Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Piloti Lufthansy nadále stávkují. Německá letiště zůstávají poloprázdná

Letiště ve Frankfurtu nad Mohanem a v Mnichově zůstávají poloprázdná kvůli trvající stávce pilotů německých aerolinek Lufthansa. Šéf společnosti Christoph Franz vyjádřil naději, že se podaří najít s piloty řeč. Odbory i vedení aerolinek však už dříve avizovaly, že až do skončení stávky s rozhovory nepočítají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

D55a12v59i48d 33M55a89t90ě39j88ů 2515602137438

Jmeno Lufthansy tim samozrejme poskozeno je, a citelne. Lide ted hodne zvazi, zda si u takove spolecnosti kupovat letenky...

0/0
3.4.2014 11:17

A88l62e56x58a95n14d19r 76K45o12s47t55k14a 5259386699286

Stále jde o velmi solidní aerolinky.

0/0
3.4.2014 13:19

L97a58d95i72s25l98a12v 64M70i73k93a 1981119274934

Klasika, co ještě funguje musí odborářské pijavice vycucat do poslení kapky, AlItalia by mohla vyprávět proč zkrachovala.

+7/0
3.4.2014 9:12

M22i90c49h21a96l 67S69t89e33b22l22o 5969901744587

Vyděračská pakáž;-€!!

Je nejvyšší čas tvrdě v Evropě omezit odbory - jen škodí. Už nejsou potřeba - své splnili.

Škoda, že ty piloty nejde všechny vyhodit...to by koukali jaká je realitaR^:-P!!

+7/0
3.4.2014 8:39

J84a80n 61S53a48l22o57m38o73n 4349860391975

Realita je taková jakou si ji uděláme a právě proto ti piloti stávkujou. Proč by neměli chtít víc peněz, když je po nich taková poptávka? Jo pánové, poptávka se zvedla, tak zvedáme ceny. :-) To je čistě kapitalistické řešení. No a že se združili do odborů? To je jen tím, že ve skupině se toho víc dosáhne a je to prostě větší síla než u jednotlivců.

+3/−1
3.4.2014 8:50

R55a23d13e29k 13N45e89u42m50a43n70n 5262802648825

odbory jsou zakázaný kartel a jen vydírají

0/0
3.4.2014 20:46

L80u75c86i15e 96T11o82m70a86n88c29o12v47á 3424638406447

Realita je taková, že pokud se lidi nebudou sdržovat a bojovat za lepší pracovní podmínky, tak za chvíli nám platy nepostačí na to, abychom si ty "levné" služby a výrobky, vyprodukované díky levnější pracovní síle mohli vůbec dovolit. To chcete pořád soutěžit o to, kdo je levnější a ochotnější více a déle pracovat? Takový společný závod ke dnu?

+1/0
3.4.2014 8:53

P23e30t77r 74H82a48l72í14k 3457602393669

no pilotu Lufthansy se to moc netyka. Ti vydelavaji prumerne 350.000,- Kc mesicne a je jim to malo.

+1/0
3.4.2014 9:22

A57l34e45x75a66n95d32r 89K25o22s27t90k39a 5329526259406

Máte představu, co ta práce obnáší? Bohužel, není to jako kdysi, skočit do kokpitu v nažehlené uniformě, odletět do tropů, tam mít víkend s fešnou letuškou a pak pěkně zpátky.

0/0
3.4.2014 13:20

I92v41a66n 72H83r37o60n 5614456486221

Vyhodit je lze. Ve světe jsou tisíce nezaměstnaných plně kvalifikovaných dopravních pilotů. I u nás je jich hodně.

+4/0
3.4.2014 9:07

T56i69b82o80r 15N94o13v49á56k 5965110809338

Přesně tak, je na čase tady nastolit kapitalismus jako v Číně, tedy celý den makat za den rýže. Pokud se vám nelíbí odbory, můžete jet pracovat/podnikat právě tam.

0/0
3.4.2014 9:25

I72v85a88n 83H11r17o86n 5264826886331

Rozeznal byste hrst rýže od 20 000 €, které bere měsíčně pilot Lufthansy?

Je to 7 a více násobek průměrné německé mzdy.

+2/0
3.4.2014 9:30

T43i48b37o35r 80N30o44v73á64k 5645260409838

Výše bylo napsáno - už nejsou odbory potřeba, je to vyděračská pakáž. No v Číně ty odbory jsou také evidentně omezené

0/0
3.4.2014 9:55

I65v38a93n 82H40r68o70n 5194596616771

Merkelová není Thatcherová, ani Reagan, ani Hawke.

V Austrálii po takovéto stávce  v roce 1989 přišli v jediném dnu o práci naprosto! všichni! australští tuzemští piloti bez možnosti dalšího zaměstnání na australském území.

Přál jim to celý národ.

Dispečeři v USA i horníci v Anglii dopadli stejně.

A svět šel dál, žádné problémy pro státy nenastaly. PO pár dnech se za nimi zavřela voda.

+9/0
3.4.2014 8:21
Foto

S79t87á14ň64a 43K67o88m82o82r93o96u13s86o26v33á 3725183777479

přesně - vyšší platy = vyšší náklady = vyšší ceny = odliv zákazníků Rv

+2/0
3.4.2014 8:30

J83a45n 60S17a62l65o43m32o60n 4659570481765

Málo pilotů = vyšší platy pilotů. Je to jako v obchodě. Velká poptávka a malá nabídka zvyšují ceny zboží. Akorát že tady je holt zbožím kvalifikovaná práce. :-)

0/0
3.4.2014 8:52
Foto

S19t42á52ň50a 61K73o63m14o13r48o60u94s60o73v59á 3255513847869

souhlasím. Výše platů je dána tím, kolik lidí je ochotno danou práci dělat a hlavně kolik lidí je schopno ji dělat. Špičkový pracovník má nicméně výhodu, že může zastávat i méně kvalifikovanou práci, obráceně to nelze.

0/0
3.4.2014 9:08

P24e61t57r 89K62o64š41í56č65e29k 8141470325861

Obráceně to samozřejmě také lze. Stačí být kamarádem nebo členem strany pana prezidenta. :-)

0/0
3.4.2014 11:24

I43v46a52n 93H71r16o59n 5394696746121

To se mi opravdu ulevilo, že tohle dělá u nás jediná a k tomu ještě tak nicotná strana! ÚÚÚF;-D

Nebo, že byste jenom tak hloupě plácal a dělaly to všechny strany světa?

0/0
3.4.2014 12:33
Foto

S17t66á11ň91a 79K27o56m27o96r52o26u45s82o37v97á 3765863487519

na to ale nemá každý žaludek a také se mu do té píp všichni nevejdou :-/

0/0
3.4.2014 15:56

J55o57s96e40f 29K27o92p94e46c47k63y 9374282205

Placate kraviny. Nikdo nemuze nikomu zakazat moznost pracovat na nejakem uzemi kvuli tomu, ze stavkuje. A nevim odkud berete pocit, ze v Evrope je takovy pretlak pilotu, ze by s nimi Lufthansa dokazala nahradit ty tisice vyhozenych...;-)

0/−1
3.4.2014 8:49

J47a68n 91S34a95l36o59m39o44n 4259290421545

No a pak si každý z nich vyjednal lépe placenou práci jinde a ty podniky co je potřebovali krachli ;-D

0/0
3.4.2014 8:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.