Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rušení linek ČSA pokračuje. Končí spojení se Ženevou

České aerolinie pokračují v lepení ztrátového hospodaření rušením linek, na kterých nejvíce prodělávají. Od června přestanou létat do švýcarské Ženevy, část letů zmizí už v příštích dnech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P62a11v88e86l 55K94u97n65c 9722439788678

ČSA ruší linky, letiště se chce rozšiřovat a cestující nechtějí v Praze přestupovat. Jak se to rýmuje?

0/0
1.3.2014 15:17

P91e97t49r 34M79a11r47e62č27e77k 1943341389178

Ono tam asi ještě pár Tvrdíků zůstalo , co ? Kdepak státní firma . To v našich podmínkách nemůže nikdy fungovat.Rv

0/0
1.3.2014 13:58

D71a33n36i50e20l 30J55i86r94á56č54e73k 3841710950268

Letím tam na autosalon,, ještěže jsem to koupil se Swiss Air, ČSA by mi to ještě zrušili. Fakt super, dobrá informace, raději od nich nic nekupovat.

BTW. nechápu jak si někdo mohl myslet, že linka Praha Ženeva bude pro ČSA výdělečná... to je jasné, že to nelze obsadit

+1/0
28.2.2014 23:51

A43l39e12x38a23n35d75r 66K74o78s50t22k43a 5399366799976

Respektive, že nelze obsadit tak velké letadlo. Menší by bylo ziskové, ale tak to rovnou zrušíme že?

0/0
1.3.2014 7:09

M21a44r82t42i82n 89H72o74r62á26č20e18k 7416164855764

Ony ČSA mají jeden základní problém - a to nevhodná malá letadla. Mají sice hezky konsolidovanou sérii různě velkých Airbusů pro 128-276 pasažérů, ale to je evidentně na spoustu linek co obsluhují zbytečně moc, jakkoli jsou náklady Airbusů na sedačku mnohem výhodnější. Turbovrtulové ATR pro 46 nebo 66 lidí jsou hlučná, pomalá,nepohodlná a na kerosín a sedačku žravější než malé Jety - např. Embraer, Bombardier se kterými létá konkurenční síťoví dopravci. Proto není divu, že i na Praha - Curych musí ustoupit konkurenci z LH group. Linka by pro ČSA dávala smysl jen kdyby Korean zrušil kromě Prahy všechny okolní evropské destinace, což asi zřejmě neudělá. Byl jen zástěrkou jak ČSA zprivatizuje Travel Service pana Šimáněho. 

Česko nemá velký trh. Potencionálně obslouží 70pct dopravy Praha, potencinální zbytek v Ostravě, Brně a Karlových Varech ČSA víceméně s ATRky obsloužit neumí a proto většina cestujících z těchto trhů létá přes Vídeň, Katowice a Norimberk-Mnichov.

0/0
1.3.2014 7:35

R64a39d84e86k 64D45o47l15e27ž47a45l 2119603280910

Nějak se tady nepíše, proč se ten síťový efekt nedostavil. Zrušení linky je pak už aktem zoufalství.

Buďto můžou být aerolinky klasické, tzn. odněkud někam s přestupem v Praze, nebo lowcost s přímými lety odevšad všude. Ale nenabízet přestup a jinak být klasické, to prostě nemůže fungovat.

0/0
28.2.2014 23:45

P61a22v92e26l 25H81o15š41e25k 2829516845810

Do Ženevy? Bodejť, ještě by moh někdo při spáteční cestě do toho čekobanánistánu

propašovat třeba v kufru neproclenej závan přímý demokracie. To nemůžeme rozhodně potřebovat a basta. :-)

0/−6
28.2.2014 19:21
Foto

T55o14m96á55š 27H54u34b69a44č 1789740162798

"Překnihováni" hmmm luxusní předklad

+2/−5
28.2.2014 16:50

P79a19v26l65a 33H65r48a57d79i54l49o62v95a 3297441831184

Tomu se tak ale ofiko opravdu rika.

+5/−1
28.2.2014 17:03
Foto

T72o86m98á19š 44H67u68b55a80č 1139390342458

Dobře ale je to hrozný slovo

+1/−1
28.2.2014 17:28

P94e57t15r 72M46a70r68e44č16e56k 1273101779908

O co je horší než "přebukovat" ? O zaknihování jste zřejmě nikdy neslyšel.

