Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Výroba aut posílila. Za čtvrtletí jich sjelo z linek o 13,4 % víc

Výroba osobních aut v Česku za první čtvrtletí stoupla o 13,4 procenta na 324 082 vozů. Ve srovnání s produkčně rekordním rokem 2011 vzrostla o 5,6 procenta. Oznámilo to Sdružení automobilového průmyslu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K46a45r79e48l 39J72i83r25k44a 3473200628760

Škoda,že nemám k domu koleje,koupil bych si tramvaj,abych podpořil růst ekonomiky.

0/0
12.4.2014 9:02

D18a97v83i48d 97P52e41t21r 7530436370345

Pomalu se začíná projevovat, že Top09 a OdS už nevládnou, ale ještě to bude trvat nejméně 2 roky, než se situace dostane do trochu normálního stavu, aspoň, že už dluhy ČR neporostou tak rychle. Ještě lépe by tomu bylo, kdyby místo ANO2011 vládla ČSSD s KSČM (omezení církevních restitucí; vyšší daně pro hodně bohaté a pro banky a podniky typu ČEZ atd.).

0/−3
12.4.2014 8:35

L93a90d57i19s53l74a86v 58K94v25a95s89n43i94č86k23a 1853757203905

A proto roste výroba aut, tomu opravdu věříte ? Jak poznáte hodně bohatého od nehodně bohatého ?

0/0
12.4.2014 9:49

V92l15a48s59t98i68m21i75l 84S67v93o14b67o93d94a 7443598315534

AUTÁÁÁÁ, UÁÁÁ :-). Auta jedou, ekonomika stojí. Napodobuji známou reklamu ČD ;-).

0/0
12.4.2014 7:30
Foto

M89i11r19o11s31l48a88v 33S11t61e97i26n65e29r 6518574823105

V tabulce pořadí výrobců vozů, přihlašovaných v Německu do provozu Škoda postoupila opět o dvě místa dopředu. Za utržená Eura je více korun, to je to Singerovo tajemství. Škoda nakupuje své vstupy jenom z části v Německu, v ČR se vyrábí i díly, které odebírají Němci a Španělé. Přesto však, pevná měna by Škodě jenom prospěla. Takže EUR.

0/0
11.4.2014 22:35

V63l14a14s25t86i89m82i48l 21H31a48l89a28š28t89a 8408591686484

Jen by mě zajímalo, jak je to možné, když jim Singer tak nehorázně zdražil vstupy?

+1/−1
11.4.2014 21:10

M24a47r50t97i46n 72C85h60u66d42ý 3165517379750

Tady jsou snad všichni hlupáci.Tabulka je za 1.čtvrtletí ,Rekordní byl naposled  rok 2011.

0/0
11.4.2014 21:06

V91l11a47s53t35i95m15i85l 44H58a16l84a88š39t58a 8358461106614

"Rekordní rok byl naposled" taky není zrovna na chlubení.

0/0
11.4.2014 21:10

L27a33d40i24s88l65a74v 88K52v19a61s59n64i16č83k76a 1893237473585

Každý týden není posvícení, ani "rekord", to je naprosto normální.

0/0
12.4.2014 9:57

P30a94v88e51l 44Ř21a12p24e79k 7752766129565

To je naprosto směšné! Aut se nenajíme, ani se v nich nedá bydlet. Chrlení aut z výrobních linek a jejich nadužívání vlivem socialistického systému automobilismu krizi akorát prohlubuje.

Radovat se z prodeje aut, pokud ostatní odvětví dál živoří, může jen člověk mdlého rozumu. Těch popelnic je dnes všude už tolik, že jakákoli další nepředstavuje vznik žádné hodnoty, spíše škody. Automobilismus je jen podpůrné odvětví, samo o sobě neprodukuje žádnou novou hodnotu, avšak výrazně spotřebovává zdroje. K prosperitě se nelze prošlapat skrze pedál plynu. Automobilismus je mohutně subvencován státem (jedna z největších podpor je podpora územní), za současné situace výroba více aut znamená o to méně výroby skutečně potřebných statků. 

