Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČSOB strhla tisícům klientů platbu dvakrát. Peníze už mají zpět

Někteří klienti ČSOB byli v minulých dnech při pohledu na stav svého účtu překvapeni. Platba, kterou nedávno provedli, se jim totiž započítala ještě jednou. Banka tvrdí, že chybu už odstranila a peníze připsala zpět na účty zákazníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J94a94k69u98b 62A28d35a49m10u96s 5543547591943

Ok. Druhá platba (vysoká) za tú istú sumu ma na účte v ČSOB dostala do mínusu. Predpokladám, že mi zašlú poštou správu o urýchlenom vyrovnaní účtu a strhnú mi 300czk ako pred dvoma rokmi. Ak sa toto stane tak idem ku konkurencii. Kto vám požičia peniaze zadarmo? Chcem za ne úroky.

0/0
10.4.2014 12:34

K28r31y96š27t52o72f 93L94a87n76í76k 1919690865685

z jedne banalni chyby udelat malem katastrofu.. nechci tuto banku hajit, pracuji u konkurence, ale tohle nestoji ani za psi stek. pokud nekomu vznikla ujma, jiste mu ji banka nahradi.

spise me zaujala jina vec, kdyz jsem koukal na jejich web, kde nabizeji klientum, kteri si nove poridi kreditni kartu, po nekolik mesicu vraceni 2% z vyse plateb touto kartou, pricemz klientum, kteri jiz tuto kartu maji, je venovano sdeleni, ze u nich plati puvodni podminky (vraceni 1%) a ani prevydanim stavajici karty na vyhodu nedosahnou. byt klient teto banky, podobne diskriminacni chovani by me zrejme vedlo k odchodu ke konkurenci.

+1/−1
9.4.2014 10:20

J63a67n 89H60á43l83a 8225175660777

Je vidět, že pracujete v bance, když vám krádež klientových peněz přijde jako maličkost. Já se chci na banku, která spravuje mé peníze, 100% spolehnout a ne abych musel hlídat manuálně každou platbu, jestli si náhodou nestrhli dvakrát tolik (příště třeba třikrát, nebo desetkrát, fantazii se meze nekladou) a kdy to hodlají vrátit.

0/0
9.4.2014 11:50

T52o53m22á43š 45K89n67a35i95f27l 6393390227640

Krádež? A tu jste vzal kde?

0/0
9.4.2014 12:12

K51r22y10š16t92o32f 69L58a48n80í46k 1399630925255

fantazii se meze nekladou, ale to je tak vse. mne se podobna prihoda stala za 20 let jednou, ale kdyz je nekdo paranoidni, at si samozrejme pro jistotu hlida kazdy pohyb na ucte a nejlepe nekolikrat denne.

co myslite pod pojmem kradez? omylem strzenou platbu ktera je druhy den vracena zpet? z toho, ze se jednalo o karetni transakce usuzuji, ze to nebyly nijak zavratne castky.

0/0
9.4.2014 14:13

R20o16m24a39n 49K98r28e80j60č52í85k 5182656732683

Spořím si u ČSOB penzijního fondu. Měsíční příspěvky mám stejné, zaměstnavatel mi nepřispívá. Při zběžném pohledu do výpisu na internetu za loňský rok jsem dohledal státní příspěvky ve stejné výši za všechny měsíce, kromě července, kde mi ČSOB připsala státní příspěvek nižší o 100 korun. Po dotazu na infolinku mi nebyli schopni zodpovědět, kde se stala chyba. Nejedná se mi ani tak o těch 100 kč, ale o totální ztrátu důvěry v penzijní fond u ČSOB.;-(

0/0
9.4.2014 10:07

J38a34n 54H34á19l31a 8835155230447

Vidím, že ČSOB se snaží v kvalitě služeb dohnat Českou spořitelnu:-)

+1/0
9.4.2014 9:08

L17a93d14i40s95l15a36v 74K19a84l21o25u98s 7725656321400

Asi šetří na IT odbornících.Obvykle aby k duplicitám nedocházelo, je tam constraint.

