Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Boj o nejmenší diváky se vyplácí. Bratři v triku chystají vlastní kanál

Stále více firem se zabývá tím, jak upoutat pozornost nejmenších potenciálních "zákazníků". Zajímají se o ně hlavně výrobci hraček či potravin. Využívají k tomu mimo jiné dětské televizní kanály, kterých na trhu brzy přibude. Do boje o inzerenty se brzy pustí také slavná česká značka – studio Bratři v triku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

F26i80l28i17p 74D69o48n17é 2643111889251

Megalomanské reklamy uvedené hračky nadnárodních koncernů hrozně předražují. Koupím koš na prádlo za 200,- Když se, ale podívám na L...GO ,kterého je do hrsti tak stojí několik stovek - taková cena za trochu plastu není normální. Takové jsou ty hračky z reklam všechny. Je to otázka přiměřenosti. Je také si uvědomit, že kupujícím není dítě, ale rodič.

0/0
1.4.2014 17:10
Foto

J76a21r76o28m89í28r 21P80r85a80u42s 9377667720276

Konečně se bude na co dívat, ovšem jen do té doby, než někdo vymyslí animované vaření nebo nakreslí "naši Jiřinu".

0/0
31.3.2014 15:47

Z41d87e49n15ě46k 35W94e51r92n91h91a73r52t 6627515652348

No, když vidím ty strašné animované hrůzy, co se dnes dětem servírují, tak díky všem mocnostem za Maxipsa Fíka, Macha a Šebestovou a Medvědy od Kolína.... Na to se dá dívat... Otázka je, jestli do zaujme i děti... doufejme že ano...

+1/0
31.3.2014 7:58

D90i86t59a 13S29m42í20t55a13l74o82v21á 7431919215339

A tak nejsem proti. Bratři v triku měly vždycky takové ty milé a přátelské pohádky. Z jejich pořadů se dá dětem vybrat skoro pro každý věk něco. Už se těším na medvědy od Kolína, na Kocoura v zámecké zahradě a až prcek povyroste, tak příběhy Macha a Šebestové a spustu jiných na které už jsem i zapomněla... 

A co do reklam? Dítě k televizi neodkládám a dívá se na těch svých pár oblíbených pořadů... Reklamy sledoval i starší synek, ale neovlivnily ho víc než kohokoli z nás dospělých... Plyšová nejoblíbenější postavička nebo věci do školy s obrázky ze známých příběhů by u nás doma skončily tak jako tak, reklama nereklama a obyčejné nerozmazlené dítě se spoustou zájmů nic víc ani nevyžaduje...

Takže jen do toho, český pohádkový program vítám... Jen by mi v těch večerních hodinách udělali větší radost experimentálními filmy z jejich vlastní tvorby(a že jich mají spoustu), než přebíráním cizích dokumentů.

0/0
30.3.2014 21:39

L75u56b25o90m57í36r 73V21r85t85a41l 6390257911471

No tak hlavně ať to má postatně lepší pokrytí než Déčko. Jako vysvětlovat děcku proč má místo pohádky čtverečky je fakt odvaz.

0/0
30.3.2014 21:38

J74o34s39e61f 83K61o83m48á76r26e39k 5894202144929

Nemluvilo se náhodou o tom, že se má omezit reklama u dětských pořadů?

0/0
30.3.2014 21:08

A66l28e80x86a66n31d22r 49K42o52s22t34k72a 5669586589716

Výborně. Úmyslné vymývání mozečků dětem, které by naopak měly být chráněny.

+1/0
30.3.2014 19:31
Foto

D63a97v65i80d 52S81h16a39k19h37a43r 7138905154608

Tak si je chrante.

+4/0
30.3.2014 19:54

Z70d53e42n28ě15k 51O35b88ů25r62k75a 5633288799402

Kurňa, kde na provoz těch televizních stanic berou8-o

0/−1
30.3.2014 19:07

A66l69e86x29a62n75d10r 12K61o66s19t43k33a 5129166979176

Reklama, reklama.. A platí to chudák zákazník. Drobná nápověda: sedačku, za kterou dáte 1500 vyrábí čong za 100. Kočárak za 5500 vyrábí druhý za 200 kč atd.

0/0
30.3.2014 19:33
Foto

D63a96v71i96d 13S40h78a41k95h38a78r 7618895154158

Jak chudak?

0/0
30.3.2014 19:51

A36l57e69x34a69n66d12r 54K71o45s78t31k43a 5539326579466

Pokud vám nepřijde jako chudák někdo, kdo zaplatí za zboží 5* tolik, aby se zaplatila reklama a ještě je s ní obtěžován..

0/0
31.3.2014 7:10

L30u78k34a49s 28N49e61m63e59c 7719910512404

a teda jak byste ten provoz TV stanic platil?

0/0
31.3.2014 10:08
Foto

I45v58o 22Z47r96n54í80k 4727545844152

Souhlasím !:-/Nejhorší je cilená reklama přes děti na rodiče ,hlavně hračky .Dítě si přeje k narozeninám a k vánocům ty nejhezčí  a taky nejdražší hračky . A rodič vysvětluje , vesvětluje proč ne.. nakonec musí třeba i lhát..

+6/0
30.3.2014 19:03

J59o50s28e77f 89K60r91a44l 3737283884977

A ještě budou držkovat, že nemají ten kanál s reklamou jako u kamarádů. Protože vlastní kanál z P2P bez reklam není dostatečně cool. ;-)

+1/0
30.3.2014 19:27
Foto

D62a74v90i97d 57S85h71a21k30h80a27r 7608725704918

Pokud je to opravdu rodic a ne jen nekdo kdo zplodil potomka a ted nevi co dal, tak si poradi.

0/0
30.3.2014 19:53
Foto

J35o53s66e84f 38B44a59r31a38n50k97a 8889682

Konečně program pro nás starší.:-)

+19/0
30.3.2014 18:59

L73a44d65i68s33l38a40v 29S46l80a20n79i28n 9402473749215

A nám je to jedno. Televizi nemáme, ať si puští, co chtějí

+3/−3
30.3.2014 18:55

J82a27r68o32m50í45r 84D58o25u63b96r15a66v68a 9261656

Hlavně že máte internet, aby jste mohli kecat do diskuse o televizi.

+7/−3
30.3.2014 19:19

L34i40b20o10r 97N30á35b95ě79l51e36k 3975623862982

bohužel-vymývání mozků dětem už od mala a vnucování konzumního stylu. já bych dětské reklamy zakázal.

+9/−2
30.3.2014 18:50

M74i72r22o86s10l82a12v 14K27r98u43p92a 7284391318260

No ono dneska televize už zdaleka nemá monopol co mívala. Moji kluci už jsou v podstatě zvyklí od mala na video-on-demand od pohádek uložených na disku až po streamování po internetu. Docela dlouho jsem jim musel před několika lety vysvětlovat, proč nejde večerníček v televizi na chvilku zastavit, když se chtějí jít vyčurat :-).

+1/0
30.3.2014 22:31

P55a24v10e75l 14F49a21r33a 9837527954191

To já bych zakázal učinkování dětí v reklamě.

+1/0
31.3.2014 8:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.