Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSOB strhla tisícům klientů platbu dvakrát. Peníze už mají zpět

Někteří klienti ČSOB byli v minulých dnech při pohledu na stav svého účtu překvapeni. Platba, kterou nedávno provedli, se jim totiž započítala ještě jednou. Banka tvrdí, že chybu už odstranila a peníze připsala zpět na účty zákazníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J88a57k42u47b 91A11d87a11m61u50s 8930722662871

Ok. Druhá platba (vysoká) za tú istú sumu ma na účte v ČSOB dostala do mínusu. Predpokladám, že mi zašlú poštou správu o urýchlenom vyrovnaní účtu a strhnú mi 300czk ako pred dvoma rokmi. Ak sa toto stane tak idem ku konkurencii. Kto vám požičia peniaze zadarmo? Chcem za ne úroky.

0/0
10.4.2014 12:34

K94r28y34š90t91o89f 57L34a71n29í79k 1839480835435

z jedne banalni chyby udelat malem katastrofu.. nechci tuto banku hajit, pracuji u konkurence, ale tohle nestoji ani za psi stek. pokud nekomu vznikla ujma, jiste mu ji banka nahradi.

spise me zaujala jina vec, kdyz jsem koukal na jejich web, kde nabizeji klientum, kteri si nove poridi kreditni kartu, po nekolik mesicu vraceni 2% z vyse plateb touto kartou, pricemz klientum, kteri jiz tuto kartu maji, je venovano sdeleni, ze u nich plati puvodni podminky (vraceni 1%) a ani prevydanim stavajici karty na vyhodu nedosahnou. byt klient teto banky, podobne diskriminacni chovani by me zrejme vedlo k odchodu ke konkurenci.

+1/−1
9.4.2014 10:20

J96a83n 76H14á87l11a 8715885690687

Je vidět, že pracujete v bance, když vám krádež klientových peněz přijde jako maličkost. Já se chci na banku, která spravuje mé peníze, 100% spolehnout a ne abych musel hlídat manuálně každou platbu, jestli si náhodou nestrhli dvakrát tolik (příště třeba třikrát, nebo desetkrát, fantazii se meze nekladou) a kdy to hodlají vrátit.

0/0
9.4.2014 11:50

T66o15m28á35š 73K11n58a40i22f87l 6543820737710

Krádež? A tu jste vzal kde?

0/0
9.4.2014 12:12

K80r45y95š66t83o22f 30L81a17n27í22k 1659600755815

fantazii se meze nekladou, ale to je tak vse. mne se podobna prihoda stala za 20 let jednou, ale kdyz je nekdo paranoidni, at si samozrejme pro jistotu hlida kazdy pohyb na ucte a nejlepe nekolikrat denne.

co myslite pod pojmem kradez? omylem strzenou platbu ktera je druhy den vracena zpet? z toho, ze se jednalo o karetni transakce usuzuji, ze to nebyly nijak zavratne castky.

0/0
9.4.2014 14:13

R21o90m40a32n 29K13r30e88j67č66í10k 5542196462343

Spořím si u ČSOB penzijního fondu. Měsíční příspěvky mám stejné, zaměstnavatel mi nepřispívá. Při zběžném pohledu do výpisu na internetu za loňský rok jsem dohledal státní příspěvky ve stejné výši za všechny měsíce, kromě července, kde mi ČSOB připsala státní příspěvek nižší o 100 korun. Po dotazu na infolinku mi nebyli schopni zodpovědět, kde se stala chyba. Nejedná se mi ani tak o těch 100 kč, ale o totální ztrátu důvěry v penzijní fond u ČSOB.;-(

0/0
9.4.2014 10:07

J12a84n 95H32á31l23a 8395895520727

Vidím, že ČSOB se snaží v kvalitě služeb dohnat Českou spořitelnu:-)

+1/0
9.4.2014 9:08

L11a81d91i97s53l66a83v 45K73a60l22o71u70s 7825406571250

Asi šetří na IT odbornících.Obvykle aby k duplicitám nedocházelo, je tam constraint.

