- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Treba bohužiaľ vidieť aj ako pán Jančura dodržuje zákony, napríklad taký zákonník práce, predovšetkým ako (ne)prepláca nadčasy a pritom poučuje druhých aký on je super - (zlodej). Nebudem uvádzať podrobnosti, plný internet je toho ako šikovne obabráva svojich zamestnancov a robí si z nich otrokov čo sa musia ešte v práci aj furt priblbo usmievať, ak nechcú prísť po polovičku platu za to že sa TVÁRILI KYSELO... Štátny dozor nič nevidí a nič nepočuje, asi čúrajúci Janko kontrolu vždy podplatí tou svojou superkávou alebo plesnivými koláčmi...
NIE JE VŠETKO ZLATO ČO JE ŽLTÉ
"Když není zájem u nás, přesuneme vozy jinam," // To je dobře. U nás už podělal spojení na trati 270 dosti.
No, já nepovažuju za účelné vařit si taková podezření z vody.
Kdo umí - UMÍ! Exhejtman a exministr Radko martínek Č U M Í
No, na tu kumulovanou půlmiliardovou ztrátu RegioJetu čumí opravdu leckdo. Nikdo by nečekal, že v takové situaci bude "expandovat". Možná je to ale jen mediální lež a jedná se spíš o "útěk" na Slovensko?
Jenže na Slovensku mezi Bratislavou a Košicemi jezdí také NEDOTOVANÉ vlaky dopravce ZSSK ...
Ovšem jsou ve ztrátě. Otázkou je, jak velkou ztrátu by tam vysekl Jančura.
Ja cetl, ze exploduje aha a to je expanduje.
Jenže on neexpanduje. Jen zas vyplácnul do novin nějaký nový třeskutý plán. Když už se dostal do ochotných novin, možná v přemýšlení o něm bude pokračovat i zítra, možná ne...
Vážený pane redaktore, mám dotaz. Kolik dostávají ČD na dotacích od státu v dálkové dopravě na trase PHA-OVA. A proč nedostávají tyhle dotace RJ,LE.
Děkuji mnohokráte za odpověď.
Vy jste tu nový, že? Takové otázky se dávat nesmějí a vůbec. Pan redaktor vůbec nemusí odpovídat. Pokud máte nějaký dotaz k uvedenému, tak ho směrujte na MD ČR.
Ja nejak nechapu, proc na trati Praha-Ostrava jsou tri dopravci, kteri ze sebe derou kuzi a jezdi to za 200Kč a vsichni prodelavaji (za tu cenu se neni co divit). Proc tam vlaky jezdi 3x do hodiny a jsou poloprazdne? A nekdo dostava dotaci (CD) a nekdo ne (RJ, LE). Z ceho tu ztratu plati ty privatni firmy? A proc o to tak usiluji, kdyz prodelavaji?
ČD dostávají na této trase v dálkové dopravě dotaci? Skutečně?
Já se z toho picnu.K mému příspěvku v 12,07 hod. mi Sůra vlepil mínus.
To je bída,pane redaktore,ach jo.
No ale proč ne? Jako diskutující má mít přece stejná práva na + a - jako ostatní, ne?
Může expandovat až na Ukrajinu, co nevidět to bude žádaná linka, hlavně sem
to bude shánět nové vozy na širší rozchod, a lokomotivy taky nebo bude přestup v Čierne nad Tisou?