- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten motoráček je príma. Je dobře, že jezdí už teď. Rozdíl 76 ku 73 Kč/km je nepodstatný, podstatná je rychlost zavedení.
Vám přijde rozdíl 3 Kč na kilometr v desetiletém měřítku nepodstatný?
Rychlost zavedení je jedna věc, ale úroveň cestování a hlavně podpultové dohody mezi ROPIDem a KŽC jsou věc druhá...
Je podstatný, ale problém je, že Desiro může být placeno ve vaší domovině z vybraných tržeb od cestujících. Však v tom motoráku jsou tržby minimální, protože to je v rámi PID (a ještě k tomu jen pásmo P, 0 (B), takže víc jak 90% cestujících tam jezdí na "předplacenky", a tyto tržby přerozděluje právě ROPID. Tím nechci obhajovat nezveřejnění smlouvy, ale když někdo řekne A, mělo by uvést i B.
ano. nicméně pokud se dosud jezdilo s KŽC o devět korun dráže, ukazuje to dobře, že v celé této smlouvě je stále velmi zajímavá vata. když firma jen tak bez soutěže zlevní...
srovnání s desirem není ale hlavní podstata článku. tou je netransparentní chování ropidu.
S tím naprosto souhlasím. ROPID je zvláštní organizace...
Ano, máte pravdu. Je rozhodně dobře, že jezdí teď... Protože za pár let bude problém toto vozidlo udržet za chodu pohromadě... Tak jen sláva kodrcání, ať to stojí, co to stojí.
(pozn. pro méně chápavé: "Sheldone, sarkasmus.")