Diskuze

Už i Leo Express proniká na Slovensko. Chce vozit pasažéry do Košic

Soukromý železniční dopravce Leo Express následuje konkurenční RegioJet. Stejně jako on, chce expandovat na Slovensko. Zájem má o trasu do Košic, kam hodlá od prosince vozit cestující z Prahy. O přidělení kapacity požádal společně s Železniční společností Slovensko.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

Pan Novotný by udělal nejlíp, kdyby celý projekt LE odpískal, prostě podnikatelský záměr se nepodařil ... zaměstnance propustit, vozidla prodat ČD a.s., resp. ČD by koupily společnost bez lidí jen s vozidly a fungovala by jako dceřinka.

Pro vozidla je kapacitní uplatnění na rychlících Kolín - Ústí nad Labem západ, s možností protažení některých spojů do Mostu nebo Chomutova ...

Slovenské vlaky mají velice kvalitní vozy (včetně ramene Bratislava - Žilina - Košice) co se týče sedaček, i na osobních vlacích jezdí modernizované velkoprostory s klimatizací, uzavřeným okruhem WC.

V oblíbené terminologii minimálně o jeden level lepší než to co nabízí nejen LE, ale i soupravy RailJet vydávané propagandisticky za komfortní vozidla ...

2 2
možnosti
VF

LE nemůže nic prodávat má jednotky v leasingu. LE moc majetku nemá.

1 0
možnosti
JH

J96o82s80e41f 96H48o84n70e16š

15. 4. 2014 19:13

To jsem zvědav kolik lidí bude chtít jet z Prahy do Košic?Leo vlaky jsou spíš na kratší trasy

2 2
možnosti
VF

Kdyby LEOvlaky měli změnu rozchodu tak časem linku prodlouží až do Moskvy:-)

1 1
možnosti
JD

Á propos, co ČD, o kolik kapacity do Košic žádají ty? Letos tam ve spolupráci ČD+ŽSSK jezdí přímo EN Slovakia, R Šírava, R Excelsior a EC Košičan.

4 0
možnosti
MZ

Jenže spolupráce se ZSSK zřejmě nedovolí systém prodeje přes uzavřený rezervační systém LE, ale bude se muset jít do evropského rezervačního systému, to znamená oddělit rezervaci od jízdenky ... zapojení do rezervačního systému není zadarmo a z hlediska "povinné rezervace" je tu riziko, že mu část kapacity vlaku vyblokují cestující jedoucí jen v části trasy a na zbytek trasy klientela nebude ...

Z provozního hlediska buď mít strojvedoucí se slovenskými "papíry" nebo si najímat slovenské strojvedoucí ... Z Prahy se do Košic s jedním dojet nedá, je stanovena doba jízdy, po níž musí následovat bezpečnostní přestávka ...

3 0
možnosti
Foto

Ano,ako píše pán Miroslav,LE bude musieť do európskeho rezervač.systému s rizikom,že vysoké % cestujúcich bude cestovať len v určitých trasách.;-)

1 0
možnosti
LP

Hned je poznat, že to nepsal Sůra. R^

6 4
možnosti

J60a54n 34Č56e19k96a29l

15. 4. 2014 15:26

Zajímalo by mne, kolik lidí jede opravdu Praha-Košice nebo aspoň Praha-Poprad denním vlakem, jestli to není spíš noční rameno, zatímco denními vlaky jedou lidi spíš třeba Praha-Žilina, Ostrava-Košice, apod...

2 0
možnosti
PN

Ten Leův Flirt se nasazuje na regional-expressy a ne na takovou dálkovku jako je Praha - Košice. Praha - Ostrava jsem bral v tom, že v Německu se takové regional-express relace také dají najít, ale Košice to už je moc.

5 0
možnosti
JD

Souhlasím. Ve větších zemích se 3 h jízdy bere ještě jako regionálka. 8-9 h do Košic už je něco jiného. I když je fakt, že těch co by v tom potřebovalo jet dál než nějakých 5 h už asi moc nebude.

2 0
možnosti
JD

V minulém článku o Jančurovi bylo, že ta trasu chce nasadit ty nové vagóny. Ale nemá k nim mašiny. Co chce nasadit Leo? Také něco nového, nebo částečně vyklízí trať na Ostravu?

0 3
možnosti
ML

Mašiny si může v poho pronajmout od Dispolok, nebyl by jediný! ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
JD

Já to vážně nechápu. Na Praha - Ostrava je tak nějak přecpáno, tak se soukromníci vrhají na (Praha - Ostrava - / Bratislava - ) Žilina - Košice, aby tam bylo přecpáno ještě víc?

1 1
možnosti
VN

Navíc trasa Bratislava-Košice nemá zdaleka takový potenciál jako trasa Praha-Ostrava

1 1
možnosti