- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je ostudné, že základní dopravní obslužnost v republice mohou dělat firmy, které mají neprůhledné majetkové vztahy, sídlo v daňovém ráji (na černé listině) a přesto si urvou peníze daňových poplatníků a ke svým zaměstnancům se chovají drze. Jak je možné, že nejsou mimo zákon? Jak je možné, že mohou čerpat peníze nás poplatníků? Proč se mohou účastnit výběrových řízení. Zaměstnanci mají podepisovat kde jaký etický kodex, který ve své podstatě nemá žádnou právní sílu, protože jen supluje nepatřičně nekvalitní zákony republiky, no nicméně přesto se mohu ptát, proč není etický kodex, kdo se nemůže účastnit výběrových řízení z kapes daňových poplatníků?
Tak si to shrňme:
1) firma BusLine má neznámé vlastníky se sídlem na Kypru
2) autobusy nakupuje z Číny
3) řidičům platí 72,- Kč/hodinu (což je průměrná měsíční mzda bez přesčasů 12672,- Kč hrubého)
4) na provoz čerpá dotace kraje
Tady je ale úplně všechno špatně. Dokud stát, kraje, obce atd. budou podporovat takovouhle levárnu, tak se naše společnost nikdy z bídy nevyhrabe.
Z Číny mají jen dva autobusy a nevypadá to, že by jich hodlali koupit víc - alespoň podle přímých vyjádření řidičů. Ostatně jsem v tom Yutongu seděl a připadá mi to jako okopírovaný MAN, což je po Karose/Irisbusu a SOR třetí nejpočetnější značka autobusů u BusLine.
Slyšela jsem v rádiu, že mají mzdu 75,- hrubého na hodinu ?????
... průměrný plat řidiče loni 22 600 korun ...
Těch 75 Kč bude čistého.
S takovou nabídkou dovolený se divim, že ustupujou ntlaku, vždyť řidič se jim tam musí hlásit po stovkách
Ja jezdim s BusLine pravidelne,ale pokud budou mit ridici 5 mesicu dovolene,tak mam obavy z obsluznosti :) btw. co tech 5 mesicu ridici delaj...to je docela dlouha doba:) NADSTANDART...!!
To je jen důkaz toho, že převzaté články nikdo ani nečte a okopíruje zjevný nesmysl. Nic nového zde
Za pět měsíců dovolené bych taky stávkoval :-)
Já bych se to snažil dotáhnout na šest, aby v tom nebyl takový bordel. Přijde mi lepší jezdit každý druhý měsíc, než jezdit pět týdnů a pak mít tři dovolenou (nepočítal jsem to, je to od oka)...