Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Výroba aut posílila. Za čtvrtletí jich sjelo z linek o 13,4 % víc

Výroba osobních aut v Česku za první čtvrtletí stoupla o 13,4 procenta na 324 082 vozů. Ve srovnání s produkčně rekordním rokem 2011 vzrostla o 5,6 procenta. Oznámilo to Sdružení automobilového průmyslu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K68a27r61e26l 25J73i52r73k44a 3973970168630

Škoda,že nemám k domu koleje,koupil bych si tramvaj,abych podpořil růst ekonomiky.

0/0
12.4.2014 9:02

D70a33v72i95d 45P64e40t49r 7700326900515

Pomalu se začíná projevovat, že Top09 a OdS už nevládnou, ale ještě to bude trvat nejméně 2 roky, než se situace dostane do trochu normálního stavu, aspoň, že už dluhy ČR neporostou tak rychle. Ještě lépe by tomu bylo, kdyby místo ANO2011 vládla ČSSD s KSČM (omezení církevních restitucí; vyšší daně pro hodně bohaté a pro banky a podniky typu ČEZ atd.).

0/−3
12.4.2014 8:35

L32a26d37i91s49l42a16v 41K79v98a76s27n42i26č56k19a 1263577753525

A proto roste výroba aut, tomu opravdu věříte ? Jak poznáte hodně bohatého od nehodně bohatého ?

0/0
12.4.2014 9:49

V92l70a65s93t73i65m73i30l 40S74v97o94b70o74d91a 7563248815934

AUTÁÁÁÁ, UÁÁÁ :-). Auta jedou, ekonomika stojí. Napodobuji známou reklamu ČD ;-).

0/0
12.4.2014 7:30
Foto

M65i90r74o83s71l56a54v 63S29t17e31i32n22e55r 1485585618603

V tabulce pořadí výrobců vozů, přihlašovaných v Německu do provozu Škoda postoupila opět o dvě místa dopředu. Za utržená Eura je více korun, to je to Singerovo tajemství. Škoda nakupuje své vstupy jenom z části v Německu, v ČR se vyrábí i díly, které odebírají Němci a Španělé. Přesto však, pevná měna by Škodě jenom prospěla. Takže EUR.

0/0
11.4.2014 22:35

V42l28a83s67t85i10m14i11l 81H55a67l33a10š93t44a 8628191606284

Jen by mě zajímalo, jak je to možné, když jim Singer tak nehorázně zdražil vstupy?

+1/−1
11.4.2014 21:10

M86a93r47t28i12n 54C22h19u51d84ý 3485327269400

Tady jsou snad všichni hlupáci.Tabulka je za 1.čtvrtletí ,Rekordní byl naposled  rok 2011.

0/0
11.4.2014 21:06

V95l81a63s20t97i15m73i78l 70H73a97l95a94š16t36a 8868581456864

"Rekordní rok byl naposled" taky není zrovna na chlubení.

0/0
11.4.2014 21:10

L39a73d65i93s98l80a22v 72K90v61a25s42n33i50č92k14a 1223807523215

Každý týden není posvícení, ani "rekord", to je naprosto normální.

0/0
12.4.2014 9:57

P55a53v17e33l 72Ř29a16p58e15k 7812636359125

To je naprosto směšné! Aut se nenajíme, ani se v nich nedá bydlet. Chrlení aut z výrobních linek a jejich nadužívání vlivem socialistického systému automobilismu krizi akorát prohlubuje.

Radovat se z prodeje aut, pokud ostatní odvětví dál živoří, může jen člověk mdlého rozumu. Těch popelnic je dnes všude už tolik, že jakákoli další nepředstavuje vznik žádné hodnoty, spíše škody. Automobilismus je jen podpůrné odvětví, samo o sobě neprodukuje žádnou novou hodnotu, avšak výrazně spotřebovává zdroje. K prosperitě se nelze prošlapat skrze pedál plynu. Automobilismus je mohutně subvencován státem (jedna z největších podpor je podpora územní), za současné situace výroba více aut znamená o to méně výroby skutečně potřebných statků. 

