Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rušení linek ČSA pokračuje. Končí spojení se Ženevou

České aerolinie pokračují v lepení ztrátového hospodaření rušením linek, na kterých nejvíce prodělávají. Od června přestanou létat do švýcarské Ženevy, část letů zmizí už v příštích dnech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P26a62v55e92l 77K24u93n32c 9142289628668

ČSA ruší linky, letiště se chce rozšiřovat a cestující nechtějí v Praze přestupovat. Jak se to rýmuje?

0/0
1.3.2014 15:17

P73e17t85r 65M14a49r71e78č80e83k 1343761459828

Ono tam asi ještě pár Tvrdíků zůstalo , co ? Kdepak státní firma . To v našich podmínkách nemůže nikdy fungovat.Rv

0/0
1.3.2014 13:58

D70a20n54i50e80l 76J25i49r12á34č77e89k 3231290360438

Letím tam na autosalon,, ještěže jsem to koupil se Swiss Air, ČSA by mi to ještě zrušili. Fakt super, dobrá informace, raději od nich nic nekupovat.

BTW. nechápu jak si někdo mohl myslet, že linka Praha Ženeva bude pro ČSA výdělečná... to je jasné, že to nelze obsadit

+1/0
28.2.2014 23:51

A72l12e44x19a18n22d62r 79K55o83s82t16k15a 5499266729326

Respektive, že nelze obsadit tak velké letadlo. Menší by bylo ziskové, ale tak to rovnou zrušíme že?

0/0
1.3.2014 7:09

M67a68r53t50i37n 13H23o64r48á38č94e51k 7846224375154

Ony ČSA mají jeden základní problém - a to nevhodná malá letadla. Mají sice hezky konsolidovanou sérii různě velkých Airbusů pro 128-276 pasažérů, ale to je evidentně na spoustu linek co obsluhují zbytečně moc, jakkoli jsou náklady Airbusů na sedačku mnohem výhodnější. Turbovrtulové ATR pro 46 nebo 66 lidí jsou hlučná, pomalá,nepohodlná a na kerosín a sedačku žravější než malé Jety - např. Embraer, Bombardier se kterými létá konkurenční síťoví dopravci. Proto není divu, že i na Praha - Curych musí ustoupit konkurenci z LH group. Linka by pro ČSA dávala smysl jen kdyby Korean zrušil kromě Prahy všechny okolní evropské destinace, což asi zřejmě neudělá. Byl jen zástěrkou jak ČSA zprivatizuje Travel Service pana Šimáněho. 

Česko nemá velký trh. Potencionálně obslouží 70pct dopravy Praha, potencinální zbytek v Ostravě, Brně a Karlových Varech ČSA víceméně s ATRky obsloužit neumí a proto většina cestujících z těchto trhů létá přes Vídeň, Katowice a Norimberk-Mnichov.

0/0
1.3.2014 7:35

R78a49d24e67k 32D29o89l63e70ž67a74l 2719753320380

Nějak se tady nepíše, proč se ten síťový efekt nedostavil. Zrušení linky je pak už aktem zoufalství.

Buďto můžou být aerolinky klasické, tzn. odněkud někam s přestupem v Praze, nebo lowcost s přímými lety odevšad všude. Ale nenabízet přestup a jinak být klasické, to prostě nemůže fungovat.

0/0
28.2.2014 23:45

P12a20v31e69l 77H98o40š59e46k 2949796225700

Do Ženevy? Bodejť, ještě by moh někdo při spáteční cestě do toho čekobanánistánu

propašovat třeba v kufru neproclenej závan přímý demokracie. To nemůžeme rozhodně potřebovat a basta. :-)

0/−6
28.2.2014 19:21
Foto

T76o66m27á77š 14H66u89b80a93č 1529410132968

"Překnihováni" hmmm luxusní předklad

+2/−5
28.2.2014 16:50

P85a75v64l36a 89H35r46a28d72i80l16o22v96a 3547421531434

Tomu se tak ale ofiko opravdu rika.

+5/−1
28.2.2014 17:03
Foto

T55o61m52á33š 46H91u62b18a80č 1939380852698

Dobře ale je to hrozný slovo

+1/−1
28.2.2014 17:28

P16e34t83r 12M44a13r69e20č57e60k 1493881699538

O co je horší než "přebukovat" ? O zaknihování jste zřejmě nikdy neslyšel.

