Diskuze
Škoda nestíhá, na některé modely si počkáte i půl roku
Děkujeme za pochopení.
A23l71e20x73a60n61d18r 72K86o21s51t93k34a
Výborně. Až na drobný detail: kam plynou ty miliardy zisku. Je mi líto, ale podnik doslova strategického významu měl zůstat v rukou českého státu. Ano, najít partnera, ale max 49%. Stejně jako měly zůstat doly, přenosová soustava a podobně.
R49a60d28e77k 41N53o43v81a80k
V tom případě by ale také nemusla Škoda být tam, kde dnes je.
F29r27a59n76t30i41š91e62k 92N33á34v85a37r72a
3,8 byla moje chyba, je to
3,7 litru na 100km
F83r87a45n77t60i49š37e69k 16N16á16v23a47r15a
sorry, to měla být reakce.
M32a11r18t35i28n 41M52i91k24o82l40á75š79e33k
"Škoda nestíhá, na některé modely si počkáte i půl roku" Bohužel přibývá lidí, kteří jsou poháněni téměř religiózní oddaností jedné značce, nehledě na nezničitelnou propagandu některých automobilek v médiích, a nejsou schopni svoje preference přehodnotit, čímž si sami zužují výběr a sami sebe vsazují pod tlak. V stříbrnou Octavii combi věřiti budeš. Při pokusu nakonfigurovat si automobil ve verzi sedan a nejnižší úrovni výbavy spolu s motorem 1.4TSI jsem se zastavil na částce 444 tisíc korun, přičemž se musí připlácet za dálkové ovládání k centrálnímu zamykání, tónovaná skla, palubní počítač MFA a hlídání tlaku v pneumatikách. V Boleslavi si evidentně tohoto nudného vozidla velmi cení. Doporučoval bych vedení marketingu Škody Auto občas číst noviny a podívat se, za kolik prodává auta jejich konkurence. Uzívaná Octavia není v ničem výjimečná a výjimečná cena je tak zdůvodnitelná jen emo koeficientem u českých zákazníků. Myslím že nikdy nebyla pozice zákazníka vůči automobilkám tak dobrá jako teď, takže mi tohle hlava moc nebere.
T27o28m69á48š 21V87e43s88e95l75ý
"výjimečná cena" je zdůvodnitelná především tím, že jsou za ni zákazníci ochotni nakoupit tolik vozidel, že je nestíhají vyrábět
K82a41r53e58l 20H52o70d17u93r
Asi to nebude tak hrozné, začně to fungovat až po nějaké době a také si to hlídá stav baterie... Ale pokud se opravdu popojíždí v koloně tak to startuje co chvíli a řidiče to obtěžuje. Možná ve verzi s automatem je to lepší, ale nemůžu posoudit.
D86a39d91a25k 97P67e95t30r
Tak to prostě vypnete a máte po vypínání motoru na pár sekund.
P73e62t46r 84K69u13l52i87c46h
nevím, co tu řešíte, mají i velký výběr aut bez čekání:
http://www.skoda-auto.cz/chci-vuz-skoda/nove-vozy-ihned-k-dodani
P87a92v81e70l 22F33a80r92a
Jenže když oni chtějí zrovna takový čudlík uprostřed palubky!
A93n35t12o71n80í24n 67S51e24b43e39r97a
Dokud Škoda nevychytá motory TSI, aby byly bez potíží a bez obav z potkání, tak žádný jejich nový model nechci. To raději půjdu poprvé ke konkurenci.
M71a50r16t31i16n 12K15a45r25á95s86e82k
Uz docela dlouho jsou motory TSI dost odlisne konstrukce nez byly ty "potkavaci" (v novych modelech)
M54a81r18t36i19n 12S49e23d13o76n19a
Cekaci lhuta 6 mesicu, vybava vs cena a apetit zlodeju na koncernove vozy me odradil od koupe golf variant. Je fajn ze ma skoda tolik priznivcu kteri maji vetsi nadhled nez ja, lidi maji praci.
P74a86v86e89l 29O29d70r12a54z23i46l
To se celkem divím, že jste uvažoval o tak sociálním autě. To bylo pro šéfku uklízeček ve vaší rezidenci, ne?
F85r60a64n19t27i45š76e96k 47N29á26v98a16r40a
Tak nějak to nechápu. Chci si koupit nové auto s větším kroutícím momentem než 300Nm a at počítám jak počítám, tak u konkurence (nechci jmenovat) ho dostanu minimálně o 100.000 Kč levnější než u škodovky. Ale i když slevím ze svých nároků, tak stejné auto koupím u konkurence o 50-80 tisíc levnější.
Prostě nechápu lidi co kupují předražené škodovky.
M42a21r92t25i93n 94S40e89d45o40n25a
1) za katalogou cenu nikdo nekupuje
2) firemni klientela je pro skodu core businessu
I27v54a95n 76S26t80e10c67h
Zajímalo by mne, kde je to úzké hrdlo "nestíhání". Je to kapacita výrobní linky, počet pracovníků, množství objednaných dílů nebo plán výroby napsaný před půl rokem, který se překračuje o 9%?
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
K moři vyrazí víc lidí než loni. Kvůli davům Češi hledají méně okoukaná místa
Premium Na potravinách a jiném zboží nebo na návštěvách restaurací jsou Češi ochotní šetřit, ale na...
Peníze jsou v IT nebo farmacii. V účetnictví moc nevyděláte, ukázal průzkum
Zaměstnanci sektoru IT i mají v poslední době i kvůli umělé inteligenci hledání práce těžší. Když...
Švédsko se připravuje na válku. Investuje nejen do energetické infrastruktury
Švédsko se připravuje na možný válečný střet s Ruskem. V současné době se zaměřuje zejména na...
Na léto jsme připraveni. Letiště Heathrow čeká nejrušnější sezonu v historii
Největší londýnské letiště očekává letos historicky nejrušnější letní prázdninovou sezonu. Počet...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!