Diskuze

Skanska nabídla rychlejší a levnější opravu nádraží. SŽDC ji odmítla

Správa železniční dopravní cesty vyloučila z hodnocení nabídek od stavebních firem na modernizaci železniční stanice Strakonice za zhruba půl miliardy korun nejlevnější nabídku. Důvodem není podezřele nízká cena, ale zkrácení doby prací a výluk oproti projektu. Projekt tak zřejmě skončí u antimonopolního úřadu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak mi připadá, že firma Skanska je už pořádně profláklá díky dostavbě metra, podvodným manažerům, korupce .....V médiích je toho dost na čtení a čerpání.... 

Nedivím se, že málokdo chce být s touto firmou spojován;-(

0 0
možnosti

Zajmem statni spravy neni, aby veci fungovali a byly co nejlevnejsi:-)

2 0
možnosti

J13a38n 27M60o37r53a88v52e53c

24. 2. 2014 12:24

Boj s korupcí bude ještě dlouhý. Nerozhoduje cena, ani kvalita práce, dokonce zkrácení doby výstavby může být přítěží. Hlavně nesmí chybět obálka!!! V zákoně chybí,že pokud se někdo odvolá proti výběr. řízení a jeho odvolání je neopodstatněné, zaplatí pokutu a náklady spojené s odložením stavby.8-o

0 0
možnosti

Skanska staví rychle a hlavně levně, viz. dálnice D1;-D

0 0
možnosti

J69a59n 66F51r46o34l30í70k

24. 2. 2014 12:37

A proto musí vyhrát Eurovia. Osvědčila se jak ve Studénce při shazování mostu na vlak tak i na ostravské dálnici a také na Slovensku, kde musí zbourat a znovu postavit pilíře dálnice.

1 1
možnosti

Nejlogičtější postup je naplánovat výluky a potom vypsat výběrové řízení a běda, kdo je nedodrží. Rozumný postup je vybrat nejlepší řešení a spolu s dodavatelem naplánovat výluky, aby se věc zbytečně neprotahovala. Jenže to by musel někdo začít používat mozek a to bolí...

9 2
možnosti

to dost dobře nejde, výluk je více a zdaleka nesouvisí jen s rekonstrukcí ve Strakonicích. Takže se musí udělat harmonogram výluk, aby se nestalo, že bude najednou rozkopaná celá trat Plzeň - ČB.

Skanska se měl držet zadání. Protože pokud SŽDC může mít výluky jen v určíté dny a jejich části, musí se toho stavební firma držet.

4 0
možnosti

"Hledáme firmu, která nám opraví nádraží - sice dráž, ale zato pomaleji."... ;-D;-D

8 3
možnosti

R76a55d58i52m 44D64u48d53a

24. 2. 2014 7:34

Ani se SŽDC nedivím, když má Skanska takovou pověst, jakou má. Plno projektů předražených a nekvalitních. Ani nejnižší cena není zárukou, že opravdu ve vysledku bude nejnižší. Skanska v tom vidí peníze od EU a tak se chce trochu nabalit.

2 2
možnosti

Tak má Skansku vyřadit kvůli nabídnuté nízké kvalitě prací. A ne proto že je levnější a rychlejší..

2 0
možnosti

Pokud má SŽDC domluvený výluky na pondělí, čtvrtek a pátek a Skanska udělala nabídku tak, že by výluky potřebovala pondělí + úterý, byla vyřazena oprávněně, neboť se nedržela zadání. Nelze brát je hurá nadpis rychlejší oprava, s výlukama nelze jen tak šoupat

3 0
možnosti

A tuto informaci máte odkud, že Skanska chtěla výluky jindy než bylo v plánu?

0 0
možnosti

Tsss. co si ta Skanska myslí?! To máme lidem umožnit dřív normálně cestovat bez výluk? Se snad zbláznili, ne? ;-D;-D;-D

2 1
možnosti

Jistě. Proč to dělat jednoduše a levně, když to můžeme udělat složitě a draze. Jen mě zajímá výše sumy, kterou SŽDC dostane bokem.

4 1
možnosti