Diskuze

Rušení linek ČSA pokračuje. Končí spojení se Ženevou

České aerolinie pokračují v lepení ztrátového hospodaření rušením linek, na kterých nejvíce prodělávají. Od června přestanou létat do švýcarské Ženevy, část letů zmizí už v příštích dnech.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

P57a12v58e57l 82K47u33n70c

1. 3. 2014 15:17

ČSA ruší linky, letiště se chce rozšiřovat a cestující nechtějí v Praze přestupovat. Jak se to rýmuje?

0 0
možnosti
PM

Ono tam asi ještě pár Tvrdíků zůstalo , co ? Kdepak státní firma . To v našich podmínkách nemůže nikdy fungovat.Rv

0 0
možnosti
DJ

Letím tam na autosalon,, ještěže jsem to koupil se Swiss Air, ČSA by mi to ještě zrušili. Fakt super, dobrá informace, raději od nich nic nekupovat.

BTW. nechápu jak si někdo mohl myslet, že linka Praha Ženeva bude pro ČSA výdělečná... to je jasné, že to nelze obsadit

1 0
možnosti
AK

Respektive, že nelze obsadit tak velké letadlo. Menší by bylo ziskové, ale tak to rovnou zrušíme že?

0 0
možnosti
RD

Nějak se tady nepíše, proč se ten síťový efekt nedostavil. Zrušení linky je pak už aktem zoufalství.

Buďto můžou být aerolinky klasické, tzn. odněkud někam s přestupem v Praze, nebo lowcost s přímými lety odevšad všude. Ale nenabízet přestup a jinak být klasické, to prostě nemůže fungovat.

0 0
možnosti
PH

P67a75v49e91l 42H83o74š76e40k

28. 2. 2014 19:21

Do Ženevy? Bodejť, ještě by moh někdo při spáteční cestě do toho čekobanánistánu

propašovat třeba v kufru neproclenej závan přímý demokracie. To nemůžeme rozhodně potřebovat a basta. :-)

0 6
možnosti
TH

"Překnihováni" hmmm luxusní předklad

2 5
možnosti
PH

Tomu se tak ale ofiko opravdu rika.

5 1
možnosti
VP

ČSA se budou tak dlouho zeštíhlovat, až umřou na anorexii. Když do Ženevy nenaplní ani malinkaté letadlo A319 pro 110 lidí, čím teda vlastně chtějí létat? Napadá mi nákup embraerů pro 75-95 lidí, ale to by na ně museli mít... vrtulové ATR není konkurence...

6 0
možnosti
SC

Mám velmi dobrou zákaznickou zkušenost u Lufthansy a údajně jsou i ekonomicky lepší - 

Bombardier CRJ700 pro 70 osob

2 0
možnosti
JT

J37o80s38e93f 91T28a21h71i98r

28. 2. 2014 16:27

Čím víc ČSA zachraňují tihle naši odborníci tím je ve větším srabu.;-D;-D

7 0
možnosti
OV

O62t83o 98V93o72d66i81č80k62a

28. 2. 2014 16:11

njn, hlavne litejte do vsech -istanu, co jich jen po Asii je...

0 0
možnosti
Foto

J82a77n 65V90a16l25č86í48k

28. 2. 2014 15:31

ČSA se nemůžemoc divit, vzhledem k tomu, že Swiss Air byl schopen nabízet lety za srovnatelnou nebo i nižší cenu v lepší časy a navíc rychlejší. Pokud ČSA čeká, že si cestující raději připlatí za odlet v poněkud méně atraktivní čas turbovrtulí, tak je mi jasné, že jim moc nedaří...

1 0
možnosti
PV

Tak nikdy jsem touhle linkou neletěl, ale ve článku se píše že létali A319 a ne vrtulovým ATR

2 0
možnosti