Naši potomci budou jednou kroutit hlavami, jak jste mohli být tak blbí a celou zemi zapráskali těmi pojízdnými popelnicemi a neustálému převážení vzduchu a zadku sem a tam a všem nákladům s tím spojeným obětovali třetinu aktivní části života a ještě tomu říkali konec krize. Ulice přecpané plechovkami, které tam jen tak beze smyslu stojí, po dálnicích jedou všichni stovky km stejným směrem, ale každý musí řídit, pro každého separátní motor. A automobil samotný? Zastaralá ubohost na úrovni parního stroje, hnusný smradlavý spalovací motor, do kterého se každý rok leje kýbl oleje (!), spojka založená na mechanickém tření (!), plýtvání energií v brzdách (!), dokonce ten krám je možné poškodit jen špatným ovládáním, aniž bych se pohnul z místa. Manévrovatelnost v městském prostředí naprosto příšerná. Automobilismus v současné podobě je ostuda této civilizace.

+2/−13
11.4.2014 16:56

A44n85t65o39n86í63n 38C84h41a81l26u54p41e74c54k12ý 4127240168166

Ale najíme. Díky autům je naše ekonomika jakž takž nad vodou, tak nežvaň pitominy.

+7/−1
11.4.2014 17:06

V34l41a84s66t42i31m79i74l 63S66v18o96b88o39d88a 7643368745344

A myslíš, že toto je přirozený tržní stav? Přemýšlej!

+2/−1
12.4.2014 7:52

L26u24k36á24š 71P90o77p 6411542604557

A co to jsou skutečně potřebné statky? A vyrábět víc jídla smysl má, když se s ním už tak plýtvá?

+4/−1
11.4.2014 17:09

V13l67a57s29t77i12m10i98l 95S65v82o62b30o73d72a 7283648115844

Potřebné statky jsou ty statky, které nemají podporu státu. Tečka. A to "plechovky" bohužel nejsou.

+1/−1
12.4.2014 7:36

T88o74m37á88š 88Z91e96m27a23n 3755648884355

Až vymyslíte teleport, tak se ozvěte, jinak auto vítězí na celé čáře.

+4/−1
11.4.2014 17:34

J23a17n 63Z50e49l69i61n86a64r 3376775687426

tyyjo, co jsi hulil?

+1/−1
11.4.2014 17:50

V60l15a49s97t71i22m40i68l 71S80v75o78b67o37d79a 7833858325414

Ten pán nic nehulí, věřte mi ;-).

+1/0
12.4.2014 7:48

J76o57s48e23f 19K32o78p94e48c97k34y 9464582305

A jak jinak si predstavujete individualni dopravu? ;-)

+1/0
11.4.2014 17:50

V56l40a91s76t25i13m51i57l 66S51v36o87b70o81d41a 7803128775144

No a nezamýšlí se spíš autor nad současným stavem, než aby zavrhoval všechna auta? Čtěte trochu pozorněji!

0/0
12.4.2014 7:50

A46n91n84a 21Č90e39r74m92á27k90o69v46á 7432269585215

Každé pracovní místo dobré.

+1/0
12.4.2014 8:42

L95u87b17o70m29í89r 28K90a95m86e31n61s95k63ý 3670958563416

nějak nesedí text a tabulka v textu, proč má produkčně rekordní rok 2011 méně aut než rok 2012? proti roku 2012 je to stále pokles. Nebo je tabulka špatně?

+3/−1
11.4.2014 16:55

V22l37a70s28t10i46m49i20l 33H65a95l15a91š70t22a 8708441916944

2010 - 1 071 315

2011 - 1 194 959

2012 - 1 174 266

0/0
11.4.2014 21:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.