- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vy se v tom možná vyznáte, ale už se v tom opravdu ztrácím, která firma je která. A ani v jejich reklamách je od sebe nerozeznám.
M Telecom.... dalsi krok na zmenu znacky na MTS (Mobiľniye TeľeSysťemi)... prodej rusum se blizi
Napadlo mě přesně totéž... Teď se to přejmenuje na společnost se zkratkou MT a pak změna na MTS už bude jen drobnost...
Já odcházím i se 7 čísly.Nebyli schopní mi za posledních 7 měsíců nabídnout novou rozumnou smlouvu.Po ukončení, sice vymýšlí další a další nesmyslné závazky a obstrukce, ale jen si tím dělají zle.Napřed si vymysleli po ukončení smlouvy závazek na jednotlivá čísla,nebo pokutu450Kč/kus.Teď si vymysleli že po ukončení a zaplacení všech možných poplatků a ukončení lhůt, portační kódy, které lze přenést až za 6 týdnů a po tu dobu musíte platit min. 200Kč/měs/ za číslo.Jsem rozhodnut je za ty obstrukce zažalovat.I malej kamínek může strhnout lavinu.Zbyde jim jen prázdná skořápka, uspěšně se vlastním přístupem zbavují dalších a dalších zákazníků.AŤ JDOU DO FAKT JÓ.
přenos nemůže udělat ale že mě přepojí.Opět hraje hudba,čas se vleče ale zároveň letí.A zase nějaký pán a já mu zase říkam že chci jen mu předat puk a přenos (ale už jsem byl nasr....) pán zase jede svou nabídku nový tarify, nové ceny a já už to nevydržel a říkám jděte už s těma tarifama do pr.. . já vám chci jen říct puk.On že když budu sprostej tak ukončí hovor.A do mě vjel takovej vztek že jsem mu teda něco řekl.On ukončil hovor a poslal mi textovku že na 14 dní mám blokovaný hovor na infolinku.Vyjmul jsem kartu zahodil ji a vsunul novou.Tak to je telecom O2 eurotel či jak se jmenují nebo budou jmenovat.Pořád stejná pakáž.To i když koupí čínan tak se nezměněj.jejich chytrost se dá doložit čísly kolik měli zákazníků pevnejch linek či mobilních.Neskutečný množství zákazníků co je opustilo.Jo když mívali monopol to byla jiná ať v telecomu či eurotelu.
Přejmenování Vám bude k ničemu.Prostě státní telecom zůstane pořád zarytej pod kůží zaměstnanců.Pár příkladů: asi v roce 1990 jsem chtěl pevnou linku -telecom -nejde nejsou kapacity možná tak za půl roku.Za poplatek 10k jsem to měl do týdne.
Když přišel Oskar tak Eurotel udělal zaměrně drahý volání z eurotelu na oskara.já měl v tu dobu eurotel asi 3 -4 roky, nevím už a všichni známí přeskočili na oskara.Já šel tehdy do olšanský a říkám jim proč to tak je a oni že to je firemní strategie atd.já tedy že jdu také k osk. ale tehdy nebyla přenositelnost čísel, tak jsem si snížil paušál a číslo si nechal, kdyby náhodou tu strategii zmenili.Asi za tři roky jsem si už zvykl jinde a jdu do olšanský dát výpověď.Při výpovědi mi řekli že musím zaplatit ještě 2 měsíce a bude to.Byl jsem tam v říjnu takže měla přijít říjnová,listop.,prosinec.Ale v lednu dorazila další.Tak zase do olšanský, Tam mi paní říká že žádnou výpověd jsem nedal a tudíž to jede dál.Já vytáhl potvrzenou od nich výpověd a v tu chvili mi paní říká no jo je to tady,teď už to vidím,já si toho nevšimla.Tak teď ještě zaplaťte tuhle složenku a my vám pak ty peníze pošlem zpátky.Už si nepamatuju zda mi poslali peníze z5 či ne.Pak jsem asi v roce 2008 chtěl od O2 internetový připojeni takový jako flash disk, to vypadalo.To fungovalo dobře a vzal jsem si k tomu předpacenou kartu a použival jsem to a byl jsem spokojen.A přišli noví operátoři tesco a mobil.cz,já tehdy volal za 6kč/min.Tak volám na info linku že odcházím a co je k tomu třeba.Pán mi slušně sdělil že potřebuji puk či co a ještě něco ale v hovoru mi sdělil že O2 dělá nové ceny a nové tarify atd., já že dobrý ale že už jsem rozhodnut.Konec.Vyndám kartu opíši puk a volám opět na info linku ale teď už chci nahlásit puk k přechodu jinam.Zvedne to pán,vyslechne mě a říká mi novou nabidku O2 a že on mě přenos čísla nemůže provést ale že mě přepojí..hudba hraje ..čas letí a zvedne to paní a zase říkám že chci dát puk a přenos paní opět mi sděluje nové ceny a že
Já jsem pro tuto organisaci pár let pracoval, takže to znám i z druhé strany. Tehdy se říkalo "Nechtěj po nich víc, jak jednu věc najednou - tím přeplníš jejich provozní kapacitu, přeteče jim buffer a nakonec se od nich dočkáš něčeho jinýho, než jsi původně chtěl a ještě blbě." Vidím, že to funguje podobně dodnes, možná jen trochu vylepšili obchodní strategii ve smyslu nabízení služeb zákazníkovi, které nežádá a nepotřebuje a ignorování jeho požadavků.
Ale Telecom, později TO2 v tom není zcela sám. Podobné boje jsem sváděl svého času s UPC. Chtěl jsem snížit nabídku televize na MINI a zrychlit internet. Co myslíte, že se stalo? Internet mi nechali v původní rychlosti a od televize mě asi na den zcela odřízli! Teprve když jsem jim oba požadavky tlumočil po jednom a postupně, bylo mi asi na čtvrtý (!) pokus vyhověno.
Co bude znamenat to "M" v názvu?
Jak známe z jiných případů v ČR ... PŘEJMENOVAT obvykle nestačí ... i kdyby se přejmenovávali každý měsíc ...
To je sice pekne, ale oni to prejmenovat museli, jelikoz nemaji opravneni pouzivat Telefonica.
Tak tyto kroky snad povedou k lepšímu. Snad si vnitřně konečně přestanou hrát na dvě firmy a zlepší kvalitu poskytovaných služeb. I když praxe ukazuje, že zeštíhlení firmy má většinou opačný efekt. Býval jsem jejich zákazníkem, ale kvalita naprosto příšerná a přístup k zákazníkovi, který jim měsíčně za služby platil 3000, naprosto katastrofální.
Hmm, je fakt ze se to diametralne lisilo clovek od cloveka, ja jsem treba jejich zakaznikem asi 12 let, vetsinou ucet do 1000kc, a vzdy mi vysli se vsim vstric, a kdyz jsem mel problemy vzdy pomohli, ani neresili spozdene placeni kdyz jsem zapomel :) ale mam taky v okoli par lidi kteri na ne jen nadavaji...
hmm, blbější název vymyslet nemohli... uz jen snad PRTel :-)
nezajimavy nazev, takovy pausalni, genericky, nebo jak bych to nazval...