Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Telefónica Czech Republic se změní na M Telecom. Značka O2 zůstane

Akcionáři Telefóniky Czech Republic budou hlasovat o změně názvu firmy na M Telecom. Hlasování proběhne 12. března. Změní se však jen název firmy, obchodní značka O2 zůstane. Nový majoritní vlastník PPF na ni má právo ještě čtyři roky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P82e68t43r 21H68e25l34l29e13r 5883576354374

Vy se v tom možná vyznáte, ale už se v tom opravdu ztrácím, která firma je která. A ani v jejich reklamách je od sebe nerozeznám.

+1/0
20.2.2014 12:37

L48e62o24š 78N61a53v98r11á85t98i44l 9693240605775

M Telecom.... dalsi krok na zmenu znacky na MTS (Mobiľniye TeľeSysťemi)... prodej rusum se blizi Rv

+6/0
20.2.2014 12:22

M88a24r67t73i63n 75P49e35t72r 6733862958499

Napadlo mě přesně totéž... Teď se to přejmenuje na společnost se zkratkou MT a pak změna na MTS už bude jen drobnost...

+1/0
20.2.2014 12:47

D66a15v19i55d 38J68e37r55a85b10e48k 3516800386957

Já odcházím i se 7 čísly.Nebyli schopní mi za posledních 7 měsíců nabídnout novou rozumnou smlouvu.Po ukončení, sice vymýšlí další a další nesmyslné závazky a obstrukce, ale jen si tím dělají zle.Napřed si vymysleli po ukončení smlouvy závazek na jednotlivá čísla,nebo pokutu450Kč/kus.Teď si vymysleli že po ukončení a zaplacení všech možných poplatků a ukončení lhůt, portační kódy, které lze přenést až za 6 týdnů a  po tu dobu musíte platit min. 200Kč/měs/ za číslo.Jsem rozhodnut je za ty obstrukce zažalovat.I malej kamínek může strhnout lavinu.Zbyde jim jen prázdná skořápka, uspěšně se vlastním přístupem zbavují dalších a dalších zákazníků.AŤ JDOU DO FAKT JÓ.

0/0
20.2.2014 11:33

J69i97r51i 54P64e55c40h 7875314827712

přenos nemůže udělat ale že mě přepojí.Opět hraje hudba,čas se vleče ale zároveň letí.A zase nějaký pán a já mu zase říkam že chci jen mu předat puk a přenos (ale už jsem byl nasr....) pán zase jede svou nabídku nový tarify, nové ceny a já už to nevydržel a říkám jděte už s těma tarifama do pr..  . já vám chci jen říct puk.On že když budu sprostej tak ukončí hovor.A do mě vjel takovej vztek že jsem mu teda něco řekl.On ukončil hovor a poslal mi textovku že na 14 dní mám blokovaný hovor na infolinku.Vyjmul jsem kartu zahodil ji a vsunul novou.Tak to je telecom O2 eurotel či jak se jmenují nebo budou jmenovat.Pořád stejná pakáž.To i když koupí čínan tak se nezměněj.jejich chytrost se dá doložit čísly kolik měli zákazníků pevnejch linek či mobilních.Neskutečný množství zákazníků co je opustilo.Jo když mívali monopol to byla jiná ať v telecomu či eurotelu.

+3/−1
20.2.2014 11:07

J61i98r36i 50P15e74c57h 7595444807892

Přejmenování Vám bude k ničemu.Prostě státní telecom zůstane pořád zarytej pod kůží zaměstnanců.Pár příkladů: asi v roce 1990 jsem chtěl pevnou linku -telecom -nejde nejsou kapacity možná tak za půl roku.Za poplatek 10k jsem to měl do týdne.

