Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Potvrzeno: Škoda Auto bude v Kvasinách vyrábět další auto

Automobilka Škoda Auto začne na sklonku příštího roku vyrábět ve svém závodě v Kvasinách svůj osmý model. Rozhodnutí v pátek potvrdil šéf Volkswagenu Martin Winterkorn. Rozšíření výroby by mělo přinést až tisíce nových pracovních míst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E22v86a 83R58a49n40d24o88v41á 9855342949412

Jiné auto než ŠKODA nekupujeme a 4*4 bych móc chtěla.Měli jsme 120 19 let,než ji manža naboural.Pohoda.Prostě jsme kápli na dobře udělané.:-)

0/0
8.4.2014 8:37

J20o45z57e20f 11M53a66r91o81s78i 1728167562

spravne ma být : další ŠROT !!!

+1/−1
15.3.2014 22:36

I85v27a77n 48P86o45k44o93r15n24ý 7889165648

přibude další nekvalitní předražený hnus pod okřídleným čípkem

že to ti lidi furt kupují?

+1/−7
15.3.2014 16:57

V55l12a80d12a 27S61i65m20o19n12i38k 3709573393455

Proč Vám a mnohým jiným osobně vadí, když je někdo úspěšný a prodává kvalitní věci, o něž je jednoznačně zájem?

+4/−2
16.3.2014 11:00

M20i40r18o21s52l92a53v 95R20y92š97a88v60ý 9461142306670

kvalitní věci - to jste nás tedy rozesmál. Servis na každé dědině, to je jediná výhoda. Radši budu mít servis 1x na celé planetě, když ten jediný servis nebudu muset potřebovat (nejedná se samozřejmě o případy výměny oleje a dalšího spotřebního materiálu).

Co se vám na škodovkách líbí? Opravdu jsou hnusné,  předražené, za každý prd si musíte připlatit šílený peníz.

Co znám škodofkáře, tak na svý výkvěty techniky opravdu nedají dopustit. Časté investice do oprav jsou pro ně normální. Až když se výkvětu techniky zbaví a přejdou na jinou značku, tak jsou někdy ochotni přiznat, co to byl za šunt.

Osobně jsem měl 2 fungl nové škodovky, servisoval je ve značkových servisech, nenechal jsem si vždy vnutit "nutnou" opravičku (např. na 50 tisících údajně špatný klíňák, který přežil bez újmy 100 tisíc), ale mnohokrát došlo k závadě, kterou před tím nikdo nebyl schopen předpovědět. A když jsem si závadu vygooglil, tak pokaždé patřily mezi "běžné", časté závady. Zkoušel tyhle auta vůbec někdo? Nebo nějaký teoretik nakreslil něco v Cadu a šlo to hned do výroby?Rv

O škodovky je možná zájem z důvodu cenové podbízivosti v cizině, značně vyšší výbavě oproti tuzemskému provedení. U nás je kupuje hlavně státní správa = šetřit ať to stojí co to stojí.

+1/−3
16.3.2014 19:33

J13i46ř96í 63S21c78h60w20a49c45h 5766259497764

zkus google v japonštině a uvidíš jak dlouhý seznam obvyklých závad dostaneš na zde tolik opěvované spolehlivé japonce ;-)

0/−1
17.3.2014 15:26

T39o15m98á83š 74V16e76r62n70e11r 6159691197296

Tak paráda bude co dělat...

+1/0
15.3.2014 13:16

D71a15n73i14e80l 69T67o21m41e80k 8989615568106

Tak to je dobrá zpráva - velké SUV se psalo, že budou dělat jinde.R^ Jestli to skutečně budou dělat v Kvasinách, je to dobrá příležitost pár let tu dělat něco, co se bude prodávat.

+1/0
15.3.2014 8:03

O13n56d76ř80e70j 25R68a83z61ý61m 2395236895497

Tak těžko říct, kdy a kde a budou dělat velké SUV... tady se píše jen o YETIm.

0/0
16.3.2014 13:58

P74e94t58r 50H68o41f48m43a71n72n 6439784195280

A všechno je to Sobotkova zásluha - že to svou návštěvou nepodělal.

+1/−2
15.3.2014 7:10
Foto

R73o27b84e23r59t 76B58o23u34k34a98l 4924595870

Ne ne pan Povsik a odbory ;-)

+1/0
18.3.2014 12:20

9531214740677

Jasně a největší podíl na tom má Bohoušek. Kdyby to v tom Německu dneska nevyjednal, tak to tak není. Ono totiž takovým rozhodnutím vůbec nepředchází finanční analýzy, tvorba strategie, jednání s dodavateli, zařizování logistiky a mnoho dalších. Prostě kdyby tam dneska Bohouš nebyl, tak by to tak nebylo......No, propagandu toho, že něco dělá, i když nic nedělá on uměl vždycky výborně

+5/−2
14.3.2014 20:47

J78o27h45a45n 32Z57i91n24g61e69l 2841135476911

Dneska jsem poslouchal v rádiu ředitele Kvasin, kterej povídal, že významné mínus pro výrobu u nás hrála výše daně z nemovitosti za továrnu v Kvasinách. Jinými slovy, lidi, jako je Bohouš, tomu spíš hážou klacky pod nohy.

