Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Antimonopolní úřad znovu řeší, jak si ČD pronajaly rakouské lokomotivy

Úřad na ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) začal znovu zkoumat novou smlouvu mezi Českými drahami a rakouskými státními drahami ÖBB na zajíždění lokomotiv Siemens Taurus do Česka s vlaky mezi Vídní a Prahou. Jedno z řízení ale už ukončil, protože smlouva skončila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M45i84l18a53n 28G41a21j97d10á90c54s 3296845877972

Chceme se opravdu vrátit do doby kdy se vlaky na každé hranici přepřahaly a v každé takové přechodové stanici vlaky kvůli tomu zbytečně stály 20-30 minut?

Mám v poslední době pocit, že si tady někdo zaplatil antireklamu na ČD, aby mohl následně vychválit svoje vlaky. Jen aby se to pak neobrátilo proti němu samotnému. Představa, že jedu vlakem z Brna do Budapešti a vlak za oněch 250 km vymění tři lokomotivy, nezlobte se, patří do minulého století. Jsme přece v EU.

+3/0
26.3.2014 9:43

J14o96s24e57f 93H70o84n36e30š 7641552810563

To je trapný.Zavedeme přepřahání v pohraničí.Jenom čekám,kdy letní rekreanti si vystoupí na hranici z českých autobusů a do Chorvatska je doveze zahraniční dopravce.Proč si komplikujeme život?

+2/0
26.3.2014 6:15

J89i14ř13í 43R70a11m33p34á24č86e26k 5491981693170

Že už Vám autore není hanba, pořád tak okatě.

A zitra vychválíme SA, že?

+3/0
26.3.2014 0:01

J28i97ř25í 44E81n39g88l17i59š 1415619715601

Tahle trapná kauza je jen střípkem obrovského monstra byrokracie, které komplikuje veškeré podnikání a fungování mnoha institucí. Na jedné straně se "racionalizuje " výroba až na krev a na druhé tahle přezaměstnaná obluda evropské byrokracie, která jako tasemnice vysává naše peníze.

+3/0
25.3.2014 21:45

M95i19r48o30s26l63a14v 38G15r27o98s29s42m26a57n16n 8202549594

Doufám, že představa antimonopolního úřadu není taková: pokud vlak chtějí dopravci provozovat přes území tří států, v každém státě musí vyhrát výběrové řízení totožná lokomotiva i vagóny. A pokud ne, lidi na hranicích budou přesedat.

+3/0
25.3.2014 16:49

J98i83n12d95ř50i67c64h 17Š90k44o94p24e72k 4845881510845

ne, tak to není

0/0
25.3.2014 19:02

J97i18ř88í 67P18r44ů67š11a 7155942605229

A že  za vyšší  ceny tu jezdí  starší  a méně  výkonné slovenské  lokomotivy se neřeší to nevadí.

+7/0
25.3.2014 15:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.