Když přišel Oskar tak Eurotel udělal zaměrně drahý volání z eurotelu na oskara.já měl v tu dobu eurotel asi 3 -4 roky, nevím už a všichni známí přeskočili na oskara.Já šel tehdy do olšanský a říkám jim proč to tak je a oni že to je firemní strategie atd.já tedy že jdu také k osk. ale tehdy nebyla přenositelnost čísel, tak jsem si snížil paušál a číslo si nechal, kdyby náhodou tu strategii zmenili.Asi za tři roky jsem si už zvykl jinde a jdu do olšanský dát výpověď.Při výpovědi mi řekli že musím zaplatit ještě 2 měsíce a bude to.Byl jsem tam v říjnu takže měla přijít říjnová,listop.,prosinec.Ale v lednu dorazila další.Tak zase do olšanský, Tam mi paní říká že žádnou výpověd jsem nedal a tudíž to jede dál.Já vytáhl potvrzenou od nich výpověd a v tu chvili mi paní říká no jo je to tady,teď už to vidím,já si toho nevšimla.Tak teď ještě zaplaťte tuhle složenku a my vám pak ty peníze pošlem zpátky.Už si nepamatuju zda mi poslali peníze z5 či ne.Pak jsem asi v roce 2008 chtěl od O2 internetový připojeni takový jako flash disk, to vypadalo.To fungovalo dobře a vzal jsem si k tomu předpacenou kartu a použival jsem to a byl jsem spokojen.A přišli noví operátoři tesco a mobil.cz,já tehdy volal za 6kč/min.Tak volám na info linku že odcházím a co je k tomu třeba.Pán mi slušně sdělil že potřebuji puk či co a ještě něco ale v hovoru mi sdělil že O2 dělá nové ceny a nové tarify atd., já že dobrý ale že už jsem rozhodnut.Konec.Vyndám kartu opíši puk a volám opět na info linku ale teď už chci nahlásit puk k přechodu jinam.Zvedne to pán,vyslechne mě a říká mi novou nabidku O2 a že on mě přenos čísla nemůže provést ale že mě přepojí..hudba hraje ..čas letí a zvedne to paní a zase říkám že chci dát puk a přenos paní opět mi sděluje nové ceny a že

+1/0
20.2.2014 10:53
Foto

P87e40t55r 32M32o12o24s 6282325817

Já jsem pro tuto organisaci pár let pracoval, takže to znám i z druhé strany. Tehdy se říkalo "Nechtěj po nich víc, jak jednu věc najednou - tím přeplníš jejich provozní kapacitu, přeteče jim buffer a nakonec se od nich dočkáš něčeho jinýho, než jsi původně chtěl a ještě blbě." Vidím, že to funguje podobně dodnes, možná jen trochu vylepšili obchodní  strategii ve smyslu nabízení služeb zákazníkovi, které nežádá a nepotřebuje a ignorování jeho požadavků.

Ale Telecom, později TO2 v tom není zcela sám. Podobné boje jsem sváděl svého času s UPC. Chtěl jsem snížit nabídku televize na MINI a zrychlit internet. Co myslíte, že se stalo? Internet mi nechali v původní rychlosti a od televize mě asi na den zcela odřízli! Teprve když jsem jim oba požadavky tlumočil po jednom a postupně, bylo mi asi na čtvrtý (!) pokus vyhověno.

0/0
20.2.2014 23:29

L46u52k65á74š 31S41a40d92e35c26k86ý 7721665177380

UPC je v pohodě, pokud od nich nic nechceš. Jakmile chceš jakoukoliv změnu, popřípadě něco nefunguje jak má, tak je to nejhorší firma ze všech. Asistenční služby mají opravdu na pět.

+1/0
21.2.2014 8:57

I93v31a93n 24P79r20o20c98h41á33z37k72a 3121594885255

Co bude znamenat to "M" v názvu?

0/0
20.2.2014 10:49

M55a70r75e82k 42H26r65u19b64y 6127242731478

Moron? ;-)

0/0
20.2.2014 11:04

T81o57m67á21š 40B76l65a84h59o77š 6956467605460

Jak známe z jiných případů v ČR ... PŘEJMENOVAT obvykle nestačí ... i kdyby se přejmenovávali každý měsíc ...

