Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Firma Autoleasing je v exekuci kvůli vysokému poplatku za úvěr

Firma Autoleasing, která je dceřinou společností České spořitelny, je v exekuci kvůli poplatku 36 tisíc korun za úvěr na nákup ojetého vozu. Firma spor o poplatek prohrála, částku však nevrátila. Poplatek ojetinu výrazně prodražil. U prodejce stála 116 tisíc korun, klient měl však ve finále zaplatit 262 tisíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K67a95r19o56l76i64n44a 81K46r46a57t14k23a 4734830797280

Vypada to, jako byste z ceskych lidi delali nesvepravne jedince, kteri neumeji cist, potazmo ani premyslet.Ano, je jednodussi sve rozhodnuti, zejmena pokud se ukaze,ze bylo blbe, svezt na nekoho jineho. Kdysi jsem taky byla "napalena" (stavebni firmou) a prisla jsem o statisice, ale je to moje blbost. Od te doby si vse peclive ctu a to co se mi nelibi, to nepodepisu.Takze priste doporucuju nejdrive premyslet, pak cista pak teprve podepsat.. Ted mam dva uvery a s podminkami jsem spokojena a kupodivu jim i rozumim..

0/0
26.2.2014 17:37

J17a35r74k14a 27P25r74o92s30e31c90k82á 1725941979243

jo, jo mám podobnou zkušenost s touto firmou. Účtovali si někdy v roce 2011 poplatek za předčasné splacení spotř.úvěru v astronomické výši. Nakonec jsme to "uhádali" protože jsme našli ve všeob.podmínkách formální chybu. A protože  jsme to nechtěli táhnout až k soudu a oni nám "dovolili " zaplatit cca.20% z toho poplatku, věc jsme uzavřeli smírem..vidím, že si ale nedaj pokoj.

0/0
26.2.2014 16:15

M43a19r46o43š 38P53o17l71i53a78k 1262716367886

Aha... takze navrat zpet nekam kde z nas budou soudy delat nesvepravne a diktovat podminky za jakych muze nekdo podnikat ? ... az do doby nez to zase vsechno znarodni [>-]Rv Ten clovek smlouvu podepsal za podminek se kterymi byl radne srozumen a pokud byl v dobe podpisu svepravny pak by se soudce mel zamyslet zda on je vubec kompetentni. Je to hnus.[>-]RvEURv

+2/−4
25.2.2014 8:09

J12i54ř35í 98M71a28c22e26k 3525305254361

Uvítal bych nějaký přehled slušných autobazarů, které nemají dvojí ceny pro auta za hotovost a na úvěr.

+3/0
24.2.2014 22:20

L54u73k60a19s 50K48r42a70u14s 9371498510742

Mam takovy pocit, ze kdyby to ta leasingovka nezvojtila a radne podala odpor k soudu, jak uvadi v clanku, tak by zrejme nebylo o cem psat:-/ v clanku uvedeny uspech pred soudem je tak z meho pohledu jen relativni

+3/−1
24.2.2014 17:59

A98n62t30o35n10í53n 48S14v28o76b64o83d10a 3764843969892

ale máme tu článek a varování před "výhodnými" půjčkami, které nabízí dcery bank. Ponaučení pro další naivní spoluobčany, aby nekrmili tyto společnosti. I ten hrozný Cetelem nabízí lepší podmínky, levnější je i HomeCredit , spořka zase vítězí, musí nějak zalepit tu sKartu  :-)

+3/0
24.2.2014 18:04
Foto

D87a30v17i82d 78M56a61t13ě40j83ů 2105312607618

Muj pribeh s Sautoleasingem z roku 2010: http://web.archive.org/web/20100722221546/http://mateju.bigbloger.lidovky.cz/c/147570/Lichvari-z-sAutoleasingu.html