+1/0
1.3.2014 13:52

J29i33r71i 22R55u35s41n10o18k 4665152327673

To slovo vzniklo kdysi kdy to nekdo otrocky prelozil. To ze ho stale lide pouzivaji je spise smutne.

+1/0
28.2.2014 22:27

M82a41r61e49k 75T22u48r95n14o77v93e84c 7315952820166

A co tedy mají používat? Anglický termín, když v tomto případě český zdá se existuje (byť se některým lidem nelíbí)?

0/0
1.3.2014 14:45

V71á81c78l26a68v 90P94a34v68l95í85k 9612490284614

ČSA se budou tak dlouho zeštíhlovat, až umřou na anorexii. Když do Ženevy nenaplní ani malinkaté letadlo A319 pro 110 lidí, čím teda vlastně chtějí létat? Napadá mi nákup embraerů pro 75-95 lidí, ale to by na ně museli mít... vrtulové ATR není konkurence...

+6/0
28.2.2014 16:45

S44l60á70v18e70k 80C48h10a91r65v75á35t 3474492256

Mám velmi dobrou zákaznickou zkušenost u Lufthansy a údajně jsou i ekonomicky lepší - 

Bombardier CRJ700 pro 70 osob

+2/0
28.2.2014 16:59
Foto

O72n29d69r27e38j 49B45o40c71e58k 1720645634248

Až budou úplně u dna, tak začnou létat pro paštikářskou společnost TVS do Bojkovic ;-D

+1/0
28.2.2014 17:06

P71a29v44e69l 27H32o76š60e24k 2439156785260

Takže vlastně Vodňanský kuře jako jediný na světě dokáže vzlýtnout.;-D

0/0
28.2.2014 19:31

M13a89r30i51e 79Š60í49p36k67o32v98á 5812312714127

Ano, ČSA se budou tak dlouho zeštíhlovat, až budou dělat jen vyhlídkové lety kolem Prahy! :-):-):-)

+1/0
1.3.2014 11:05

J97o52s16e66f 76T79a57h94i58r 7130698881113

Čím víc ČSA zachraňují tihle naši odborníci tím je ve větším srabu.;-D;-D

+7/0
28.2.2014 16:27

O39t23o 89V11o35d59i25č88k91a 7964337389948

njn, hlavne litejte do vsech -istanu, co jich jen po Asii je...

0/0
28.2.2014 16:11
Foto

J90a71n 47V22a96l24č34í34k 7535578665340

ČSA se nemůžemoc divit, vzhledem k tomu, že Swiss Air byl schopen nabízet lety za srovnatelnou nebo i nižší cenu v lepší časy a navíc rychlejší. Pokud ČSA čeká, že si cestující raději připlatí za odlet v poněkud méně atraktivní čas turbovrtulí, tak je mi jasné, že jim moc nedaří...

+1/0
28.2.2014 15:31

P30a30v53e85l 60V61e78t31e35š45n66í96k 7495668415797

Tak nikdy jsem touhle linkou neletěl, ale ve článku se píše že létali A319 a ne vrtulovým ATR

+2/0
28.2.2014 15:43

T15o74m24á20š 75M14á42l44e97k 9431783450442

Do Ženevy skutečně ČSA lítá i vrtulovými letadly.

0/0
28.2.2014 16:16

J52a72n 88M68u79s80i72l 9636364226742

Letám do Ženevy každý druhý pátek a nikdy jsem vrtulí neletěl. Jinak děkuji ČSA že ted muže swiss zdrazit

+2/0
28.2.2014 16:22

T96o91m38á92š 32M79á80l26e19k 9591193420802

Já jsem letěl se Swiss, ale kolega co létal pravidelně, tak pokud letěl s ČSA, letěl vrtulí. Ale je to z minulého léta, špatně jsem to napsal. Pokud je dneska situace jiná, omlouvám se za dezinformaci

0/0
28.2.2014 16:25
Foto

J61a91n 84V32a20l17č24í27k 7355588465760

Máte pravdu, původně ČSA používala Airbusy. Časem však přešla na vrtule, třeba na Saaby švýcarských vnitrostátních Darwin airlines.

0/0
28.2.2014 18:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.