- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Nová nejlevnější jízdenka RegioJetu mezi oběma městy stojí 190 korun" ... zajímavé, moje maminka jela tento týden z Prahy do Ostravy za 103 Kč .... ČD po ní chtěly tuším 256 Kč .....
Takže zjevně pan Jančura nezná ceny nebo mu jeho zaměstnanci tunelují podnik ....
Podle mě ČD nejvíce podkopávají LEO. Jančura si zákazníky přetáhne pomocí služeb, které ČD neumí. Ale když Pendolíno jezdí za zcela virtuální ceny (bez ohledu na pořizovací cenu soupravy, splátky atd.), pak koncept LEA má problém. (protože měl jezdit za podobný čas ale levněji, protože má 4 sedadla v řadě a vlak stál málem polovinu co Pendolíno).
A taky mu to dávají sežrat: Provoz tramvají na železnici by se měl zakázat a podobné sprosťárny. Přičemž samy ČD rovněž nasazují na vlaky Praha-Ostrava příměstské jednotky.
Když by stála jízdenka 500 Kč jedním směrem tak se vyplatí jezdit autem už při dvou lidech ... s tím by asi neuspěli , pokud vlaky budou jezdit jen 160 Km / hod.
Pořízení auta zanedbáme a do nákladů na jízdu nebudeme cenu vozidla počítat...
To je samý monopol, oligopol a kartel sem, tam. A co děti? Mají si kde hrát?
Osobně si myslím, že by všichni! měli prokázat, jestli nejezdí pod náklady. Jinak je to celé dumping jako pra... a měl by zasáhnout regulátor.
Jančura jezdil Liberec-Praha za 1 kč s cílem odstranit ČSAD Liberec,což se povedlo,teda na nějaký čas.To je třeba mu připomínat kdykoli otevře tu svoji ulhanou hu..
Jančura rád zapomíná, jak likvidoval konkurenci on...
Žlutá bublina začíná pomalu, ale jistě splaskávat. Ale jinak, mám pana Jančuru rád, jen si myslím, že se s vlaky zakousl do až příliš velkého sousta. Žádná firma si nemůže dlouhodobě prodávat své výrobky a nebo služby pod nákladovými cenami a nebo je dotovat z jiných zdrojů. To jsou jednoduché počty. A ani konkurence na tom nic nezmění.
Jsem rád, že tu zaznělo, že se zdražuje, i když to žluťák dva měsíce zpátky popíral. Lhaní a oblbování je totiž základ jeho byznysu.
Z rozhovoru na aktualně.cz:
Plánujete od Nového roku zdražovat jízdenky?
Nemám ty zprávy, že bychom měli, a myslím si, že ani nebudeme. Nemám nic na stole, a to jsou věci, které si hlídám já, aby nějaký manažer - v dobrém úmyslu zvýšit ekonomiku svého oddělení - nezačal zvedat ceny. Češi by si ale obecně měli zvyknout, že 2. ledna všichni ohlásí navýšení cen, metro, dopravní společnosti. V Anglii tomu, myslím, říkají "budget day".
Oni nezdražují oni "nahrazují"
Mě by hlavně zajímalo, kudy ten vlak v Německu jezdí, neb autem je to z centra Hannoveru do centra Hamburku nějakých 150km, kdežto z Prahy do Ostravy po kolejích 350km...
No mě by také zajímalo, s jakými vlaky tuto cenu počítali, protože o Německu je známé, že vlaky vyšší kategorií (EC) jsou tam asi 5x dražší, než u nás :o)
Jaké zdražení? Leoš přece jasně říká: "...nahradili novou cenou".
Aspoň novináři by měli Newspeak umět!
Dopravci zdražily, jo? (pod fotkou) ...
Ach ta Čeština :'(