Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Telefónica Czech Republic se změní na M Telecom. Značka O2 zůstane

Akcionáři Telefóniky Czech Republic budou hlasovat o změně názvu firmy na M Telecom. Hlasování proběhne 12. března. Změní se však jen název firmy, obchodní značka O2 zůstane. Nový majoritní vlastník PPF na ni má právo ještě čtyři roky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P39e36t35r 45H52e54l61l59e37r 5613376324364

Vy se v tom možná vyznáte, ale už se v tom opravdu ztrácím, která firma je která. A ani v jejich reklamách je od sebe nerozeznám.

+1/0
20.2.2014 12:37

L19e10o75š 65N15a22v36r23á28t29i64l 9343630285495

M Telecom.... dalsi krok na zmenu znacky na MTS (Mobiľniye TeľeSysťemi)... prodej rusum se blizi Rv

+6/0
20.2.2014 12:22

M62a90r68t76i92n 77P32e58t14r 6493612648589

Napadlo mě přesně totéž... Teď se to přejmenuje na společnost se zkratkou MT a pak změna na MTS už bude jen drobnost...

+1/0
20.2.2014 12:47

D36a91v19i38d 90J77e78r51a58b55e26k 3806580496137

Já odcházím i se 7 čísly.Nebyli schopní mi za posledních 7 měsíců nabídnout novou rozumnou smlouvu.Po ukončení, sice vymýšlí další a další nesmyslné závazky a obstrukce, ale jen si tím dělají zle.Napřed si vymysleli po ukončení smlouvy závazek na jednotlivá čísla,nebo pokutu450Kč/kus.Teď si vymysleli že po ukončení a zaplacení všech možných poplatků a ukončení lhůt, portační kódy, které lze přenést až za 6 týdnů a  po tu dobu musíte platit min. 200Kč/měs/ za číslo.Jsem rozhodnut je za ty obstrukce zažalovat.I malej kamínek může strhnout lavinu.Zbyde jim jen prázdná skořápka, uspěšně se vlastním přístupem zbavují dalších a dalších zákazníků.AŤ JDOU DO FAKT JÓ.

0/0
20.2.2014 11:33

J22i16r25i 87P29e97c41h 7865984457622

přenos nemůže udělat ale že mě přepojí.Opět hraje hudba,čas se vleče ale zároveň letí.A zase nějaký pán a já mu zase říkam že chci jen mu předat puk a přenos (ale už jsem byl nasr....) pán zase jede svou nabídku nový tarify, nové ceny a já už to nevydržel a říkám jděte už s těma tarifama do pr..  . já vám chci jen říct puk.On že když budu sprostej tak ukončí hovor.A do mě vjel takovej vztek že jsem mu teda něco řekl.On ukončil hovor a poslal mi textovku že na 14 dní mám blokovaný hovor na infolinku.Vyjmul jsem kartu zahodil ji a vsunul novou.Tak to je telecom O2 eurotel či jak se jmenují nebo budou jmenovat.Pořád stejná pakáž.To i když koupí čínan tak se nezměněj.jejich chytrost se dá doložit čísly kolik měli zákazníků pevnejch linek či mobilních.Neskutečný množství zákazníků co je opustilo.Jo když mívali monopol to byla jiná ať v telecomu či eurotelu.

+3/−1
20.2.2014 11:07

J59i25r32i 53P17e10c71h 7745574697922

Přejmenování Vám bude k ničemu.Prostě státní telecom zůstane pořád zarytej pod kůží zaměstnanců.Pár příkladů: asi v roce 1990 jsem chtěl pevnou linku -telecom -nejde nejsou kapacity možná tak za půl roku.Za poplatek 10k jsem to měl do týdne.

