Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Potvrzeno: Škoda Auto bude v Kvasinách vyrábět další auto

Automobilka Škoda Auto začne na sklonku příštího roku vyrábět ve svém závodě v Kvasinách svůj osmý model. Rozhodnutí v pátek potvrdil šéf Volkswagenu Martin Winterkorn. Rozšíření výroby by mělo přinést až tisíce nových pracovních míst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E89v11a 72R41a54n22d28o14v68á 9135772939832

Jiné auto než ŠKODA nekupujeme a 4*4 bych móc chtěla.Měli jsme 120 19 let,než ji manža naboural.Pohoda.Prostě jsme kápli na dobře udělané.:-)

0/0
8.4.2014 8:37

J72o40z20e20f 84M94a65r68o84s98i 1948877912

spravne ma být : další ŠROT !!!

+1/−1
15.3.2014 22:36

I56v49a74n 17P94o98k36o45r37n13ý 7729605248

přibude další nekvalitní předražený hnus pod okřídleným čípkem

že to ti lidi furt kupují?

+1/−7
15.3.2014 16:57

V69l33a89d16a 55S21i68m29o47n97i25k 3639263773165

Proč Vám a mnohým jiným osobně vadí, když je někdo úspěšný a prodává kvalitní věci, o něž je jednoznačně zájem?

+4/−2
16.3.2014 11:00

M67i31r26o73s46l65a29v 71R63y93š94a81v94ý 9561372126170

kvalitní věci - to jste nás tedy rozesmál. Servis na každé dědině, to je jediná výhoda. Radši budu mít servis 1x na celé planetě, když ten jediný servis nebudu muset potřebovat (nejedná se samozřejmě o případy výměny oleje a dalšího spotřebního materiálu).

Co se vám na škodovkách líbí? Opravdu jsou hnusné,  předražené, za každý prd si musíte připlatit šílený peníz.

Co znám škodofkáře, tak na svý výkvěty techniky opravdu nedají dopustit. Časté investice do oprav jsou pro ně normální. Až když se výkvětu techniky zbaví a přejdou na jinou značku, tak jsou někdy ochotni přiznat, co to byl za šunt.

Osobně jsem měl 2 fungl nové škodovky, servisoval je ve značkových servisech, nenechal jsem si vždy vnutit "nutnou" opravičku (např. na 50 tisících údajně špatný klíňák, který přežil bez újmy 100 tisíc), ale mnohokrát došlo k závadě, kterou před tím nikdo nebyl schopen předpovědět. A když jsem si závadu vygooglil, tak pokaždé patřily mezi "běžné", časté závady. Zkoušel tyhle auta vůbec někdo? Nebo nějaký teoretik nakreslil něco v Cadu a šlo to hned do výroby?Rv

O škodovky je možná zájem z důvodu cenové podbízivosti v cizině, značně vyšší výbavě oproti tuzemskému provedení. U nás je kupuje hlavně státní správa = šetřit ať to stojí co to stojí.

+1/−3
16.3.2014 19:33

J47i34ř80í 94S45c93h92w49a75c32h 5366119757904

zkus google v japonštině a uvidíš jak dlouhý seznam obvyklých závad dostaneš na zde tolik opěvované spolehlivé japonce ;-)

0/−1
17.3.2014 15:26

T40o82m58á38š 68V80e55r86n76e13r 6139281517606

Tak paráda bude co dělat...

+1/0
15.3.2014 13:16

D25a85n34i90e70l 23T56o77m53e35k 8729845328806

Tak to je dobrá zpráva - velké SUV se psalo, že budou dělat jinde.R^ Jestli to skutečně budou dělat v Kvasinách, je to dobrá příležitost pár let tu dělat něco, co se bude prodávat.

+1/0
15.3.2014 8:03

O96n89d96ř44e61j 27R13a51z22ý97m 2985426355907

Tak těžko říct, kdy a kde a budou dělat velké SUV... tady se píše jen o YETIm.

0/0
16.3.2014 13:58

P46e13t90r 42H75o50f87m60a46n12n 6209154775830

A všechno je to Sobotkova zásluha - že to svou návštěvou nepodělal.

+1/−2
15.3.2014 7:10

R14o15b12e95r94t 33B16o79u23k16a82l 4884425210

Ne ne pan Povsik a odbory ;-)

+1/0
18.3.2014 12:20

9441214910717

Jasně a největší podíl na tom má Bohoušek. Kdyby to v tom Německu dneska nevyjednal, tak to tak není. Ono totiž takovým rozhodnutím vůbec nepředchází finanční analýzy, tvorba strategie, jednání s dodavateli, zařizování logistiky a mnoho dalších. Prostě kdyby tam dneska Bohouš nebyl, tak by to tak nebylo......No, propagandu toho, že něco dělá, i když nic nedělá on uměl vždycky výborně

+5/−2
14.3.2014 20:47

J39o67h40a33n 76Z35i91n60g54e48l 2121895276421

Dneska jsem poslouchal v rádiu ředitele Kvasin, kterej povídal, že významné mínus pro výrobu u nás hrála výše daně z nemovitosti za továrnu v Kvasinách. Jinými slovy, lidi, jako je Bohouš, tomu spíš hážou klacky pod nohy.

