- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Číňany zajímá, aby je cokoli, ale rychle a levně převezlo z bodu A - do bodu B, jestli to není čínská past na naivky, tramvaj rozkuchají a okopírují,- jako úplně vše ostatní
Dřevěné ploché sedačky v T15 jsou strašné. V zatáčkách i při brždění na té sedačce jezdíte jak v mokrý vaně, žádný boční vedení. A sedět na ní víc než 20 minut nejde, jak pak bolí zadek. Tvarování nevyhovující
Já fakt nevím... u nás lidi nemají práci a ještě si necháme montovat tramvaje v Číně... jako nerozumím téhle problematico ale fakt mi to příjde divné. V Číně to sice udělají levněji, ale u nás za to dostanou zaplaceno Češi.
jej já si to špatně přečetl, to je jen prodaná licence
Takže pan Křižík by si zasloužil větší popularizaci, jako dítě jsem ještě v Jihlavě v takové tramvaji cestoval na nádraží. Málo platné, stará tradice nese i čerstvé plody.
To vas obdivuju, ja jsem teda z Prahy, ale takovehle tramvaje za meho detsvi nejezdily.
A budou v té Číně mít plastové, dřevěné nebo koženkové sedačky???
Člověk by byl hrdý, ale podívejte se na tohle:
http://english.people.com.cn/98649/8539554.html
Dokonale okopírovaná plzeňská tramvaj a v článku ani neceknou o tom, odkud ten design a vnitřky jsou! To jsou parchanti.
nejdříve si přečte článek, právě o této tramvajo to je
CSR ? Siang ? No a máme na problém zaděláno, jakmile se toho domáknou naši východní bratři budou nás žalovat minimálně v Haagu ! ? ! ?
Naklonují to asi tak do roka, každý to ví a stjně jim to ukážou s montáží a výrobou....
Tak nase vyrobky tam prodavat nesmime a oni ty jejich tedy prodavat muzou?
Ano je to tak. Ale je to zejména náš (EU) problém.