Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na D1 řidiči pročekali 50 milionů, útočí Jančura. Zveřejnil mobil ministra

Ministr dopravy Antonín Prachař čelí nezvyklé výzvě: má vrátit ze svého do státního rozpočtu 50 milionů korun za to, že řidiči v posledních týdnech stáli v kolonách kvůli modernizaci D1. Podle Radima Jančury, majitele Student Agency, byl ministr příliš liknavý v tlaku na stavební firmy a kvůli tomu byly příliš dlouhé kolony.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K41a63r93e59l 37B53a93r47t84á27č18e33k 9442379152265

Prachar nereagoval na smsky protoze ma sve jiste...kdyby se mel zivit poctivou praci nevim nevim...

0/0
15.4.2014 6:36

M33a25r88e93k 31M66a16r57t13i80n 8729344416690

Ehm... ;-D https://www.facebook.com/mdcr.cz/photos/a.245727748776435.81566.226510040698206/817878251561379/?type=1&theater

+1/0
10.4.2014 0:00

M50a71r72e32k 24M67a10r78t97i14n 8279884596960

Ach ty levé pruhy, ten autobus se tam né a né vejít :-)

+2/0
10.4.2014 0:01

P84a70v45e70l 33O92d18r29a19z29i16l 6734579457560

Porušování předpisů žluťákama (například jízda v levém pruhu tříproudé komunikace) je úplně běžné.

+2/0
10.4.2014 14:04

B55o80h69u15s25l75a45v 60K22r22á46l26í53k 2261840769426

Zajímavé koníčky má pan Prachař. Co kdyby místo toho pracoval?

0/−1
12.4.2014 20:17
Foto

M16i18c72h41a44l 11K10o47u61r30e61k 5539252507201

Kdo jezdite ted po D1, musime jedine s Jancurou souhlasit. Ty kolony pred zuzenima byly desne a i mmt. situace je drsna. Nechapu ridice, kteri nechapou, ze kdyz maji siroke auto, tak v zuzeni v levem pruhu maji zakaz vjezdu a pak klickuji mezi mantinely a krajnici. A mezi mantinelem a kamionem je to obcas pekny adrenalin. Aspon lidi fakt relativne dodrzuji max. rychlost 80 :-P:-)

+1/−1
9.4.2014 20:39

M64i32r52o32s57l82a44v 30G48r20o33s57s86m76a63n12n 8342519734

Kamión na železnici je blbost. A největším handicapem železnice je rychlost. Zatímco dálnice se staví, železnice se pouze modernizují. Pak mají železniční dopravci vysoké náklady a nízké tržby.

0/−1
9.4.2014 20:30

M67i48r71o24s21l78a68v 67Z62i55k82m16u95n71d 7359603314733

A kdepak byste chtěl stavět nové železnice ... po západoevropských VR tratích nákladní doprava nejezdí, mnohde jede jeden vlak za hodinu ...

0/0
20.4.2014 19:55

M61i29r59o70s87l33a30v 21Z53i23k70m97u27n37d 7119513814713

Pana Jančuru by mohlo postihnout něco ošklivého ... dodnes se neví, kdo zastřelil Frantu Mrázka ...

+2/−1
9.4.2014 19:41

R91a17d40i53m 87Š25o80l74c 1655145365854

Mám z toho takový pocit, že Jančurovi teče hodně do bot. Teď pustil telefon ministra, aby ho pak mohl obvinit z toho, že až se budou vypisovat soutěže na rychlíkové linky, tak on nedostane asi nic, protože je prostě v háji. Stačí se podívat na jeho transformaci na komanditní společnost...

+3/0
9.4.2014 19:12
Foto

R60a25d41e38k 71P32o23l95i60c48k92ý 6981353541954

Koho si Jančura před volbami podporoval-toho tam máRv

+8/0
9.4.2014 18:59

M64a37r54t15i54n 88J63i68r24o42u18s40e44k 7896225675268

Uplakánek už zase brečí do médií. :-/

+12/−1
9.4.2014 18:08

J84a66n 62H54o65l88i65c77k37ý 8856207531241

Já bych na D1 asi nedělal stavbyvedoucího ani náhodou...

+1/0
9.4.2014 17:14

M41i28r42o28s25l46a20v 98H80o96r95á56k 8273945637914

Naprosto správný postup. Volat k odpovědnosti konkrétní lidi, odpovědné za konkrétní věci. Jinudy cesta nevede. Schovávání se za stranické  aparáty, musí skončit !!!

