- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prachar nereagoval na smsky protoze ma sve jiste...kdyby se mel zivit poctivou praci nevim nevim...
Ach ty levé pruhy, ten autobus se tam né a né vejít
Kdo jezdite ted po D1, musime jedine s Jancurou souhlasit. Ty kolony pred zuzenima byly desne a i mmt. situace je drsna. Nechapu ridice, kteri nechapou, ze kdyz maji siroke auto, tak v zuzeni v levem pruhu maji zakaz vjezdu a pak klickuji mezi mantinely a krajnici. A mezi mantinelem a kamionem je to obcas pekny adrenalin. Aspon lidi fakt relativne dodrzuji max. rychlost 80
Kamión na železnici je blbost. A největším handicapem železnice je rychlost. Zatímco dálnice se staví, železnice se pouze modernizují. Pak mají železniční dopravci vysoké náklady a nízké tržby.
A kdepak byste chtěl stavět nové železnice ... po západoevropských VR tratích nákladní doprava nejezdí, mnohde jede jeden vlak za hodinu ...
Pana Jančuru by mohlo postihnout něco ošklivého ... dodnes se neví, kdo zastřelil Frantu Mrázka ...
Mám z toho takový pocit, že Jančurovi teče hodně do bot. Teď pustil telefon ministra, aby ho pak mohl obvinit z toho, že až se budou vypisovat soutěže na rychlíkové linky, tak on nedostane asi nic, protože je prostě v háji. Stačí se podívat na jeho transformaci na komanditní společnost...
Koho si Jančura před volbami podporoval-toho tam má
Uplakánek už zase brečí do médií.
Já bych na D1 asi nedělal stavbyvedoucího ani náhodou...
Naprosto správný postup. Volat k odpovědnosti konkrétní lidi, odpovědné za konkrétní věci. Jinudy cesta nevede. Schovávání se za stranické aparáty, musí skončit !!!
Ministr dopravy není od toho, aby řešil kolik jízdních pruhů má být na dálnici ... stejně tak by ho uživatel železnice mohl kritizovat za to, že někde je vadná výhybka a kvůli ní se jezdí pomalu ... ministr zdravotnictví není od toho, aby řešil zanedbanost omítek nemocnice na Karlově náměstí apod.