+7/−1
14.3.2014 21:23

J97a63n 27K97o79c24i52á75n 3752705840552

A to bylo schváleno za Sobotkovy vlády, ty "experte"???

+1/−1
15.3.2014 17:07

J50i47ř30í 85E77r13b98e74n 1433894276747

Propagandu děláš akorát ty. Ve článku není jediné slovo o tom, že VW bude investovat právě díky Sobotkovi. Ani on sám o tom, pokud vím, nemluvil - zato pár tupců tady by mu to rádo vložilo do úst.

Nebo jestli máte lepší informace, sem s nimi.

+2/−5
14.3.2014 21:27

J98o14h27a63n 78Z63i88n57g50e33l 2781365126891

Omyl, dneska pomalu nemluvil o ničem jinym.

+3/−1
14.3.2014 21:28

J93i26ř31í 86E91r64b61e91n 1793514226347

A co že se o tom v článku nepíše?

+1/0
14.3.2014 21:47
Foto

M62i33r86o28s67l63a73v 98S32t79e20i35n22e96r 1175945968983

Největší vliv na taková rozhodnutí má kvalita práce. Němci vždy dávali přednost kvalitě před množstvím. Raději pomaleji, ale důkladně a přesně. To se už v Kvasinách po několika generacích dostalo osazenstvu do krve.

Jakýkoliv nový perzonál bude nejdřív v tomto směru prozkoumán, než se dostane na takové místo. Pan Vrána je bohužel na omylu- než ta vaše mladá generace začne prosazovat práci s vysokou přidanou hodnotou, musí studovat technické a přírodovědecké směry. Umělce Havlova typu takové podniky nemohou potřebovat.

Kvasinským dělníkům a technikům gratuluji, mám od nich už jeden výrobek, který získává uznání stále více řidičů.

+10/−1
14.3.2014 19:33

J24a50n 58N74o23v15á58k 6224124

Je zvláštní, že můžete s takovým téměř blahořečením popisovat dení kolem značky, kterou máte v garáži. 

Kdyby to samé dělal někdo kolem značky prémiové, tak by to vyznelo jako povyšování.

+3/−1
14.3.2014 20:20
Foto

M35i20r46o21s46l22a65v 38S36t33e63i15n21e72r 1385895708453

Promiňte, prémiové auto jsem měl od r. 1972 vždy, byly to Mercedesy- posledního, E270CDI jsem se zbavil vloni. Rezavěly až na jednoho (W124) všechny. Nová Škodovka je o hodně pohyblivější a má spotřebu pod 5 l/100, takže s plnou nádrží ujede 1200km. Lépe se v ní sedí, rozhled kolem dokola výborný, jinak stejně jako u Mercedesa, nic neklepe, nechrastí, nekazí se. Hlavně si cením snadného parkování, krátké auto se vejde i do menších mezer.

+3/−1
15.3.2014 8:06

P21a61v78e67l 54O96d81r51a97z83i13l 6584729227190

To už tak bývá, že auta rezavějí, teda ta ocelová. Na tom není nic zajímavého. A že jste si koupil menší auto, protože neumíte parkovat, to není zásluha kvasinskejch.

+1/−1
16.3.2014 19:54
Foto

M50i70r72o22s43l97a87v 10S40t78e67i73n44e19r 1395855468323

Zdravím, máte pravdu, zaparkuji sice i do škvíry, která je o pouhých 40 centimetrů delší, než mé auto, ale musím na to třeba pětkrát dopředu-dozadu atd. Auto, které je o 40 cm kratší, tam vjede ráz- dva, skoro samo.

Až najedete několik miliónů kilometrů, jako já, budete si kratšího auta cenit, před 20 lety to ještě nebylo tak akutní.

Ale u Škodovek opravdu vidíte málo rezu na karoserii, jenom na vozech opravovaných po havárii. Dnes už také Škoda není levné auto, přesto se kupuje- vloni prodala Škoda v Německu přes 100 000 aut a získala 5% z celkových prodejů- to je na takovou ekonomiku jako německou hodně. Byla první po německých výrobcíchani Seat, Renault, Peugeot nebo Citroen natož už Japonci na Škodu nedotáhli.