+1/0
1.3.2014 13:52

J38i50r98i 93R66u96s29n25o16k 4795102807963

To slovo vzniklo kdysi kdy to nekdo otrocky prelozil. To ze ho stale lide pouzivaji je spise smutne.

+1/0
28.2.2014 22:27

M64a19r67e53k 49T29u14r67n47o23v71e47c 7465492250656

A co tedy mají používat? Anglický termín, když v tomto případě český zdá se existuje (byť se některým lidem nelíbí)?

0/0
1.3.2014 14:45

V15á80c19l72a37v 25P79a51v34l72í64k 9722140354484

ČSA se budou tak dlouho zeštíhlovat, až umřou na anorexii. Když do Ženevy nenaplní ani malinkaté letadlo A319 pro 110 lidí, čím teda vlastně chtějí létat? Napadá mi nákup embraerů pro 75-95 lidí, ale to by na ně museli mít... vrtulové ATR není konkurence...

+6/0
28.2.2014 16:45

S33l90á36v37e55k 29C56h13a58r75v97á90t 3234312346

Mám velmi dobrou zákaznickou zkušenost u Lufthansy a údajně jsou i ekonomicky lepší - 

Bombardier CRJ700 pro 70 osob

+2/0
28.2.2014 16:59
Foto

O87n86d95r88e98j 81B72o45c89e26k 1370145374928

Až budou úplně u dna, tak začnou létat pro paštikářskou společnost TVS do Bojkovic ;-D

+1/0
28.2.2014 17:06

P51a47v78e53l 62H53o79š21e30k 2749356805510

Takže vlastně Vodňanský kuře jako jediný na světě dokáže vzlýtnout.;-D

0/0
28.2.2014 19:31

M78a31r61i66e 11Š86í84p45k94o46v38á 5732552214237

Ano, ČSA se budou tak dlouho zeštíhlovat, až budou dělat jen vyhlídkové lety kolem Prahy! :-):-):-)

+1/0
1.3.2014 11:05

J93o62s30e78f 86T34a42h81i32r 7220758661303

Čím víc ČSA zachraňují tihle naši odborníci tím je ve větším srabu.;-D;-D

+7/0
28.2.2014 16:27

O66t67o 64V70o12d49i17č16k52a 7414257889968

njn, hlavne litejte do vsech -istanu, co jich jen po Asii je...

0/0
28.2.2014 16:11
Foto

J67a96n 87V37a40l28č30í72k 7915968285830

ČSA se nemůžemoc divit, vzhledem k tomu, že Swiss Air byl schopen nabízet lety za srovnatelnou nebo i nižší cenu v lepší časy a navíc rychlejší. Pokud ČSA čeká, že si cestující raději připlatí za odlet v poněkud méně atraktivní čas turbovrtulí, tak je mi jasné, že jim moc nedaří...

+1/0
28.2.2014 15:31

P83a20v42e34l 54V55e76t76e91š22n22í72k 7435918275927

Tak nikdy jsem touhle linkou neletěl, ale ve článku se píše že létali A319 a ne vrtulovým ATR

+2/0
28.2.2014 15:43

T53o77m78á92š 31M98á19l57e73k 9701453850342

Do Ženevy skutečně ČSA lítá i vrtulovými letadly.

0/0
28.2.2014 16:16

J74a97n 36M77u57s14i55l 9726234516212

Letám do Ženevy každý druhý pátek a nikdy jsem vrtulí neletěl. Jinak děkuji ČSA že ted muže swiss zdrazit

+2/0
28.2.2014 16:22

T60o48m15á18š 10M57á14l11e90k 9521303400982

Já jsem letěl se Swiss, ale kolega co létal pravidelně, tak pokud letěl s ČSA, letěl vrtulí. Ale je to z minulého léta, špatně jsem to napsal. Pokud je dneska situace jiná, omlouvám se za dezinformaci

0/0
28.2.2014 16:25
Foto

J33a75n 79V84a40l89č66í46k 7235458655440

Máte pravdu, původně ČSA používala Airbusy. Časem však přešla na vrtule, třeba na Saaby švýcarských vnitrostátních Darwin airlines.

0/0
28.2.2014 18:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.