- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chceme se opravdu vrátit do doby kdy se vlaky na každé hranici přepřahaly a v každé takové přechodové stanici vlaky kvůli tomu zbytečně stály 20-30 minut?
Mám v poslední době pocit, že si tady někdo zaplatil antireklamu na ČD, aby mohl následně vychválit svoje vlaky. Jen aby se to pak neobrátilo proti němu samotnému. Představa, že jedu vlakem z Brna do Budapešti a vlak za oněch 250 km vymění tři lokomotivy, nezlobte se, patří do minulého století. Jsme přece v EU.
To je trapný.Zavedeme přepřahání v pohraničí.Jenom čekám,kdy letní rekreanti si vystoupí na hranici z českých autobusů a do Chorvatska je doveze zahraniční dopravce.Proč si komplikujeme život?
Že už Vám autore není hanba, pořád tak okatě.
A zitra vychválíme SA, že?
Tahle trapná kauza je jen střípkem obrovského monstra byrokracie, které komplikuje veškeré podnikání a fungování mnoha institucí. Na jedné straně se "racionalizuje " výroba až na krev a na druhé tahle přezaměstnaná obluda evropské byrokracie, která jako tasemnice vysává naše peníze.
Doufám, že představa antimonopolního úřadu není taková: pokud vlak chtějí dopravci provozovat přes území tří států, v každém státě musí vyhrát výběrové řízení totožná lokomotiva i vagóny. A pokud ne, lidi na hranicích budou přesedat.
A že za vyšší ceny tu jezdí starší a méně výkonné slovenské lokomotivy se neřeší to nevadí.