Po uverejneni toho blogu spustil tehdejsi (mozna tam je dodnes) reditel pan Elbs (zrejme rakusak) hustej mafianskej natlak na mne a na meho zamestnavatele, co si to jako dovoluju. Po par emailech, telefonatech s Elbsem, a hlavne po dopisu meho pravnika se rozhodli to bez dalsi ostudy radeji uzavrit s tim, ze ja smazu blog. To jsem udelal, ale Elbs je nastesti tak blbej, ze nevi o existenci weboveho archivu, ktery smazat nejde (viz odkaz vyse). Tak asi tak :-)

+1/−1
24.2.2014 17:24

M12a59r98e18k 96S86u26c97h81á21n17e77k 2181756198729

Neexistující článek:-/

0/0
24.2.2014 17:28

A62n44t79o25n16í42n 68S94v51o11b26o94d26a 3524263529652

ale existuje, stále existuje

http://web.archive.org/web/20100722221546/http://mateju.bigbloger.lidovky.cz/c/147570/Lichvari-z-sAutoleasingu.html

+1/0
24.2.2014 17:33
Foto

D73a15v83i90d 79M97a80t91ě15j19ů 2985152707798

Blbe se to zaradilo - viz moje odpoved...

0/0
24.2.2014 17:33
Foto

D52a40v76i48d 29M15a53t28ě43j63ů 2575172797908

Musite to tam dat cele, vzdyt pisu, ze je to webovy archiv a puvodni clanek byl smazan: http://web.archive.org/web/20100722221546/http://mateju.bigbloger.lidovky.cz/c/147570/Lichvari-z-sAutoleasingu.html

0/0
24.2.2014 17:32

J98a54r65k67a 50P13r13o91s27e92c64k62á 1875201969423

přečetla jsem,

 u nás zkoušeli poplatek a úroky za všechny měsíce až do konce uvěrové smlouvy ( měli jsme cca.32 měs. do konce), plus ještě za uzavření smlouvy. Po naší stížnosti, že jde o bezdůvodné obohacení a lichvu, hrozili, že je necháme prověžiot ČNB, plus zároveň jsme vyjmenovali veškeré předpisy EU, které tím porušují ( zaslali jsme to v kopiích na ombudsmana, dozorčí radu, vedoucího oddělení až po referentku) se usnesli, že nám ty úroky účtovat nebudou. Poplatek jsme jim zaplatili, nechtěli jsme to hrotit, v té době exekutoři řádili jak pominutí a nikdo nebyl zvědavý na ty tahanice. Poučení je, zrušili jsme u nich účet.

0/0
26.2.2014 16:38

M62i34c70h57a85l 27K76ř33í20ž 1974460401502

Jsem jediný komu připadá divné že žalovaná částka je 7266 kč a exekuce je na více než 17 000 kč ?

0/0
24.2.2014 17:05

A36n82t98o16n81í46n 49S50v57o12b66o87d35a 3464213859402

Poplatky za exekuci jako dostane každý z nás a to je docela milosrdná částka :-)

0/−1
24.2.2014 17:09

M94i56c85h79a38l 85K59ř92í72ž 1324310541692

milosrdná částka ? Pokud dobře počítám je poplatek 58 procent to není milosrdná částka ale zlodějina za bílého dne.

+4/−1
24.2.2014 17:11

A14n71t61o64n43í93n 58S80v51o69b55o84d60a 3674823319492

Když si vezmu podle úkonů, tak to moc není :-). Je to stejně úkonů jako za dluh 150 000 Kč a nebo za 20 000 000 Kč. Stačí si zjistit, kolik přiráží pražský dopravní podnik za exekuci na občana

0/−2
24.2.2014 17:21

A16n90t91o25n50í60n 59S21v50o33b15o42d59a 3244943809532

http://www.lidovky.cz/exekucni-pribeh-dil-vii-nocni-mura-jmenem-dopravni-podnik-pmj-/zpravy-domov.aspx?c=A120126_111249_ln_domov_spa   a tak to jen jeden příklad ze života

0/−1
24.2.2014 17:26

M39i15c33h91a52l 62K14r88č35á11l 6108298706132

Necelých 10 000 pro právníka, soud a exekutora je ještě hodně málo.

