Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSOB strhla tisícům klientů platbu dvakrát. Peníze už mají zpět

Někteří klienti ČSOB byli v minulých dnech při pohledu na stav svého účtu překvapeni. Platba, kterou nedávno provedli, se jim totiž započítala ještě jednou. Banka tvrdí, že chybu už odstranila a peníze připsala zpět na účty zákazníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J32a97k90u24b 25A13d79a34m11u30s 8930502742891

Ok. Druhá platba (vysoká) za tú istú sumu ma na účte v ČSOB dostala do mínusu. Predpokladám, že mi zašlú poštou správu o urýchlenom vyrovnaní účtu a strhnú mi 300czk ako pred dvoma rokmi. Ak sa toto stane tak idem ku konkurencii. Kto vám požičia peniaze zadarmo? Chcem za ne úroky.

0/0
10.4.2014 12:34

K58r88y96š88t49o71f 45L44a73n90í28k 1459300435295

z jedne banalni chyby udelat malem katastrofu.. nechci tuto banku hajit, pracuji u konkurence, ale tohle nestoji ani za psi stek. pokud nekomu vznikla ujma, jiste mu ji banka nahradi.

spise me zaujala jina vec, kdyz jsem koukal na jejich web, kde nabizeji klientum, kteri si nove poridi kreditni kartu, po nekolik mesicu vraceni 2% z vyse plateb touto kartou, pricemz klientum, kteri jiz tuto kartu maji, je venovano sdeleni, ze u nich plati puvodni podminky (vraceni 1%) a ani prevydanim stavajici karty na vyhodu nedosahnou. byt klient teto banky, podobne diskriminacni chovani by me zrejme vedlo k odchodu ke konkurenci.

+1/−1
9.4.2014 10:20

J31a59n 10H33á81l36a 8465585160497

Je vidět, že pracujete v bance, když vám krádež klientových peněz přijde jako maličkost. Já se chci na banku, která spravuje mé peníze, 100% spolehnout a ne abych musel hlídat manuálně každou platbu, jestli si náhodou nestrhli dvakrát tolik (příště třeba třikrát, nebo desetkrát, fantazii se meze nekladou) a kdy to hodlají vrátit.

0/0
9.4.2014 11:50

T60o36m59á36š 75K68n49a80i12f57l 6703420187490

Krádež? A tu jste vzal kde?

0/0
9.4.2014 12:12

K60r29y86š33t10o95f 78L82a45n14í79k 1709920275925

fantazii se meze nekladou, ale to je tak vse. mne se podobna prihoda stala za 20 let jednou, ale kdyz je nekdo paranoidni, at si samozrejme pro jistotu hlida kazdy pohyb na ucte a nejlepe nekolikrat denne.

co myslite pod pojmem kradez? omylem strzenou platbu ktera je druhy den vracena zpet? z toho, ze se jednalo o karetni transakce usuzuji, ze to nebyly nijak zavratne castky.

0/0
9.4.2014 14:13

R62o22m39a89n 49K88r44e84j18č97í32k 5782646272853

Spořím si u ČSOB penzijního fondu. Měsíční příspěvky mám stejné, zaměstnavatel mi nepřispívá. Při zběžném pohledu do výpisu na internetu za loňský rok jsem dohledal státní příspěvky ve stejné výši za všechny měsíce, kromě července, kde mi ČSOB připsala státní příspěvek nižší o 100 korun. Po dotazu na infolinku mi nebyli schopni zodpovědět, kde se stala chyba. Nejedná se mi ani tak o těch 100 kč, ale o totální ztrátu důvěry v penzijní fond u ČSOB.;-(

0/0
9.4.2014 10:07

J57a88n 50H60á72l61a 8495225580207

Vidím, že ČSOB se snaží v kvalitě služeb dohnat Českou spořitelnu:-)

+1/0
9.4.2014 9:08

L69a76d89i55s55l15a74v 32K86a48l44o41u51s 7675596251430

Asi šetří na IT odbornících.Obvykle aby k duplicitám nedocházelo, je tam constraint.

