Diskuze

České rafinerie jsou v ohrožení. Vlastník pump Agip zvažuje odchod

Po Shellu může odejít z ČR další velký hráč v petrochemickém průmyslu - italská Eni, která vlastní čerpací stanice Agip. Firma má podíl v České rafinérské, podle materiálu ministerstva průmyslu a obchodu však zvažuje odchod z této společnosti. Rafinerie v Česku ohrozila krize i klesající spotřeba benzinu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zástupci Eni odmítli případný odchod z České rafinérské komentovat. Motoristé také nekomentují, proč jezdí mnohém méně, než dříve.

0 0
možnosti

U Agigu jsem natankoval 1x v životě. Shell s tím svým želvím powerem nebyl špatný pro starý motor 1.8 . V 1.4 jsem nezaznamenal žádný přínos. Nejlepší , zdá se, je natankovat u nějakého hyperkarketu se slevou a pak to doaditivovat vlastnoručně VIFem. Pak to jede jak z praku a benzin vlivem biosložek je stabilizován.

0 0
možnosti
Foto

Ten svet se zblaznil, jednou je dobre, jde spotreba phm dolu, ekologove jasaji, pak ale placou ekonomové , takze zitra automobilky dostanou ukol zvysit spotrebu ??? Vubec tu neexistuje kontiuita rozhodnuti , odezdi ke zdi , kdyby byl u nas benzin o neco levnejsi nez v okolnich statech, zmensenim daně , tak by na tom nakonec stat vydelal , takhle lidi tankuji kde se da , ale co na to ti ekologové , to je schíza co! A to jeste repka a bioethanol.....;-D

0 0
možnosti

Od začátku Poláci rafinérie jenom drancovali, zisky si Poláci stahovali domů a hlavně nic neinvestovali. Asi jako když Romové dostanou nový byt. Tak už máme co jsme chtěli. Nazdar Dybo!

0 0
možnosti

To že spousta lidí neumí počítat a zainvestují desítky tisíc do dražšího dieselu jen aby jezdili max. o litr a půl výhodněji než s benzínem je velmi smutné. Ono vypadá hezky vidět na papíře ten rozdíl spotřeby, ale vyplatí se kolikrát až při nájezdu 20 tkm ročně a více. Spousta lidí se rozhodně pro diesel a s ročním nájezdem začnou šetřit v tom lepším případě až za 4 roky!!!

3 1
možnosti
Foto

Jsem si benzíňák nechal přestavět na LPG a benzín beru jen tak dvakrát do roka, i když auto jezdí denně. Přestavba se mi amortizovala po roce provozu. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Chtěl bych vidět blázna,který by koupil PH od firmy AGIP,nebo podobných zlodějů.Vždy se najde pumpa,kde se dá koupit podstatně levněji.

2 0
možnosti

Vím že je to zcestné, ale v Praze na Černém mostě u Makra má Agipka dost často jednu z nejnižších cena ve městě za N95. Dnes jsem v Krči na Shellce tankoval za 34,40 a zmíněná Agip 34,90

2 0
možnosti
Foto

Tak nevím, jednou čtu jak diesely jsou už nevýhodné, protože cena nafty a benzínu se srovnala, a půl roku na to se dočítám, že výhodnější jsou diesely, protože nafta je levnější než benzín. Měli by si v tom udělat pořádek ... .

1 0
možnosti

Pritom diesel je vyhodny hlavne kvuli tomu, ze zere o ca 2 litry min nez benzin a nejake korunove rozdily v cene nafty s tim nic moc neudelaji...

3 1
možnosti

J16a20n 82P13i26r43k71l

28. 3. 2014 9:01

Vida, vida, to jsou mi zvěsti. Dokud se Agip u nás a na nás pakoval tak to si liboval. Nyní, když by se mělo investovat tak se cukne. Asi počká až rafinerie naše vláda opraví a pak zase "za hubičku" prodá "silnému zahraničnímu investorovi". Tak to přece vždy říkal Kalousek.

3 0
možnosti

Indracek argumentuje jak Igracek...

0 0
možnosti
Foto

A do toho A. Babiš chystá další daň na benzín.

2 0
možnosti