Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na D1 řidiči pročekali 50 milionů, útočí Jančura. Zveřejnil mobil ministra

Ministr dopravy Antonín Prachař čelí nezvyklé výzvě: má vrátit ze svého do státního rozpočtu 50 milionů korun za to, že řidiči v posledních týdnech stáli v kolonách kvůli modernizaci D1. Podle Radima Jančury, majitele Student Agency, byl ministr příliš liknavý v tlaku na stavební firmy a kvůli tomu byly příliš dlouhé kolony.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K41a78r78e90l 10B32a67r88t81á91č78e94k 9312579392425

Prachar nereagoval na smsky protoze ma sve jiste...kdyby se mel zivit poctivou praci nevim nevim...

0/0
15.4.2014 6:36

M44a54r63e77k 95M12a46r96t56i94n 8849564446470

Ehm... ;-D https://www.facebook.com/mdcr.cz/photos/a.245727748776435.81566.226510040698206/817878251561379/?type=1&theater

+1/0
10.4.2014 0:00

M50a27r95e69k 85M43a72r77t46i56n 8799824796230

Ach ty levé pruhy, ten autobus se tam né a né vejít :-)

+2/0
10.4.2014 0:01

P47a35v84e19l 54O13d34r17a36z12i73l 6384419807440

Porušování předpisů žluťákama (například jízda v levém pruhu tříproudé komunikace) je úplně běžné.

+2/0
10.4.2014 14:04

B14o46h20u53s44l50a61v 97K60r70á94l68í65k 2181170979236

Zajímavé koníčky má pan Prachař. Co kdyby místo toho pracoval?

0/−1
12.4.2014 20:17
Foto

M31i33c58h31a20l 75K11o41u23r43e89k 5939952577111

Kdo jezdite ted po D1, musime jedine s Jancurou souhlasit. Ty kolony pred zuzenima byly desne a i mmt. situace je drsna. Nechapu ridice, kteri nechapou, ze kdyz maji siroke auto, tak v zuzeni v levem pruhu maji zakaz vjezdu a pak klickuji mezi mantinely a krajnici. A mezi mantinelem a kamionem je to obcas pekny adrenalin. Aspon lidi fakt relativne dodrzuji max. rychlost 80 :-P:-)

+1/−1
9.4.2014 20:39

M91i43r41o19s68l38a45v 71G85r36o33s47s59m43a68n97n 8292149594

Kamión na železnici je blbost. A největším handicapem železnice je rychlost. Zatímco dálnice se staví, železnice se pouze modernizují. Pak mají železniční dopravci vysoké náklady a nízké tržby.

0/−1
9.4.2014 20:30

M16i18r32o23s93l70a18v 22Z31i17k70m14u63n23d 7939763324763

A kdepak byste chtěl stavět nové železnice ... po západoevropských VR tratích nákladní doprava nejezdí, mnohde jede jeden vlak za hodinu ...

0/0
20.4.2014 19:55

M97i38r83o84s61l71a94v 85Z37i51k96m53u44n70d 7889453504923

Pana Jančuru by mohlo postihnout něco ošklivého ... dodnes se neví, kdo zastřelil Frantu Mrázka ...

+2/−1
9.4.2014 19:41

R68a29d47i48m 59Š26o24l63c 1245315685344

Mám z toho takový pocit, že Jančurovi teče hodně do bot. Teď pustil telefon ministra, aby ho pak mohl obvinit z toho, že až se budou vypisovat soutěže na rychlíkové linky, tak on nedostane asi nic, protože je prostě v háji. Stačí se podívat na jeho transformaci na komanditní společnost...

+3/0
9.4.2014 19:12
Foto

R64a66d45e31k 31P74o75l30i55c59k28ý 6171433661254

Koho si Jančura před volbami podporoval-toho tam máRv

+8/0
9.4.2014 18:59

M76a71r10t24i28n 72J10i17r12o39u59s77e67k 7706965575728

Uplakánek už zase brečí do médií. :-/

+12/−1
9.4.2014 18:08

J27a13n 85H39o18l23i49c23k69ý 8296477191111

Já bych na D1 asi nedělal stavbyvedoucího ani náhodou...

+1/0
9.4.2014 17:14

M39i14r92o11s47l91a24v 16H50o61r64á58k 8433915717964

Naprosto správný postup. Volat k odpovědnosti konkrétní lidi, odpovědné za konkrétní věci. Jinudy cesta nevede. Schovávání se za stranické  aparáty, musí skončit !!!