0/0
9.4.2014 9:06

J77a34n 77L27i24b65i59c55h 9902298425533

ČSOB a její předchůdkyně IPB je různými skrytými poplatky proslulá a chybami. Mne se stalo, že mi omylem přišli peníze dvakrát, pak to bylo stornováno z druhé strany a já platil dvě příchozí platby, jednu odchozí a ještě storno poplatek a přitom jsem vůbec nic sám nedělal. Nechápu to, ještě že jsou bezpoplatkové banky.

+2/0
9.4.2014 2:21
Foto

P41a23v98e79l 79P79o22k53o39r61n92ý 2576554760772

To nedělá jen ČSOB, mě to udělala Komerčka a tvrdila, že to bylo bleskem do bankomatu;-D. A v GE se jednou odeslaly všechny příkazy, i ty, na které nebyly na kontě klienta peníze, a některé peníze se nepodařilo nikdy z příjemců dostat zpátky, šlo o milony. Banka tak utrpěla svou hloupostí škodu a že by jí tehdy klienti nějak odškodnili, když ani peníze nevrátili...

Co chtějí klienti, odškodnění ve formě stejné částky, jakou jim banka strhla? Zrušení měsíčních poplatků za kartu? Já platím za kreditku 20 Kč měsíčně.

+1/0
8.4.2014 23:15

J50a26r46o81s10l57a27v 70R87y79c92h54t21á40ř 2984649849416

pryč od ČSOB!

+2/0
8.4.2014 23:14

A77l55e35n45a 60N71o87s47k70o14v25á 7407303705469

jesteze uz jsem tento ustav poslala do haje...strasne, co tam si ke klientovi dovoli....

0/0
8.4.2014 21:49

F86r18a39n53t46i42š95e23k 51D20o10h85n34a11l 7234409964185

Never ending story u CSOB.

+4/−1
8.4.2014 19:02

J25i77ř31í 52H15u64d74e93c 4612851239552

Omlouváme? Slušná banka, by se za tuto chybu, která mohla řadu klientů přivést do problémů, měla nejenom omluvit,ale taky to postiženým klientům nějak kompenzovat...Nemusí to být závratná částka...např výběr z bankomatu zdarma v následujícím měsíci...atd. Klient se potom hned cítí jinak....

+5/0
8.4.2014 18:33

M56a59t32ú18š 33J32á69n21s47k98y 8801414822

Já nevím, hned jak jsem to zjistil, napsal jsem jim maila, a během pár hodin sem měl prachy zpátky.. Nějakou újmu mi to nezpůsobilo, výběry mám zdarma i tak....

+2/−3
8.4.2014 18:39

P34a60v84e62l 46N57o72v28o32t14n91ý 9250442138735

Skoda nemusí být jen finanční.

0/0
8.4.2014 22:19

T78o52m79á20š 10P95a63v49l63í26k 7767890701

I čas jsou penize.

0/0
8.4.2014 23:15

M84a69r25t95i89n 68S79e14d88o40n25a 2385496376339

A kompenzaci za co pokud klientum nevznikla zadna skoda? Jinak CSOB moc dobre vi ze jejich klienti kvalitu a cenu jejich sluzeb akceptuji. Kdo nebyl spokojen uz davno od CSOB odesel.

0/0
8.4.2014 19:34

P54a39v91e88l 28S94r41s94e29n 4704416865701

Já odešel a jsem rád!!!!! Jinak, pokud nevznikla škoda, není co kompenzovat:-)))

+6/0
8.4.2014 19:40

P21a31v46o68l 66D12r42o62t87á95r 4340741336

R^

0/0
8.4.2014 20:38
Foto

J69a89n 22P63a80v59e67l40k93a 3336333870

Pokud někomu vznikla tímto postupem škoda, může po bance požadovat její náhradu.

0/0
9.4.2014 7:54

J71a74n 53H74á95l34a 8575815190917

Ano, může se s bankou a jejími velmi drahými právníky deset let soudit. Solidní banka by těm klientům automaticky nabídla něco zdarma (a jak už zaznělo výše, nemusí to být nutně nějaká finanční kompenzace) - je to klasický příklad krizové komunikace, kterou má mít banka pokrytou nejen krizovým PR, ale také marketingem.

0/0
9.4.2014 9:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.