+7/−1
14.3.2014 21:23

J15a50n 19K43o75c25i62á23n 3892615700332

A to bylo schváleno za Sobotkovy vlády, ty "experte"???

+1/−1
15.3.2014 17:07

J51i75ř81í 59E88r59b96e74n 1983904826377

Propagandu děláš akorát ty. Ve článku není jediné slovo o tom, že VW bude investovat právě díky Sobotkovi. Ani on sám o tom, pokud vím, nemluvil - zato pár tupců tady by mu to rádo vložilo do úst.

Nebo jestli máte lepší informace, sem s nimi.

+2/−5
14.3.2014 21:27

J94o36h31a45n 24Z88i38n30g86e17l 2861195776201

Omyl, dneska pomalu nemluvil o ničem jinym.

+3/−1
14.3.2014 21:28

J45i58ř14í 65E36r82b74e97n 1163264426117

A co že se o tom v článku nepíše?

+1/0
14.3.2014 21:47
Foto

M79i34r15o71s91l23a67v 81S47t49e93i27n98e11r 6328494463445

Největší vliv na taková rozhodnutí má kvalita práce. Němci vždy dávali přednost kvalitě před množstvím. Raději pomaleji, ale důkladně a přesně. To se už v Kvasinách po několika generacích dostalo osazenstvu do krve.

Jakýkoliv nový perzonál bude nejdřív v tomto směru prozkoumán, než se dostane na takové místo. Pan Vrána je bohužel na omylu- než ta vaše mladá generace začne prosazovat práci s vysokou přidanou hodnotou, musí studovat technické a přírodovědecké směry. Umělce Havlova typu takové podniky nemohou potřebovat.

Kvasinským dělníkům a technikům gratuluji, mám od nich už jeden výrobek, který získává uznání stále více řidičů.

+10/−1
14.3.2014 19:33

J87a72n 81N78o24v48á69k 6434644

Je zvláštní, že můžete s takovým téměř blahořečením popisovat dení kolem značky, kterou máte v garáži. 

Kdyby to samé dělal někdo kolem značky prémiové, tak by to vyznelo jako povyšování.

+3/−1
14.3.2014 20:20
Foto

M98i61r96o29s15l12a22v 18S13t25e24i24n72e50r 6948714943635

Promiňte, prémiové auto jsem měl od r. 1972 vždy, byly to Mercedesy- posledního, E270CDI jsem se zbavil vloni. Rezavěly až na jednoho (W124) všechny. Nová Škodovka je o hodně pohyblivější a má spotřebu pod 5 l/100, takže s plnou nádrží ujede 1200km. Lépe se v ní sedí, rozhled kolem dokola výborný, jinak stejně jako u Mercedesa, nic neklepe, nechrastí, nekazí se. Hlavně si cením snadného parkování, krátké auto se vejde i do menších mezer.

+3/−1
15.3.2014 8:06

P86a65v34e59l 35O60d71r38a69z29i10l 6204669117580

To už tak bývá, že auta rezavějí, teda ta ocelová. Na tom není nic zajímavého. A že jste si koupil menší auto, protože neumíte parkovat, to není zásluha kvasinskejch.

+1/−1
16.3.2014 19:54
Foto

M58i67r30o49s29l88a24v 85S92t29e33i32n29e24r 6318854173285

Zdravím, máte pravdu, zaparkuji sice i do škvíry, která je o pouhých 40 centimetrů delší, než mé auto, ale musím na to třeba pětkrát dopředu-dozadu atd. Auto, které je o 40 cm kratší, tam vjede ráz- dva, skoro samo.

Až najedete několik miliónů kilometrů, jako já, budete si kratšího auta cenit, před 20 lety to ještě nebylo tak akutní.

Ale u Škodovek opravdu vidíte málo rezu na karoserii, jenom na vozech opravovaných po havárii. Dnes už také Škoda není levné auto, přesto se kupuje- vloni prodala Škoda v Německu přes 100 000 aut a získala 5% z celkových prodejů- to je na takovou ekonomiku jako německou hodně. Byla první po německých výrobcíchani Seat, Renault, Peugeot nebo Citroen natož už Japonci na Škodu nedotáhli.

