Diskuze
Budvar přebalil svá piva. Čeká, že mu nové obaly přivedou mladé pivaře
Děkujeme za pochopení.
J37a37n 15S37m52e86j85k47a11l
Za Komunistů bylo pivo pivem, z poctivých surovin a ne jak dnes... Samá náhražka, chmelové granule s kopřivama, slad s námelem a voda s pesticidy..
Z63b24y37n47ě45k 58J50e88h90l71i84č48k61a
na Moravě tyhle piva lyjeme normálně do kanálu
P30e60t29r 34N48ě76m30e62č32e83k
Koukám, že na Moravě byste místo toho lití piv do kanálů, měli spíše čas věnovat vyjmenovaným slovům....
J84o62s93e32f 50P59i30š38v14e55j53c
"Zejména po zásadní změně komunikace značky v roce 2010 však starý design obalů postupně přestával plnit svou funkci a nevyhovoval ani požadavkům trhu,"
- spíš to podle mne vypadá, že nevyhovoval skupině různých marketingových a PR rádobyexpertů, kterým je fuk jestli prodávají pivo nebo rakve a jejichž hlavním cílem je namastit si svoji kapsu a hlavní devizou potom umění přesvědčit o své pravdě management (složený z podobných jedinců jako jsou oni), aby uvolnil na tuto změnu pro změnu příslušný nemalý balík peněz. A tak pořád dokola.
Osobně si myslím, že síla značek jako Budvar nebo Plzeňské pivo je i v tradici a určitém konservatismu, takže proč by etiketa nemohla být stejná třeba 50 let?
M36i71l74a76n 15Č60e41r59n76ý
I tak silné a tradiční značky jako Coca-Cola, McDonald's, Beefeater či Jameson jednou za čas provedou rebrand, tj. maličko pozmění etikety či loga. Taková je prostě obchodní politika a souvisí to prostě s tím, že je třeba občas trochu "rozvířit kalné vody". Nebo automobilky - třeba Golf už se vyrábí snad 35 let, ale každý rok přijde s nějakým tím faceliftem...
Vždyť už jen to, že se k tomu teď odhodlal Budvar, způsobilo, že se o tom píše a diskutuje. A o to právě lidem ze skupiny "různých marketingových a PR rádobyexpertů" právě jde...
J68i74ř63í 91M17a90c66e60k
Aha. Takže místo „tmavý“ tam bude napsáno „dark“. Další krok ke globalizaci, který milovníky českého piva spolehlivě odradí (ale možná nějaké mladé frikulíny přiláká).
M97i34l43a61n 15Č63e59r95n56ý
Nesmysl. Milovník českého piva má tak jako tak Budvar zafixovaný jako tradiční českou značku, takže ji bude kupovat i nadále, jelikož jej zajímá hlavně obsah. Ale spoléhat se jen na tuto tradiční klientelu by bylo poněkud krátkozraké, nemyslíte?
V době, kdy jsou otevřené hranice a do Česka proudí milióny cizinců, by jen blázen cílil stále jen na české zákazníky. A tak bylo třeba vymyslet něco, aby se vlk nažral a koza zůstala celá - tj. aby to tradičního českého pivaře příliš neurazilo (základní logo BB se přece nezměnilo) a současně přilákalo i mladé lidi, případně cizince, nejlépe obojí. Proto ten jiný tvar etikety a přidané anglické nápisy.
D50a21v64i19d 57H27o67l93m88a53n
Geniální ! Takže neanglicky mluvící čech už bude vybírat jen podle barvy piva proti světlu, ale co kupuje vlastně vědět nebude. Ležák ? Nebo jen řidina ? A nad tím "B:" bude jen kroutit hlavou.
Hele ! Vedle v bedně maj klasickýho kozla ! A desítku.... - to beru !
J57o43s25e87f 13M54i24k19u97l11í25k
chyba v nadpisu - takže kdyžtak SLOUŽILY a navíc je Budvar národní podnik nikolí státní.
J59a92n 68J40i79r21k91a
Starý jsou heščí...
Ale to já bych řekl i o jakýmkoli jiným produktu, z jednokterý branže. Jsem konzerva. Nesnáším mladý, fb, tweety, selfie, i-phony, vocapy... usmažte se v pekle a vyfoťte se u toho.
J59i27ř46í 33K23l12i23m13e64š
Sbírání etiket je čím dál náročnější
Každou chvíli nové etikety, každou chvíli novej pivovar a to bych to chtěl ještě ochutnávat.
D54a58v59i48d 50P96e54t50r
Na mne by to nefunguvalo, pivo si vybírám podle chuti a ne podle obalu, ale jestli to na někoho působí, pak přeji pivovaru vyšší tržby.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!