Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Piloti Lufthansy nadále stávkují. Německá letiště zůstávají poloprázdná

Letiště ve Frankfurtu nad Mohanem a v Mnichově zůstávají poloprázdná kvůli trvající stávce pilotů německých aerolinek Lufthansa. Šéf společnosti Christoph Franz vyjádřil naději, že se podaří najít s piloty řeč. Odbory i vedení aerolinek však už dříve avizovaly, že až do skončení stávky s rozhovory nepočítají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

D65a49v23i80d 16M30a82t57ě59j75ů 2415832927678

Jmeno Lufthansy tim samozrejme poskozeno je, a citelne. Lide ted hodne zvazi, zda si u takove spolecnosti kupovat letenky...

0/0
3.4.2014 11:17

A27l47e93x43a32n47d98r 54K56o45s27t79k43a 5349526579916

Stále jde o velmi solidní aerolinky.

0/0
3.4.2014 13:19

L97a87d98i76s90l28a54v 56M53i13k20a 1431979504374

Klasika, co ještě funguje musí odborářské pijavice vycucat do poslení kapky, AlItalia by mohla vyprávět proč zkrachovala.

+7/0
3.4.2014 9:12

M23i45c53h80a57l 92S38t44e39b22l91o 5309821284307

Vyděračská pakáž;-€!!

Je nejvyšší čas tvrdě v Evropě omezit odbory - jen škodí. Už nejsou potřeba - své splnili.

Škoda, že ty piloty nejde všechny vyhodit...to by koukali jaká je realitaR^:-P!!

+7/0
3.4.2014 8:39

J15a66n 41S31a83l40o88m56o82n 4499520151195

Realita je taková jakou si ji uděláme a právě proto ti piloti stávkujou. Proč by neměli chtít víc peněz, když je po nich taková poptávka? Jo pánové, poptávka se zvedla, tak zvedáme ceny. :-) To je čistě kapitalistické řešení. No a že se združili do odborů? To je jen tím, že ve skupině se toho víc dosáhne a je to prostě větší síla než u jednotlivců.

+3/−1
3.4.2014 8:50

R11a54d72e98k 52N87e44u13m21a59n36n 5192792668925

odbory jsou zakázaný kartel a jen vydírají

0/0
3.4.2014 20:46

L19u58c96i70e 25T63o56m36a93n54c45o28v21á 3894808806157

Realita je taková, že pokud se lidi nebudou sdržovat a bojovat za lepší pracovní podmínky, tak za chvíli nám platy nepostačí na to, abychom si ty "levné" služby a výrobky, vyprodukované díky levnější pracovní síle mohli vůbec dovolit. To chcete pořád soutěžit o to, kdo je levnější a ochotnější více a déle pracovat? Takový společný závod ke dnu?

+1/0
3.4.2014 8:53

P15e93t41r 28H61a65l21í12k 3607372953179

no pilotu Lufthansy se to moc netyka. Ti vydelavaji prumerne 350.000,- Kc mesicne a je jim to malo.

+1/0
3.4.2014 9:22

A44l59e67x76a42n29d88r 93K17o86s97t20k73a 5909936469936

Máte představu, co ta práce obnáší? Bohužel, není to jako kdysi, skočit do kokpitu v nažehlené uniformě, odletět do tropů, tam mít víkend s fešnou letuškou a pak pěkně zpátky.

0/0
3.4.2014 13:20

I13v84a58n 93H24r16o28n 5384966126241

Vyhodit je lze. Ve světe jsou tisíce nezaměstnaných plně kvalifikovaných dopravních pilotů. I u nás je jich hodně.

+4/0
3.4.2014 9:07

T46i12b48o31r 36N47o98v46á57k 5305100269888

Přesně tak, je na čase tady nastolit kapitalismus jako v Číně, tedy celý den makat za den rýže. Pokud se vám nelíbí odbory, můžete jet pracovat/podnikat právě tam.

0/0
3.4.2014 9:25

I85v67a20n 89H56r68o66n 5504146836321

Rozeznal byste hrst rýže od 20 000 €, které bere měsíčně pilot Lufthansy?

Je to 7 a více násobek průměrné německé mzdy.

+2/0
3.4.2014 9:30

T40i92b91o96r 57N28o54v15á81k 5885570589668

Výše bylo napsáno - už nejsou odbory potřeba, je to vyděračská pakáž. No v Číně ty odbory jsou také evidentně omezené

0/0
3.4.2014 9:55

I97v93a83n 14H36r35o13n 5564256916531

Merkelová není Thatcherová, ani Reagan, ani Hawke.

V Austrálii po takovéto stávce  v roce 1989 přišli v jediném dnu o práci naprosto! všichni! australští tuzemští piloti bez možnosti dalšího zaměstnání na australském území.

Přál jim to celý národ.

Dispečeři v USA i horníci v Anglii dopadli stejně.

A svět šel dál, žádné problémy pro státy nenastaly. PO pár dnech se za nimi zavřela voda.

+9/0
3.4.2014 8:21
Foto

S19t32á95ň97a 13K19o27m88o82r93o26u54s57o51v86á 3905313157429

přesně - vyšší platy = vyšší náklady = vyšší ceny = odliv zákazníků Rv

+2/0
3.4.2014 8:30

J84a59n 41S17a43l40o76m23o40n 4819860331375

Málo pilotů = vyšší platy pilotů. Je to jako v obchodě. Velká poptávka a malá nabídka zvyšují ceny zboží. Akorát že tady je holt zbožím kvalifikovaná práce. :-)

0/0
3.4.2014 8:52
Foto

S83t74á18ň73a 34K38o60m33o47r69o67u44s91o61v98á 3545943287699

souhlasím. Výše platů je dána tím, kolik lidí je ochotno danou práci dělat a hlavně kolik lidí je schopno ji dělat. Špičkový pracovník má nicméně výhodu, že může zastávat i méně kvalifikovanou práci, obráceně to nelze.

0/0
3.4.2014 9:08

P26e48t77r 22K37o45š71í70č28e43k 8181240575641

Obráceně to samozřejmě také lze. Stačí být kamarádem nebo členem strany pana prezidenta. :-)

0/0
3.4.2014 11:24

I64v30a20n 81H29r56o39n 5534426396631

To se mi opravdu ulevilo, že tohle dělá u nás jediná a k tomu ještě tak nicotná strana! ÚÚÚF;-D

Nebo, že byste jenom tak hloupě plácal a dělaly to všechny strany světa?

0/0
3.4.2014 12:33
Foto

S22t47á26ň90a 97K11o13m46o24r62o18u49s66o92v25á 3695723397229

na to ale nemá každý žaludek a také se mu do té píp všichni nevejdou :-/

0/0
3.4.2014 15:56

J64o49s21e15f 48K28o68p89e81c80k52y 9344492765

Placate kraviny. Nikdo nemuze nikomu zakazat moznost pracovat na nejakem uzemi kvuli tomu, ze stavkuje. A nevim odkud berete pocit, ze v Evrope je takovy pretlak pilotu, ze by s nimi Lufthansa dokazala nahradit ty tisice vyhozenych...;-)

0/−1
3.4.2014 8:49

J19a90n 30S19a62l77o76m25o98n 4879900351185

No a pak si každý z nich vyjednal lépe placenou práci jinde a ty podniky co je potřebovali krachli ;-D

0/0
3.4.2014 8:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.