Diskuze
Hašišbedna nebo Nautilus. Na úzkokolejku vyjely netradiční motoráky
Děkujeme za pochopení.
P53e39t60r 11S16l59á24d64e92k
Vlaky mám rád ale tohle je vzhledem k určení naprostý nesmysl - minimální výhled.
J29a11n 78G35a63z74d36a
Každopádně si tohoto vláčku všichni všimnou. Název Hašišbedna je také poetický.
Rád bych se v tom svezl a určitě by to byl nezapomenutelný zážitek na úrovni návštěvy v Rudné. Jen si najít ten čas, takto přes internet je to na nic.
J78i72ř12í 86J67o12z46a
Ano je to tak, Obrataňská trať se používá jako běžná lokální trať (dojíždění do škol a do práce). Je sice krásné, že nám sem jezdí turisté (Jihočeský kraj je po Praze hned druhý turisticky nejnaštěvovanější kraj), ale nějak nechápu proč se neustále po celém kraji upřednostňují turisté od občanů - např. Lipensko, osobní lodní doprava z Budějc na Hlubokou, projekt mezinárodního letiště v Budějcích atd. Turisté využívají Novobystřickou trať a na ní skoro žádný pravidelný provoz není (jede tam pouze 1 pár vlaku denně). Tak proč ten rozruch? A ten vlak působí prostě extravagantněji, jeho design je barevně sladěn jak zvenku, tak zevnitř. Je na měm vidět, že to dělal architekt a ne konstruktér. Bude to jeden z těch vlaků u kterých se bude za několik desítek let bojovat za to, aby putoval do muzea, to moc u seriově vyráběných vlaků moc nehrozí. A tohle není seriovka ze Škodovky...
M47i82c37h95a59l 48R59i57m42b80a19u65e93r
To, co je opravdu eminentí fór a na fotkách to není vídět, jen v článku co linkuje pán níže, je to, že celá pravá strana sedaček je k oknům ZÁDY, což je činí zcela zbytečnými. Tohle je vyhlídkové řešení horší než má běžný výtah!
Navrhuji recesi dotáhnout do konce a okna nahradit periskopy, aby si cestující mohl připadat úplně jako v tanku a zvláště německý tankový penzista si mohl upomenout stejnou trasou kdysi viděnou ve velitelském periskopu PzKpfw III/IV.
J95a34n 34M76a71x35a
Příští rok se v Ústeckém kraji chystá projekt sezónní zážitkové železnice, se zaměřením na turisticky atraktivní lokálky. Je docela dobře, že JHMD ukazují čemu se v tomto projektu vyhnout. Když to vezmu z pohledu nostalgického provozu, tak vozidlo je pro turisty fakt paskvil. Pokud bych se to odvážil nazvat "modernizací" provozu, tak například žádný autobus s podobným interiérem, sedadly a bariérovostí, kterou toto vozidlo reprezentuje, nebude smět od roku 2015 páchnout na žádnou regionální linku ani do té největší díry v kraji.
E15r61i46k 25S53a40n41e39t96r67i31k
Okná sa nedajú otvoriť, to sa detom nebude páčiť a za tie peniaze to snad nemyslia vážne, to mohli opraviť historické lokomotívi, vozne a ostalo by aj na prevádzku.
Jeden z dobrých dlhoročných projektov na SK: http://www.detskazeleznica.sk/-nova-parna-masinka
J75o34s70e23f 77K59u63b22e75š
Porovnáte 2 věci... Historických vozů je opraveno opravdu hodně na JHMD, k tomu tam jsou 4 parní lokomotivy... Ale cestující dojíždějící pravidelně do práce tím snad nebudete nutit jezdit? Porovnávat nějakou dětskou železnici s provozem na JHMD? To nemyslíte snad vážně? Byl jste tam někdy? Tam tím lidi dojíždí normálně do práce, je to běžná lokálka (hlavně tedy Obrataňská). Opravdu cestující dojíždějící denně není zvědav na nějakou Vaší "historickou prevádzku"... Na moderních úzkých to tak chodí dávno, v zahraničí mají modernizované klimatizované vozy pro dojíždějící a historické pro turisty...
S motorákem spokojený nejsem, ale abych dojížděl 50 let starým vlakem? Jezdíte 50 let starým autobusem nebo autem? NE, tak nás nenutťe jezdit 50 let starým vlakem...
K42a40r58e70l 30V34a43l47i62š
Jel jsem tou úzkokolejkou několikrát a nejvíc by se mi líbily vagony s plošinou, tažené parní lokomotivou. To krásné okolí k tomu přímo vybízí. Podle mně je to hlavně rekreační trať a je potřeba se na ní dívat jinak než na normální vlak.
J23o35s79e70f 55K13u13b56e36š
Ne neni to rekreacni trat. Do Obratane je to normalni trat po ktere lide dojizdi...
V78l24a93d74i85m24í76r 50Š33t32ě44r27b74a
Pan Jan Mach se podle mne plete. Názory nejsou o konzervativnosti, ale o neúčelnosti. Kulatá okna mohla být jinde, ne u vlaku.
J70a64n 94F92r74o13l75í93k
Ať tam jezdí cokoliv jen ať to nezkrachuje. Mají dluhy a ve firmě rozkol takže by mě bylo líto, kdyby tak krásná trať zanikla.
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů
Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
Zastropování dotací by bylo pro české zemědělce smrtící, říká ministr Výborný
Kdyby se Česká republika rozhodlo tzv. zastropovat zemědělské dotace, musela by je zastavit na...
Nukleární restart. V USA poprvé vracejí do provozu uzavřenou jadernou elektrárnu
K jaderné elektrárně Palisades u Michiganského jezera to z Chicaga trvá autem dvě hodiny. Spuštěna...
Kdo má v Evropě nejlepší vlaky, odhalil žebříček. Česko se stydět nemusí
Přestože je vlaková doprava stále dražší než letecká, vlaky v Evropě nejenom vzhledem ke své...
Deset tisíc eur za kabelku Chanel. Ikona luxusu se o zákazníky neobává
Ačkoli velká část zákazníků po celé Evropě pod vlivem inflace omezila nákupy některých...