Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Potvrzeno: Škoda Auto bude v Kvasinách vyrábět další auto

Automobilka Škoda Auto začne na sklonku příštího roku vyrábět ve svém závodě v Kvasinách svůj osmý model. Rozhodnutí v pátek potvrdil šéf Volkswagenu Martin Winterkorn. Rozšíření výroby by mělo přinést až tisíce nových pracovních míst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E78v71a 50R42a19n31d76o96v48á 9475362459622

Jiné auto než ŠKODA nekupujeme a 4*4 bych móc chtěla.Měli jsme 120 19 let,než ji manža naboural.Pohoda.Prostě jsme kápli na dobře udělané.:-)

0/0
8.4.2014 8:37

J46o74z20e48f 50M39a18r34o42s48i 1878647172

spravne ma být : další ŠROT !!!

+1/−1
15.3.2014 22:36

I24v18a97n 61P77o92k40o46r32n46ý 7129325388

přibude další nekvalitní předražený hnus pod okřídleným čípkem

že to ti lidi furt kupují?

+1/−7
15.3.2014 16:57

V33l23a97d64a 83S11i52m57o27n67i63k 3369443543295

Proč Vám a mnohým jiným osobně vadí, když je někdo úspěšný a prodává kvalitní věci, o něž je jednoznačně zájem?

+4/−2
16.3.2014 11:00

M68i45r33o61s76l12a17v 68R97y86š69a42v14ý 9261232386170

kvalitní věci - to jste nás tedy rozesmál. Servis na každé dědině, to je jediná výhoda. Radši budu mít servis 1x na celé planetě, když ten jediný servis nebudu muset potřebovat (nejedná se samozřejmě o případy výměny oleje a dalšího spotřebního materiálu).

Co se vám na škodovkách líbí? Opravdu jsou hnusné,  předražené, za každý prd si musíte připlatit šílený peníz.

Co znám škodofkáře, tak na svý výkvěty techniky opravdu nedají dopustit. Časté investice do oprav jsou pro ně normální. Až když se výkvětu techniky zbaví a přejdou na jinou značku, tak jsou někdy ochotni přiznat, co to byl za šunt.

Osobně jsem měl 2 fungl nové škodovky, servisoval je ve značkových servisech, nenechal jsem si vždy vnutit "nutnou" opravičku (např. na 50 tisících údajně špatný klíňák, který přežil bez újmy 100 tisíc), ale mnohokrát došlo k závadě, kterou před tím nikdo nebyl schopen předpovědět. A když jsem si závadu vygooglil, tak pokaždé patřily mezi "běžné", časté závady. Zkoušel tyhle auta vůbec někdo? Nebo nějaký teoretik nakreslil něco v Cadu a šlo to hned do výroby?Rv

O škodovky je možná zájem z důvodu cenové podbízivosti v cizině, značně vyšší výbavě oproti tuzemskému provedení. U nás je kupuje hlavně státní správa = šetřit ať to stojí co to stojí.

+1/−3
16.3.2014 19:33

J26i21ř15í 94S36c77h64w86a22c58h 5966499447344

zkus google v japonštině a uvidíš jak dlouhý seznam obvyklých závad dostaneš na zde tolik opěvované spolehlivé japonce ;-)

0/−1
17.3.2014 15:26

T42o48m21á76š 86V22e49r54n35e26r 6539101777236

Tak paráda bude co dělat...

+1/0
15.3.2014 13:16

D67a47n41i13e39l 55T20o33m49e33k 8429675678746

Tak to je dobrá zpráva - velké SUV se psalo, že budou dělat jinde.R^ Jestli to skutečně budou dělat v Kvasinách, je to dobrá příležitost pár let tu dělat něco, co se bude prodávat.

+1/0
15.3.2014 8:03

O63n52d20ř28e63j 61R37a93z92ý48m 2365256665707

Tak těžko říct, kdy a kde a budou dělat velké SUV... tady se píše jen o YETIm.

0/0
16.3.2014 13:58

P84e88t50r 36H98o50f28m74a27n92n 6209874245190

A všechno je to Sobotkova zásluha - že to svou návštěvou nepodělal.

+1/−2
15.3.2014 7:10

R97o86b44e28r54t 74B90o82u15k35a45l 4264855730

Ne ne pan Povsik a odbory ;-)

+1/0
18.3.2014 12:20

9541914750247

Jasně a největší podíl na tom má Bohoušek. Kdyby to v tom Německu dneska nevyjednal, tak to tak není. Ono totiž takovým rozhodnutím vůbec nepředchází finanční analýzy, tvorba strategie, jednání s dodavateli, zařizování logistiky a mnoho dalších. Prostě kdyby tam dneska Bohouš nebyl, tak by to tak nebylo......No, propagandu toho, že něco dělá, i když nic nedělá on uměl vždycky výborně

+5/−2
14.3.2014 20:47

J87o49h47a60n 82Z16i67n27g55e88l 2351265176741

Dneska jsem poslouchal v rádiu ředitele Kvasin, kterej povídal, že významné mínus pro výrobu u nás hrála výše daně z nemovitosti za továrnu v Kvasinách. Jinými slovy, lidi, jako je Bohouš, tomu spíš hážou klacky pod nohy.

