Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiči autobusů stávkovat nebudou, vedení BusLine ustoupilo

Lidé v Libereckém a Královéhradeckém kraji už se nemusí bát stávky řidičů autobusového dopravce BusLine. Řidičům se nátlak vyplatil - vedení ustoupilo a nebude snižovat mzdy a osekávat sociální výhody. Dohodnutý kompromis vychází z loňské kolektivní smlouvy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L62u38c38i52a87n 85P90a55p34a79z30i15a12n 5294347661855

Je ostudné, že základní dopravní obslužnost v republice mohou dělat firmy, které mají neprůhledné majetkové vztahy, sídlo v daňovém ráji (na černé listině) a přesto si urvou peníze daňových poplatníků a ke svým zaměstnancům se chovají drze. Jak je možné, že nejsou mimo zákon? Jak je možné, že mohou čerpat peníze nás poplatníků? Proč se mohou účastnit výběrových řízení. Zaměstnanci mají podepisovat kde jaký etický kodex, který ve své podstatě nemá žádnou právní sílu, protože jen supluje nepatřičně  nekvalitní zákony republiky, no nicméně přesto se mohu ptát, proč není etický kodex, kdo se nemůže účastnit výběrových řízení z kapes daňových poplatníků?

+1/0
2.3.2014 23:42

M43i60r74o86s44l22a10v 50H71ý89l 5945907179739

Tak si to shrňme:

1) firma BusLine má neznámé vlastníky se sídlem na Kypru

2) autobusy nakupuje z Číny

3) řidičům platí 72,- Kč/hodinu (což je průměrná měsíční mzda bez přesčasů 12672,- Kč hrubého)

4) na provoz čerpá dotace kraje

Tady je ale úplně všechno špatně. Dokud stát, kraje, obce atd. budou podporovat takovouhle levárnu, tak se naše společnost nikdy z bídy nevyhrabe.

+4/0
1.3.2014 18:09

J85i45ř12í 51E20r55b27e22n 1803784956557

Z Číny mají jen dva autobusy a nevypadá to, že by jich hodlali koupit víc - alespoň podle přímých vyjádření řidičů. Ostatně jsem v tom Yutongu seděl a připadá mi to jako okopírovaný MAN, což je po Karose/Irisbusu a SOR třetí nejpočetnější značka autobusů u BusLine.

0/0
1.3.2014 22:15

M54a31r65i28e 44H48o30m24o64l16k76o67v28á 2260385111

Slyšela  jsem v rádiu, že mají mzdu 75,- hrubého na hodinu ?????

0/0
1.3.2014 13:07

J94i95ř64í 27K16o43c69u10r76e23k 6205684305798

... průměrný plat řidiče loni 22 600 korun ...

ekonomika.idnes.cz

Těch 75 Kč bude čistého.

0/0
1.3.2014 15:39

M95i90r87o67s77l83a53v 55H56ý69l 5925187799679

Není to 75,- ale 72,- a hrubého, z odkazu co uvádíte.

0/0
1.3.2014 18:13

J43a32n 93N27o25v96a85k 3814408389480

Přibírají zaměstnance ? To beru R^ ;-)

0/0
28.2.2014 19:00

M87i95l27a67n 34H20a55n44u36s79k75a 7409578602261

S takovou nabídkou dovolený se divim, že ustupujou ntlaku, vždyť řidič se jim tam musí hlásit po stovkách ;-D

+1/0
28.2.2014 17:10

T71o49m49á94š 33N97e63u11g65e53b29a91u52e33r 1925234609581

Ja jezdim s BusLine pravidelne,ale pokud budou mit ridici 5 mesicu dovolene,tak mam obavy z obsluznosti :) btw. co tech 5 mesicu ridici delaj...to je docela dlouha doba:) NADSTANDART...!!

0/0
28.2.2014 16:35

V28í88t 87J35ů87z31a 8582476731528

5 měsíců dovolené - to je ucházející.

+6/0
28.2.2014 16:33

A87l66e91š 45K66e98d34z45i42o45r 2146501346931

XTo je jen důkaz toho, že převzaté články nikdo ani nečte a okopíruje zjevný nesmysl. Nic nového zde;-€;-€;-€

+2/0
28.2.2014 18:04

M60i23c15h27a13l 20B42a65r25o80š 8390701380457

Za pět měsíců dovolené bych taky stávkoval :-)

+6/0
28.2.2014 16:31

A61d27a45m 85K33ř20i23v97s61k82ý 1353524970573

Já bych se to snažil dotáhnout na šest, aby v tom nebyl takový bordel. Přijde mi lepší jezdit každý druhý měsíc, než jezdit pět týdnů a pak mít tři dovolenou (nepočítal jsem to, je to od oka)...

0/0
4.3.2014 22:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.