+4/−1
9.4.2014 16:39

M78i16r47o80s75l24a67v 91Z51i98k48m88u36n27d 7129523254103

Ministr dopravy není od toho, aby řešil kolik jízdních pruhů má být na dálnici ... stejně tak by ho uživatel železnice mohl kritizovat za to, že někde je vadná výhybka a kvůli ní se jezdí pomalu ... ministr zdravotnictví není od toho, aby řešil zanedbanost omítek nemocnice na Karlově náměstí apod.

+5/0
9.4.2014 19:38

J11i88ř96í 26B73o75l57f 8275137698665

Nemám tohoto člověka rád. Ano, můžeme debatovat nad tím, jestli je třeba dálnici opravit tak, nebo onak, jestli budou dva pruhy tam, nebo tam, ale prostě opravit se jednou musí všechno a s tím nenaděláme nic. Nebo mám taky jako poslat fakturu na 140kč za 4 litry benzínu, které jsem tak zbytečně taky propálil?  A to nemluvím o tom, že mě v OV "žlutý autobus" málem vytlačil ze silnice .... :-/

+9/0
9.4.2014 16:35

J97o48s92e11f 85L57e79b72d71u47š26k59a 4502753263975

Možná byste s měl jet podívat do Německa. Maká se tam na dálnicích i v noci, samozřejmě, že jsou omezení, ale opravdu jen minimální. Tady je vždy omezení na 10 km a po celý úsek je vidět pár lidí opírající se o lopaty a jeden bagr hrabající příkop. Případně vyfrézovanou vozovku nejmíň 14 dní a potom 2 měsíce bez vodorovného značení.

+1/0
9.4.2014 19:05
Foto

T30a71n62a 93K52a40r27a93s73o93v62a 6417703338575

Pan  Jančura  má   pravdu .Moc mu fandím.

 MD si z nás  řidičů dělá srandu a  dojnou  kravičku. V  Německu ..když opravují  úsek dálnice   tak v pátek začnou  a v   neděli je  to hotové.  Taky  na opravu dálnic  stáhnou v úřadů práce všechny  možné síly /táhla i netáhla/  a pracují a  makají  ve dne  v noci....Jen tady se ministerstvo dopravy  ohání  předpisy  z minulého století.....

+2/−6
9.4.2014 16:24

M21a97r35e53k 59M54a87r49t68i32n 8789524616840

Tady kdyby se začalo s opravou v pátek, tak by všichni řvali, jak si vůbec mohli zahájit stavbu v pátek, když je dálnice plná. Takže klid... ;-)

+2/0
10.4.2014 0:05

T39o56m 49P57o76d36l54e49s74n23y 6663312982

Ale nepovidejte. Denne jezdim z Dortumundu na Essen a i po 6ti mesicich to porad nemaji opravene. A prace v noci nebo o vikendu tam teda nehrozi. ;-)

0/0
11.4.2014 9:22

V36i91l94é47m 12B48a88r15á61k 1248323658528

To je zajímavé, jak se diskuse stočí na úplné hovadiny, jako autobusy, co jeho autobusy, .....

Podstata je, že stát se k nám chová jako k dobytku, jako v Rusku. Prostě to uzavřeme a držte všichni h.....

Nazávisle na tomto článku, jsem něco podobného poslal Prachařovi na ministerstvo: "Jsem přesvědčen, že opravy je nutné plánovat v nejkratším možném termínu a jediné měřítko je, že od určité hranice zvýšení nákladů nevede k dalšímu zrychlení. V době převisu kapacit stavebních firem se náklady nemohou pohnout. Práce by měly být prováděny v co největším časovém úseku, pouze s ohledem na bezpečnost a zvolené technologie.

Pokud silnice v hodnotě miliard korun nejde využívat, protože někdo něco špatně naplánoval či nasmlouval, jde o obrovskou ztrátu.

Při této příležitosti se přimlouvám za to, aby např, uzavírky byly osazovány značkami až v momentě, kdy opravdu k uzavírce dojde. Teď jsem jezdil na D2, cca 12 km až 18 km celé 2 dny v místě, kdy byly již značky přikazující zpomalení na 100 km/h, 80 km/h a vlastně se jednalo jen o přípravu uzavírky). Stejně tak, kdybyste mohl apelovat na policii, aby při vyšetřování nehod nastříkali polohu vozů, zdokumentovali a co nejdřív uvolňovali místo."  .

+2/−1
9.4.2014 16:23

S41t32a93n70d72a 87C64h18v44o46s22t 1832928

Nedovedu posoudit ty uzavirky, ale vybirat na tomhle myto, to je docela drzost.

+1/0
9.4.2014 15:12

A95n13t70o32n21í85n 38C55h60a57l73u83p76e13c71k78ý 4777420268906

Jane Čuro ! Věnujte se svojí práci a nevymejšlejte pitominy ! Děkuji za pochopení.

