Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na D1 řidiči pročekali 50 milionů, útočí Jančura. Zveřejnil mobil ministra

Ministr dopravy Antonín Prachař čelí nezvyklé výzvě: má vrátit ze svého do státního rozpočtu 50 milionů korun za to, že řidiči v posledních týdnech stáli v kolonách kvůli modernizaci D1. Podle Radima Jančury, majitele Student Agency, byl ministr příliš liknavý v tlaku na stavební firmy a kvůli tomu byly příliš dlouhé kolony.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K91a92r77e79l 60B80a44r69t34á60č28e96k 9452949242745

Prachar nereagoval na smsky protoze ma sve jiste...kdyby se mel zivit poctivou praci nevim nevim...

0/0
15.4.2014 6:36

M47a91r48e34k 62M70a10r32t20i44n 8619484976130

Ehm... ;-D https://www.facebook.com/mdcr.cz/photos/a.245727748776435.81566.226510040698206/817878251561379/?type=1&theater

+1/0
10.4.2014 0:00

M87a41r27e45k 50M76a42r64t58i29n 8149134776500

Ach ty levé pruhy, ten autobus se tam né a né vejít :-)

+2/0
10.4.2014 0:01

P65a32v47e57l 63O92d16r11a53z77i57l 6354809547840

Porušování předpisů žluťákama (například jízda v levém pruhu tříproudé komunikace) je úplně běžné.

+2/0
10.4.2014 14:04

B43o43h63u67s34l32a73v 44K81r70á81l61í18k 2451440119116

Zajímavé koníčky má pan Prachař. Co kdyby místo toho pracoval?

0/−1
12.4.2014 20:17
Foto

M11i98c59h87a71l 80K98o38u13r82e10k 5229692527331

Kdo jezdite ted po D1, musime jedine s Jancurou souhlasit. Ty kolony pred zuzenima byly desne a i mmt. situace je drsna. Nechapu ridice, kteri nechapou, ze kdyz maji siroke auto, tak v zuzeni v levem pruhu maji zakaz vjezdu a pak klickuji mezi mantinely a krajnici. A mezi mantinelem a kamionem je to obcas pekny adrenalin. Aspon lidi fakt relativne dodrzuji max. rychlost 80 :-P:-)

+1/−1
9.4.2014 20:39

M67i13r63o69s47l43a95v 24G50r92o45s11s69m98a62n42n 8512629514

Kamión na železnici je blbost. A největším handicapem železnice je rychlost. Zatímco dálnice se staví, železnice se pouze modernizují. Pak mají železniční dopravci vysoké náklady a nízké tržby.

0/−1
9.4.2014 20:30

M79i62r28o58s34l47a26v 48Z32i82k13m38u33n26d 7669363434363

A kdepak byste chtěl stavět nové železnice ... po západoevropských VR tratích nákladní doprava nejezdí, mnohde jede jeden vlak za hodinu ...

0/0
20.4.2014 19:55

M41i10r72o18s94l26a42v 23Z46i48k49m32u69n90d 7289723694623

Pana Jančuru by mohlo postihnout něco ošklivého ... dodnes se neví, kdo zastřelil Frantu Mrázka ...

+2/−1
9.4.2014 19:41

R86a33d32i98m 96Š34o83l83c 1215335645764

Mám z toho takový pocit, že Jančurovi teče hodně do bot. Teď pustil telefon ministra, aby ho pak mohl obvinit z toho, že až se budou vypisovat soutěže na rychlíkové linky, tak on nedostane asi nic, protože je prostě v háji. Stačí se podívat na jeho transformaci na komanditní společnost...

+3/0
9.4.2014 19:12
Foto

R91a42d25e62k 21P69o36l70i76c63k84ý 6801703101534

Koho si Jančura před volbami podporoval-toho tam máRv

+8/0
9.4.2014 18:59

M80a71r89t82i17n 23J91i86r37o93u57s19e38k 7116685555598

Uplakánek už zase brečí do médií. :-/

+12/−1
9.4.2014 18:08

J78a50n 37H35o27l22i26c42k75ý 8946397301511

Já bych na D1 asi nedělal stavbyvedoucího ani náhodou...

+1/0
9.4.2014 17:14

M66i44r53o59s32l92a58v 40H26o24r36á26k 8803605937754

Naprosto správný postup. Volat k odpovědnosti konkrétní lidi, odpovědné za konkrétní věci. Jinudy cesta nevede. Schovávání se za stranické  aparáty, musí skončit !!!

