Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Už i Leo Express proniká na Slovensko. Chce vozit pasažéry do Košic

Soukromý železniční dopravce Leo Express následuje konkurenční RegioJet. Stejně jako on, chce expandovat na Slovensko. Zájem má o trasu do Košic, kam hodlá od prosince vozit cestující z Prahy. O přidělení kapacity požádal společně s Železniční společností Slovensko.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pan Novotný by udělal nejlíp, kdyby celý projekt LE odpískal, prostě podnikatelský záměr se nepodařil ... zaměstnance propustit, vozidla prodat ČD a.s., resp. ČD by koupily společnost bez lidí jen s vozidly a fungovala by jako dceřinka.

Pro vozidla je kapacitní uplatnění na rychlících Kolín - Ústí nad Labem západ, s možností protažení některých spojů do Mostu nebo Chomutova ...

Slovenské vlaky mají velice kvalitní vozy (včetně ramene Bratislava - Žilina - Košice) co se týče sedaček, i na osobních vlacích jezdí modernizované velkoprostory s klimatizací, uzavřeným okruhem WC.

V oblíbené terminologii minimálně o jeden level lepší než to co nabízí nejen LE, ale i soupravy RailJet vydávané propagandisticky za komfortní vozidla ...

2 2
možnosti

LE nemůže nic prodávat má jednotky v leasingu. LE moc majetku nemá.

1 0
možnosti

J48o58s28e15f 18H66o92n94e88š

15. 4. 2014 19:13

To jsem zvědav kolik lidí bude chtít jet z Prahy do Košic?Leo vlaky jsou spíš na kratší trasy

2 2
možnosti

Kdyby LEOvlaky měli změnu rozchodu tak časem linku prodlouží až do Moskvy:-)

1 1
možnosti

Á propos, co ČD, o kolik kapacity do Košic žádají ty? Letos tam ve spolupráci ČD+ŽSSK jezdí přímo EN Slovakia, R Šírava, R Excelsior a EC Košičan.

4 0
možnosti

Jenže spolupráce se ZSSK zřejmě nedovolí systém prodeje přes uzavřený rezervační systém LE, ale bude se muset jít do evropského rezervačního systému, to znamená oddělit rezervaci od jízdenky ... zapojení do rezervačního systému není zadarmo a z hlediska "povinné rezervace" je tu riziko, že mu část kapacity vlaku vyblokují cestující jedoucí jen v části trasy a na zbytek trasy klientela nebude ...

Z provozního hlediska buď mít strojvedoucí se slovenskými "papíry" nebo si najímat slovenské strojvedoucí ... Z Prahy se do Košic s jedním dojet nedá, je stanovena doba jízdy, po níž musí následovat bezpečnostní přestávka ...

3 0
možnosti
Foto

Ano,ako píše pán Miroslav,LE bude musieť do európskeho rezervač.systému s rizikom,že vysoké % cestujúcich bude cestovať len v určitých trasách.;-)

1 0
možnosti

Hned je poznat, že to nepsal Sůra. R^

6 4
možnosti

J92a95n 97Č31e50k55a55l

15. 4. 2014 15:26

Zajímalo by mne, kolik lidí jede opravdu Praha-Košice nebo aspoň Praha-Poprad denním vlakem, jestli to není spíš noční rameno, zatímco denními vlaky jedou lidi spíš třeba Praha-Žilina, Ostrava-Košice, apod...

2 0
možnosti

Ten Leův Flirt se nasazuje na regional-expressy a ne na takovou dálkovku jako je Praha - Košice. Praha - Ostrava jsem bral v tom, že v Německu se takové regional-express relace také dají najít, ale Košice to už je moc.

5 0
možnosti

Souhlasím. Ve větších zemích se 3 h jízdy bere ještě jako regionálka. 8-9 h do Košic už je něco jiného. I když je fakt, že těch co by v tom potřebovalo jet dál než nějakých 5 h už asi moc nebude.

2 0
možnosti

V minulém článku o Jančurovi bylo, že ta trasu chce nasadit ty nové vagóny. Ale nemá k nim mašiny. Co chce nasadit Leo? Také něco nového, nebo částečně vyklízí trať na Ostravu?

0 3
možnosti

Mašiny si může v poho pronajmout od Dispolok, nebyl by jediný! ;-D;-D;-D

2 0
možnosti

Já to vážně nechápu. Na Praha - Ostrava je tak nějak přecpáno, tak se soukromníci vrhají na (Praha - Ostrava - / Bratislava - ) Žilina - Košice, aby tam bylo přecpáno ještě víc?

1 1
možnosti

Navíc trasa Bratislava-Košice nemá zdaleka takový potenciál jako trasa Praha-Ostrava

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci

1. května 2024

Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...

Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra

26. dubna 2024

Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Boom prodejů kol opadl. Prodejci mají plné sklady, zákazníci čekají na slevy

28. dubna 2024

Trh s jízdními koly a cyklovybavením se v Česku propadl o třetinu. Může za to ochlazení covidového...

Hallstatt brojí proti turistům. Omezuje počty autobusů, zastavuje reklamu

1. května 2024

Rakouské oblíbené místo Hallstatt dlouhodobě bojuje s velkým náporem turistů. Místním s návštěvníky...

Plán na města bez zavíraček naráží. Místní ani policie nechtějí žít nonstop

1. května 2024

Rostoucí náklady, obavy o bezpečnost a stížnosti na hluk dusí po setmění ekonomiky od Londýna po...

Od ropy k technologiím. Saúdská Arábie přezbrojuje na umělou inteligenci

1. května 2024

Ve vývoji umělé inteligence hrají klíčovou roli dva faktory - peníze a energie. Obojího má Saúdská...

Pražské letiště změnilo platby za parkování, zdarma je nově jen 10 minut

1. května 2024  9:02

Mezinárodní Letiště Václava Havla v pražské Ruzyni od května změnilo systém parkování. Doba na...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!