+1/0
18.3.2014 19:04

V43i22k11t49o56r 52N91á24r64o69ž67n53ý 3339742908

Největší vliv na takové rozhodnutí mají celkové náklady..Peníze až na prvním místě...Pak to všechno ostatní..

Vzpomínám si , jak vznikala TPCA v Kolíně..Udělali nábor u lidí , z nichž většina v automotive nikdy nepracovala a za nějakých 9 měsíců už vyráběli auta.. 

Ono to jde...auto nakreslí někdo v zahraničí , fabriku vyprojektuje po stránce technického vybavení taktéž někdo v zahraničí, materiálové toky taktéž ...takže na pracovníky fabriky zbývá pouze ta finální montáž... Na rozjezd tam pošlou ze zahraničí pár stovek specialistů... a za pár měsíců fabrika produkuje stejně kvalitní výrobky , jako kdyby tam stála 100 let...

+1/0
14.3.2014 22:14

J91i11ř31í 66S26t58e12i22e73r 4781364756385

Konečně po dlouhé době pozitivní zprávy. Politici i zaměstnanci velkých firem musí pro zaměstnanost něco dělat, neviditelná ruka trhu sama všechno nevyřeší.

+2/−1
14.3.2014 19:18
Foto

V18l17a88d54a 27V21a49n78e96k 9493316264688

Doufám,že si nechtěl napsat,že Bohouš který nikdy nepracoval ,poradil bezradným šéfům VW co mají dělat ;-)

+3/−1
15.3.2014 0:09

J50i83ř33í 39S71t34e44i97e53r 4261374636795

Ono je celkem jedno, kdo všechno měl vliv na to, že v naší zemi bude někdo investovat další miliardy, zaměstnávat lidi a platit daně. Po dlouhé době začíná jít ekonomika nahoru a opět je chuť majitelů firem investovat. Jestli máte "Bohouše nebo  bezradné šéfy VW" rád není už podstatné.

+1/0
15.3.2014 8:39

S15t83a19n87i75s76l25a26v 84R55o62s78e98c15k63ý 9505229141809

Teď jsem poslouchal zprávy na Primě, je mi z toho na zvracení.....................

+1/−1
14.3.2014 19:15

F45r10a89n60t38i49š49e63k 50V93r20á62n71a 5279622403431

Pro koho budou ty volné místa? Pro Poláky nebo v Kvasinské fabrice pro chovance utečeneckého tábora v Kostelci?! Dnešní místní mladá a střední generace chce práce s vysokou přidanou hodnotou a vysokými výdělky. V montovnách jim dělat nebude, to radši odejde na Západ, kde s nimi bude zacházeno důstojně. Kdy to ti Mládkové, Grégrové a další pápradové z vlády pochopí ?!Rv

+2/−13
14.3.2014 18:21

M15i92c57h58a35l 37H60o74l89e45k 4989175819

A co lide se zakladnim a strednim vzdelanim ?

+5/0
14.3.2014 18:47
Foto

M52i32r17o27s27l29a89v 60S46t36e39i72n72e70r 1255645748603

Michale, znám německé firmy dost dobře. I ten nejnevzdělanější člověk, když v takové firmě začne a umí se k práci postavit, vybuduje si svoji pozici- pomalu, ale jistě. Při práci se učí a dokáže své schopnosti i předvést- pak má u firmy mnoho možností. Od zaměstnance se očekává především přesnost a důkladnost, spolehlivost a loyalita k firmě. Kdo chodí do práce často pozdě, často marodí, ulejvá se, ten to nikam nedotáhne. Leda by se stal funkcionářem odborů.

+6/0
14.3.2014 19:54

V67i93k79t95o38r 11N39á12r28o21ž91n59ý 3179412768

Takto to možná funguje v Německu , ale ne v Čechách...

Apropos...znám spoustu neschopných manažerů v českých firmách s německými vlastníky..kteří tak jsou víceméně pouze díky protekci či jiným vazbám....

0/0
15.3.2014 8:14
Foto

M85i52r85o21s94l85a15v 62S53t54e56i31n29e62r 1645895588353

Postkomunismus je do lidí zažraný jako sra.ka do podolku košile- musíme si na zlepšení počkat a pracovat na tom. Ale svým dětem máme pořád opakovat, že přesnost, důkladnost a vlastní iniciativa jim v životě pomohou nejvíc.

0/0
18.3.2014 19:10
Foto

I69v48a48n 86K71o36p78t25a 5867262711497

Pro ty co tam budou chtít dělat, pokud se nenajde dostatek lidí s českým pasem najmou cizince.

0/−1
14.3.2014 19:15

J53a75r31o40s95l84a72v 78B63r65ü80m88m27e51r 7824533176

Co to je za blábol?

