- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Civilizovaný stát respektuje soukromé vlastnictví. Sobotkově vládě zbývá ještě dořešit kam vystěhovat neposlušné majitele a doladit trestní sazby za odmítnutí prodeje nemovitosti. Typičtí komunisti.
Směšné. Tenhle stát má nyní víc infrastruktury než kolik jí je efektivně schopen udržovat v chodu a používat. Výstavba nové by nyní měla být zcela zastavena bez jakékoli vyjímky.
Všechny peníze by se měli přesunout buď na opravy současného nebo na náhrady již neopravitelného.
Naše země má okolo 500km na délku a 300km na šířku. Na tomto území je dlouhodobě naplánováno vybudovat necelých 2200km dálnic, což představuje nepříliš hustou dálniční síť. V této chvíli je hotovo nějakých ca 1250km, čili něco málo přes polovinu.
===
Je tedy potřeba udělat přesný opak toho, než k čemu tady nabádáte. Je potřeba maximální rychlostí stavět.
Jsme v ČR. Takže kdy se objeví první případy ve kterých:
1) "ekologické" sdružení skoupí pozemky od těch, co stavbu nechtějí, aby tyto pozemky následně prodalo za trojnásobek (o zisk se spravedlivě rozdělí po komunisticku)
2) bude rozhodujícímu úředníkovi dáno "všimné" aby to dal za trojnásobek
3) někomu nebude přiznán bonus na základě politckého přesvědčení
4) bude někomu pozemek vyvlasťnován, stavba stojí, vyvlasťnován, vyvlasťnován ... jelikož těch 30 mega velkostatkáři přece nedáme, má už dost
5) majitel pozemku bude vyžadovat náhradní pozemek, nikoliv peníze a nedostane ani pozemek, ani peníze.
podle Murphyho: Lze-li něco zneužít, bude to zneužito.
Skoro se bojím,že strategické stavby budou hlavně příjezdové komunikace k palácům kmotrů a papalášů.
Když budou mít parametry dálnice nebo silnice 1. třídy :-D
Pražáci už si holt při stavbě obchvatu nahrabali, no a ti ostatní mají smůlu
Zmenšil se tím příspěvkem tvůj komplex? Jestli ano, budiž ti přáno....
Co kdy stavby raději pečlivě připravili se vším všudy a pak by nebylo tolik žalob od ekologů apod...?
Žalovat se dá cokoliv, bez ohledu na přípravu - každá změna stavu někomu prospěje a někomu uškodí.
Bože, tady se zase vyrojilo občanských aktivistů, kteří tady najednou tak horlivě a účelově velebí institut absolutní nedotknutelnosti soukromého vlastnictví.
===
Oni totiž cítí životní ohrožení, protože tomu jejich dějinnému NGO zločinu chce někdo zatnout tipec a sebrat životně důležitou hračku - možnost donekonečna vytvářet obstrukce při budování základní infrastruktury státu.
Těm vyděračům jde o prachy. Stačilo by rozdělit soudní proces na dvě fáze: 1) vyvlastnění a 2) určení výše náhrady. Pokud se ukáže, že stavba je ve veřejném zájmu tak se začne stavět a spekulanti můžou desetiletými obstrukcemi zdržovat akorát soud o své vlastní peníze.
Tak nějak to snad už funguje. Nicméně vyvlastnění je v demokratické zemi krajní řešení, kterému musí předcházet snaha se dohodnout. Soud musí nejprve uznat argumenty pro nutnost vyvlastnění (což např. v případě Havránkové u Hradce nepotvrdil), pak teprve může běžet vlastní vyvlastňovací proces a nakonec řízení o náhradě.
Většina spekulantů prodává ráda, ale hodně, stavby nebokují.
Nejprve by se stát měl zamyslet nad tím, proč klíčové stavby stojí. Pak by se ukázalo, že odvolání není ten hlavní problém:
D8 - stavba už má několik let všechna povolení, ale stavba vázne kvůli uhlí u Řehlovic (nekvalitní podloží) a sesuvu půdy u Dobkoviček (není vyloučeno opakování).
R35 - stavba vázne na výkupech pozemků (až do loňska se vykupovalo za tržní ceny a prodávalo se, nově se vykupuje za směšné ceny a lidi se do toho logicky nehrnou. Vyvlastnění je až krajní možnost.
R52 - není v souladu územní plán Jihomoravského kraje a zásady jeho rozvoje. Perspektiva je několikaletá, nový zákon tomu nepomůže (přitom stavba je z variant vybrána dopravně i z hlediska dopadu na ŽP asi nejlépe jako to jde).
D3 - spory ohledně trasování, byť varianty byly prověřené a EIA konstatovala akceptovatelnost plánované varianty).
Pražský okruh - trasa není v územním plánu (resp. se tam ocitla jednou, ale NSS jí zrušil). Občasnké organizace v tom figurují omezeně.
Lžete. O zrušení ÚP HMP (resp. jeho nedílné části ZÚR), ve kterém byl Pražský okruh zanesen, se zasloužily JEDINĚ A POUZE OBČANSKÉ ORGANIZACE!!! Nebýt jejich obstrukcí, byl by např. již dnes byl v provozu kriticky chybějící úsek 511 od D1 do Běchovic.
===
Totéž D3. Spory ohledně trasování rozdmýchávají JEDINĚ A POUZE OBČANSKÉ ORGANIZACE!!! Kdo např. stál za vypracováním bizarní varianty PROMIKA a trval na znovuposouzení všech variant vč. toho do nebes volajícího nesmyslu PROMIKA, který je takovou nehorázností, že v normální zemi by byl okamžitě smeten ze stolu bez projednání, ale u nás dodbře posloužil jako obstrukční nástroj, který zpozdil výstavbu středočeské D3 alespoň o 5 let?
===
Proč, proboha, tak strašně lžete?!
Nejzasadnejsi pro ceskou ekonomiku je ochrana soukromeho vlastnictvi, ty degenerate.
pro ekonomiku je důležitější doprava - jak myslíte že byly postaveny dnešní železnice a dálnice?