- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dokud vždy, když se zjistí pochybení státního úředníka a ten okamžitě nevyletí z funkce bez možnosti dále pracovat pro stát, potud bude vše stát za nic. Pokud nikoho za to nezavřou a pokuty místo konkrétním viníkům bude dostávat úřad, tak se nic nezmění. Jen si jednou pomůžou modří, podruhé zeleni, potřetí oranžoví, nebo nékdo jiný.
včera dálnice po dlouhé době na Prahu a z Prahy. Měli by zrušit poplatek za dálnici, cizincům musíme být k smíchu, a to nejsou prázdniny.
To je jedině dobře. A trestní oznámení v zápětí!
Konečně tam snad někdo udělá pořádek a nebudeme budovat nejdražší dálnice na světě.
Never ending story...Pozastavit....Zakonzervovat (další prachy+čas).....Uplatit za rozjezd (další prachy)....Rozjet stavbu znovu (vícepráce+nové prachy+čas)....výměna vlády, vedení ŘSD, nebo další protesty ekologů (další prachy za konzervaci stavby+další prachy za soudy + další na úplatky novému vedení)
To jim nestačí úplatky z nových zakázek? Je potřeba podojit i ty již jednou podojené? Hnus
já bych to viděl takto: Každý nový má úmysl udělat něco dobrého pro stát, ale ty peníze a tlak (možná nejen peníze) každého v tomto odvětví dostanou. Nejdál to dotáhl Bárta, toho pak znemožnili soudně a mediálně.
Tenhle stát si nezaslouží samostatnou existenci.Přidělte nás zase k rusku prosím..
Jedna věc je vysoká cena, ale taky je třeba zajistit, aby se už konečně stavělo kvalitně.
Když jedete po nedávno otevřených nových dálnicích, jak je ta u Tábora, nebo okruh kolem Prahy, tak ten povrch nových dálnic je neskutečně hrbolatý a drncavý.
Kontroloři kvality (včetně lidí z Ministerstva a ŘSD) by měli jezdit v běžných autech a ne v Audi A8, kde ty hrboly možná tolik cítit nejsou.
Když už jsou ty naše nové dálnice tak neuvěřitelně drahé, mohly by být aspoň kvalitní.
Kolik už je to let, co zmršili D47-ičku v Ostravě a jediné co udělali - omezili rychlost. Oprava v nedohlednu.
Už jsem rezignoval. Za 4 roky, které dojíždí denně 33km do FM nebyla silnice 464 v pořádku. Neustálé řetězení oprav, rekonstrukcí a následných oprav vad už mě zběžným propočtem stál týden mého života. Termíny uzavírek se několikrát prodlužují, pracovní tempo je velmi vlažné a na webu ministerstva dopravy se jen mění datumy. Známý je jen nejtragičtější případ spadlého mostu na trať na této silnici. Ale zá se, že výběr dodavatelů je prokletý pro všechny práce na této komunikaci