Diskuze

Antimonopolní úřad znovu řeší, jak si ČD pronajaly rakouské lokomotivy

Úřad na ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) začal znovu zkoumat novou smlouvu mezi Českými drahami a rakouskými státními drahami ÖBB na zajíždění lokomotiv Siemens Taurus do Česka s vlaky mezi Vídní a Prahou. Jedno z řízení ale už ukončil, protože smlouva skončila.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chceme se opravdu vrátit do doby kdy se vlaky na každé hranici přepřahaly a v každé takové přechodové stanici vlaky kvůli tomu zbytečně stály 20-30 minut?

Mám v poslední době pocit, že si tady někdo zaplatil antireklamu na ČD, aby mohl následně vychválit svoje vlaky. Jen aby se to pak neobrátilo proti němu samotnému. Představa, že jedu vlakem z Brna do Budapešti a vlak za oněch 250 km vymění tři lokomotivy, nezlobte se, patří do minulého století. Jsme přece v EU.

3 0
možnosti

To je trapný.Zavedeme přepřahání v pohraničí.Jenom čekám,kdy letní rekreanti si vystoupí na hranici z českých autobusů a do Chorvatska je doveze zahraniční dopravce.Proč si komplikujeme život?

2 0
možnosti

Že už Vám autore není hanba, pořád tak okatě.

A zitra vychválíme SA, že?

3 0
možnosti

Tahle trapná kauza je jen střípkem obrovského monstra byrokracie, které komplikuje veškeré podnikání a fungování mnoha institucí. Na jedné straně se "racionalizuje " výroba až na krev a na druhé tahle přezaměstnaná obluda evropské byrokracie, která jako tasemnice vysává naše peníze.

3 0
možnosti

Doufám, že představa antimonopolního úřadu není taková: pokud vlak chtějí dopravci provozovat přes území tří států, v každém státě musí vyhrát výběrové řízení totožná lokomotiva i vagóny. A pokud ne, lidi na hranicích budou přesedat.

3 0
možnosti

J17i87ř76í 37P85r25ů31š81a

25. 3. 2014 15:12

A že  za vyšší  ceny tu jezdí  starší  a méně  výkonné slovenské  lokomotivy se neřeší to nevadí.

7 0
možnosti