Když přišel Oskar tak Eurotel udělal zaměrně drahý volání z eurotelu na oskara.já měl v tu dobu eurotel asi 3 -4 roky, nevím už a všichni známí přeskočili na oskara.Já šel tehdy do olšanský a říkám jim proč to tak je a oni že to je firemní strategie atd.já tedy že jdu také k osk. ale tehdy nebyla přenositelnost čísel, tak jsem si snížil paušál a číslo si nechal, kdyby náhodou tu strategii zmenili.Asi za tři roky jsem si už zvykl jinde a jdu do olšanský dát výpověď.Při výpovědi mi řekli že musím zaplatit ještě 2 měsíce a bude to.Byl jsem tam v říjnu takže měla přijít říjnová,listop.,prosinec.Ale v lednu dorazila další.Tak zase do olšanský, Tam mi paní říká že žádnou výpověd jsem nedal a tudíž to jede dál.Já vytáhl potvrzenou od nich výpověd a v tu chvili mi paní říká no jo je to tady,teď už to vidím,já si toho nevšimla.Tak teď ještě zaplaťte tuhle složenku a my vám pak ty peníze pošlem zpátky.Už si nepamatuju zda mi poslali peníze z5 či ne.Pak jsem asi v roce 2008 chtěl od O2 internetový připojeni takový jako flash disk, to vypadalo.To fungovalo dobře a vzal jsem si k tomu předpacenou kartu a použival jsem to a byl jsem spokojen.A přišli noví operátoři tesco a mobil.cz,já tehdy volal za 6kč/min.Tak volám na info linku že odcházím a co je k tomu třeba.Pán mi slušně sdělil že potřebuji puk či co a ještě něco ale v hovoru mi sdělil že O2 dělá nové ceny a nové tarify atd., já že dobrý ale že už jsem rozhodnut.Konec.Vyndám kartu opíši puk a volám opět na info linku ale teď už chci nahlásit puk k přechodu jinam.Zvedne to pán,vyslechne mě a říká mi novou nabidku O2 a že on mě přenos čísla nemůže provést ale že mě přepojí..hudba hraje ..čas letí a zvedne to paní a zase říkám že chci dát puk a přenos paní opět mi sděluje nové ceny a že

+1/0
20.2.2014 10:53
Foto

P71e25t35r 36M71o83o49s 6202315767

Já jsem pro tuto organisaci pár let pracoval, takže to znám i z druhé strany. Tehdy se říkalo "Nechtěj po nich víc, jak jednu věc najednou - tím přeplníš jejich provozní kapacitu, přeteče jim buffer a nakonec se od nich dočkáš něčeho jinýho, než jsi původně chtěl a ještě blbě." Vidím, že to funguje podobně dodnes, možná jen trochu vylepšili obchodní  strategii ve smyslu nabízení služeb zákazníkovi, které nežádá a nepotřebuje a ignorování jeho požadavků.

Ale Telecom, později TO2 v tom není zcela sám. Podobné boje jsem sváděl svého času s UPC. Chtěl jsem snížit nabídku televize na MINI a zrychlit internet. Co myslíte, že se stalo? Internet mi nechali v původní rychlosti a od televize mě asi na den zcela odřízli! Teprve když jsem jim oba požadavky tlumočil po jednom a postupně, bylo mi asi na čtvrtý (!) pokus vyhověno.

0/0
20.2.2014 23:29

L95u73k18á11š 36S54a48d69e16c93k76ý 7501915427250

UPC je v pohodě, pokud od nich nic nechceš. Jakmile chceš jakoukoliv změnu, popřípadě něco nefunguje jak má, tak je to nejhorší firma ze všech. Asistenční služby mají opravdu na pět.

+1/0
21.2.2014 8:57

I91v42a32n 71P73r58o77c37h63á46z32k26a 3141724145255

Co bude znamenat to "M" v názvu?

0/0
20.2.2014 10:49

M25a94r51e37k 48H36r79u98b97y 6447292191988

Moron? ;-)

0/0
20.2.2014 11:04

T85o77m47á83š 44B39l67a56h77o97š 6146327245400

Jak známe z jiných případů v ČR ... PŘEJMENOVAT obvykle nestačí ... i kdyby se přejmenovávali každý měsíc ...

