Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Piloti Lufthansy nadále stávkují. Německá letiště zůstávají poloprázdná

Letiště ve Frankfurtu nad Mohanem a v Mnichově zůstávají poloprázdná kvůli trvající stávce pilotů německých aerolinek Lufthansa. Šéf společnosti Christoph Franz vyjádřil naději, že se podaří najít s piloty řeč. Odbory i vedení aerolinek však už dříve avizovaly, že až do skončení stávky s rozhovory nepočítají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D41a46v65i94d 73M47a48t86ě97j90ů 2375272437278

Jmeno Lufthansy tim samozrejme poskozeno je, a citelne. Lide ted hodne zvazi, zda si u takove spolecnosti kupovat letenky...

0/0
3.4.2014 11:17

A90l36e69x19a11n32d20r 35K75o53s81t97k61a 5479686369196

Stále jde o velmi solidní aerolinky.

0/0
3.4.2014 13:19

L42a43d23i11s30l18a14v 75M92i68k93a 1801729634134

Klasika, co ještě funguje musí odborářské pijavice vycucat do poslení kapky, AlItalia by mohla vyprávět proč zkrachovala.

+7/0
3.4.2014 9:12

M81i24c60h59a55l 21S54t20e31b21l88o 5519911494867

Vyděračská pakáž;-€!!

Je nejvyšší čas tvrdě v Evropě omezit odbory - jen škodí. Už nejsou potřeba - své splnili.

Škoda, že ty piloty nejde všechny vyhodit...to by koukali jaká je realitaR^:-P!!

+7/0
3.4.2014 8:39

J49a39n 63S27a84l10o13m29o70n 4279650421185

Realita je taková jakou si ji uděláme a právě proto ti piloti stávkujou. Proč by neměli chtít víc peněz, když je po nich taková poptávka? Jo pánové, poptávka se zvedla, tak zvedáme ceny. :-) To je čistě kapitalistické řešení. No a že se združili do odborů? To je jen tím, že ve skupině se toho víc dosáhne a je to prostě větší síla než u jednotlivců.

+3/−1
3.4.2014 8:50

R62a26d53e12k 88N77e25u46m85a19n80n 5962862338915

odbory jsou zakázaný kartel a jen vydírají

0/0
3.4.2014 20:46

L89u40c66i21e 36T16o28m64a27n54c78o12v78á 3934888416887

Realita je taková, že pokud se lidi nebudou sdržovat a bojovat za lepší pracovní podmínky, tak za chvíli nám platy nepostačí na to, abychom si ty "levné" služby a výrobky, vyprodukované díky levnější pracovní síle mohli vůbec dovolit. To chcete pořád soutěžit o to, kdo je levnější a ochotnější více a déle pracovat? Takový společný závod ke dnu?

+1/0
3.4.2014 8:53

P78e45t56r 14H66a85l61í23k 3347492623299

no pilotu Lufthansy se to moc netyka. Ti vydelavaji prumerne 350.000,- Kc mesicne a je jim to malo.

+1/0
3.4.2014 9:22

A82l29e96x76a20n39d40r 59K54o16s12t43k61a 5369576209746

Máte představu, co ta práce obnáší? Bohužel, není to jako kdysi, skočit do kokpitu v nažehlené uniformě, odletět do tropů, tam mít víkend s fešnou letuškou a pak pěkně zpátky.

0/0
3.4.2014 13:20

I45v51a96n 76H91r28o51n 5754876326531

Vyhodit je lze. Ve světe jsou tisíce nezaměstnaných plně kvalifikovaných dopravních pilotů. I u nás je jich hodně.

+4/0
3.4.2014 9:07

T96i11b65o65r 44N44o35v80á35k 5685640579808

Přesně tak, je na čase tady nastolit kapitalismus jako v Číně, tedy celý den makat za den rýže. Pokud se vám nelíbí odbory, můžete jet pracovat/podnikat právě tam.

0/0
3.4.2014 9:25

I44v71a43n 22H51r40o38n 5514486886971

Rozeznal byste hrst rýže od 20 000 €, které bere měsíčně pilot Lufthansy?

Je to 7 a více násobek průměrné německé mzdy.

+2/0
3.4.2014 9:30

T64i52b90o10r 55N10o31v17á86k 5545560159458

Výše bylo napsáno - už nejsou odbory potřeba, je to vyděračská pakáž. No v Číně ty odbory jsou také evidentně omezené

0/0
3.4.2014 9:55

I77v27a90n 31H38r49o75n 5864496956561

Merkelová není Thatcherová, ani Reagan, ani Hawke.

V Austrálii po takovéto stávce  v roce 1989 přišli v jediném dnu o práci naprosto! všichni! australští tuzemští piloti bez možnosti dalšího zaměstnání na australském území.

Přál jim to celý národ.

Dispečeři v USA i horníci v Anglii dopadli stejně.

A svět šel dál, žádné problémy pro státy nenastaly. PO pár dnech se za nimi zavřela voda.

+9/0
3.4.2014 8:21

S56t17á63ň45a 90K24o63m58o22r67o10u91s52o34v35á 3345463567709

přesně - vyšší platy = vyšší náklady = vyšší ceny = odliv zákazníků Rv

+2/0
3.4.2014 8:30

J35a86n 66S97a43l34o48m16o22n 4979220201255

Málo pilotů = vyšší platy pilotů. Je to jako v obchodě. Velká poptávka a malá nabídka zvyšují ceny zboží. Akorát že tady je holt zbožím kvalifikovaná práce. :-)

0/0
3.4.2014 8:52

S55t43á53ň48a 45K85o26m71o90r97o91u77s77o34v48á 3965123247399

souhlasím. Výše platů je dána tím, kolik lidí je ochotno danou práci dělat a hlavně kolik lidí je schopno ji dělat. Špičkový pracovník má nicméně výhodu, že může zastávat i méně kvalifikovanou práci, obráceně to nelze.

0/0
3.4.2014 9:08

P39e77t69r 69K89o19š29í20č51e17k 8501590105561

Obráceně to samozřejmě také lze. Stačí být kamarádem nebo členem strany pana prezidenta. :-)

0/0
3.4.2014 11:24

I83v45a19n 80H86r87o60n 5404976446881

To se mi opravdu ulevilo, že tohle dělá u nás jediná a k tomu ještě tak nicotná strana! ÚÚÚF;-D

Nebo, že byste jenom tak hloupě plácal a dělaly to všechny strany světa?

0/0
3.4.2014 12:33

S73t29á65ň98a 10K19o20m83o81r79o47u85s72o62v38á 3265743737649

na to ale nemá každý žaludek a také se mu do té píp všichni nevejdou :-/

0/0
3.4.2014 15:56

J50o47s91e30f 92K88o38p26e25c35k78y 9984792345

Placate kraviny. Nikdo nemuze nikomu zakazat moznost pracovat na nejakem uzemi kvuli tomu, ze stavkuje. A nevim odkud berete pocit, ze v Evrope je takovy pretlak pilotu, ze by s nimi Lufthansa dokazala nahradit ty tisice vyhozenych...;-)

0/−1
3.4.2014 8:49

J80a25n 88S63a21l50o97m40o75n 4279760461585

No a pak si každý z nich vyjednal lépe placenou práci jinde a ty podniky co je potřebovali krachli ;-D

0/0
3.4.2014 8:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.