0/0
9.4.2014 9:06

J92a45n 94L54i62b80i62c17h 9752418575893

ČSOB a její předchůdkyně IPB je různými skrytými poplatky proslulá a chybami. Mne se stalo, že mi omylem přišli peníze dvakrát, pak to bylo stornováno z druhé strany a já platil dvě příchozí platby, jednu odchozí a ještě storno poplatek a přitom jsem vůbec nic sám nedělal. Nechápu to, ještě že jsou bezpoplatkové banky.

+2/0
9.4.2014 2:21
Foto

P84a87v69e26l 92P39o59k57o86r85n74ý 2116104520622

To nedělá jen ČSOB, mě to udělala Komerčka a tvrdila, že to bylo bleskem do bankomatu;-D. A v GE se jednou odeslaly všechny příkazy, i ty, na které nebyly na kontě klienta peníze, a některé peníze se nepodařilo nikdy z příjemců dostat zpátky, šlo o milony. Banka tak utrpěla svou hloupostí škodu a že by jí tehdy klienti nějak odškodnili, když ani peníze nevrátili...

Co chtějí klienti, odškodnění ve formě stejné částky, jakou jim banka strhla? Zrušení měsíčních poplatků za kartu? Já platím za kreditku 20 Kč měsíčně.

+1/0
8.4.2014 23:15

J88a38r33o82s59l59a40v 97R41y37c78h65t86á46ř 2454719139766

pryč od ČSOB!

+2/0
8.4.2014 23:14

A69l42e13n31a 85N82o22s24k64o85v42á 7867173685879

jesteze uz jsem tento ustav poslala do haje...strasne, co tam si ke klientovi dovoli....

0/0
8.4.2014 21:49

F79r61a64n23t51i28š65e12k 38D20o84h93n96a32l 7774319984375

Never ending story u CSOB.

+4/−1
8.4.2014 19:02

J65i37ř48í 84H29u95d30e61c 4722751289832

Omlouváme? Slušná banka, by se za tuto chybu, která mohla řadu klientů přivést do problémů, měla nejenom omluvit,ale taky to postiženým klientům nějak kompenzovat...Nemusí to být závratná částka...např výběr z bankomatu zdarma v následujícím měsíci...atd. Klient se potom hned cítí jinak....

+5/0
8.4.2014 18:33

M75a51t46ú77š 78J77á56n91s50k22y 8561894832

Já nevím, hned jak jsem to zjistil, napsal jsem jim maila, a během pár hodin sem měl prachy zpátky.. Nějakou újmu mi to nezpůsobilo, výběry mám zdarma i tak....

+2/−3
8.4.2014 18:39
Foto

P64a83v54e12l 38N69o87v20o19t84n68ý 9600242338255

Skoda nemusí být jen finanční.

0/0
8.4.2014 22:19

T37o32m32á45š 49P64a43v66l20í30k 7797410531

I čas jsou penize.

0/0
8.4.2014 23:15

M29a58r18t45i96n 72S71e15d45o95n87a 2315256546169

A kompenzaci za co pokud klientum nevznikla zadna skoda? Jinak CSOB moc dobre vi ze jejich klienti kvalitu a cenu jejich sluzeb akceptuji. Kdo nebyl spokojen uz davno od CSOB odesel.

0/0
8.4.2014 19:34

P63a35v68e93l 19S95r76s27e95n 4284666615291

Já odešel a jsem rád!!!!! Jinak, pokud nevznikla škoda, není co kompenzovat:-)))

+6/0
8.4.2014 19:40

P43a88v68o71l 58D66r39o76t40á49r 4110151866

R^

0/0
8.4.2014 20:38
Foto

J27a63n 59P26a10v53e75l21k50a 3656243260

Pokud někomu vznikla tímto postupem škoda, může po bance požadovat její náhradu.

0/0
9.4.2014 7:54

J15a84n 34H49á21l68a 8795765530487

Ano, může se s bankou a jejími velmi drahými právníky deset let soudit. Solidní banka by těm klientům automaticky nabídla něco zdarma (a jak už zaznělo výše, nemusí to být nutně nějaká finanční kompenzace) - je to klasický příklad krizové komunikace, kterou má mít banka pokrytou nejen krizovým PR, ale také marketingem.

0/0
9.4.2014 9:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.