+1/0
24.2.2014 18:16

D37a53d66a40k 38P39e28t52r 7211490244198

Úvěr? Ne, lichva.

+3/0
24.2.2014 16:16

J87a25n 31P36e73l73l40a30n61t 2586396952524

19 % není lichva...

+2/−2
24.2.2014 16:54

V85a13c88l49a60v 40M49e46d94e60k 5751282855655

jistě že je

+4/−1
24.2.2014 17:42

M62i11l27a64n 18K81r63á47l 8823618601361

Nejlepší půjčka je žádná půjčka, nejdřív si na to vydělat a pak si to kupovat

+4/0
24.2.2014 16:09

V68a97c18l53a97v 57W24a54n35d49e77r91e80r 8108766249372

tohle by se melo psat zlatym pismem!!R^

0/0
24.2.2014 16:17

V49á12c50l18a21v 39H12o96s50c57h 8416148122511

to by si nemohla vzit ani zadna firma, ani start upy na rozjezd atd... Kazdy nemuze cekat 20 let, az si na neco nasetri, potrebuje to ted pouzivat.

0/0
24.2.2014 17:12

P37e23t90r 41M41a92c96o13u60r73e59k 5264838196467

Nehledě na to, že dnešní ekonomika je na tom závislá. Krásně to bylo vidět nyní, kdy banky nejsou ochotné tolik půjčovat.

0/0
24.2.2014 17:28

A64n40t66o36n97í79n 20S52v25o39b95o21d13a 3494253209512

to je ten rozdíl, investice firmy a spotřeba občana. To jako ten rozdíl mezi investičním úvěrem a provozním úvěrem, my jsme investovali do kanceláří a banka nám dala do registru, že máme provozní úvěr....... ale ve smlouvě byl investiční

0/0
24.2.2014 17:41

R83o21b64e10r49t 67A83d26á33m87e38k 1897913363300

Kdyby neexistovaly dluhy, neexistovaly by v tomhle monetárnim letadlu bohužel ani žádné peníze.

0/0
24.2.2014 18:28

M65i42c19h89a14l 16B32o40c83k 8960606446308

Zrušte  účty u ČS. To jsou největší zloději.

+11/0
24.2.2014 15:55

M89a57r86e50k 31S75u14c29h18á95n95e56k 2501136198519

Už se stalo... asi před 6 lety:-)

+1/0
24.2.2014 17:26

M29i60c87h19a40l 77K92r58č20á13l 6298528366662

Pokud se přestanou ctít uzavřené smlouvy a u soudu se bude hledat lék na vlastní blbost, tak to nemůže dobře dopadnout.

+6/−1
24.2.2014 15:54

V49a14c47l93a68v 45W47a16n24d86e17r21e68r 8468626489112

ja s vami sice souhlasim, ale jsou nektere veci, ktere by proste pravni stat nemel dovolit. Jako napriklad, pokud to prezenu, nemuzete prodat vlastni dite i kdyz na to budete mit smlouvu, nebo si nemuzete najmou jineho cloveka na prodej organu. Stejne tak "smejdi" maji smlouvy a likviduji lidi, kteri neco podepsali. Ano, jsou svepravni, ale stat by mel byt na druhe strane garantem toho, ze se takova smlouva vubec neda uzavrit.

+5/0
24.2.2014 16:14

M95i79c20h33a19l 51K14r51č95á97l 6768468126332

To ale není tento případ. Tady byla uzavřena smlouva kterou právní systém nevylučuje s podmínkami se kterými souhlasily obě smluvní strany. A soud nerozhodl že je smlouva neplatná a strany si mají vrátit přijatá plnění ale upravil smlouvu ve prospěch jedné ze stran. Tím vnesl právní nejistotu i pro ostatní, protože si nikdo nemůže být jist že soud neupraví uzavřenou smlouvu v jeho neprospěch a bude ho nutit plnit smlouvu se kterou nesouhlasil.

