- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná tak za průjezd tunelem lháři.....
Už zase. Nestačí, že se Kapši vysolily miliardy, zas to lítá. Žádný brány se neměli stavět, rovnou satelitní systém, na to nepotřebuju 130 mega.
130mega..panebože za co!!!!!!!Pak to v tomhle státě má vypadat..
Za poradenstvi, v jinem state by to stalo mozna i vic
tak se už se Kapsch a další napakovali, pánové ve vládě taky - změnila se vláda, musí se změnit i dodavatelé a aby to syplo hold někdo to musí zařídit a přece to nebude dělat zadarmo a "nahoře" jsou už natažené ruce, aby se napakovali ti stávající a tak dokola (dobrý příklad šmejd Drábek)
Je to snad pár dnů-co se psalo o pozastavení veškerých větších oprav na silnicích (krom D1), protože se musí přezkoumat výběrová řízení...a zde se budou jednoduše zas vyhazovat miliony, a to jen proto, že ministr nic nezná? Tak proč tu funkci bral? Každý z nich nejprve kritizuje-že na odborná místa má jít odborník a nakonec oni sami vezmou vše-přestože nemají ani páru o daném oboru! Když nabízí takový plat-tak leda ze svého! Zde se ukazuje: Každá rada drahá!
Možná by ministr taky mohl popřemýšlet, ale platit někoho, protože se mu nechce myslet, je nestoudné!!!
Ten člověk tam nemá co dělat!
proč jen 130M ? nebylo by lepší 200? vypadá to lépe
Nejrozumnější mi připadá spojit se s provozovatelem mýtného v Německu. Zavést jednotnou sazbu, jednotné přístroje a společnou počítačovou síť. Nákladní doprava by si tak ušetřila dodatečnou investici do odčítací techniky, přechod hranic by nebyl ani poznat. Stát by také ušetřil, náklady na rozšíření stávajícího systému jsou mnohem nižší, než na zavádění nového. Pro tankování by měl být také zaveden bezhotovostní systém, který by zvýhodnil odběr PHM v ČR zejména tranzitním dopravcům.
Předpoklad ovšem by byl, dokončit severojižní i západovýchodní trasy tak, aby navazovaly na síť dálnic a rychlostních silnic 1. třídy v sousedních státech.
V Nemecku to funguje, v Maďarsku to funguje, na Slovensku to funguje a ešte sa tam dá, dokonca, vzájomne dohovoriť. Čo tak sa u nich poradiť?
To sa fakt musí 130 mega predr.ať a vymýšľať "kolečko na trakaři"?
Na slovensku funguje??? Viděl jste tu krabici velikosti televize co tam musí řidiči mít? nehledě na naprosto katastrofickou poruchovost jěchto jednotek....Ale funkčnost se hodí na řidiče, ten odpovídá za vše, to že mnohdy funguje až třetí co postupně vymění nikoho nezajímá, oficiálně je to dokonalé, protože úředník sedí za stolem.