+1/0
18.3.2014 19:04

V83i82k76t39o48r 35N46á57r75o42ž92n17ý 3929572238

Největší vliv na takové rozhodnutí mají celkové náklady..Peníze až na prvním místě...Pak to všechno ostatní..

Vzpomínám si , jak vznikala TPCA v Kolíně..Udělali nábor u lidí , z nichž většina v automotive nikdy nepracovala a za nějakých 9 měsíců už vyráběli auta.. 

Ono to jde...auto nakreslí někdo v zahraničí , fabriku vyprojektuje po stránce technického vybavení taktéž někdo v zahraničí, materiálové toky taktéž ...takže na pracovníky fabriky zbývá pouze ta finální montáž... Na rozjezd tam pošlou ze zahraničí pár stovek specialistů... a za pár měsíců fabrika produkuje stejně kvalitní výrobky , jako kdyby tam stála 100 let...

+1/0
14.3.2014 22:14

J64i24ř81í 74S31t75e74i71e79r 4411404116385

Konečně po dlouhé době pozitivní zprávy. Politici i zaměstnanci velkých firem musí pro zaměstnanost něco dělat, neviditelná ruka trhu sama všechno nevyřeší.

+2/−1
14.3.2014 19:18
Foto

V51l24a48d42a 92V90a81n27e81k 9293296934138

Doufám,že si nechtěl napsat,že Bohouš který nikdy nepracoval ,poradil bezradným šéfům VW co mají dělat ;-)

+3/−1
15.3.2014 0:09

J70i22ř81í 91S84t35e75i18e64r 4981484216845

Ono je celkem jedno, kdo všechno měl vliv na to, že v naší zemi bude někdo investovat další miliardy, zaměstnávat lidi a platit daně. Po dlouhé době začíná jít ekonomika nahoru a opět je chuť majitelů firem investovat. Jestli máte "Bohouše nebo  bezradné šéfy VW" rád není už podstatné.

+1/0
15.3.2014 8:39

S51t19a21n96i96s17l34a17v 15R61o93s60e24c11k75ý 9945829931629

Teď jsem poslouchal zprávy na Primě, je mi z toho na zvracení.....................

+1/−1
14.3.2014 19:15

F79r27a14n61t88i86š56e14k 35V29r86á24n98a 5319182483711

Pro koho budou ty volné místa? Pro Poláky nebo v Kvasinské fabrice pro chovance utečeneckého tábora v Kostelci?! Dnešní místní mladá a střední generace chce práce s vysokou přidanou hodnotou a vysokými výdělky. V montovnách jim dělat nebude, to radši odejde na Západ, kde s nimi bude zacházeno důstojně. Kdy to ti Mládkové, Grégrové a další pápradové z vlády pochopí ?!Rv

+2/−13
14.3.2014 18:21

M16i83c31h21a69l 94H65o59l87e41k 4709335989

A co lide se zakladnim a strednim vzdelanim ?

+5/0
14.3.2014 18:47
Foto

M23i81r14o84s40l66a46v 57S31t20e50i12n97e87r 6288474933385

Michale, znám německé firmy dost dobře. I ten nejnevzdělanější člověk, když v takové firmě začne a umí se k práci postavit, vybuduje si svoji pozici- pomalu, ale jistě. Při práci se učí a dokáže své schopnosti i předvést- pak má u firmy mnoho možností. Od zaměstnance se očekává především přesnost a důkladnost, spolehlivost a loyalita k firmě. Kdo chodí do práce často pozdě, často marodí, ulejvá se, ten to nikam nedotáhne. Leda by se stal funkcionářem odborů.

+6/0
14.3.2014 19:54

V15i61k13t88o97r 71N50á20r32o48ž11n11ý 3549852808

Takto to možná funguje v Německu , ale ne v Čechách...

Apropos...znám spoustu neschopných manažerů v českých firmách s německými vlastníky..kteří tak jsou víceméně pouze díky protekci či jiným vazbám....

0/0
15.3.2014 8:14
Foto

M35i16r14o19s23l89a50v 12S24t83e73i80n19e70r 6178474223925

Postkomunismus je do lidí zažraný jako sra.ka do podolku košile- musíme si na zlepšení počkat a pracovat na tom. Ale svým dětem máme pořád opakovat, že přesnost, důkladnost a vlastní iniciativa jim v životě pomohou nejvíc.

0/0
18.3.2014 19:10
Foto

I13v64a70n 95K34o82p41t44a 5307442971557

Pro ty co tam budou chtít dělat, pokud se nenajde dostatek lidí s českým pasem najmou cizince.

0/−1
14.3.2014 19:15

J30a65r64o31s71l81a23v 38B79r47ü64m59m87e14r 7344903416

Co to je za blábol?