+4/−1
9.4.2014 16:39

M16i39r28o76s59l87a51v 91Z49i31k47m54u22n72d 7809313684943

Ministr dopravy není od toho, aby řešil kolik jízdních pruhů má být na dálnici ... stejně tak by ho uživatel železnice mohl kritizovat za to, že někde je vadná výhybka a kvůli ní se jezdí pomalu ... ministr zdravotnictví není od toho, aby řešil zanedbanost omítek nemocnice na Karlově náměstí apod.

+5/0
9.4.2014 19:38

J35i45ř26í 87B69o30l51f 8145817888195

Nemám tohoto člověka rád. Ano, můžeme debatovat nad tím, jestli je třeba dálnici opravit tak, nebo onak, jestli budou dva pruhy tam, nebo tam, ale prostě opravit se jednou musí všechno a s tím nenaděláme nic. Nebo mám taky jako poslat fakturu na 140kč za 4 litry benzínu, které jsem tak zbytečně taky propálil?  A to nemluvím o tom, že mě v OV "žlutý autobus" málem vytlačil ze silnice .... :-/

+9/0
9.4.2014 16:35

J76o46s62e89f 53L79e48b46d44u38š85k74a 4252293463215

Možná byste s měl jet podívat do Německa. Maká se tam na dálnicích i v noci, samozřejmě, že jsou omezení, ale opravdu jen minimální. Tady je vždy omezení na 10 km a po celý úsek je vidět pár lidí opírající se o lopaty a jeden bagr hrabající příkop. Případně vyfrézovanou vozovku nejmíň 14 dní a potom 2 měsíce bez vodorovného značení.

+1/0
9.4.2014 19:05
Foto

T59a24n62a 32K30a94r21a98s90o48v60a 6257903558625

Pan  Jančura  má   pravdu .Moc mu fandím.

 MD si z nás  řidičů dělá srandu a  dojnou  kravičku. V  Německu ..když opravují  úsek dálnice   tak v pátek začnou  a v   neděli je  to hotové.  Taky  na opravu dálnic  stáhnou v úřadů práce všechny  možné síly /táhla i netáhla/  a pracují a  makají  ve dne  v noci....Jen tady se ministerstvo dopravy  ohání  předpisy  z minulého století.....

+2/−6
9.4.2014 16:24

M28a13r26e73k 65M69a37r44t20i91n 8749374556440

Tady kdyby se začalo s opravou v pátek, tak by všichni řvali, jak si vůbec mohli zahájit stavbu v pátek, když je dálnice plná. Takže klid... ;-)

+2/0
10.4.2014 0:05

T21o85m 39P98o74d45l68e90s18n83y 6743662802

Ale nepovidejte. Denne jezdim z Dortumundu na Essen a i po 6ti mesicich to porad nemaji opravene. A prace v noci nebo o vikendu tam teda nehrozi. ;-)

0/0
11.4.2014 9:22

V35i30l61é53m 36B38a98r43á21k 1198213678478

To je zajímavé, jak se diskuse stočí na úplné hovadiny, jako autobusy, co jeho autobusy, .....

Podstata je, že stát se k nám chová jako k dobytku, jako v Rusku. Prostě to uzavřeme a držte všichni h.....

Nazávisle na tomto článku, jsem něco podobného poslal Prachařovi na ministerstvo: "Jsem přesvědčen, že opravy je nutné plánovat v nejkratším možném termínu a jediné měřítko je, že od určité hranice zvýšení nákladů nevede k dalšímu zrychlení. V době převisu kapacit stavebních firem se náklady nemohou pohnout. Práce by měly být prováděny v co největším časovém úseku, pouze s ohledem na bezpečnost a zvolené technologie.

Pokud silnice v hodnotě miliard korun nejde využívat, protože někdo něco špatně naplánoval či nasmlouval, jde o obrovskou ztrátu.

Při této příležitosti se přimlouvám za to, aby např, uzavírky byly osazovány značkami až v momentě, kdy opravdu k uzavírce dojde. Teď jsem jezdil na D2, cca 12 km až 18 km celé 2 dny v místě, kdy byly již značky přikazující zpomalení na 100 km/h, 80 km/h a vlastně se jednalo jen o přípravu uzavírky). Stejně tak, kdybyste mohl apelovat na policii, aby při vyšetřování nehod nastříkali polohu vozů, zdokumentovali a co nejdřív uvolňovali místo."  .

+2/−1
9.4.2014 16:23

S29t76a85n64d87a 32C31h40v51o37s51t 1212548

Nedovedu posoudit ty uzavirky, ale vybirat na tomhle myto, to je docela drzost.

+1/0
9.4.2014 15:12

A94n25t33o18n80í97n 30C26h32a45l18u81p93e70c10k62ý 4827610478916

Jane Čuro ! Věnujte se svojí práci a nevymejšlejte pitominy ! Děkuji za pochopení.

