2.2014 12:37

L25e22o76š 57N59a10v52r77á40t66i94l 9463710795695

M Telecom.... dalsi krok na zmenu znacky na MTS (Mobiľniye TeľeSysťemi)... prodej rusum se blizi Rv

+6/0
20.2.2014 12:22

M77a48r81t77i38n 23P75e37t92r 6253192398769

Napadlo mě přesně totéž... Teď se to přejmenuje na společnost se zkratkou MT a pak změna na MTS už bude jen drobnost...

+1/0
20.2.2014 12:47

D22a14v76i39d 51J33e56r14a23b52e24k 3506850176847

Já odcházím i se 7 čísly.Nebyli schopní mi za posledních 7 měsíců nabídnout novou rozumnou smlouvu.Po ukončení, sice vymýšlí další a další nesmyslné závazky a obstrukce, ale jen si tím dělají zle.Napřed si vymysleli po ukončení smlouvy závazek na jednotlivá čísla,nebo pokutu450Kč/kus.Teď si vymysleli že po ukončení a zaplacení všech možných poplatků a ukončení lhůt, portační kódy, které lze přenést až za 6 týdnů a  po tu dobu musíte platit min. 200Kč/měs/ za číslo.Jsem rozhodnut je za ty obstrukce zažalovat.I malej kamínek může strhnout lavinu.Zbyde jim jen prázdná skořápka, uspěšně se vlastním přístupem zbavují dalších a dalších zákazníků.AŤ JDOU DO FAKT JÓ.

0/0
20.2.2014 11:33

J14i10r78i 56P59e43c58h 7645674427452

přenos nemůže udělat ale že mě přepojí.Opět hraje hudba,čas se vleče ale zároveň letí.A zase nějaký pán a já mu zase říkam že chci jen mu předat puk a přenos (ale už jsem byl nasr....) pán zase jede svou nabídku nový tarify, nové ceny a já už to nevydržel a říkám jděte už s těma tarifama do pr..  . já vám chci jen říct puk.On že když budu sprostej tak ukončí hovor.A do mě vjel takovej vztek že jsem mu teda něco řekl.On ukončil hovor a poslal mi textovku že na 14 dní mám blokovaný hovor na infolinku.Vyjmul jsem kartu zahodil ji a vsunul novou.Tak to je telecom O2 eurotel či jak se jmenují nebo budou jmenovat.Pořád stejná pakáž.To i když koupí čínan tak se nezměněj.jejich chytrost se dá doložit čísly kolik měli zákazníků pevnejch linek či mobilních.Neskutečný množství zákazníků co je opustilo.Jo když mívali monopol to byla jiná ať v telecomu či eurotelu.

+3/−1
20.2.2014 11:07

J17i75r39i 98P29e46c33h 7255834257562

Přejmenování Vám bude k ničemu.Prostě státní telecom zůstane pořád zarytej pod kůží zaměstnanců.Pár příkladů: asi v roce 1990 jsem chtěl pevnou linku -telecom -nejde nejsou kapacity možná tak za půl roku.Za poplatek 10k jsem to měl do týdne.

Když přišel Oskar tak Eurotel udělal zaměrně drahý volání z eurotelu na oskara.já měl v tu dobu eurotel asi 3 -4 roky, nevím už a všichni známí přeskočili na oskara.Já šel tehdy do olšanský a říkám jim proč to tak je a oni že to je firemní strategie atd.já tedy že jdu také k osk. ale tehdy nebyla přenositelnost čísel, tak jsem si snížil paušál a číslo si nechal, kdyby náhodou tu strategii zmenili.Asi za tři roky jsem si už zvykl jinde a jdu do olšanský dát výpověď.Při výpovědi mi řekli že musím zaplatit ještě 2 měsíce a bude to.Byl jsem tam v říjnu takže měla přijít říjnová,listop.,prosinec.Ale v lednu dorazila další.Tak zase do olšanský, Tam mi paní říká že žádnou výpověd jsem nedal a tudíž to jede dál.Já vytáhl potvrzenou od nich výpověd a v tu chvili mi paní říká no jo je to tady,teď už to vidím,já si toho nevšimla.Tak teď ještě zaplaťte tuhle složenku a my vám pak ty peníze pošlem zpátky.Už si nepamatuju zda mi poslali peníze z5 či ne.Pak jsem asi v roce 2008 chtěl od O2 internetový připojeni takový jako flash disk, to vypadalo.To fungovalo dobře a vzal jsem si k tomu předpacenou kartu a použival jsem to a byl jsem spokojen.A přišli noví operátoři tesco a mobil.cz,já tehdy volal za 6kč/min.Tak volám na info linku že odcházím a co je k tomu třeba.Pán mi slušně sdělil že potřebuji puk či co a ještě něco ale v hovoru mi sdělil že O2 dělá nové ceny a nové tarify atd., já že dobrý ale že už jsem rozhodnut.Konec.Vyndám kartu opíši puk a volám opět na info linku ale teď už chci nahlásit puk k přechodu jinam.Zvedne to pán,vyslechne mě a říká mi novou nabidku O2 a že on mě přenos čísla nemůže provést ale že mě přepojí..hudba hraje ..čas letí a zvedne to paní a zase říkám že chci dát puk a přenos paní opět mi sděluje nové ceny a že

+1/0
20.2.2014 10:53
Foto

P65e69t58r 75M92o48o95s 6582315347

Já jsem pro tuto organisaci pár let pracoval, takže to znám i z druhé strany. Tehdy se říkalo "Nechtěj po nich víc, jak jednu věc najednou - tím přeplníš jejich provozní kapacitu, přeteče jim buffer a nakonec se od nich dočkáš něčeho jinýho, než jsi původně chtěl a ještě blbě." Vidím, že to funguje podobně dodnes, možná jen trochu vylepšili obchodní  strategii ve smyslu nabízení služeb zákazníkovi, které nežádá a nepotřebuje a ignorování jeho požadavků.