+7/−1
14.3.2014 21:23

J46a27n 94K15o14c18i69á91n 3782125820242

A to bylo schváleno za Sobotkovy vlády, ty "experte"???

+1/−1
15.3.2014 17:07

J89i82ř64í 54E29r34b27e95n 1983744716477

Propagandu děláš akorát ty. Ve článku není jediné slovo o tom, že VW bude investovat právě díky Sobotkovi. Ani on sám o tom, pokud vím, nemluvil - zato pár tupců tady by mu to rádo vložilo do úst.

Nebo jestli máte lepší informace, sem s nimi.

+2/−5
14.3.2014 21:27

J14o37h59a37n 28Z12i56n87g27e69l 2781675776491

Omyl, dneska pomalu nemluvil o ničem jinym.

+3/−1
14.3.2014 21:28

J87i67ř53í 95E69r44b76e67n 1263844616117

A co že se o tom v článku nepíše?

+1/0
14.3.2014 21:47
Foto

M68i10r98o21s75l71a55v 56S10t76e57i42n72e76r 6558934963295

Největší vliv na taková rozhodnutí má kvalita práce. Němci vždy dávali přednost kvalitě před množstvím. Raději pomaleji, ale důkladně a přesně. To se už v Kvasinách po několika generacích dostalo osazenstvu do krve.

Jakýkoliv nový perzonál bude nejdřív v tomto směru prozkoumán, než se dostane na takové místo. Pan Vrána je bohužel na omylu- než ta vaše mladá generace začne prosazovat práci s vysokou přidanou hodnotou, musí studovat technické a přírodovědecké směry. Umělce Havlova typu takové podniky nemohou potřebovat.

Kvasinským dělníkům a technikům gratuluji, mám od nich už jeden výrobek, který získává uznání stále více řidičů.

+10/−1
14.3.2014 19:33

J14a95n 76N79o46v59á51k 6134144

Je zvláštní, že můžete s takovým téměř blahořečením popisovat dení kolem značky, kterou máte v garáži. 

Kdyby to samé dělal někdo kolem značky prémiové, tak by to vyznelo jako povyšování.

+3/−1
14.3.2014 20:20
Foto

M37i70r46o21s74l74a27v 42S56t88e16i93n16e21r 6308484203195

Promiňte, prémiové auto jsem měl od r. 1972 vždy, byly to Mercedesy- posledního, E270CDI jsem se zbavil vloni. Rezavěly až na jednoho (W124) všechny. Nová Škodovka je o hodně pohyblivější a má spotřebu pod 5 l/100, takže s plnou nádrží ujede 1200km. Lépe se v ní sedí, rozhled kolem dokola výborný, jinak stejně jako u Mercedesa, nic neklepe, nechrastí, nekazí se. Hlavně si cením snadného parkování, krátké auto se vejde i do menších mezer.

+3/−1
15.3.2014 8:06

P20a32v91e88l 82O70d95r79a65z33i88l 6624499687720

To už tak bývá, že auta rezavějí, teda ta ocelová. Na tom není nic zajímavého. A že jste si koupil menší auto, protože neumíte parkovat, to není zásluha kvasinskejch.

+1/−1
16.3.2014 19:54
Foto

M66i28r85o63s64l81a67v 54S44t97e15i89n35e96r 6838554403355

Zdravím, máte pravdu, zaparkuji sice i do škvíry, která je o pouhých 40 centimetrů delší, než mé auto, ale musím na to třeba pětkrát dopředu-dozadu atd. Auto, které je o 40 cm kratší, tam vjede ráz- dva, skoro samo.

Až najedete několik miliónů kilometrů, jako já, budete si kratšího auta cenit, před 20 lety to ještě nebylo tak akutní.

Ale u Škodovek opravdu vidíte málo rezu na karoserii, jenom na vozech opravovaných po havárii. Dnes už také Škoda není levné auto, přesto se kupuje- vloni prodala Škoda v Německu přes 100 000 aut a získala 5% z celkových prodejů- to je na takovou ekonomiku jako německou hodně. Byla první po německých výrobcíchani Seat, Renault, Peugeot nebo Citroen natož už Japonci na Škodu nedotáhli.

