Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Boj o nejmenší diváky se vyplácí. Bratři v triku chystají vlastní kanál

Stále více firem se zabývá tím, jak upoutat pozornost nejmenších potenciálních "zákazníků". Zajímají se o ně hlavně výrobci hraček či potravin. Využívají k tomu mimo jiné dětské televizní kanály, kterých na trhu brzy přibude. Do boje o inzerenty se brzy pustí také slavná česká značka – studio Bratři v triku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

F98i70l33i73p 92D42o35n94é 2603511989401

Megalomanské reklamy uvedené hračky nadnárodních koncernů hrozně předražují. Koupím koš na prádlo za 200,- Když se, ale podívám na L...GO ,kterého je do hrsti tak stojí několik stovek - taková cena za trochu plastu není normální. Takové jsou ty hračky z reklam všechny. Je to otázka přiměřenosti. Je také si uvědomit, že kupujícím není dítě, ale rodič.

0/0
1.4.2014 17:10
Foto

J38a79r60o43m57í14r 68P11r41a36u91s 9107127790786

Konečně se bude na co dívat, ovšem jen do té doby, než někdo vymyslí animované vaření nebo nakreslí "naši Jiřinu".

0/0
31.3.2014 15:47

Z53d39e46n29ě19k 26W53e46r33n95h12a11r54t 6967395682368

No, když vidím ty strašné animované hrůzy, co se dnes dětem servírují, tak díky všem mocnostem za Maxipsa Fíka, Macha a Šebestovou a Medvědy od Kolína.... Na to se dá dívat... Otázka je, jestli do zaujme i děti... doufejme že ano...

+1/0
31.3.2014 7:58

D97i63t69a 29S40m76í58t44a35l53o79v71á 7781339705229

A tak nejsem proti. Bratři v triku měly vždycky takové ty milé a přátelské pohádky. Z jejich pořadů se dá dětem vybrat skoro pro každý věk něco. Už se těším na medvědy od Kolína, na Kocoura v zámecké zahradě a až prcek povyroste, tak příběhy Macha a Šebestové a spustu jiných na které už jsem i zapomněla... 

A co do reklam? Dítě k televizi neodkládám a dívá se na těch svých pár oblíbených pořadů... Reklamy sledoval i starší synek, ale neovlivnily ho víc než kohokoli z nás dospělých... Plyšová nejoblíbenější postavička nebo věci do školy s obrázky ze známých příběhů by u nás doma skončily tak jako tak, reklama nereklama a obyčejné nerozmazlené dítě se spoustou zájmů nic víc ani nevyžaduje...

Takže jen do toho, český pohádkový program vítám... Jen by mi v těch večerních hodinách udělali větší radost experimentálními filmy z jejich vlastní tvorby(a že jich mají spoustu), než přebíráním cizích dokumentů.

0/0
30.3.2014 21:39

L63u81b64o24m31í88r 23V84r43t37a46l 6540127231131

No tak hlavně ať to má postatně lepší pokrytí než Déčko. Jako vysvětlovat děcku proč má místo pohádky čtverečky je fakt odvaz.

0/0
30.3.2014 21:38

J11o66s64e12f 48K20o58m22á61r87e84k 5834722724739

Nemluvilo se náhodou o tom, že se má omezit reklama u dětských pořadů?

0/0
30.3.2014 21:08

A53l72e41x88a89n25d73r 54K14o18s50t83k84a 5139406139416

Výborně. Úmyslné vymývání mozečků dětem, které by naopak měly být chráněny.

+1/0
30.3.2014 19:31
Foto

D21a50v77i15d 23S30h32a11k14h68a12r 7368465144508

Tak si je chrante.

+4/0
30.3.2014 19:54

Z22d68e82n72ě23k 23O33b86ů37r22k60a 5923978369732

Kurňa, kde na provoz těch televizních stanic berou8-o

0/−1
30.3.2014 19:07

A18l31e83x52a72n31d93r 68K39o51s18t86k84a 5559706279666

Reklama, reklama.. A platí to chudák zákazník. Drobná nápověda: sedačku, za kterou dáte 1500 vyrábí čong za 100. Kočárak za 5500 vyrábí druhý za 200 kč atd.

0/0
30.3.2014 19:33
Foto

D13a98v71i25d 30S66h89a28k86h62a50r 7918625374348

Jak chudak?

0/0
30.3.2014 19:51

A74l40e60x80a52n93d41r 28K27o10s53t30k14a 5369476409656

Pokud vám nepřijde jako chudák někdo, kdo zaplatí za zboží 5* tolik, aby se zaplatila reklama a ještě je s ní obtěžován..

0/0
31.3.2014 7:10

L94u93k88a97s 63N57e87m63e92c 7349840672524

a teda jak byste ten provoz TV stanic platil?

0/0
31.3.2014 10:08
Foto

I76v75o 24Z82r22n54í94k 4897735714712

Souhlasím !:-/Nejhorší je cilená reklama přes děti na rodiče ,hlavně hračky .Dítě si přeje k narozeninám a k vánocům ty nejhezčí  a taky nejdražší hračky . A rodič vysvětluje , vesvětluje proč ne.. nakonec musí třeba i lhát..

+6/0
30.3.2014 19:03

J80o53s25e75f 46K85r91a49l 3327843954687

A ještě budou držkovat, že nemají ten kanál s reklamou jako u kamarádů. Protože vlastní kanál z P2P bez reklam není dostatečně cool. ;-)

+1/0
30.3.2014 19:27
Foto

D47a36v20i82d 72S26h59a69k55h59a74r 7338765164308

Pokud je to opravdu rodic a ne jen nekdo kdo zplodil potomka a ted nevi co dal, tak si poradi.

0/0
30.3.2014 19:53
Foto

J23o92s45e74f 30B31a27r27a20n41k21a 8279172

Konečně program pro nás starší.:-)

+19/0
30.3.2014 18:59

L41a44d45i66s79l17a76v 56S12l70a32n72i24n 9122253309785

A nám je to jedno. Televizi nemáme, ať si puští, co chtějí

+3/−3
30.3.2014 18:55

J91a97r39o64m77í56r 86D19o75u47b29r19a10v51a 9601986

Hlavně že máte internet, aby jste mohli kecat do diskuse o televizi.

+7/−3
30.3.2014 19:19

L52i37b20o23r 17N53á69b39ě73l21e31k 3235123162282

bohužel-vymývání mozků dětem už od mala a vnucování konzumního stylu. já bych dětské reklamy zakázal.

+9/−2
30.3.2014 18:50

M12i95r40o49s23l86a51v 63K87r58u57p13a 7694561478120

No ono dneska televize už zdaleka nemá monopol co mívala. Moji kluci už jsou v podstatě zvyklí od mala na video-on-demand od pohádek uložených na disku až po streamování po internetu. Docela dlouho jsem jim musel před několika lety vysvětlovat, proč nejde večerníček v televizi na chvilku zastavit, když se chtějí jít vyčurat :-).

+1/0
30.3.2014 22:31

P29a70v73e71l 73F14a16r71a 9487387104901

To já bych zakázal učinkování dětí v reklamě.

+1/0
31.3.2014 8:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.