Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Motoráky budou jezdit do Čakovic bez soutěže. Ropid se bál sporů

Smlouvu na provoz vlaků mezi Masarykovým nádražím a Čakovicemi získal soukromý dopravce bez výběrového řízení. Přestože Ropid tvrdil, že soutěž vyhlásí. Provoz přitom bude dražší v porovnání s cenou, za kterou jezdí motoráky pro Liberecký kraj.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R41a24d86o17s72l40a79v 74K75l93a82u35d41a 5474568144452

Nejedná se o porušení povinnosti při správě cizího majetku? Nebo si šéf Ropidu vážně myslí, že je ta firma jeho?

+4/0
27.3.2014 14:26

O22t94t87o 54P58o22s20p30í39š44i78l 4574265777478

Dneska je všechno bráno jako "porušení při správě cizího majetku". Padají stovky obvinění, soudy se zdržují podobnými výkřiky založenými na jiném "politickém názoru" či "právním výkladu" (a o tom, že 90% případů skonči osvobozujícím verdiktem už noviny nepíšou a špínu na obviněných klidně nechají!*blijící smajlík*).

Já musím ocenit, že Ropid v této prohnilé době alespoň něco dělá a neřídí se heslem "Kdo nic nedělá, nic nezkazí"... Za to dávám R^ (přestože si jinak o některých produktech, jako je např. tento "S*-bahn" myslím svoje).

* Tím "S" se v tomto případě asi myslí "sajrajt" nebo "šunt"...Rv

+1/0
28.3.2014 11:24

P68e73t82r 26N63o97v97o42t94n34y 3159142369102

Takže tam dalších deset let bude jezdit tenhle vrak? ;-D

+4/0
27.3.2014 13:37

V87í81t 20J57ů68z79a 8232906641868

K tomu srovnávání: vypadá to, že do Čakovic se jedná o kompletní úhradu, zatímco u těch žitavských motoráků je řeč o doplatku .... k tomu tam mají nějaké tržby. A spousta dalších rozdílných okolností ....nsrovnávání dle sazby na km, kde je velký rozdíl v prostojích ....

+1/0
27.3.2014 13:09

J64a74n 96F52i10a45l95a 7274767145869

Ten motoráček je príma. Je dobře, že jezdí už teď. Rozdíl 76 ku 73 Kč/km je nepodstatný, podstatná je rychlost zavedení.

+1/−5
27.3.2014 12:29

F71i73l72i87p 80H24r95ů55z58a 6348175156928

Vám přijde rozdíl 3 Kč na kilometr v desetiletém měřítku nepodstatný?

Rychlost zavedení je jedna věc, ale úroveň cestování a hlavně podpultové dohody mezi ROPIDem a KŽC jsou věc druhá...

+3/0
27.3.2014 12:40

J39a55n 95S47ů68r19a 4665553813282

Jistě:)810 a Desiro, to je nepodstatný rozdíl:)

+4/0
27.3.2014 12:53

J38a98n 33J11í89c94h88a 8190850588941

Tady snad poprvé s autorem souhlasím... :)

+3/0
27.3.2014 13:24

R10a20d45i83m 80Š98o98l93c 1195375395664

Je podstatný, ale problém je, že Desiro může být placeno ve vaší domovině z vybraných tržeb od cestujících. Však v tom motoráku jsou tržby minimální, protože to je v rámi PID (a ještě k tomu jen pásmo P, 0 (B), takže víc jak 90% cestujících tam jezdí na "předplacenky", a tyto tržby přerozděluje právě ROPID. Tím nechci obhajovat nezveřejnění smlouvy, ale když někdo řekne A, mělo by uvést i B.

+1/−1
27.3.2014 14:40

J90a59n 70S88ů98r79a 4185943303262

ano. nicméně pokud se dosud jezdilo s KŽC o devět korun dráže, ukazuje to dobře, že v celé této smlouvě je stále velmi zajímavá vata. když firma jen tak bez soutěže zlevní...

+1/0
27.3.2014 17:03

J90a54n 58S81ů89r93a 4645633443962

srovnání s desirem není ale hlavní podstata článku. tou je netransparentní chování ropidu.

+2/0
27.3.2014 17:04

R29a43d43i55m 85Š11o83l38c 1675555865184

S tím naprosto souhlasím. ROPID je zvláštní organizace...

+1/0
27.3.2014 19:40

O10t68t65o 20P40o33s10p19í16š50i10l 4794925537398

Ano, máte pravdu. Je rozhodně dobře, že jezdí teď... Protože za pár let bude problém toto vozidlo udržet za chodu pohromadě... Tak jen sláva kodrcání, ať to stojí, co to stojí.R^!

(pozn. pro méně chápavé: "Sheldone, sarkasmus.")

0/0
28.3.2014 11:17

T31o26m18a10s 53N73o94v68o71t25n36y 3421236778339

Stačí mít kamarádíčka na Ropidu a jde to. Zatímco Arriva nabízela daleko kvalitnější službu, tak nemá nárok, protože nepodmazala příslušného úředníčka

+2/0
27.3.2014 12:08

J66a61r69o13m45í57r 23K33a83p34l39a44n 1872220914430

Nezbývý než ROPID rozehnat na bajonetech.... To je fakt šílený co si ta sebranka v Praze dovoluje.

+8/0
27.3.2014 11:11

J74a91r56o53m16í50r 47K86a63p36l73a95n 7488244962664

Nezbývá, než naprosto souhlasit, milý jmenovče ;-D

+2/0
27.3.2014 13:22

P94e38t27r 43N27i33v50n93i72c13k84ý 3252284435597

"Otevírání železničního trhu soukromým dopravcům je velmi složité."

.

Krásný a univerzální výmluva.

+5/0
27.3.2014 9:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.