0/0
9.4.2014 9:06

J48a63n 17L23i13b83i79c52h 9222838385823

ČSOB a její předchůdkyně IPB je různými skrytými poplatky proslulá a chybami. Mne se stalo, že mi omylem přišli peníze dvakrát, pak to bylo stornováno z druhé strany a já platil dvě příchozí platby, jednu odchozí a ještě storno poplatek a přitom jsem vůbec nic sám nedělal. Nechápu to, ještě že jsou bezpoplatkové banky.

+2/0
9.4.2014 2:21
Foto

P92a35v10e10l 94P42o14k24o50r63n46ý 2586434560882

To nedělá jen ČSOB, mě to udělala Komerčka a tvrdila, že to bylo bleskem do bankomatu;-D. A v GE se jednou odeslaly všechny příkazy, i ty, na které nebyly na kontě klienta peníze, a některé peníze se nepodařilo nikdy z příjemců dostat zpátky, šlo o milony. Banka tak utrpěla svou hloupostí škodu a že by jí tehdy klienti nějak odškodnili, když ani peníze nevrátili...

Co chtějí klienti, odškodnění ve formě stejné částky, jakou jim banka strhla? Zrušení měsíčních poplatků za kartu? Já platím za kreditku 20 Kč měsíčně.

+1/0
8.4.2014 23:15

J56a22r34o81s68l85a90v 45R51y16c30h13t20á34ř 2864839309976

pryč od ČSOB!

+2/0
8.4.2014 23:14

A90l25e59n21a 25N13o39s60k18o88v84á 7267573795569

jesteze uz jsem tento ustav poslala do haje...strasne, co tam si ke klientovi dovoli....

0/0
8.4.2014 21:49

F94r33a39n86t12i68š95e12k 89D58o93h73n39a93l 7884629794255

Never ending story u CSOB.

+4/−1
8.4.2014 19:02

J60i52ř40í 38H44u96d30e51c 4172771119592

Omlouváme? Slušná banka, by se za tuto chybu, která mohla řadu klientů přivést do problémů, měla nejenom omluvit,ale taky to postiženým klientům nějak kompenzovat...Nemusí to být závratná částka...např výběr z bankomatu zdarma v následujícím měsíci...atd. Klient se potom hned cítí jinak....

+5/0
8.4.2014 18:33

M34a57t50ú55š 25J10á57n95s28k38y 8931224692

Já nevím, hned jak jsem to zjistil, napsal jsem jim maila, a během pár hodin sem měl prachy zpátky.. Nějakou újmu mi to nezpůsobilo, výběry mám zdarma i tak....

+2/−3
8.4.2014 18:39
Foto

P62a31v39e10l 66N28o35v15o10t95n36ý 9260652878415

Skoda nemusí být jen finanční.

0/0
8.4.2014 22:19

T65o59m61á28š 11P39a33v45l33í82k 7777880151

I čas jsou penize.

0/0
8.4.2014 23:15

M82a96r32t57i27n 68S81e75d90o50n49a 5587743540349

A kompenzaci za co pokud klientum nevznikla zadna skoda? Jinak CSOB moc dobre vi ze jejich klienti kvalitu a cenu jejich sluzeb akceptuji. Kdo nebyl spokojen uz davno od CSOB odesel.

0/0
8.4.2014 19:34

P60a23v39e58l 22S25r39s67e76n 4744216395391

Já odešel a jsem rád!!!!! Jinak, pokud nevznikla škoda, není co kompenzovat:-)))

+6/0
8.4.2014 19:40

P84a15v27o88l 39D30r32o13t73á77r 4970951156

R^

0/0
8.4.2014 20:38
Foto

J64a74n 18P21a69v35e84l97k83a 3196533280

Pokud někomu vznikla tímto postupem škoda, může po bance požadovat její náhradu.

0/0
9.4.2014 7:54

J55a82n 15H39á52l89a 8845335600297

Ano, může se s bankou a jejími velmi drahými právníky deset let soudit. Solidní banka by těm klientům automaticky nabídla něco zdarma (a jak už zaznělo výše, nemusí to být nutně nějaká finanční kompenzace) - je to klasický příklad krizové komunikace, kterou má mít banka pokrytou nejen krizovým PR, ale také marketingem.

0/0
9.4.2014 9:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.