Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidé ve Škodě Auto dostanou přidáno dvě procenta a bonus 16 tisíc

Zaměstnanci největšího průmyslového podniku dostanou od dubna přidáno ke mzdám dvě procenta. Dohodly se na tom po dvou měsících jednání odbory s vedením Škody Auto. K tomu si vyjednali ještě další bonus ve výši 16 tisíc korun a dvoutisícovou prémii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

A13l17e47š 45B47a89l52o43u31n 3475658869745

Průměrná mzda v ČR 10,3 Euro/hodinu, Španělsko 21 Euro/hodinu Německo 31 Euro na hodinu... I řecko je výš než my. Tak kam stěhovat výrobu? Na Slovensko??? A kdo by tam ve fabrice pracoval????!!

+4/0
28.3.2014 14:01

K21a98r59e13l 80N34e78č73a38s 5333139900530

Kdo unás dosáhne na těch 10,3 Euro?? A kdo ve Španělsku?

0/−2
28.3.2014 19:25

D10á80š61a 86D81o51s27t36á67l87o97v86á 1609693860822

Komu jde opravdu o peníze, je ochotný se sebou něco dělat a smířit se s tím, že to třeba nebude jeho úplně vysněná práce, ten se dostane klidně na více.

0/0
30.3.2014 10:10

P28a86v77e90l 33O44d84r89a28z81i14l 6104669797140

Jo, v gaypornu. Ale to opravdu každej nezvládne.

0/0
31.3.2014 11:19

K55a91r46e19l 90P56á49n95e48k 9595165338119

Ty čísla jste si vycucal z prstu nebo odkud?

0/0
29.3.2014 1:04

V72á52c21l46a94v 54Š51u54b22r67t 9187253898437

10,3 € na hodinu by znamenalo průměrnou hrubou mzdu cca 48 tisíc měsíčně. To by mohly maximálně být tak průměrné náklady práce včetně všech odvodů, ale i tak je to moc. Skutečná průměrná hodinová hrubá mzda v ČR je < 6 EURO na hodinu:-/

0/0
1.4.2014 14:54

M15a77r50t60i56n 63J41i16r49o50u77s40e43k 7326485285838

V Německu dostanou, pro informaci, bonus 6.200 Eur (169.000 Kč, víc než 10x tolik). To jen, aby si každý uvědomil, jaké jsou rozdíly v platech za STEJNOU práci. :-) Ale je fakt, že to je méně, než vloni , to dostávali 7.200 Eur.

+11/−1
28.3.2014 12:58

V10á43c22l46a17v 44Š18u55b24r34t 9907873828317

Na to vám tu ekonomičtí "odborníci" odpoví, že v Německu pracují 10x produktivněji;-) Jinak je to též vizitka odborových předáků, jež jsou v ČR buď neschopní, zbabělí, nebo (a to ze všeho nejpravděpodobněji) zkorumpovaní.

0/0
1.4.2014 14:58

M29a57r51t71i54n 87U13l52e91h93l32a 4121424168

Divim ze, proc Skoda-Auto neprestehuje vyrobu radsi nekam na Slovensko, nebo do Spanelska :-/:-/:-/

0/−10
28.3.2014 11:36

J60a31k12u36b 37S66t73a13n53ě35k 8690686944451

Protože se jim výroba v ČR dost vyplácí a proto ji tu dlouhodobě rozšiřují.

+9/0
28.3.2014 11:39

J71i52ř33í 28E31r30b87e71n 1773594246407

Divím se, že se někdo může divit.

Oni tu mají desítky tisíc dobře zaučených a vychovaných zaměstnanců - a kvalitní pracovník je (navzdory názorům zapšklých demagogů) stále tou nejdůležitější investicí, která přináší přidanou hodnotu a na které závisí spokojenost zákazníků. A to platí ve všech oborech - v automobilce stejně jako na poště, v hypermarketu nebo v chemických laboratořích.

+9/0
28.3.2014 12:21

P18e49t88r 44K74r38e56j34z21e97k 7629306

Protože tu furt děláme za míň než ve se dělá ve Španělsku,výrobu by musely přestěhovat někam o hodně dál na východ než na slovensko.Dělali by za míň ale kdo ví jak.[>-]:-)

+2/0
28.3.2014 15:17

E78v84a 63K62a20š66p80á68r85k65o71v83á 7130661709492

A proč se Seat začal montovat ve Škodovce na stejné lince?

Vy nevíte? Protože při vyšších mzdových nákladech ve Španělsku, by ty auta nebyla tak kvalitní[>-]Místo aby lidi jako vy byli rádi, že auta a jiné výrobky z ČR jdoucí na vývoz,  jsou kvalitní, ještě blbě pindáte;-O

0/0
28.3.2014 21:51

V57l31a82d97a 57S34i46m73o16n45i85k 3539933563115

Zkuste nám odborně vysvětlit, kam by to měli udělat a proč.

+1/0
29.3.2014 8:50

P58a92v68e79l 30O26d85r20a50z65i26l 6184349257480

Vyjednali bonus a ještě prémii? No to je teda ranec ;-D

+2/−1
28.3.2014 11:08

V89l29a58s38t31i56m65i13l 94T52e30n20c49e84r 4240910207820

Dělníkům ve škodovce ty prachy nezávidím, naopak. Ale mé nové auto bude stejně z jiné stáje.

