- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jiné auto než ŠKODA nekupujeme a 4*4 bych móc chtěla.Měli jsme 120 19 let,než ji manža naboural.Pohoda.Prostě jsme kápli na dobře udělané.
přibude další nekvalitní předražený hnus pod okřídleným čípkem
že to ti lidi furt kupují?
Proč Vám a mnohým jiným osobně vadí, když je někdo úspěšný a prodává kvalitní věci, o něž je jednoznačně zájem?
Tak to je dobrá zpráva - velké SUV se psalo, že budou dělat jinde. Jestli to skutečně budou dělat v Kvasinách, je to dobrá příležitost pár let tu dělat něco, co se bude prodávat.
A všechno je to Sobotkova zásluha - že to svou návštěvou nepodělal.
Jasně a největší podíl na tom má Bohoušek. Kdyby to v tom Německu dneska nevyjednal, tak to tak není. Ono totiž takovým rozhodnutím vůbec nepředchází finanční analýzy, tvorba strategie, jednání s dodavateli, zařizování logistiky a mnoho dalších. Prostě kdyby tam dneska Bohouš nebyl, tak by to tak nebylo......No, propagandu toho, že něco dělá, i když nic nedělá on uměl vždycky výborně
Dneska jsem poslouchal v rádiu ředitele Kvasin, kterej povídal, že významné mínus pro výrobu u nás hrála výše daně z nemovitosti za továrnu v Kvasinách. Jinými slovy, lidi, jako je Bohouš, tomu spíš hážou klacky pod nohy.
Největší vliv na taková rozhodnutí má kvalita práce. Němci vždy dávali přednost kvalitě před množstvím. Raději pomaleji, ale důkladně a přesně. To se už v Kvasinách po několika generacích dostalo osazenstvu do krve.
Jakýkoliv nový perzonál bude nejdřív v tomto směru prozkoumán, než se dostane na takové místo. Pan Vrána je bohužel na omylu- než ta vaše mladá generace začne prosazovat práci s vysokou přidanou hodnotou, musí studovat technické a přírodovědecké směry. Umělce Havlova typu takové podniky nemohou potřebovat.
Kvasinským dělníkům a technikům gratuluji, mám od nich už jeden výrobek, který získává uznání stále více řidičů.
Je zvláštní, že můžete s takovým téměř blahořečením popisovat dení kolem značky, kterou máte v garáži.
Kdyby to samé dělal někdo kolem značky prémiové, tak by to vyznelo jako povyšování.
Konečně po dlouhé době pozitivní zprávy. Politici i zaměstnanci velkých firem musí pro zaměstnanost něco dělat, neviditelná ruka trhu sama všechno nevyřeší.
Doufám,že si nechtěl napsat,že Bohouš který nikdy nepracoval ,poradil bezradným šéfům VW co mají dělat
Teď jsem poslouchal zprávy na Primě, je mi z toho na zvracení.....................