+3/−2
9.4.2014 15:09

M34a94r32e55k 14M50a77r65t89i91n 8549814636180

A jak by si to jako pán Jančura představoval? Že v případě oprav vozovek se budou objednávat letecké speciály nebo vrtulníky, které budou přepravovat vozidla i s lidmi na zrovna opravovanými úseky? ;-D

+2/−2
9.4.2014 15:05

M52a85r43t38i12n 45K37a96r79á73s30e86k 9948833918398

Ne, staci to co se pise v clanku - nemit zbytecne zablokovanou dalnici provozem 2+1 kdyz by byl mozny provoz 2+2

+2/0
9.4.2014 15:40

M65a14r95e91k 68M11a79r25t28i70n 8189714646680

Jo a ta oprava pak bude jako virtuální či co?

0/0
10.4.2014 18:21

S12t90a29n68i60s85l44a48v 39S80r62b37a 4245574358264

Nemáte někdo číslo na Jančuru? Kvůli prasácké jizdě jeho prasat řidičů, kteří po Praze jezdí téměř po chodníku, jen aby sekundu nezmeškali, jsem každodenně vytáčenej psychicky i fyzicky na nejvyšší míru. Jančuro, až se přestane tvoje firma a tvoje žluté busy chovat nadřazeně nad ostatní na silnici, pak možná začnu sledovat i tvoje další aktivity, třeba za zlepšení situace na D1.

+4/0
9.4.2014 15:05

M54a92r72t60i35n 50H85a71n49z51a15l 8288209409375

Samozřejmě: 603 446 680. Sám tehdy napsal, že mu klidně může kdokoliv zavolat...

+2/0
9.4.2014 15:35

J65a41n21a 70P38o66l36á33š16k93o27v73á 5247382418864

Nejezdím žlutým autobusem, vadí mě neustále vnucování kafe a podobné lákadla.

Nepohodlné sezení, tělo na tělo.

Když chci na letiště jen otravuji... Raději volím vlak, kde je pohodlí a mám svobodu.

+4/−1
9.4.2014 14:40

M88i11l26a24n 97B14r42o61ž 9143577295194

Dejte detaily, kdy vám kdo vnucuje nějaké kafe. Nejsem nekritickým obdivovatelem Jančury, ale nevšiml jsem si, že někd někomu vnucuje kafe, já když koukám z okna, tak mě nikdo s kafem neotravuje, tak povídejte, přehánějte.

0/0
13.4.2014 7:57

Š79t25e37f97a52n 96F94r12i86č95a 7582288693666

V Německu je uzákoněno a neexistuje souběh autobusové a železniční dopravy. Pokud mezi dvěmi aglomeracemi je zajišťována doprava po železnici, stát na autobusovou trasu neudělí licenci.

+5/0
9.4.2014 14:29

J65a18n75a 70P42o17l63á83š38k18o24v23á 5677372778184

proč si naši zákonodárci nevezmou z každého státu pár dobrých zákonů-to by se tady žilo:-)

+1/0
9.4.2014 14:42

S34t18a16n24i36s77l88a75v 71S41r46b83a 4445924518974

si protiřečíte. kopírovat sebelepší zákony není práce pro zákonodárce ale překladatele. už jste slyšela, že by překladatel měl doživotní imunitu? že by měli výbory a podvýbory za více příspěvků než je plat samotný?

0/0
9.4.2014 15:07

P53e40t47r 34R85i42h25a21k 7541958868296

protoze my asi vzdycky musime vymyslet tu nasi "ceskou" cestu. misto toho jak rikate si vzit z okoli to dobre a fungujici.

0/0
10.4.2014 13:37

H83o38n38z66a 33B77o71b49u21l55a 9406869283109

Proč, pokud jezdí bez dotací?

+1/−1
9.4.2014 15:04

J98a10n 70H79o48l45i66c25k69ý 8366887531321

protože bude např. vlak na té trase naplněn a nebude zase on ztrátový. Tím pádem nebude ani ten vlak dotace potřebovat, proto.

+1/0
9.4.2014 17:25

H90o92n94z68a 39B90o69b90u43l12a 9786609663319

Ale to jaksi popírá volný trh, ne? Nevěřím, že to takto funguje. To by jim EU rychle zatrhla.

0/0
9.4.2014 17:41

K11a85r97e10l 60K16r85o43u25l49i74k 7569509615674

Stát na pokyn mafie preferuje autobusovou a kamionovou dopravu nad železniční. Pokud by se preferovala železnice, dálnice by déle vydržely a mohly by se dostavět i zbývající úseky dálnic, např. D11 pro odlehčení D1! Začít rekonstruci D1 bez D11 je zhovadilost!