+2/0
28.3.2014 11:01

A63n74t21o23n70i25n 80B41l33a13z85e13k 4228282987861

Naopak od slova "nezavidim" je zavidim.....Takze zavidis?

0/−4
28.3.2014 15:08

D53a55v67i56d 18D73o49b23e47š 3305852577

... třeba "přeji"...

+1/0
28.3.2014 16:46
Foto

M75a38r62e32k 37B54a88š56i41s29t14a 7773952973530

Co to bude? Žuk z Nošovic nebo ze Žiliny ;-D;-D;-D Do pěti let zralý tak na vrakáč?

+1/−1
28.3.2014 16:17

J79a10n81a 33N31o33v94á38k56o45v11á 4192236611736

Trošku odjinud. Nějak postrádám v těchto novinách článek o včerejším prohlášení:

Bankovní rada České národní banky na svém dnešním jednání jednomyslně rozhodla ponechat úrokové sazby na stávající úrovni, tj. na technické nule. Bankovní rada také rozhodla nadále používat devizový kurz jako další nástroj uvolňování měnových podmínek a potvrdila závazek České národní banky intervenovat v případě potřeby na devizovém trhu na oslabení kurzu tak, aby udržovala kurz koruny vůči euru poblíž hladiny 27 korun za euro. Charakter tohoto kurzového závazku se nemění. Bankovní rada předpokládá udržování tohoto kurzového závazku přinejmenším do začátku roku 2015.

Asi to pro tyto noviny není zajímavé

+5/0
28.3.2014 10:22

G91e83o67r15g 13K69o80m57b57e32r70e67c 9674481776701

ČNB: Dluh Česka v zahraničí již překročil dva biliony korun. Praha - Zahraniční dluh České republiky loni vzrostl o 262,5 miliardy korun a dosáhl výše 2,215 bilionu korun. Představoval tak 57,1 procenta hrubého domácího produktu. Vyplývá to z aktuálních údajů České národní banky (ČNB).

+2/0
28.3.2014 11:30

M57a64r93t49i40n 23P98e62t61r 6463812268309

Tak to je ranec... Nějak se příliš nedařilo, když dluh vzrostl o více než 13 % 8-o

0/0
28.3.2014 13:14

M28a41r36t81i48n 44P46e71t92r 6373712318519

A to z už tak proklatě vysokého hezkou řádku let budovaného základu... To ještě pár takových "úspěchů" a vydáme se na stíhací jízdu za Japonskem...

+2/0
28.3.2014 13:16

M58a62r63t64i56n 60T84e86p46l24a73n 9307600925303

Ono je trošku matoucí to, že v tomto případě se nejedná o státní dluh... Ten je "pouze" nějakých 1,7 bilionu.

+1/0
28.3.2014 13:56

J16o67s30e53f 60B39r26o94ž87k29a 6334122158767

Státní dluh dělá vláda pro potřebu jí řízených a ovládaných organizací. Viz návrh zákona o SR. Vnější- zahraniční dluhy dělají i jiné subjekty přímo neřízené státem, ale podporované ČNB.

0/0
29.3.2014 14:34
Foto

R30o91m71a96n 80P60o44l96á15č85e95k 1390826130665

By mě zajímalo jak odboráři ovlinili, že se Kvasiny rozrostou....

+3/−2
28.3.2014 9:46

J16a31k54u23b 39S14t71a83n21ě91k 8350636734441

Původně se měl dělat nový model tuším ve Španělsku, odbory se účastnili jednání o výrobě nového modelu a vedení přesvědčili, že pro ně bude výhodnější ho vyrábět v Kvasinách. Například i tím, že budou ochotni akceptovat nižší růst mezd. Zrovna Škodovka je příklad společnosti, ve které odbory fungují jak mají. Samozřejmě i tam se sají najít mouchy, al nic není dokonalé.

+12/0
28.3.2014 9:57

M41a53r55t17i65n 54K52a75r49á10s58e32k 9118813348238

Nebo to vedeni od zacatku chtelo delat v Kvasinach, a na odbory zahralo divadlo aby meli lepsi vyjednavaci pozici...

Jak to bylo doopravdy se asi nedozvime...

+1/−1
28.3.2014 11:06

J76a35k58u88b 66S73t19a72n11ě15k 8460796794711

Tak ty jednání trvaly víc jak rok a bylo o nich informováno, to už by byla docela konspirace...

+2/0
28.3.2014 11:20

M27a85r10t65i60n 39P87e72t38r 6603902668319

http://ekonomika.idnes.cz/skoda-bude-v-kvasinach-vyrabet-dalsi-auto-fpw-/ekoakcie.aspx?c=A140314_130856_ekoakcie_suj

Údajně Povšík přes rok přesvědčoval VW o nutnosti výroby v Kvasinách atd., což mělo také vliv... Zda je to pravda a jak velký byl ten vliv neumím posoudit, ale občas jsou odborářští šéfové i schopní, to je fakt.

+3/0
28.3.2014 9:58

E95v89a 38K31a47š69p43á66r75k73o17v69á 7320801549122

Kdyby nebyli, tak jsme se  z 19.století nikdy nedostaliRv

0/0
28.3.2014 22:00

J29a73n 71S14ů31r23a 4575663493512

Hodně. To není investice, která spadla z nebe

+2/0
28.3.2014 10:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.