+1/0
18.3.2014 19:04

V49i41k79t22o47r 87N75á24r93o19ž92n53ý 3929492478

Největší vliv na takové rozhodnutí mají celkové náklady..Peníze až na prvním místě...Pak to všechno ostatní..

Vzpomínám si , jak vznikala TPCA v Kolíně..Udělali nábor u lidí , z nichž většina v automotive nikdy nepracovala a za nějakých 9 měsíců už vyráběli auta.. 

Ono to jde...auto nakreslí někdo v zahraničí , fabriku vyprojektuje po stránce technického vybavení taktéž někdo v zahraničí, materiálové toky taktéž ...takže na pracovníky fabriky zbývá pouze ta finální montáž... Na rozjezd tam pošlou ze zahraničí pár stovek specialistů... a za pár měsíců fabrika produkuje stejně kvalitní výrobky , jako kdyby tam stála 100 let...

+1/0
14.3.2014 22:14

J31i48ř92í 43S84t54e36i51e77r 4561894766795

Konečně po dlouhé době pozitivní zprávy. Politici i zaměstnanci velkých firem musí pro zaměstnanost něco dělat, neviditelná ruka trhu sama všechno nevyřeší.

+2/−1
14.3.2014 19:18
Foto

V70l82a80d77a 57V36a98n36e92k 9543796974868

Doufám,že si nechtěl napsat,že Bohouš který nikdy nepracoval ,poradil bezradným šéfům VW co mají dělat ;-)

+3/−1
15.3.2014 0:09

J50i87ř58í 61S90t15e65i52e13r 4581904216545

Ono je celkem jedno, kdo všechno měl vliv na to, že v naší zemi bude někdo investovat další miliardy, zaměstnávat lidi a platit daně. Po dlouhé době začíná jít ekonomika nahoru a opět je chuť majitelů firem investovat. Jestli máte "Bohouše nebo  bezradné šéfy VW" rád není už podstatné.

+1/0
15.3.2014 8:39

S80t22a88n11i64s57l20a94v 53R21o37s25e94c65k49ý 9205389931229

Teď jsem poslouchal zprávy na Primě, je mi z toho na zvracení.....................

+1/−1
14.3.2014 19:15

F45r97a14n48t92i26š65e84k 21V36r67á33n89a 5659122553861

Pro koho budou ty volné místa? Pro Poláky nebo v Kvasinské fabrice pro chovance utečeneckého tábora v Kostelci?! Dnešní místní mladá a střední generace chce práce s vysokou přidanou hodnotou a vysokými výdělky. V montovnách jim dělat nebude, to radši odejde na Západ, kde s nimi bude zacházeno důstojně. Kdy to ti Mládkové, Grégrové a další pápradové z vlády pochopí ?!Rv

+2/−13
14.3.2014 18:21

M46i90c88h32a87l 90H96o76l31e45k 4949485259

A co lide se zakladnim a strednim vzdelanim ?

+5/0
14.3.2014 18:47
Foto

M42i74r63o77s75l56a75v 72S95t84e97i72n97e68r 6858864473595

Michale, znám německé firmy dost dobře. I ten nejnevzdělanější člověk, když v takové firmě začne a umí se k práci postavit, vybuduje si svoji pozici- pomalu, ale jistě. Při práci se učí a dokáže své schopnosti i předvést- pak má u firmy mnoho možností. Od zaměstnance se očekává především přesnost a důkladnost, spolehlivost a loyalita k firmě. Kdo chodí do práce často pozdě, často marodí, ulejvá se, ten to nikam nedotáhne. Leda by se stal funkcionářem odborů.

+6/0
14.3.2014 19:54

V92i20k61t72o46r 15N88á56r16o17ž71n70ý 3799702458

Takto to možná funguje v Německu , ale ne v Čechách...

Apropos...znám spoustu neschopných manažerů v českých firmách s německými vlastníky..kteří tak jsou víceméně pouze díky protekci či jiným vazbám....

0/0
15.3.2014 8:14
Foto

M94i93r91o69s21l88a54v 78S23t50e15i89n59e88r 6328214883825

Postkomunismus je do lidí zažraný jako sra.ka do podolku košile- musíme si na zlepšení počkat a pracovat na tom. Ale svým dětem máme pořád opakovat, že přesnost, důkladnost a vlastní iniciativa jim v životě pomohou nejvíc.

0/0
18.3.2014 19:10
Foto

I84v12a38n 63K69o37p58t87a 5287502681117

Pro ty co tam budou chtít dělat, pokud se nenajde dostatek lidí s českým pasem najmou cizince.

0/−1
14.3.2014 19:15

J34a15r37o36s12l74a92v 27B36r69ü47m40m47e31r 7414243396

Co to je za blábol?