+4/−1
9.4.2014 13:51

J68a12n 77F79r54o79l56í26k 6856100955574

Co brání soudruhům z ČD aby přepravovali více cestujících a kamiony po železnici? Dotovaní jsou dostatečně a dlouhodobě. Kamionovou dopravu nikdo nedotuje. Jančurovy autobusy také ne.

+1/−2
9.4.2014 14:08

M18a64r96e91k 28M81a24r64t39i70n 8359384476460

Od kdy je železniční nákladní doprava dotována? Možná tak ještě osobní, ale nákladní těžko. Takže nemíchat hrušky s jabkem. Protože to pak vypadá, že jste mimo mísu ;-)

+1/0
9.4.2014 14:43

M56i76r54o93s82l49a17v 32Z73i10k11m80u21n50d 7549693214103

Skutečně nedotuje ? Pokrývá placená silniční daň + mýtné náklady spojené s provozem a údržbou komunikací ? Proč všichni hejtmani, bez ohledu na politické angažmá mají nedostatek peněz na opravu krajských silnic ... Zanedbanost silniční sítě je cca 1 bilion korun ... a nejsou peníze ...

+1/0
9.4.2014 19:34

J63a57r76o77s28l57a55v 73T36í96n38e96k 4754488420182

jaké poměry panují ve vašich firmách pane Jančuro? Máte spokojené zaměstnance ?

+3/−4
9.4.2014 13:30

J33a78n 71H90e26r55o50u85d89e95k 9908472703721

O tom snad článek není ne? Neumíte číst?

+6/−2
9.4.2014 13:53

M20a68r58e35k 73M88a69r77t58i95n 8489184236190

A to znamená, že se to nesmí zmiňovat?

+2/0
9.4.2014 14:43

J93a76r33o61s48l12a27v 74T96í30n82e18k 4174898870312

Pane Heroudku,mám tady odkaz na blog bývalého zaměstnance Regiojetu.A je to otřesné čtení.Já tomu věřím protože já sám jsem byl u něj zaměstnán 3 měsíce, a pak jsem byl propuštěn ve zkušební lhůtě. Přitom jsem (byl)zkušený profesionál v prodeji mezinárodních jízdenek. 19 let,Praha hl.nádraží. Naštěstí už jsem v důchodu,takže mě to už netrápí...

A proč jsem zabrousil off topic ? Protože p.Jančura káže o slušnosti, a přitom se u něj dějí zvěrstva.Jestlipak o tom ví ? Budete li chtít, napište mi na adresu kenval(zav)centrum.cz, a pošlu vám ten odkaz.

+3/0
9.4.2014 20:12

J66a17n 13H63o86r68a 6477501746

Je až úsměvné, jak autor článku Sůra, připojil onu pohádku o telefonátu stavbyvedoucímu ,který protože na něj nikdo netlačil, nechal svévolně uzavřen jeden pruh........R^

+4/−1
9.4.2014 12:58

L52a48d54i29s74l52a18v 41P40a91s23t72o38r98e67k 1553447718385

Problém není v článcích, ale v jejich autorovi - nemá v sobě žádné novinářské pojistky, které by ho směřovali k objektivitě - z článku jsme se dozvěděli to, že Jančura brečí kudy chodí a je to tak "důvěryhodný" partner, že mu ani telefonní číslo nikdo rozumný nemůže dát.

+6/−6
9.4.2014 13:24

L51a64d81i78s89l37a39v 41P15a59s32t34o39r81e86k 1943637718545

směřovaly :-/

0/−1
9.4.2014 13:25

J32a77n 74S75ů75r97a 4735573373172

Kde jste byl,pane Pastorku? Už mi Vaše milé příspěvky začaly chybět :-)treba v diskuzi o wifi v CD

+3/−3
9.4.2014 13:46

H44o17n51z96a 18B98o19b70u69l63a 9916459203139

Pane Sůro, vemte si příklad z kolegů z Technetu. Vaše ironické odpovědi jsou celkem hloupé. Někdy je lepší raději nereagovat, než reagovat způsobem, jakým to děláte vy. Přiznám se, že jsem nikdy nesledoval, kdo je autor kterého článku. Až po upozornění v diskusi o délce vlaků, resp. počtu vagonů jednotlivých dopravců, a nezbývá mi než uznat výtky vašich oponentů, že vaše články jsou všechno možné, jen ne nestranné a objektivní. A to opravdu není dobrá vizitka, přičemž vašimi reakcemi to opravdu nevylepšujete.

+7/0
9.4.2014 15:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.