Diskuze

Zjednodušíme tarify, slibuje nový šéf Českých drah Daniel Kurucz

Je už třetím ředitelem v posledním roce. Ekonom Daniel Kurucz se musel rychle zorientovat v drážní problematice, u státního dopravce s 26 tisíci zaměstnanci je necelý rok. V on-line rozhovoru iDNES.cz mimo jiné uvedl, že České dráhy zjednoduší tarify. "Jsou přijímána opatření, která mají vyhodnotit zájem o konkrétní nabídky," odpověděl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Zjednodušíme tarify? To už tady bylo...

0 0
možnosti
VH

v diskuzi zazněl i dotaz na obnovení spojení z Moldavy do SRN. Pokud sidobře pamatuji, tak se po roce 1989 možnosti obnovění posuzovaly a obnova této trati byla vyloučena z toho důvodu, že německé dráhy již nebyly vlastníky pozemků, po kterých trať vedla. Pokud se týká obnovení provozu na trati D.Poustevna Děčín přes Sebnitz, tak smyslem obnovy je především významné zkrácení času na cestu ze Šluknovského výběžku do Děčína, proti stávající trase přes Jedlovou a Ćeskou Kamenici (téměř na polovinu).

3 0
možnosti
MZ

Spojení přes Sebnitz má význam akorát pro Mikulášovice a Dolní Poustevnu, pro Šluknov a Velký Šenov to vychází nastejno.

Klíčem k úspěchu bude jízdné, zda se bude jezdit po německém území za český tarif nebo se podaří úředníkům z nábřeží dojednat nějaký "výhodný tarif" jemuž nelze odolat, takže se bude jezdit levněji buď po silnici nebo vlakem jako dosud ....

Moldava - Holzhau je utopie, tam žádná přeshraniční frekvence nebude, i vnitrofrekvence do Moldavy je nízká.

0 0
možnosti
VH

To by mne zajímalo podle jakých kritérií se vybírají příspěvky do Doporučených. Podle +/- hodnocení to tedy rozhodně není. Že by podle subjektivního pohledu autora článku pana Sůry?? Rv To mu by to i odpovídalo. Je ale otázkou, zda jo tak správně. Výběr dle hodnocení +/- by asi byl objektivnější!

1 0
možnosti
ČD

Článek psal (lépe řečeno sestavil z odpovědí čtenářů) Filip Horáček. On sice Jan Sůra může skoro za všechno, ale tentokrát je v tom nevinně. ;-)

1 0
možnosti
LM

Jízdné se neustále zvyšuje a zvyšuje a služby jsou otřesné. Nemyslím tím Pendolino atd. Zjednodušíme tarify??? Tak to jsem náramně zvědavá.

0 6
možnosti

A33l96a40n 55Ř72e26p53k60a

26. 2. 2014 11:12

Protože se neustále zvyšují i náklady, třeba energie. A na spojích jezdí to, co si objednatel (kraj nebo MD) objedná a zaplatí.

3 0
možnosti
PM

Bude prodávat železniční stanice, které nejsou Českých drah, ale SŽDC? Tomu nějak nerozumím. Buď je úplně mimo on, nebo autor článku.

1 1
možnosti
ČD

Nerozumíte tomu. Železniční stanice patří ČD.

1 0
možnosti
PK

V první řadě prosím zeštíhlete sám sebe pane řediteli, ať se nám vejdete aspoň na fotku.

Co nový ministr, to nový kamarád na funkci.Styďte se - snad si nemyslíte, že vám někdo věří, že vám jde o změnu ( možná tak ve vašem kádrovém profilu a majetkovém zabezpečení)

2 0
možnosti
LP

Aby zjednodušení nemaskovalo ve skutečnosti další  zdražení pro 90% cestujících.

0 1
možnosti
JP

Nepotřebuju WiFi - stačily by pořádný záchody a zásuvky aspoň v rychlících na vysočinu;-(...

2 1
možnosti
JP

Tak on by stačil osekat zlatý padák - 24 měsíčních platů po cca 450 000,-. To máme hned skoro 10 mega ušetřenejch:-).

1 0
možnosti
VN

Nedříve by měl katovat kosty sobě...pac je jak sviňa.

1 0
možnosti