Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Výroba aut posílila. Za čtvrtletí jich sjelo z linek o 13,4 % víc

Výroba osobních aut v Česku za první čtvrtletí stoupla o 13,4 procenta na 324 082 vozů. Ve srovnání s produkčně rekordním rokem 2011 vzrostla o 5,6 procenta. Oznámilo to Sdružení automobilového průmyslu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K65a89r58e29l 58J79i18r65k97a 3803340258980

Škoda,že nemám k domu koleje,koupil bych si tramvaj,abych podpořil růst ekonomiky.

0/0
12.4.2014 9:02

D87a39v56i38d 57P16e18t96r 7140816720545

Pomalu se začíná projevovat, že Top09 a OdS už nevládnou, ale ještě to bude trvat nejméně 2 roky, než se situace dostane do trochu normálního stavu, aspoň, že už dluhy ČR neporostou tak rychle. Ještě lépe by tomu bylo, kdyby místo ANO2011 vládla ČSSD s KSČM (omezení církevních restitucí; vyšší daně pro hodně bohaté a pro banky a podniky typu ČEZ atd.).

0/−3
12.4.2014 8:35

L98a18d40i97s15l84a46v 73K54v38a30s19n15i84č67k92a 1833487783605

A proto roste výroba aut, tomu opravdu věříte ? Jak poznáte hodně bohatého od nehodně bohatého ?

0/0
12.4.2014 9:49

V21l37a69s39t96i43m10i90l 30S28v80o52b83o73d30a 7583988605234

AUTÁÁÁÁ, UÁÁÁ :-). Auta jedou, ekonomika stojí. Napodobuji známou reklamu ČD ;-).

0/0
12.4.2014 7:30
Foto

M23i40r40o60s19l78a44v 10S87t75e20i63n13e89r 6528364283655

V tabulce pořadí výrobců vozů, přihlašovaných v Německu do provozu Škoda postoupila opět o dvě místa dopředu. Za utržená Eura je více korun, to je to Singerovo tajemství. Škoda nakupuje své vstupy jenom z části v Německu, v ČR se vyrábí i díly, které odebírají Němci a Španělé. Přesto však, pevná měna by Škodě jenom prospěla. Takže EUR.

0/0
11.4.2014 22:35

V56l34a83s35t46i23m41i24l 89H77a53l74a87š58t83a 8598121496574

Jen by mě zajímalo, jak je to možné, když jim Singer tak nehorázně zdražil vstupy?

+1/−1
11.4.2014 21:10

M34a78r86t69i25n 44C44h94u43d54ý 3155707429150

Tady jsou snad všichni hlupáci.Tabulka je za 1.čtvrtletí ,Rekordní byl naposled  rok 2011.

0/0
11.4.2014 21:06

V68l31a16s48t34i81m56i10l 17H39a86l75a18š88t49a 8478671556564

"Rekordní rok byl naposled" taky není zrovna na chlubení.

0/0
11.4.2014 21:10

L92a72d59i85s91l78a66v 25K16v91a89s18n30i52č67k58a 1703177513235

Každý týden není posvícení, ani "rekord", to je naprosto normální.

0/0
12.4.2014 9:57

P98a19v65e33l 39Ř76a51p83e58k 7132636879885

To je naprosto směšné! Aut se nenajíme, ani se v nich nedá bydlet. Chrlení aut z výrobních linek a jejich nadužívání vlivem socialistického systému automobilismu krizi akorát prohlubuje.

Radovat se z prodeje aut, pokud ostatní odvětví dál živoří, může jen člověk mdlého rozumu. Těch popelnic je dnes všude už tolik, že jakákoli další nepředstavuje vznik žádné hodnoty, spíše škody. Automobilismus je jen podpůrné odvětví, samo o sobě neprodukuje žádnou novou hodnotu, avšak výrazně spotřebovává zdroje. K prosperitě se nelze prošlapat skrze pedál plynu. Automobilismus je mohutně subvencován státem (jedna z největších podpor je podpora územní), za současné situace výroba více aut znamená o to méně výroby skutečně potřebných statků. 