+4/−1
9.4.2014 16:39

M17i59r58o12s54l89a39v 79Z84i67k58m59u10n57d 7539623974103

Ministr dopravy není od toho, aby řešil kolik jízdních pruhů má být na dálnici ... stejně tak by ho uživatel železnice mohl kritizovat za to, že někde je vadná výhybka a kvůli ní se jezdí pomalu ... ministr zdravotnictví není od toho, aby řešil zanedbanost omítek nemocnice na Karlově náměstí apod.

+5/0
9.4.2014 19:38

J98i54ř83í 65B33o14l42f 8655757508315

Nemám tohoto člověka rád. Ano, můžeme debatovat nad tím, jestli je třeba dálnici opravit tak, nebo onak, jestli budou dva pruhy tam, nebo tam, ale prostě opravit se jednou musí všechno a s tím nenaděláme nic. Nebo mám taky jako poslat fakturu na 140kč za 4 litry benzínu, které jsem tak zbytečně taky propálil?  A to nemluvím o tom, že mě v OV "žlutý autobus" málem vytlačil ze silnice .... :-/

+9/0
9.4.2014 16:35

J80o73s30e77f 26L61e68b87d17u56š49k74a 4232263783435

Možná byste s měl jet podívat do Německa. Maká se tam na dálnicích i v noci, samozřejmě, že jsou omezení, ale opravdu jen minimální. Tady je vždy omezení na 10 km a po celý úsek je vidět pár lidí opírající se o lopaty a jeden bagr hrabající příkop. Případně vyfrézovanou vozovku nejmíň 14 dní a potom 2 měsíce bez vodorovného značení.

+1/0
9.4.2014 19:05
Foto

T63a15n92a 18K11a60r42a91s27o22v51a 6367533688875

Pan  Jančura  má   pravdu .Moc mu fandím.

 MD si z nás  řidičů dělá srandu a  dojnou  kravičku. V  Německu ..když opravují  úsek dálnice   tak v pátek začnou  a v   neděli je  to hotové.  Taky  na opravu dálnic  stáhnou v úřadů práce všechny  možné síly /táhla i netáhla/  a pracují a  makají  ve dne  v noci....Jen tady se ministerstvo dopravy  ohání  předpisy  z minulého století.....

+2/−6
9.4.2014 16:24

M23a87r57e14k 92M37a81r83t94i83n 8739904536590

Tady kdyby se začalo s opravou v pátek, tak by všichni řvali, jak si vůbec mohli zahájit stavbu v pátek, když je dálnice plná. Takže klid... ;-)

+2/0
10.4.2014 0:05

T79o69m 49P53o70d77l60e82s42n30y 6293412372

Ale nepovidejte. Denne jezdim z Dortumundu na Essen a i po 6ti mesicich to porad nemaji opravene. A prace v noci nebo o vikendu tam teda nehrozi. ;-)

0/0
11.4.2014 9:22

V60i13l20é42m 44B47a67r35á85k 1658223848168

To je zajímavé, jak se diskuse stočí na úplné hovadiny, jako autobusy, co jeho autobusy, .....

Podstata je, že stát se k nám chová jako k dobytku, jako v Rusku. Prostě to uzavřeme a držte všichni h.....

Nazávisle na tomto článku, jsem něco podobného poslal Prachařovi na ministerstvo: "Jsem přesvědčen, že opravy je nutné plánovat v nejkratším možném termínu a jediné měřítko je, že od určité hranice zvýšení nákladů nevede k dalšímu zrychlení. V době převisu kapacit stavebních firem se náklady nemohou pohnout. Práce by měly být prováděny v co největším časovém úseku, pouze s ohledem na bezpečnost a zvolené technologie.

Pokud silnice v hodnotě miliard korun nejde využívat, protože někdo něco špatně naplánoval či nasmlouval, jde o obrovskou ztrátu.

Při této příležitosti se přimlouvám za to, aby např, uzavírky byly osazovány značkami až v momentě, kdy opravdu k uzavírce dojde. Teď jsem jezdil na D2, cca 12 km až 18 km celé 2 dny v místě, kdy byly již značky přikazující zpomalení na 100 km/h, 80 km/h a vlastně se jednalo jen o přípravu uzavírky). Stejně tak, kdybyste mohl apelovat na policii, aby při vyšetřování nehod nastříkali polohu vozů, zdokumentovali a co nejdřív uvolňovali místo."  .

+2/−1
9.4.2014 16:23

S80t31a96n33d36a 69C88h42v47o52s11t 1812818

Nedovedu posoudit ty uzavirky, ale vybirat na tomhle myto, to je docela drzost.

+1/0
9.4.2014 15:12

A90n37t40o55n36í83n 61C98h31a79l83u50p38e52c85k33ý 4927140378686

Jane Čuro ! Věnujte se svojí práci a nevymejšlejte pitominy ! Děkuji za pochopení.

