Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Antimonopolní úřad znovu řeší, jak si ČD pronajaly rakouské lokomotivy

Úřad na ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) začal znovu zkoumat novou smlouvu mezi Českými drahami a rakouskými státními drahami ÖBB na zajíždění lokomotiv Siemens Taurus do Česka s vlaky mezi Vídní a Prahou. Jedno z řízení ale už ukončil, protože smlouva skončila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M60i71l39a50n 59G22a18j77d28á13c10s 8427919144420

Chceme se opravdu vrátit do doby kdy se vlaky na každé hranici přepřahaly a v každé takové přechodové stanici vlaky kvůli tomu zbytečně stály 20-30 minut?

Mám v poslední době pocit, že si tady někdo zaplatil antireklamu na ČD, aby mohl následně vychválit svoje vlaky. Jen aby se to pak neobrátilo proti němu samotnému. Představa, že jedu vlakem z Brna do Budapešti a vlak za oněch 250 km vymění tři lokomotivy, nezlobte se, patří do minulého století. Jsme přece v EU.

+3/0
26.3.2014 9:43

J72o34s75e78f 66H53o69n28e50š 7301332930903

To je trapný.Zavedeme přepřahání v pohraničí.Jenom čekám,kdy letní rekreanti si vystoupí na hranici z českých autobusů a do Chorvatska je doveze zahraniční dopravce.Proč si komplikujeme život?

+2/0
26.3.2014 6:15

J59i28ř66í 70R62a72m35p35á73č19e89k 5111351923440

Že už Vám autore není hanba, pořád tak okatě.

A zitra vychválíme SA, že?

+3/0
26.3.2014 0:01

J72i10ř31í 94E62n26g93l84i92š 1355909905171

Tahle trapná kauza je jen střípkem obrovského monstra byrokracie, které komplikuje veškeré podnikání a fungování mnoha institucí. Na jedné straně se "racionalizuje " výroba až na krev a na druhé tahle přezaměstnaná obluda evropské byrokracie, která jako tasemnice vysává naše peníze.

+3/0
25.3.2014 21:45

M11i20r10o39s88l24a85v 68G83r43o70s38s40m16a46n60n 8662879644

Doufám, že představa antimonopolního úřadu není taková: pokud vlak chtějí dopravci provozovat přes území tří států, v každém státě musí vyhrát výběrové řízení totožná lokomotiva i vagóny. A pokud ne, lidi na hranicích budou přesedat.

+3/0
25.3.2014 16:49

J27i75n83d77ř29i11c98h 38Š42k33o81p77e37k 4805431280715

ne, tak to není

0/0
25.3.2014 19:02

J97i89ř71í 46P78r57ů14š26a 7875332335859

A že  za vyšší  ceny tu jezdí  starší  a méně  výkonné slovenské  lokomotivy se neřeší to nevadí.

+7/0
25.3.2014 15:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.