+3/−1
24.2.2014 16:45

J76a61n 68P91e57l61l81a66n70t 2446156732804

Přesně. Takto se může stát, že stát bude upravovat za chvíli vše. Velké firmy budou moct propoštět, protože nebudou mít z čeho platit zaměstnance a všichni se budeme moct jít klouzat proto, že tu je pár nesvéprávných vychcánků, kteří si peníze půjčí, ale platit už nechtějí...

+2/0
24.2.2014 16:56

A96n70t41o39n19í18n 17S48v41o13b57o96d98a 3954963699682

Kdy dosáhnou klienti slušného rovnoprávného vztahu s bankou????

Se starými bankami nikdy, stačí ty stupidní reklamy komerčky a jiných bank, jsme jen na placení a šizení, falešné sliby atd. Slušnost se vytratila již dávno. Většina finančních poradců nám radí, jak platit, aby co nejvíc vydělali oni a na klienta .......stejně je i prodej půjček, hypoték atd, žádný slušný kšeft, jen se řekne klientovi půlka a do smlouvy se to šikovně napíše, na to jsou celé právní oddělení. Potom je postavení klienta s bankou nerovné, proto jsou soudy

+1/−1
24.2.2014 17:00

M11i14c89h20a54l 52K75r87č10á66l 6448358446152

Klient má nad bankou vždy výhodu. On tam totiž nemusí vůbec chodit a může jít jinam. On banku nepotřebuje, banka potřebuje jeho. A to že tam jde na základě nějaké reklamy, nebo se nechá přesvědčit nějakým poradcem a nezjistí si skutečnost je jen a jen jeho chyba.

+1/0
24.2.2014 18:22

A59n37t53o43n20í66n 87S67v39o62b90o73d14a 3704923619642

potom ale banky nefungují, když se snaží oklamat klienta. Byl jsem svědkem několika pochybení bank, ale ty reakce byly nepochopitelné, oni jsou neomylní a my klienti jsme odpad jen na placení. Přešel jsem k nové bance a tam nemusím nic řešit. Nic po nich nechci a všem starým bankám jsme vše doplatili. Stejně půjčují výhodně jen kamarádům......

Staré banky malé klienty nepotřebují, jim stačí státní podniky a kamarádi..... státní podniky u nich suší miliardy na účtech, stát také, nepotřebují střadatele, ale někoho, kdo si půjčí draze jejich levné peníze :-)

+1/0
24.2.2014 19:09

P21e96t69r 40N24o63v36o54t93n52y 4389525732804

Právní systém sice obecně nemůže vyloučit plno smluv, ale současně  musí smlouva odpovídat dobrým mravům.  Poplatek za úvěr v takové výši není mravně odůvodnitelný, neboť splátky nebyly odloženy a úrok ( 19 %) je na  úrovni, že ani popletek nelze úrokem odůvodnit

0/0
25.2.2014 0:42

M13a36r53o29š 53P65o84l40i81a11k 1702506987456

Meles nesmysly ! Onen pan s nejvetsi pravdepodobnosti nebyl schopen prokazat solventnost a pujcit si v bance nebo jine spolecnosti. Tato spolecnost mu pujcila ikdyz treba nevypadal solventne a tato firma take nese urcite riziko, ktere je daleko vetsi a z tohoto duvodu vetsinou voli tyto spolecnosti takove poplatky. Neco za neco, nicmene to porad nesouvisi s tim, ze pan vedel dobre co podepisuje a i presto podepsal. No a co se tyce uroku 19% tak to je urok naprosto bezny na kreditnich kartach apod. a uprimne, jak si vubec nekdo dovoluje vydupavat pravo takovymto zpusobem? Jestli to nechtel nemusel podepisovat a nemusel si brat leasing, je to jeho problem, a jeho vule. Ja taky nezaluju automobilku ze auto ktere mi prodala za 300 tisic ma nakladovou hodnotu 100 tisic a ze je to predrazene jako prase ! Ale evidentne bych u soudu uspel ... v teto zkorumpovane zemi kde pravo v zadnem pripade neznamena pravo.