0/0
14.3.2014 19:21
Foto

M48i24r11o88s17l51a30v 19S39t80e31i76n78e69r 6168134673635

Přenechte to manažerům Škody, ti si žádnou veš do kožichu nasadit nenechají.

+1/0
14.3.2014 19:58

9181264860977

Ono, když je člověk nekvalifikovaný a dělá práci, kterou může se stejnou kvalitou dělat opice za banán, tak holt nemůže chtít průměrnou mzdu a vysoké prémie k tomu.

+1/0
14.3.2014 20:49

V35l34a82d23a 64S10i21m17o29n58i50k 3139803293965

Místní mladá generace povětšinou neumí díky neustálým revolucím ve školství pořádně kváknout ani česky, natožpak cizím jazykem. O slušném technickém  vzdělání raději ani nehovořit. Čest výjimkám.

A práce v automobilce není rozhodně na nižším stupni než jiný , v Čechách umístěný průmysl nebo služby. Jako odvětví je automotive o dva schody výše než všechno ostatní.

+4/0
14.3.2014 21:55

P66a22v23e43l 22S42v10r90č60i11n77a 1588561294497

Debilek Bohouš se chtel urcite politicky blejsknout jak to zařídil. A nevyšlo mu to... :) (rozhodli se i bez jeho usmevu a indulony).

+4/−3
14.3.2014 18:19

J26i73ř54í 49E88r75b15e93n 1863304976317

A debilek Pavlík se chce blejsknout na diskusi, taky mu to moc nevychází... že?

+3/−3
14.3.2014 21:29
Foto

V60l71a35d75a 88V85a16n11e51k 9933826734648

Pavlik neni předsedou vlády :-P

+3/−1
15.3.2014 0:12

J35o42s32e21f 85N50o64v86á79k 7427767582418

Mám tomu rozumět tak že v Kvasinách a okolí zruší Úřad práce a propuštění úředníci půjdou makat k pásu? Rozhodně kdo je tam nezaměstnaný a neudrží si nově vytvořené místo tak ať klidně chcípne hlady pod mostem.

+1/−3
14.3.2014 16:21

T40o30m60a27š 36P22o24k21o48r29n34ý 6358885712493

Zajímalo by mě zda jdeš taky vzorem a makáš u pásu? :-/

+2/0
14.3.2014 18:00

J28o96s31e90f 79N83o63v43á82k 7827107782438

Ne , u pásu ne. Ale ve výrobě ano. Děláme kusové zakázky.

0/0
14.3.2014 21:42
Foto

M43i80r39o58s27l57a55v 84S49t34e66i69n59e53r 6858224963855

Já mám zkušenost s úředníky úřadu práce v Německu. Jsou tam proto, že by ve výrobě nadělali víc škody, než užitku. Úředníkem se stane člověk, který není na jakoukoliv náročnější práci k potřebě, to platí na celém světě.

+4/0
14.3.2014 19:57

A96l78e24n68a 81F20u85s77z56t75e85i77o43v36á 1439807779663

p+KNÉ VOZÍTKO.

JAKÁ asi je jeho předpokládaná cena.

BUDE SE HODIT DO TERÉNU  našich okresek .

0/−1
14.3.2014 16:13

V88l75a18d41i25s64l77a72v 64B30u29r40y76š30e84k 1959122987284

tak to vím náhodou naprosto přesně, cena bude taková, za kterou to budou zákazníci kupovat, nebude ani vyšší, ani nižší, ale bude přesně taková

+8/0
14.3.2014 16:58
Foto

M55i64r58o25s98l65a91v 47S33t43e61i13n67e69r 6128684403455

Hlavně na D1 bych už s Mercedesem raději nevjel. Takovou roletu jsem nezažil ani v Sahaře třeba mezi Houmt Souk a Tatouine. Tam mohu uhnout vlevo nebo vpravo. Na D1 jsem zlomil 2 přední péra.

0/0
18.3.2014 19:14

M65i16r82o33s93l50a64v 57J96e63ž28e45k 8451686832898

A bude s jmenovat Peněz.:-P

0/−3
14.3.2014 16:11

F72r18a89n83t79i42š78e52k 16K92ý26h70o60s 8628281183356

http://cdn.themetapicture.com/media/funny-fat-asian-kid-meme.jpg

0/0
14.3.2014 16:49

V27r92a83t35i31s70l17a59v 50D67i37v29i86š 5967914296779

brzy se bude Bohouš tlouct do svého hrudníčku, že to je jeho dílo. Jeho démonický sexepíl oblouznil Merkelovou. Přitom je v Sobotkovi vášně, jak v bedně loňské posypové soli, ale všechno je dobré k tomu, aby mohl říkat své ...my,jako sociální demokracie ....bla,bla,bla.

+3/0
14.3.2014 15:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.