+6/0
20.2.2014 10:09

R72o72m18a25n53a 12K30o72n34e76c46n72a 6634935943901

To je sice pekne, ale oni to prejmenovat museli, jelikoz nemaji opravneni pouzivat Telefonica.

0/0
20.2.2014 10:35

P51e18t97r 39N45e35s45v64a25d55b47a 2504235766299

Nejsou Hyundai který si myslel že mu to nějak zázračně pomůže. Udělají to proto že musí.

0/0
20.2.2014 10:43

M96a29r88e71k 41H93r86u71b30y 6327192731888

Na co se prejmenoval Hyundai? Nebylo to nahodou Dawoo? :-P

0/0
20.2.2014 11:05

M97a44r95e12k 20H85r36u75b22y 6837782721378

Daewoo, samozrejme...

0/0
20.2.2014 11:05

L60e10o35š 44N79a44v21r41á66t82i73l 9633540555385

nebylo.... kdyz myslis auta, tak Daewoo prodalo svou divizi Chevroletu...  firma Daewoo dale funguje  http://en.wikipedia.org/wiki/Daewoo

0/0
20.2.2014 12:27

A55l47e36s 50P21r65o42k43o72p14e86c 8951857425629

Tak tyto kroky snad povedou k lepšímu. Snad si vnitřně konečně přestanou hrát na dvě firmy a zlepší kvalitu poskytovaných služeb. I když praxe ukazuje, že zeštíhlení firmy má většinou opačný efekt. Býval jsem jejich zákazníkem, ale kvalita naprosto příšerná a přístup k zákazníkovi, který jim měsíčně za služby platil 3000, naprosto katastrofální.

+1/0
20.2.2014 9:52

M94a28r20t18i97n 92M70a18i48k53s63n50a85r 3124383288452

Hmm, je fakt ze se to diametralne lisilo clovek od cloveka, ja jsem treba jejich zakaznikem asi 12 let, vetsinou ucet do 1000kc, a vzdy mi vysli se vsim vstric, a kdyz jsem mel problemy vzdy pomohli, ani neresili spozdene placeni kdyz jsem zapomel :) ale mam taky v okoli par lidi kteri na ne jen nadavaji...

+2/0
20.2.2014 10:12

H41y46n85e49k 44Š91l10a16h39ů34n44e80k 4509213676359

To je pravda, za poslední rok mi odpustili cca 4 000 Kč za různé poplatky (dotovaný telefon a pokuty za rušení smluv).

+2/0
20.2.2014 10:22

E45d29a 57D53r64á41b71e22k 7789922853117

tak už vím proč tak tvrdě bojovali o každou tisícovku, když jsem chtěl předčasně ukončit smlouvu (ineternet) z důvodu nepředvídatelného stěhování. Jsou to nenažranci, neodpostili mi ani korunu, i když jsem jim slíbil, že v tom případě v novém bydlišti zvolím jiného poskytovatele. Takže vydělali asi 2500 a od té doby tratí už dva roky každý měsíc 400, což se jim teda asi vyplatilo ;-D

0/0
20.2.2014 10:34

R58o77b49e20r80t 74K44r81e76j61z16a 5306731550527

hmm, blbější název vymyslet nemohli... uz jen snad PRTel :-)

+2/−1
20.2.2014 9:49

J57a20n 61P66r56o77v33a63z55n83í63k 6798864800541

To je pokus o vtip?

+8/0
20.2.2014 10:11

M77a31r23t17i29n 38K75a66r40á39s40e92k 9898623518948

Vzhledem k tomu ze ten nazev se nikde neprezentuje tak je to docela jedno ne?

0/0
20.2.2014 21:59

V46á44c66l25a68v 30H82o34s43c11h 8106268552341

nezajimavy nazev, takovy pausalni, genericky, nebo jak bych to nazval...

+1/0
20.2.2014 9:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.