+1/0
25.2.2014 12:33

A49n81t82o36n45í54n 46S64v14o89b94o11d98a 3484663379442

to není pravda, tato společnost je dcerou banky a je členem Nebankovního registru klientských informací, tedy tato společnost má přístup k bonitě klientů ze všech zdrojů a plně toho využívá. Autoleasing nepůjčuje jen tak někomu..... Je to společnost podobná Škofinu, ale s vyšším úrokem...... i dražšími službami kolem.

0/0
25.2.2014 13:32

A93n57t58o64n29í83n 27S37v75o34b39o95d97a 3894253279852

Banky neumí udělat smlouvy,moje osobní zkušenost, bankovní úředníci často nerozumí své práci a blábolí nesmysly,ženě také sepsali špatně smlouvu a ona ji podepsala, banka uznala chybu, ale v registru ji nechali jako hříšníka......rozdíl mezi investičním a provozním úvěrem není žádný, slovo bankovního úředníka, atd

0/0
24.2.2014 16:18

V71a21c26l92a96v 36W26a98n45d57e28r53e26r 8288126469162

Ne, ze bych to chtel nejak davat za priklad, od toho jsem daleko, ale....

Za Hitlera platilo, ze vsechno nad 10% je lichva. Myslim, ze kdyby u nas byl zase protektorat, tak by vsichni "manazeri" z takovychto firem skoncili nekde v koncentraku. A nejak mi jich pri te predstave ale ani neni lito.

+7/−1
24.2.2014 15:50

K23a90t43e26ř65i64n55a 60K20o25z50á66k24o74v77á 2258361365508

Už když čtu dceřinná společnost České spořitelny, tak bych si tam nic nekupovala. Navíc je všeobecně známo, že "výhodnější" cena je podmíněna leasingem s nekřesťanskými podmínkami.

+2/0
24.2.2014 15:43

J44a47n 66P41r59o29v70a65z72n20í57k 6318914880841

A ten, kdo to podepsal a auto si koupil, byl nesvéprávný? Nebo proč se to dostalo k soudu?

+10/−2
24.2.2014 15:13

J97a81n 10P29r17o65v65a81z81n84í59k 6848694780131

Nebo to byl jenom čecháček, co se vším souhlasil a podepsal, aby mu pak přišło, že bude platit moc a že by to mohl zkusit vodrbat a tak podal žalobu?

+3/−2
24.2.2014 15:16

A27n88t76o67n98í49n 81S41v23o54b10o90d44a 3124873329602

Banky u nás nefungují, jejich dcery jsou také bídné, dobře za každou pokutu a zveřejnění skutečných cen výhodných půjček..... Vkladateli nedají úrok z uložených peněz, ale půjčí jako lichváři...... Naivní člověk si myslí, že banky nelichvaří, zlatý Cetelem....

+2/−1
24.2.2014 15:27

J81a25n 92Č77á94p 5281700842614

Cetelem ??!! RPSN 14% a výše? Jojo, tam si půjčte...

+1/−2
24.2.2014 15:44

R64a81d81i73m 58D90r61b55o30h79l63a92v 5491126653677

A kolik RPSN vám nabídne ČS?

+2/0
24.2.2014 16:03

A54n29t26o30n62í92n 59S33v76o68b76o11d18a 3974283909152

Je smutné,že dcera banky je horší než nebankovní půjčení peněz, proto nemám u lichvářů vklady, nepodporuji vývoz zisků bank mimo ČR :-)

0/0
24.2.2014 16:11

P43e66t98r 66V63á62c47l45a24v31e34k 6385218789587

no třeba bylo něco zatajeno v inzerci toho leasingu, nevim. Ne každý je právník a ne každý má čas studovat po večerech několikastránkové smluvní podmínky s odkazy tam a tam. Pokud inzerce tvrdí že je půjčka bez poplatku a pak někde hlubokove smluvních podmínkách mají uveden poplatek, který nazývají nějak jinak, tak se jedná o podvod.

+2/0
24.2.2014 16:32

J34a32n 74P12r50o32v68a15z57n14í15k 6818894530571

Takže vy podepisujete něco, co si nepřečtete?

+1/0
24.2.2014 16:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.