Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Křetínský může převzít vydavatele Blesku, schválil antimonopolní úřad

Společnost Rongosor, za níž stojí podnikatelé Daniel Křetínský a Patrik Tkáč, smí převzít mediální skupinu Ringier Axel Springer CZ, která vydává bulvární deníky Blesk, Aha!, nebo týdeník Reflex. Fúzi schválil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V69l30a28s31t10i69m57i69l 32S12v87o68b73o96d88a 7803808415434

V tomhle případě by to měl spíš schvalovat psychiatr :-D.

0/0
27.2.2014 14:27
Foto

P87e24t46r 86M77o56o79s 6842905737

Protože pod stejného vydavatele jako Blesk patří i Deník Sport, nenalezneme tam již více kritické články o Spartě.;-)

+1/0
27.2.2014 14:04

M81i83l69o90š 55B68o19u11k45a95l 8643727263244

Pokud je nový majitel vlastenec, zruší Blesk i Aha. Podpoří tím zvýšení IQ v Česku neboť neustálé zahlcování čtenářů debilitami je zjevně škodlivé. Obyčejní možná budou ze začátku brblat ale nakonec snad i oni budou vděčně děkovat.:-P

+2/−1
27.2.2014 12:00

S18l63á65v73e88k 40C84h40a11r98v56á59t 3324432506

Idealni reseni - zrusit Blesk a AHA! Chybet nebudou :-P

+1/−1
27.2.2014 11:54

L73u30c84i65a94n 50P28a28p76a27z37i78a78n 5444447781245

Doufám, že vyhodí stávajícího šéfredaktora Blesku. A vůbec doufám, že nový majitel přinese do Blesku svěží vítr.

0/0
27.2.2014 11:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.