0/0
14.3.2014 19:21
Foto

M82i64r55o12s11l81a70v 37S46t65e24i84n26e69r 1275465818143

Přenechte to manažerům Škody, ti si žádnou veš do kožichu nasadit nenechají.

+1/0
14.3.2014 19:58

9121544960327

Ono, když je člověk nekvalifikovaný a dělá práci, kterou může se stejnou kvalitou dělat opice za banán, tak holt nemůže chtít průměrnou mzdu a vysoké prémie k tomu.

+1/0
14.3.2014 20:49

V68l15a85d56a 16S82i67m97o53n84i94k 3709793423165

Místní mladá generace povětšinou neumí díky neustálým revolucím ve školství pořádně kváknout ani česky, natožpak cizím jazykem. O slušném technickém  vzdělání raději ani nehovořit. Čest výjimkám.

A práce v automobilce není rozhodně na nižším stupni než jiný , v Čechách umístěný průmysl nebo služby. Jako odvětví je automotive o dva schody výše než všechno ostatní.

+4/0
14.3.2014 21:55

P92a51v74e49l 69S67v47r16č63i78n48a 1208701794687

Debilek Bohouš se chtel urcite politicky blejsknout jak to zařídil. A nevyšlo mu to... :) (rozhodli se i bez jeho usmevu a indulony).

+4/−3
14.3.2014 18:19

J78i51ř62í 85E42r86b95e24n 1353644546787

A debilek Pavlík se chce blejsknout na diskusi, taky mu to moc nevychází... že?

+3/−3
14.3.2014 21:29
Foto

V67l69a10d31a 98V47a14n74e21k 9603786574618

Pavlik neni předsedou vlády :-P

+3/−1
15.3.2014 0:12

J10o66s78e91f 36N43o56v36á73k 7257257292268

Mám tomu rozumět tak že v Kvasinách a okolí zruší Úřad práce a propuštění úředníci půjdou makat k pásu? Rozhodně kdo je tam nezaměstnaný a neudrží si nově vytvořené místo tak ať klidně chcípne hlady pod mostem.

+1/−3
14.3.2014 16:21

T55o73m15a54š 60P23o14k22o68r48n93ý 6788275212333

Zajímalo by mě zda jdeš taky vzorem a makáš u pásu? :-/

+2/0
14.3.2014 18:00

J75o92s66e90f 83N38o79v86á39k 7457427372218

Ne , u pásu ne. Ale ve výrobě ano. Děláme kusové zakázky.

0/0
14.3.2014 21:42
Foto

M31i40r95o83s15l78a30v 57S11t15e15i28n43e57r 1875975398973

Já mám zkušenost s úředníky úřadu práce v Německu. Jsou tam proto, že by ve výrobě nadělali víc škody, než užitku. Úředníkem se stane člověk, který není na jakoukoliv náročnější práci k potřebě, to platí na celém světě.

+4/0
14.3.2014 19:57

A57l25e44n13a 97F31u58s38z42t27e92i28o25v24á 1799767119463

p+KNÉ VOZÍTKO.

JAKÁ asi je jeho předpokládaná cena.

BUDE SE HODIT DO TERÉNU  našich okresek .

0/−1
14.3.2014 16:13

V18l96a93d22i42s12l27a90v 60B84u64r93y32š97e40k 1159442797944

tak to vím náhodou naprosto přesně, cena bude taková, za kterou to budou zákazníci kupovat, nebude ani vyšší, ani nižší, ale bude přesně taková

+8/0
14.3.2014 16:58
Foto

M86i37r96o62s56l49a86v 40S18t86e88i13n62e79r 1855615318103

Hlavně na D1 bych už s Mercedesem raději nevjel. Takovou roletu jsem nezažil ani v Sahaře třeba mezi Houmt Souk a Tatouine. Tam mohu uhnout vlevo nebo vpravo. Na D1 jsem zlomil 2 přední péra.

0/0
18.3.2014 19:14

M63i13r12o10s79l39a96v 52J76e32ž69e29k 8831196452968

A bude s jmenovat Peněz.:-P

0/−3
14.3.2014 16:11

F15r58a80n10t40i64š91e24k 86K82ý73h95o61s 8418511213786

http://cdn.themetapicture.com/media/funny-fat-asian-kid-meme.jpg

0/0
14.3.2014 16:49

V83r43a26t91i83s37l27a33v 58D95i19v17i48š 5667144936279

brzy se bude Bohouš tlouct do svého hrudníčku, že to je jeho dílo. Jeho démonický sexepíl oblouznil Merkelovou. Přitom je v Sobotkovi vášně, jak v bedně loňské posypové soli, ale všechno je dobré k tomu, aby mohl říkat své ...my,jako sociální demokracie ....bla,bla,bla.

+3/0
14.3.2014 15:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.