Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Boj o nejmenší diváky se vyplácí. Bratři v triku chystají vlastní kanál

Stále více firem se zabývá tím, jak upoutat pozornost nejmenších potenciálních "zákazníků". Zajímají se o ně hlavně výrobci hraček či potravin. Využívají k tomu mimo jiné dětské televizní kanály, kterých na trhu brzy přibude. Do boje o inzerenty se brzy pustí také slavná česká značka – studio Bratři v triku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

F58i54l64i51p 18D41o92n53é

1. 4. 2014 17:10

Megalomanské reklamy uvedené hračky nadnárodních koncernů hrozně předražují. Koupím koš na prádlo za 200,- Když se, ale podívám na L...GO ,kterého je do hrsti tak stojí několik stovek - taková cena za trochu plastu není normální. Takové jsou ty hračky z reklam všechny. Je to otázka přiměřenosti. Je také si uvědomit, že kupujícím není dítě, ale rodič.

0 0
možnosti
Foto

Konečně se bude na co dívat, ovšem jen do té doby, než někdo vymyslí animované vaření nebo nakreslí "naši Jiřinu".

0 0
možnosti

No, když vidím ty strašné animované hrůzy, co se dnes dětem servírují, tak díky všem mocnostem za Maxipsa Fíka, Macha a Šebestovou a Medvědy od Kolína.... Na to se dá dívat... Otázka je, jestli do zaujme i děti... doufejme že ano...

1 0
možnosti

A tak nejsem proti. Bratři v triku měly vždycky takové ty milé a přátelské pohádky. Z jejich pořadů se dá dětem vybrat skoro pro každý věk něco. Už se těším na medvědy od Kolína, na Kocoura v zámecké zahradě a až prcek povyroste, tak příběhy Macha a Šebestové a spustu jiných na které už jsem i zapomněla... 

A co do reklam? Dítě k televizi neodkládám a dívá se na těch svých pár oblíbených pořadů... Reklamy sledoval i starší synek, ale neovlivnily ho víc než kohokoli z nás dospělých... Plyšová nejoblíbenější postavička nebo věci do školy s obrázky ze známých příběhů by u nás doma skončily tak jako tak, reklama nereklama a obyčejné nerozmazlené dítě se spoustou zájmů nic víc ani nevyžaduje...

Takže jen do toho, český pohádkový program vítám... Jen by mi v těch večerních hodinách udělali větší radost experimentálními filmy z jejich vlastní tvorby(a že jich mají spoustu), než přebíráním cizích dokumentů.

0 0
možnosti

No tak hlavně ať to má postatně lepší pokrytí než Déčko. Jako vysvětlovat děcku proč má místo pohádky čtverečky je fakt odvaz.

0 0
možnosti

Nemluvilo se náhodou o tom, že se má omezit reklama u dětských pořadů?

0 0
možnosti

Výborně. Úmyslné vymývání mozečků dětem, které by naopak měly být chráněny.

1 0
možnosti
Foto

Tak si je chrante.

4 0
možnosti

Kurňa, kde na provoz těch televizních stanic berou8-o

0 1
možnosti

Reklama, reklama.. A platí to chudák zákazník. Drobná nápověda: sedačku, za kterou dáte 1500 vyrábí čong za 100. Kočárak za 5500 vyrábí druhý za 200 kč atd.

0 0
možnosti

I58v31o 12Z48r49n64í84k

30. 3. 2014 19:03

Souhlasím !:-/Nejhorší je cilená reklama přes děti na rodiče ,hlavně hračky .Dítě si přeje k narozeninám a k vánocům ty nejhezčí  a taky nejdražší hračky . A rodič vysvětluje , vesvětluje proč ne.. nakonec musí třeba i lhát..

6 0
možnosti

J32o61s97e65f 59K62r96a40l

30. 3. 2014 19:27

A ještě budou držkovat, že nemají ten kanál s reklamou jako u kamarádů. Protože vlastní kanál z P2P bez reklam není dostatečně cool. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Konečně program pro nás starší.:-)

19 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu

23. dubna 2024  20:16

Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...

K moři vyrazí víc lidí než loni. Kvůli davům Češi hledají méně okoukaná místa

25. dubna 2024

Premium Na potravinách a jiném zboží nebo na návštěvách restaurací jsou Češi ochotní šetřit, ale na...

Peníze jsou v IT nebo farmacii. V účetnictví moc nevyděláte, ukázal průzkum

25. dubna 2024

Zaměstnanci sektoru IT i mají v poslední době i kvůli umělé inteligenci hledání práce těžší. Když...

Švédsko se připravuje na válku. Investuje nejen do energetické infrastruktury

24. dubna 2024

Švédsko se připravuje na možný válečný střet s Ruskem. V současné době se zaměřuje zejména na...

Na léto jsme připraveni. Letiště Heathrow čeká nejrušnější sezonu v historii

24. dubna 2024

Největší londýnské letiště očekává letos historicky nejrušnější letní prázdninovou sezonu. Počet...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!