- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zjednodušíme tarify? To už tady bylo...
v diskuzi zazněl i dotaz na obnovení spojení z Moldavy do SRN. Pokud sidobře pamatuji, tak se po roce 1989 možnosti obnovění posuzovaly a obnova této trati byla vyloučena z toho důvodu, že německé dráhy již nebyly vlastníky pozemků, po kterých trať vedla. Pokud se týká obnovení provozu na trati D.Poustevna Děčín přes Sebnitz, tak smyslem obnovy je především významné zkrácení času na cestu ze Šluknovského výběžku do Děčína, proti stávající trase přes Jedlovou a Ćeskou Kamenici (téměř na polovinu).
Spojení přes Sebnitz má význam akorát pro Mikulášovice a Dolní Poustevnu, pro Šluknov a Velký Šenov to vychází nastejno.
Klíčem k úspěchu bude jízdné, zda se bude jezdit po německém území za český tarif nebo se podaří úředníkům z nábřeží dojednat nějaký "výhodný tarif" jemuž nelze odolat, takže se bude jezdit levněji buď po silnici nebo vlakem jako dosud ....
Moldava - Holzhau je utopie, tam žádná přeshraniční frekvence nebude, i vnitrofrekvence do Moldavy je nízká.
To by mne zajímalo podle jakých kritérií se vybírají příspěvky do Doporučených. Podle +/- hodnocení to tedy rozhodně není. Že by podle subjektivního pohledu autora článku pana Sůry?? To mu by to i odpovídalo. Je ale otázkou, zda jo tak správně. Výběr dle hodnocení +/- by asi byl objektivnější
Článek psal (lépe řečeno sestavil z odpovědí čtenářů) Filip Horáček. On sice Jan Sůra může skoro za všechno, ale tentokrát je v tom nevinně.
Jízdné se neustále zvyšuje a zvyšuje a služby jsou otřesné. Nemyslím tím Pendolino atd. Zjednodušíme tarify??? Tak to jsem náramně zvědavá.
Protože se neustále zvyšují i náklady, třeba energie. A na spojích jezdí to, co si objednatel (kraj nebo MD) objedná a zaplatí.
Bude prodávat železniční stanice, které nejsou Českých drah, ale SŽDC? Tomu nějak nerozumím. Buď je úplně mimo on, nebo autor článku.
Nerozumíte tomu. Železniční stanice patří ČD.
V první řadě prosím zeštíhlete sám sebe pane řediteli, ať se nám vejdete aspoň na fotku.
Co nový ministr, to nový kamarád na funkci.Styďte se - snad si nemyslíte, že vám někdo věří, že vám jde o změnu ( možná tak ve vašem kádrovém profilu a majetkovém zabezpečení)
Aby zjednodušení nemaskovalo ve skutečnosti další zdražení pro 90% cestujících.
Nepotřebuju WiFi - stačily by pořádný záchody a zásuvky aspoň v rychlících na vysočinu...
Tak on by stačil osekat zlatý padák - 24 měsíčních platů po cca 450 000,-. To máme hned skoro 10 mega ušetřenejch.
Nedříve by měl katovat kosty sobě...pac je jak sviňa.