Naši potomci budou jednou kroutit hlavami, jak jste mohli být tak blbí a celou zemi zapráskali těmi pojízdnými popelnicemi a neustálému převážení vzduchu a zadku sem a tam a všem nákladům s tím spojeným obětovali třetinu aktivní části života a ještě tomu říkali konec krize. Ulice přecpané plechovkami, které tam jen tak beze smyslu stojí, po dálnicích jedou všichni stovky km stejným směrem, ale každý musí řídit, pro každého separátní motor. A automobil samotný? Zastaralá ubohost na úrovni parního stroje, hnusný smradlavý spalovací motor, do kterého se každý rok leje kýbl oleje (!), spojka založená na mechanickém tření (!), plýtvání energií v brzdách (!), dokonce ten krám je možné poškodit jen špatným ovládáním, aniž bych se pohnul z místa. Manévrovatelnost v městském prostředí naprosto příšerná. Automobilismus v současné podobě je ostuda této civilizace.

+2/−13
11.4.2014 16:56

A25n89t74o40n82í24n 22C20h17a49l21u55p15e95c32k39ý 4747520518696

Ale najíme. Díky autům je naše ekonomika jakž takž nad vodou, tak nežvaň pitominy.

+7/−1
11.4.2014 17:06

V19l48a79s74t19i29m10i23l 39S76v50o94b80o83d87a 7133368615104

A myslíš, že toto je přirozený tržní stav? Přemýšlej!

+2/−1
12.4.2014 7:52

L47u17k74á16š 81P77o44p 6941102554187

A co to jsou skutečně potřebné statky? A vyrábět víc jídla smysl má, když se s ním už tak plýtvá?

+4/−1
11.4.2014 17:09

V83l53a46s37t14i72m30i65l 90S13v49o13b90o17d35a 7813778645104

Potřebné statky jsou ty statky, které nemají podporu státu. Tečka. A to "plechovky" bohužel nejsou.

+1/−1
12.4.2014 7:36

T50o55m85á48š 25Z18e19m10a71n 3985128474315

Až vymyslíte teleport, tak se ozvěte, jinak auto vítězí na celé čáře.

+4/−1
11.4.2014 17:34

J78a43n 76Z93e86l96i40n50a75r 3326875787816

tyyjo, co jsi hulil?

+1/−1
11.4.2014 17:50

V25l70a66s77t85i36m69i27l 77S53v82o12b90o50d64a 7573228555904

Ten pán nic nehulí, věřte mi ;-).

+1/0
12.4.2014 7:48

J40o49s10e53f 84K55o47p10e69c23k52y 9254442715

A jak jinak si predstavujete individualni dopravu? ;-)

+1/0
11.4.2014 17:50

V92l29a40s27t56i38m45i68l 44S51v72o58b25o42d23a 7373598345664

No a nezamýšlí se spíš autor nad současným stavem, než aby zavrhoval všechna auta? Čtěte trochu pozorněji!

0/0
12.4.2014 7:50

A40n66n36a 34Č39e27r77m42á51k23o79v77á 7832699585755

Každé pracovní místo dobré.

+1/0
12.4.2014 8:42

L15u91b63o91m25í72r 83K21a64m84e49n13s73k50ý 3530798393866

nějak nesedí text a tabulka v textu, proč má produkčně rekordní rok 2011 méně aut než rok 2012? proti roku 2012 je to stále pokles. Nebo je tabulka špatně?

+3/−1
11.4.2014 16:55

V84l47a35s88t73i90m32i97l 28H89a12l10a59š78t47a 8588531776824

2010 - 1 071 315

2011 - 1 194 959

2012 - 1 174 266

0/0
11.4.2014 21:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.