Naši potomci budou jednou kroutit hlavami, jak jste mohli být tak blbí a celou zemi zapráskali těmi pojízdnými popelnicemi a neustálému převážení vzduchu a zadku sem a tam a všem nákladům s tím spojeným obětovali třetinu aktivní části života a ještě tomu říkali konec krize. Ulice přecpané plechovkami, které tam jen tak beze smyslu stojí, po dálnicích jedou všichni stovky km stejným směrem, ale každý musí řídit, pro každého separátní motor. A automobil samotný? Zastaralá ubohost na úrovni parního stroje, hnusný smradlavý spalovací motor, do kterého se každý rok leje kýbl oleje (!), spojka založená na mechanickém tření (!), plýtvání energií v brzdách (!), dokonce ten krám je možné poškodit jen špatným ovládáním, aniž bych se pohnul z místa. Manévrovatelnost v městském prostředí naprosto příšerná. Automobilismus v současné podobě je ostuda této civilizace.

+2/−13
11.4.2014 16:56

A63n49t24o60n10í62n 80C75h20a48l58u93p40e76c19k84ý 4587720958836

Ale najíme. Díky autům je naše ekonomika jakž takž nad vodou, tak nežvaň pitominy.

+7/−1
11.4.2014 17:06

V96l53a38s84t69i31m52i63l 15S25v53o21b24o96d80a 7923738275934

A myslíš, že toto je přirozený tržní stav? Přemýšlej!

+2/−1
12.4.2014 7:52

L96u65k63á35š 23P81o35p 6851482654247

A co to jsou skutečně potřebné statky? A vyrábět víc jídla smysl má, když se s ním už tak plýtvá?

+4/−1
11.4.2014 17:09

V36l59a98s81t73i20m37i10l 62S28v68o16b57o25d50a 7923398145624

Potřebné statky jsou ty statky, které nemají podporu státu. Tečka. A to "plechovky" bohužel nejsou.

+1/−1
12.4.2014 7:36

T37o59m72á33š 39Z68e69m92a38n 3135958214245

Až vymyslíte teleport, tak se ozvěte, jinak auto vítězí na celé čáře.

+4/−1
11.4.2014 17:34

J63a52n 96Z83e14l65i81n40a10r 3436235407696

tyyjo, co jsi hulil?

+1/−1
11.4.2014 17:50

V16l89a12s83t22i64m91i19l 62S27v24o45b45o38d75a 7363338435804

Ten pán nic nehulí, věřte mi ;-).

+1/0
12.4.2014 7:48

J87o68s72e43f 83K80o86p49e12c78k25y 9934802245

A jak jinak si predstavujete individualni dopravu? ;-)

+1/0
11.4.2014 17:50

V76l51a55s56t91i73m30i84l 89S29v71o19b24o40d32a 7963588225924

No a nezamýšlí se spíš autor nad současným stavem, než aby zavrhoval všechna auta? Čtěte trochu pozorněji!

0/0
12.4.2014 7:50

A21n60n54a 21Č19e86r17m69á19k44o26v87á 7962389545265

Každé pracovní místo dobré.

+1/0
12.4.2014 8:42

L66u66b21o91m21í82r 38K56a78m32e33n36s74k40ý 3240718543846

nějak nesedí text a tabulka v textu, proč má produkčně rekordní rok 2011 méně aut než rok 2012? proti roku 2012 je to stále pokles. Nebo je tabulka špatně?

+3/−1
11.4.2014 16:55

V45l96a87s54t26i11m75i17l 62H72a97l17a87š79t67a 8608981736324

2010 - 1 071 315

2011 - 1 194 959

2012 - 1 174 266

0/0
11.4.2014 21:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.