0/0
14.3.2014 19:21
Foto

M66i82r94o81s87l93a68v 17S41t33e64i20n32e69r 6148204213255

Přenechte to manažerům Škody, ti si žádnou veš do kožichu nasadit nenechají.

+1/0
14.3.2014 19:58

9101614330867

Ono, když je člověk nekvalifikovaný a dělá práci, kterou může se stejnou kvalitou dělat opice za banán, tak holt nemůže chtít průměrnou mzdu a vysoké prémie k tomu.

+1/0
14.3.2014 20:49

V57l27a71d56a 25S63i97m25o47n94i43k 3589613663735

Místní mladá generace povětšinou neumí díky neustálým revolucím ve školství pořádně kváknout ani česky, natožpak cizím jazykem. O slušném technickém  vzdělání raději ani nehovořit. Čest výjimkám.

A práce v automobilce není rozhodně na nižším stupni než jiný , v Čechách umístěný průmysl nebo služby. Jako odvětví je automotive o dva schody výše než všechno ostatní.

+4/0
14.3.2014 21:55

P29a46v20e68l 29S70v50r38č16i14n98a 1438301364167

Debilek Bohouš se chtel urcite politicky blejsknout jak to zařídil. A nevyšlo mu to... :) (rozhodli se i bez jeho usmevu a indulony).

+4/−3
14.3.2014 18:19

J41i61ř16í 79E35r76b19e40n 1783144186257

A debilek Pavlík se chce blejsknout na diskusi, taky mu to moc nevychází... že?

+3/−3
14.3.2014 21:29
Foto

V85l68a76d72a 18V46a46n91e77k 9893926134258

Pavlik neni předsedou vlády :-P

+3/−1
15.3.2014 0:12

J16o88s65e52f 25N30o77v88á40k 7637817522808

Mám tomu rozumět tak že v Kvasinách a okolí zruší Úřad práce a propuštění úředníci půjdou makat k pásu? Rozhodně kdo je tam nezaměstnaný a neudrží si nově vytvořené místo tak ať klidně chcípne hlady pod mostem.

+1/−3
14.3.2014 16:21

T40o95m19a15š 40P64o20k54o63r68n39ý 6408905952823

Zajímalo by mě zda jdeš taky vzorem a makáš u pásu? :-/

+2/0
14.3.2014 18:00

J38o51s68e12f 63N28o86v53á87k 7627827402368

Ne , u pásu ne. Ale ve výrobě ano. Děláme kusové zakázky.

0/0
14.3.2014 21:42
Foto

M54i14r94o30s37l15a49v 82S71t58e38i92n70e51r 6308364223345

Já mám zkušenost s úředníky úřadu práce v Německu. Jsou tam proto, že by ve výrobě nadělali víc škody, než užitku. Úředníkem se stane člověk, který není na jakoukoliv náročnější práci k potřebě, to platí na celém světě.

+4/0
14.3.2014 19:57

A33l93e55n12a 22F22u49s26z21t18e64i27o76v80á 1799287199633

p+KNÉ VOZÍTKO.

JAKÁ asi je jeho předpokládaná cena.

BUDE SE HODIT DO TERÉNU  našich okresek .

0/−1
14.3.2014 16:13

V44l19a62d89i43s59l65a91v 40B18u92r75y66š27e75k 1389582467804

tak to vím náhodou naprosto přesně, cena bude taková, za kterou to budou zákazníci kupovat, nebude ani vyšší, ani nižší, ale bude přesně taková

+8/0
14.3.2014 16:58
Foto

M52i91r81o80s20l92a41v 27S54t80e56i23n51e42r 6658914123705

Hlavně na D1 bych už s Mercedesem raději nevjel. Takovou roletu jsem nezažil ani v Sahaře třeba mezi Houmt Souk a Tatouine. Tam mohu uhnout vlevo nebo vpravo. Na D1 jsem zlomil 2 přední péra.

0/0
18.3.2014 19:14

M43i60r94o46s29l81a40v 32J45e50ž47e51k 8481316422478

A bude s jmenovat Peněz.:-P

0/−3
14.3.2014 16:11

F65r71a61n38t52i95š11e42k 20K21ý82h94o51s 8428111353726

http://cdn.themetapicture.com/media/funny-fat-asian-kid-meme.jpg

0/0
14.3.2014 16:49

V66r25a84t84i15s71l10a49v 86D57i90v78i12š 5417354796149

brzy se bude Bohouš tlouct do svého hrudníčku, že to je jeho dílo. Jeho démonický sexepíl oblouznil Merkelovou. Přitom je v Sobotkovi vášně, jak v bedně loňské posypové soli, ale všechno je dobré k tomu, aby mohl říkat své ...my,jako sociální demokracie ....bla,bla,bla.

+3/0
14.3.2014 15:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.