+3/−2
9.4.2014 15:09

M63a95r38e85k 19M92a59r52t94i22n 8609194596620

A jak by si to jako pán Jančura představoval? Že v případě oprav vozovek se budou objednávat letecké speciály nebo vrtulníky, které budou přepravovat vozidla i s lidmi na zrovna opravovanými úseky? ;-D

+2/−2
9.4.2014 15:05

M55a39r94t39i38n 38K33a17r59á50s22e82k 9968263138198

Ne, staci to co se pise v clanku - nemit zbytecne zablokovanou dalnici provozem 2+1 kdyz by byl mozny provoz 2+2

+2/0
9.4.2014 15:40

M53a48r72e23k 27M93a97r53t46i43n 8339194136180

Jo a ta oprava pak bude jako virtuální či co?

0/0
10.4.2014 18:21

S29t74a89n75i96s55l37a62v 74S98r45b56a 4465874728364

Nemáte někdo číslo na Jančuru? Kvůli prasácké jizdě jeho prasat řidičů, kteří po Praze jezdí téměř po chodníku, jen aby sekundu nezmeškali, jsem každodenně vytáčenej psychicky i fyzicky na nejvyšší míru. Jančuro, až se přestane tvoje firma a tvoje žluté busy chovat nadřazeně nad ostatní na silnici, pak možná začnu sledovat i tvoje další aktivity, třeba za zlepšení situace na D1.

+4/0
9.4.2014 15:05

M94a43r49t84i68n 22H45a46n44z61a41l 8508929949145

Samozřejmě: 603 446 680. Sám tehdy napsal, že mu klidně může kdokoliv zavolat...

+2/0
9.4.2014 15:35

J23a13n50a 31P46o91l30á29š56k81o89v72á 5737772708574

Nejezdím žlutým autobusem, vadí mě neustále vnucování kafe a podobné lákadla.

Nepohodlné sezení, tělo na tělo.

Když chci na letiště jen otravuji... Raději volím vlak, kde je pohodlí a mám svobodu.

+4/−1
9.4.2014 14:40

M20i80l20a47n 88B69r28o48ž 9163397535414

Dejte detaily, kdy vám kdo vnucuje nějaké kafe. Nejsem nekritickým obdivovatelem Jančury, ale nevšiml jsem si, že někd někomu vnucuje kafe, já když koukám z okna, tak mě nikdo s kafem neotravuje, tak povídejte, přehánějte.

0/0
13.4.2014 7:57

Š44t23e85f69a78n 93F31r53i95č65a 7352438733246

V Německu je uzákoněno a neexistuje souběh autobusové a železniční dopravy. Pokud mezi dvěmi aglomeracemi je zajišťována doprava po železnici, stát na autobusovou trasu neudělí licenci.

+5/0
9.4.2014 14:29

J91a13n78a 48P70o67l73á13š31k69o82v57á 5247532838114

proč si naši zákonodárci nevezmou z každého státu pár dobrých zákonů-to by se tady žilo:-)

+1/0
9.4.2014 14:42

S24t17a47n88i83s43l94a30v 93S78r56b26a 4615534548754

si protiřečíte. kopírovat sebelepší zákony není práce pro zákonodárce ale překladatele. už jste slyšela, že by překladatel měl doživotní imunitu? že by měli výbory a podvýbory za více příspěvků než je plat samotný?

0/0
9.4.2014 15:07

P72e74t76r 25R69i67h67a84k 7671418918256

protoze my asi vzdycky musime vymyslet tu nasi "ceskou" cestu. misto toho jak rikate si vzit z okoli to dobre a fungujici.

0/0
10.4.2014 13:37

H85o31n78z76a 68B93o51b28u95l84a 9396589173589

Proč, pokud jezdí bez dotací?

+1/−1
9.4.2014 15:04

J54a90n 21H56o51l76i24c17k83ý 8496757681411

protože bude např. vlak na té trase naplněn a nebude zase on ztrátový. Tím pádem nebude ani ten vlak dotace potřebovat, proto.

+1/0
9.4.2014 17:25

H56o48n61z30a 52B50o79b43u71l98a 9786569663129

Ale to jaksi popírá volný trh, ne? Nevěřím, že to takto funguje. To by jim EU rychle zatrhla.

0/0
9.4.2014 17:41

K36a78r86e44l 28K18r20o23u76l73i21k 7889259115774

Stát na pokyn mafie preferuje autobusovou a kamionovou dopravu nad železniční. Pokud by se preferovala železnice, dálnice by déle vydržely a mohly by se dostavět i zbývající úseky dálnic, např. D11 pro odlehčení D1! Začít rekonstruci D1 bez D11 je zhovadilost!