+3/−2
9.4.2014 15:09

M90a60r87e62k 93M76a98r81t24i17n 8779664266180

A jak by si to jako pán Jančura představoval? Že v případě oprav vozovek se budou objednávat letecké speciály nebo vrtulníky, které budou přepravovat vozidla i s lidmi na zrovna opravovanými úseky? ;-D

+2/−2
9.4.2014 15:05

M22a22r50t76i71n 98K59a62r29á78s50e36k 9698513748678

Ne, staci to co se pise v clanku - nemit zbytecne zablokovanou dalnici provozem 2+1 kdyz by byl mozny provoz 2+2

+2/0
9.4.2014 15:40

M59a16r69e58k 43M37a69r24t14i98n 8479124256660

Jo a ta oprava pak bude jako virtuální či co?

0/0
10.4.2014 18:21

S51t64a84n11i86s50l41a83v 74S91r40b97a 4675834538504

Nemáte někdo číslo na Jančuru? Kvůli prasácké jizdě jeho prasat řidičů, kteří po Praze jezdí téměř po chodníku, jen aby sekundu nezmeškali, jsem každodenně vytáčenej psychicky i fyzicky na nejvyšší míru. Jančuro, až se přestane tvoje firma a tvoje žluté busy chovat nadřazeně nad ostatní na silnici, pak možná začnu sledovat i tvoje další aktivity, třeba za zlepšení situace na D1.

+4/0
9.4.2014 15:05

M38a40r49t48i28n 60H56a58n35z84a51l 8368729729615

Samozřejmě: 603 446 680. Sám tehdy napsal, že mu klidně může kdokoliv zavolat...

+2/0
9.4.2014 15:35

J61a37n84a 50P67o63l34á35š74k40o77v27á 5457692858704

Nejezdím žlutým autobusem, vadí mě neustále vnucování kafe a podobné lákadla.

Nepohodlné sezení, tělo na tělo.

Když chci na letiště jen otravuji... Raději volím vlak, kde je pohodlí a mám svobodu.

+4/−1
9.4.2014 14:40

M63i69l16a62n 76B48r90o18ž 9363757125974

Dejte detaily, kdy vám kdo vnucuje nějaké kafe. Nejsem nekritickým obdivovatelem Jančury, ale nevšiml jsem si, že někd někomu vnucuje kafe, já když koukám z okna, tak mě nikdo s kafem neotravuje, tak povídejte, přehánějte.

0/0
13.4.2014 7:57

Š15t21e12f39a82n 60F15r56i67č98a 7702758253226

V Německu je uzákoněno a neexistuje souběh autobusové a železniční dopravy. Pokud mezi dvěmi aglomeracemi je zajišťována doprava po železnici, stát na autobusovou trasu neudělí licenci.

+5/0
9.4.2014 14:29

J52a30n77a 40P88o25l65á65š19k12o54v94á 5697232458764

proč si naši zákonodárci nevezmou z každého státu pár dobrých zákonů-to by se tady žilo:-)

+1/0
9.4.2014 14:42

S24t90a61n35i30s63l37a47v 44S84r63b38a 4125634978394

si protiřečíte. kopírovat sebelepší zákony není práce pro zákonodárce ale překladatele. už jste slyšela, že by překladatel měl doživotní imunitu? že by měli výbory a podvýbory za více příspěvků než je plat samotný?

0/0
9.4.2014 15:07

P46e63t94r 70R39i94h86a86k 7411498118986

protoze my asi vzdycky musime vymyslet tu nasi "ceskou" cestu. misto toho jak rikate si vzit z okoli to dobre a fungujici.

0/0
10.4.2014 13:37

H84o87n89z91a 20B90o83b78u24l88a 9916889913409

Proč, pokud jezdí bez dotací?

+1/−1
9.4.2014 15:04

J95a13n 61H37o62l54i13c24k57ý 8156277741471

protože bude např. vlak na té trase naplněn a nebude zase on ztrátový. Tím pádem nebude ani ten vlak dotace potřebovat, proto.

+1/0
9.4.2014 17:25

H14o73n93z79a 61B37o61b55u93l70a 9286219793289

Ale to jaksi popírá volný trh, ne? Nevěřím, že to takto funguje. To by jim EU rychle zatrhla.

0/0
9.4.2014 17:41

K24a57r71e16l 77K97r97o82u35l14i85k 7559949695404

Stát na pokyn mafie preferuje autobusovou a kamionovou dopravu nad železniční. Pokud by se preferovala železnice, dálnice by déle vydržely a mohly by se dostavět i zbývající úseky dálnic, např. D11 pro odlehčení D1! Začít rekonstruci D1 bez D11 je zhovadilost!