Ale Telecom, později TO2 v tom není zcela sám. Podobné boje jsem sváděl svého času s UPC. Chtěl jsem snížit nabídku televize na MINI a zrychlit internet. Co myslíte, že se stalo? Internet mi nechali v původní rychlosti a od televize mě asi na den zcela odřízli! Teprve když jsem jim oba požadavky tlumočil po jednom a postupně, bylo mi asi na čtvrtý (!) pokus vyhověno.

0/0
20.2.2014 23:29

L32u22k51á38š 11S53a71d22e35c30k79ý 7181735907450

UPC je v pohodě, pokud od nich nic nechceš. Jakmile chceš jakoukoliv změnu, popřípadě něco nefunguje jak má, tak je to nejhorší firma ze všech. Asistenční služby mají opravdu na pět.

+1/0
21.2.2014 8:57

I79v17a17n 74P56r18o65c67h75á62z71k43a 3851924945195

Co bude znamenat to "M" v názvu?

0/0
20.2.2014 10:49

M52a68r78e79k 76H94r46u11b13y 6417852551218

Moron? ;-)

0/0
20.2.2014 11:04

T96o46m50á72š 67B87l84a39h87o29š 6256157765810

Jak známe z jiných případů v ČR ... PŘEJMENOVAT obvykle nestačí ... i kdyby se přejmenovávali každý měsíc ...

+6/0
20.2.2014 10:09

R92o87m14a45n71a 57K45o32n80e95c35n22a 6634475943751

To je sice pekne, ale oni to prejmenovat museli, jelikoz nemaji opravneni pouzivat Telefonica.

0/0
20.2.2014 10:35

P40e69t30r 74N59e40s57v39a80d96b72a 2264785106909

Nejsou Hyundai který si myslel že mu to nějak zázračně pomůže. Udělají to proto že musí.

0/0
20.2.2014 10:43

M94a47r16e27k 85H96r64u13b62y 6337912101778

Na co se prejmenoval Hyundai? Nebylo to nahodou Dawoo? :-P

0/0
20.2.2014 11:05

M25a31r64e13k 42H61r16u60b66y 6807162611278

Daewoo, samozrejme...

0/0
20.2.2014 11:05

L82e70o22š 26N87a92v98r97á62t94i83l 9463140795925

nebylo.... kdyz myslis auta, tak Daewoo prodalo svou divizi Chevroletu...  firma Daewoo dale funguje  http://en.wikipedia.org/wiki/Daewoo

0/0
20.2.2014 12:27

A63l13e87s 61P75r53o76k57o15p71e48c 8631787365909

Tak tyto kroky snad povedou k lepšímu. Snad si vnitřně konečně přestanou hrát na dvě firmy a zlepší kvalitu poskytovaných služeb. I když praxe ukazuje, že zeštíhlení firmy má většinou opačný efekt. Býval jsem jejich zákazníkem, ale kvalita naprosto příšerná a přístup k zákazníkovi, který jim měsíčně za služby platil 3000, naprosto katastrofální.

+1/0
20.2.2014 9:52

M14a53r20t35i39n 82M96a10i15k19s39n65a97r 3434713148442

Hmm, je fakt ze se to diametralne lisilo clovek od cloveka, ja jsem treba jejich zakaznikem asi 12 let, vetsinou ucet do 1000kc, a vzdy mi vysli se vsim vstric, a kdyz jsem mel problemy vzdy pomohli, ani neresili spozdene placeni kdyz jsem zapomel :) ale mam taky v okoli par lidi kteri na ne jen nadavaji...

+2/0
20.2.2014 10:12

H98y20n75e30k 76Š35l68a63h78ů81n59e50k 4439253516929

To je pravda, za poslední rok mi odpustili cca 4 000 Kč za různé poplatky (dotovaný telefon a pokuty za rušení smluv).

+2/0
20.2.2014 10:22

E89d56a 30D67r77á87b87e19k 7919622323917

tak už vím proč tak tvrdě bojovali o každou tisícovku, když jsem chtěl předčasně ukončit smlouvu (ineternet) z důvodu nepředvídatelného stěhování. Jsou to nenažranci, neodpostili mi ani korunu, i když jsem jim slíbil, že v tom případě v novém bydlišti zvolím jiného poskytovatele. Takže vydělali asi 2500 a od té doby tratí už dva roky každý měsíc 400, což se jim teda asi vyplatilo ;-D

0/0
20.2.2014 10:34

R55o76b51e94r42t 82K65r44e64j86z69a 5536981580197

hmm, blbější název vymyslet nemohli... uz jen snad PRTel :-)

+2/−1
20.2.2014 9:49

J16a70n 40P51r39o56v15a56z98n55í61k 6508194630551

To je pokus o vtip?

+8/0
20.2.2014 10:11

M61a98r46t80i53n 85K29a37r58á86s47e10k 9968563738638

Vzhledem k tomu ze ten nazev se nikde neprezentuje tak je to docela jedno ne?

0/0
20.2.2014 21:59

V33á23c11l27a64v 91H14o23s85c84h 8456988642841

nezajimavy nazev, takovy pausalni, genericky, nebo jak bych to nazval...

+1/0
20.2.2014 9:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.