+6/0
20.2.2014 10:09

R29o69m52a56n31a 38K71o28n84e22c70n98a 6264955213211

To je sice pekne, ale oni to prejmenovat museli, jelikoz nemaji opravneni pouzivat Telefonica.

0/0
20.2.2014 10:35

P27e11t95r 55N22e55s98v17a24d60b93a 2674775176679

Nejsou Hyundai který si myslel že mu to nějak zázračně pomůže. Udělají to proto že musí.

0/0
20.2.2014 10:43

M74a81r62e48k 37H10r37u91b48y 6297632711548

Na co se prejmenoval Hyundai? Nebylo to nahodou Dawoo? :-P

0/0
20.2.2014 11:05

M50a41r60e68k 72H48r59u94b50y 6147342731698

Daewoo, samozrejme...

0/0
20.2.2014 11:05

L44e42o69š 43N14a50v76r54á95t26i63l 9573820205885

nebylo.... kdyz myslis auta, tak Daewoo prodalo svou divizi Chevroletu...  firma Daewoo dale funguje  http://en.wikipedia.org/wiki/Daewoo

0/0
20.2.2014 12:27

A19l56e36s 58P82r54o66k82o10p35e93c 8381567725339

Tak tyto kroky snad povedou k lepšímu. Snad si vnitřně konečně přestanou hrát na dvě firmy a zlepší kvalitu poskytovaných služeb. I když praxe ukazuje, že zeštíhlení firmy má většinou opačný efekt. Býval jsem jejich zákazníkem, ale kvalita naprosto příšerná a přístup k zákazníkovi, který jim měsíčně za služby platil 3000, naprosto katastrofální.

+1/0
20.2.2014 9:52

M77a37r74t67i64n 93M31a14i24k23s94n10a53r 3244953218892

Hmm, je fakt ze se to diametralne lisilo clovek od cloveka, ja jsem treba jejich zakaznikem asi 12 let, vetsinou ucet do 1000kc, a vzdy mi vysli se vsim vstric, a kdyz jsem mel problemy vzdy pomohli, ani neresili spozdene placeni kdyz jsem zapomel :) ale mam taky v okoli par lidi kteri na ne jen nadavaji...

+2/0
20.2.2014 10:12

H37y70n85e92k 77Š75l90a25h76ů59n69e18k 4209213306819

To je pravda, za poslední rok mi odpustili cca 4 000 Kč za různé poplatky (dotovaný telefon a pokuty za rušení smluv).

+2/0
20.2.2014 10:22

E71d48a 35D81r25á55b94e86k 7519212443877

tak už vím proč tak tvrdě bojovali o každou tisícovku, když jsem chtěl předčasně ukončit smlouvu (ineternet) z důvodu nepředvídatelného stěhování. Jsou to nenažranci, neodpostili mi ani korunu, i když jsem jim slíbil, že v tom případě v novém bydlišti zvolím jiného poskytovatele. Takže vydělali asi 2500 a od té doby tratí už dva roky každý měsíc 400, což se jim teda asi vyplatilo ;-D

0/0
20.2.2014 10:34

R53o23b67e13r24t 14K10r85e85j40z98a 5616821520867

hmm, blbější název vymyslet nemohli... uz jen snad PRTel :-)

+2/−1
20.2.2014 9:49

J44a61n 95P14r11o74v28a80z75n69í38k 6748814750971

To je pokus o vtip?

+8/0
20.2.2014 10:11

M51a65r40t13i70n 63K90a65r93á16s21e43k 9948413488738

Vzhledem k tomu ze ten nazev se nikde neprezentuje tak je to docela jedno ne?

0/0
20.2.2014 21:59

V98á72c67l59a35v 55H16o43s23c35h 8416918422851

nezajimavy nazev, takovy pausalni, genericky, nebo jak bych to nazval...

+1/0
20.2.2014 9:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.