Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Boj o nejmenší diváky se vyplácí. Bratři v triku chystají vlastní kanál

Stále více firem se zabývá tím, jak upoutat pozornost nejmenších potenciálních "zákazníků". Zajímají se o ně hlavně výrobci hraček či potravin. Využívají k tomu mimo jiné dětské televizní kanály, kterých na trhu brzy přibude. Do boje o inzerenty se brzy pustí také slavná česká značka – studio Bratři v triku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

F91i35l82i25p 49D51o69n68é 2423541639521

Megalomanské reklamy uvedené hračky nadnárodních koncernů hrozně předražují. Koupím koš na prádlo za 200,- Když se, ale podívám na L...GO ,kterého je do hrsti tak stojí několik stovek - taková cena za trochu plastu není normální. Takové jsou ty hračky z reklam všechny. Je to otázka přiměřenosti. Je také si uvědomit, že kupujícím není dítě, ale rodič.

0/0
1.4.2014 17:10
Foto

J10a75r68o49m63í27r 16P41r24a80u57s 9427917490416

Konečně se bude na co dívat, ovšem jen do té doby, než někdo vymyslí animované vaření nebo nakreslí "naši Jiřinu".

0/0
31.3.2014 15:47

Z97d47e52n67ě97k 88W34e80r76n21h23a30r48t 6367375802748

No, když vidím ty strašné animované hrůzy, co se dnes dětem servírují, tak díky všem mocnostem za Maxipsa Fíka, Macha a Šebestovou a Medvědy od Kolína.... Na to se dá dívat... Otázka je, jestli do zaujme i děti... doufejme že ano...

+1/0
31.3.2014 7:58

D32i15t13a 82S71m77í76t72a90l62o30v20á 7761499335989

A tak nejsem proti. Bratři v triku měly vždycky takové ty milé a přátelské pohádky. Z jejich pořadů se dá dětem vybrat skoro pro každý věk něco. Už se těším na medvědy od Kolína, na Kocoura v zámecké zahradě a až prcek povyroste, tak příběhy Macha a Šebestové a spustu jiných na které už jsem i zapomněla... 

A co do reklam? Dítě k televizi neodkládám a dívá se na těch svých pár oblíbených pořadů... Reklamy sledoval i starší synek, ale neovlivnily ho víc než kohokoli z nás dospělých... Plyšová nejoblíbenější postavička nebo věci do školy s obrázky ze známých příběhů by u nás doma skončily tak jako tak, reklama nereklama a obyčejné nerozmazlené dítě se spoustou zájmů nic víc ani nevyžaduje...

Takže jen do toho, český pohádkový program vítám... Jen by mi v těch večerních hodinách udělali větší radost experimentálními filmy z jejich vlastní tvorby(a že jich mají spoustu), než přebíráním cizích dokumentů.

0/0
30.3.2014 21:39

L19u70b31o89m86í64r 63V75r94t91a37l 6490957671141

No tak hlavně ať to má postatně lepší pokrytí než Déčko. Jako vysvětlovat děcku proč má místo pohádky čtverečky je fakt odvaz.

0/0
30.3.2014 21:38

J85o10s82e20f 85K46o58m36á68r74e93k 5174362134709

Nemluvilo se náhodou o tom, že se má omezit reklama u dětských pořadů?

0/0
30.3.2014 21:08

A98l71e89x31a38n65d16r 90K87o66s51t36k86a 5799506369766

Výborně. Úmyslné vymývání mozečků dětem, které by naopak měly být chráněny.

+1/0
30.3.2014 19:31
Foto

D33a57v43i19d 92S39h46a62k60h43a62r 7248915574368

Tak si je chrante.

+4/0
30.3.2014 19:54

Z71d34e91n65ě59k 74O39b48ů79r18k94a 5523448199702

Kurňa, kde na provoz těch televizních stanic berou8-o

0/−1
30.3.2014 19:07

A56l27e47x27a82n77d68r 60K16o41s53t68k76a 5319536759956

Reklama, reklama.. A platí to chudák zákazník. Drobná nápověda: sedačku, za kterou dáte 1500 vyrábí čong za 100. Kočárak za 5500 vyrábí druhý za 200 kč atd.

0/0
30.3.2014 19:33
Foto

D19a24v64i62d 86S84h76a12k93h18a63r 7108975864128

Jak chudak?

0/0
30.3.2014 19:51

A52l89e86x44a76n74d73r 58K12o72s85t33k15a 5169616269366

Pokud vám nepřijde jako chudák někdo, kdo zaplatí za zboží 5* tolik, aby se zaplatila reklama a ještě je s ní obtěžován..

0/0
31.3.2014 7:10

L42u97k42a29s 54N17e68m42e70c 7249880692154

a teda jak byste ten provoz TV stanic platil?

0/0
31.3.2014 10:08
Foto

I59v17o 54Z51r25n86í44k 4187985304452

Souhlasím !:-/Nejhorší je cilená reklama přes děti na rodiče ,hlavně hračky .Dítě si přeje k narozeninám a k vánocům ty nejhezčí  a taky nejdražší hračky . A rodič vysvětluje , vesvětluje proč ne.. nakonec musí třeba i lhát..

+6/0
30.3.2014 19:03

J65o61s88e11f 60K71r95a41l 3917363674987

A ještě budou držkovat, že nemají ten kanál s reklamou jako u kamarádů. Protože vlastní kanál z P2P bez reklam není dostatečně cool. ;-)

+1/0
30.3.2014 19:27
Foto

D53a81v96i81d 28S11h15a59k84h88a95r 7238775784628

Pokud je to opravdu rodic a ne jen nekdo kdo zplodil potomka a ted nevi co dal, tak si poradi.

0/0
30.3.2014 19:53
Foto

J89o74s81e27f 43B77a96r62a91n27k66a 8809982

Konečně program pro nás starší.:-)

+19/0
30.3.2014 18:59

L28a56d76i77s91l17a10v 68S28l14a25n17i92n 9702603769645

A nám je to jedno. Televizi nemáme, ať si puští, co chtějí

+3/−3
30.3.2014 18:55

J75a33r81o18m16í66r 19D19o33u31b56r29a15v63a 9601306

Hlavně že máte internet, aby jste mohli kecat do diskuse o televizi.

+7/−3
30.3.2014 19:19

L16i41b37o21r 28N31á70b78ě93l71e69k 3665203502162

bohužel-vymývání mozků dětem už od mala a vnucování konzumního stylu. já bych dětské reklamy zakázal.

+9/−2
30.3.2014 18:50

M46i84r36o51s43l98a89v 21K88r67u68p67a 7844531498220

No ono dneska televize už zdaleka nemá monopol co mívala. Moji kluci už jsou v podstatě zvyklí od mala na video-on-demand od pohádek uložených na disku až po streamování po internetu. Docela dlouho jsem jim musel před několika lety vysvětlovat, proč nejde večerníček v televizi na chvilku zastavit, když se chtějí jít vyčurat :-).

+1/0
30.3.2014 22:31

P50a63v86e85l 38F32a65r46a 9547617134241

To já bych zakázal učinkování dětí v reklamě.

+1/0
31.3.2014 8:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.