+4/−1
9.4.2014 13:51

J46a39n 10F10r62o93l79í44k 6636860175374

Co brání soudruhům z ČD aby přepravovali více cestujících a kamiony po železnici? Dotovaní jsou dostatečně a dlouhodobě. Kamionovou dopravu nikdo nedotuje. Jančurovy autobusy také ne.

+1/−2
9.4.2014 14:08

M25a81r90e42k 98M84a74r87t38i95n 8149574606300

Od kdy je železniční nákladní doprava dotována? Možná tak ještě osobní, ale nákladní těžko. Takže nemíchat hrušky s jabkem. Protože to pak vypadá, že jste mimo mísu ;-)

+1/0
9.4.2014 14:43

M43i71r87o19s63l35a77v 65Z35i69k77m56u14n17d 7559443324563

Skutečně nedotuje ? Pokrývá placená silniční daň + mýtné náklady spojené s provozem a údržbou komunikací ? Proč všichni hejtmani, bez ohledu na politické angažmá mají nedostatek peněz na opravu krajských silnic ... Zanedbanost silniční sítě je cca 1 bilion korun ... a nejsou peníze ...

+1/0
9.4.2014 19:34

J20a80r94o40s84l40a21v 13T49í22n49e49k 4344528480412

jaké poměry panují ve vašich firmách pane Jančuro? Máte spokojené zaměstnance ?

+3/−4
9.4.2014 13:30

J60a18n 56H54e33r81o58u58d56e31k 9638512803661

O tom snad článek není ne? Neumíte číst?

+6/−2
9.4.2014 13:53

M41a93r72e56k 46M79a35r12t86i56n 8979594846640

A to znamená, že se to nesmí zmiňovat?

+2/0
9.4.2014 14:43

J25a84r44o34s17l71a55v 47T87í77n33e38k 4314458830622

Pane Heroudku,mám tady odkaz na blog bývalého zaměstnance Regiojetu.A je to otřesné čtení.Já tomu věřím protože já sám jsem byl u něj zaměstnán 3 měsíce, a pak jsem byl propuštěn ve zkušební lhůtě. Přitom jsem (byl)zkušený profesionál v prodeji mezinárodních jízdenek. 19 let,Praha hl.nádraží. Naštěstí už jsem v důchodu,takže mě to už netrápí...

A proč jsem zabrousil off topic ? Protože p.Jančura káže o slušnosti, a přitom se u něj dějí zvěrstva.Jestlipak o tom ví ? Budete li chtít, napište mi na adresu kenval(zav)centrum.cz, a pošlu vám ten odkaz.

+3/0
9.4.2014 20:12

J76a68n 32H81o79r55a 6767761156

Je až úsměvné, jak autor článku Sůra, připojil onu pohádku o telefonátu stavbyvedoucímu ,který protože na něj nikdo netlačil, nechal svévolně uzavřen jeden pruh........R^

+4/−1
9.4.2014 12:58

L68a15d58i31s98l56a73v 95P92a43s71t85o38r44e18k 1213937158945

Problém není v článcích, ale v jejich autorovi - nemá v sobě žádné novinářské pojistky, které by ho směřovali k objektivitě - z článku jsme se dozvěděli to, že Jančura brečí kudy chodí a je to tak "důvěryhodný" partner, že mu ani telefonní číslo nikdo rozumný nemůže dát.

+6/−6
9.4.2014 13:24

L33a18d57i89s27l33a78v 38P36a12s84t69o17r66e29k 1483667968265

směřovaly :-/

0/−1
9.4.2014 13:25

J87a31n 58S41ů37r12a 4225763473342

Kde jste byl,pane Pastorku? Už mi Vaše milé příspěvky začaly chybět :-)treba v diskuzi o wifi v CD

+3/−3
9.4.2014 13:46

H24o70n85z49a 81B53o96b20u25l40a 9966299273479

Pane Sůro, vemte si příklad z kolegů z Technetu. Vaše ironické odpovědi jsou celkem hloupé. Někdy je lepší raději nereagovat, než reagovat způsobem, jakým to děláte vy. Přiznám se, že jsem nikdy nesledoval, kdo je autor kterého článku. Až po upozornění v diskusi o délce vlaků, resp. počtu vagonů jednotlivých dopravců, a nezbývá mi než uznat výtky vašich oponentů, že vaše články jsou všechno možné, jen ne nestranné a objektivní. A to opravdu není dobrá vizitka, přičemž vašimi reakcemi to opravdu nevylepšujete.

+7/0
9.4.2014 15:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.