+4/−1
9.4.2014 13:51

J74a44n 53F64r74o50l93í21k 6366630775504

Co brání soudruhům z ČD aby přepravovali více cestujících a kamiony po železnici? Dotovaní jsou dostatečně a dlouhodobě. Kamionovou dopravu nikdo nedotuje. Jančurovy autobusy také ne.

+1/−2
9.4.2014 14:08

M18a89r19e51k 74M83a98r98t43i21n 8969484316300

Od kdy je železniční nákladní doprava dotována? Možná tak ještě osobní, ale nákladní těžko. Takže nemíchat hrušky s jabkem. Protože to pak vypadá, že jste mimo mísu ;-)

+1/0
9.4.2014 14:43

M48i89r93o15s41l90a24v 20Z94i82k67m24u53n73d 7639593784233

Skutečně nedotuje ? Pokrývá placená silniční daň + mýtné náklady spojené s provozem a údržbou komunikací ? Proč všichni hejtmani, bez ohledu na politické angažmá mají nedostatek peněz na opravu krajských silnic ... Zanedbanost silniční sítě je cca 1 bilion korun ... a nejsou peníze ...

+1/0
9.4.2014 19:34

J56a73r44o94s44l80a20v 70T41í50n63e47k 4144438530112

jaké poměry panují ve vašich firmách pane Jančuro? Máte spokojené zaměstnance ?

+3/−4
9.4.2014 13:30

J14a27n 30H31e85r35o97u94d35e82k 9598402343451

O tom snad článek není ne? Neumíte číst?

+6/−2
9.4.2014 13:53

M82a42r82e27k 73M56a14r94t58i34n 8319304826690

A to znamená, že se to nesmí zmiňovat?

+2/0
9.4.2014 14:43

J41a44r62o80s98l72a58v 42T57í90n43e30k 4754498680602

Pane Heroudku,mám tady odkaz na blog bývalého zaměstnance Regiojetu.A je to otřesné čtení.Já tomu věřím protože já sám jsem byl u něj zaměstnán 3 měsíce, a pak jsem byl propuštěn ve zkušební lhůtě. Přitom jsem (byl)zkušený profesionál v prodeji mezinárodních jízdenek. 19 let,Praha hl.nádraží. Naštěstí už jsem v důchodu,takže mě to už netrápí...

A proč jsem zabrousil off topic ? Protože p.Jančura káže o slušnosti, a přitom se u něj dějí zvěrstva.Jestlipak o tom ví ? Budete li chtít, napište mi na adresu kenval(zav)centrum.cz, a pošlu vám ten odkaz.

+3/0
9.4.2014 20:12

J79a45n 95H66o31r63a 6857681966

Je až úsměvné, jak autor článku Sůra, připojil onu pohádku o telefonátu stavbyvedoucímu ,který protože na něj nikdo netlačil, nechal svévolně uzavřen jeden pruh........R^

+4/−1
9.4.2014 12:58

L96a19d67i95s10l64a52v 38P62a89s30t78o41r61e85k 1503847918835

Problém není v článcích, ale v jejich autorovi - nemá v sobě žádné novinářské pojistky, které by ho směřovali k objektivitě - z článku jsme se dozvěděli to, že Jančura brečí kudy chodí a je to tak "důvěryhodný" partner, že mu ani telefonní číslo nikdo rozumný nemůže dát.

+6/−6
9.4.2014 13:24

L52a79d64i35s96l14a50v 83P86a12s20t80o75r22e11k 1753497738605

směřovaly :-/

0/−1
9.4.2014 13:25

J89a77n 77S46ů85r77a 4405513483832

Kde jste byl,pane Pastorku? Už mi Vaše milé příspěvky začaly chybět :-)treba v diskuzi o wifi v CD

+3/−3
9.4.2014 13:46

H20o25n46z71a 12B25o26b41u82l70a 9916599803659

Pane Sůro, vemte si příklad z kolegů z Technetu. Vaše ironické odpovědi jsou celkem hloupé. Někdy je lepší raději nereagovat, než reagovat způsobem, jakým to děláte vy. Přiznám se, že jsem nikdy nesledoval, kdo je autor kterého článku. Až po upozornění v diskusi o délce vlaků, resp. počtu vagonů jednotlivých dopravců, a nezbývá mi než uznat výtky vašich oponentů, že vaše články jsou všechno možné, jen ne nestranné a objektivní. A to opravdu není dobrá vizitka, přičemž vašimi reakcemi to opravdu nevylepšujete.

+7/0
9.4.2014 15:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.