- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pořád není jasné, kde na to vlastně chce vzít lokomotivy. Ty belgické se nějak vypařily (šušká se, že je koupil někdo pro nákladní dopravu), v Siemensím poolu nic moc vhodného není (jen nákladní nebo diesel) a Vectron ještě razítka nemá. A na nějakou spolupráci s ŽSSK to tak úplně nevypadá. Chtělo by se mi věřit, že něco přece má, jinak by s tím na veřejnost nelezl, ale tady se jedná o Jančuru...
Přesně tak. Kolikrát nejdřív o tom mluví a pak se stane realitou až za pár let.
Z trasy Liberec Praha maji monopol a jsou plne ziskovi.(do LBC vlak z prahy nejezdi). Takze si pak muzou dovolit cenovou valku nekde s vlackama. Ale nac se cilit, delaji to vsude kde zacnou jezdit. Navic češství zvitezi jakmile jde o desetikorunu.
Ale jo, jezdí. Jen to není konkurenceschopné. Je tam přestup a jede to déle.
Dominantní dopravce nesmí být podnákladový ... jistě, ale to by muselo existovat účetnictví pro každou trať. V rámci síťové=ho systému to nejde. Jízdenku pro jízdu z Prahy do Ostravy lze prodat v Chebu, čili v nákladech na trasu Praha - Ostrava musí být zahrnuty i náklady na pokladní v Chebu ... a to nikdo neumí vyčíslit (přesněji řečeno, možná by to uměl pan černokněžník Zababa) ...
Jenže žlutý dopravce sám neví, kolik činí okamžité náklady jak na libovolný vlak, libovolný autobusový spoj ... to lze zjistit až v rámci roční účetní uzávěrky a podání daňového přiznání, za předpokladu, že jsou detailně sledovány pracovní činnosti jednotlivých zaměstnanců na minutu práce, resp. sledován každý kilometr vozidla. Jak je např. podílově vykazována mzda pana Jančury na vozidlový kilometr autobus nebo vlakový kilometr vlaku ....
Legrační by bylo, kdyby se skutečně ŽSSK zalekla a pár vlaků stáhla, takže by Jančura měl na této expresní relaci 40% trhu a byl by dominantní. To by pak musel skutečně mít rentabilní ceny.
Pro Petra Marese.Proboha Maresi to jsou rude zvasty - ''Zdaleka to není jen jeho věc, protože ztráty vznikají i jinde, třeba majiteli infrastruktury, který si představoval lepší využití''.Tohle myslite vazne?Tohle je vase odpoved na to ze Jancuriva ztrata je jeho vec.Az se z toho chce grcat. Proboha a to mate volebni pravo.
Ale vždyť má Mareš pravdu Merhaute. Evidentně o provozu na železnici ví více, než vy. Ten váš anti ČD stihomam (režijkáři okupující diskusi atd.) je na jakoukoliv diskusi z vaší strany opravdu málo ...
Mám rád RegioJet :-) Cestování s ním je příjemné a na úrovni.
Jezisikriste to tu nepiste.CD jsou jedinym statnim molochem ktery ma ma na idnes diskusi fanklub.Ac je to nepopchopitelne je to fakt.Nechapu to.Kdyz se napise o soukromem subjektu ktery bude suplovat postu vsichni napisou at uz to je.Totez CEZ apod ale je s podivem ten hystericky utok na Jancuru a tvrde se zastavani CD.Je asi jasne ze zamestnanci CD s rezijkou v kapse okupuji diskusi a se strachem o svuj zbytecny flek smesne bojuji za predem ztracenou a jasnou vec.Zajimave ze LEO je tak nevzrusuje.Asi jsou z Jancury hodne nervozni.Jen je s podivem ze zamestnanci posty tu takhle nehysterci.No ale zase ty stale dokola opakujici argumenty o slibech Jancury o novych vozech apod.Je usmevne to stale cist dokola.
pane Křivánek lžete, akční jízdenku z Kolína do Ostravy za 295 Kč si dle podmínek ČD koupit z Kolína nemůžete
V rámcinabídky si lze zakoupit jednoduchou nebo zpáteční jízdenku pro 2. vozovou tříduze stanic Praha hl. n /-Smíchov/-Libeň(PHA), Pardubice hl. n. (PCE), Zábřeh naMoravě(ZBM), Olomouc hl. n. (OL), Hranice na Moravě(HNM), Ostrava hl.n./-Svinov/-Vítkovice/-Stodolní (OVA), Havířov (HV), Frýdek-Místek (FM), Příbor/ Kopřivnice(PR), Nový Jičín město / Suchdol nad Odrou (NJ), Opava východ /Opava západ (OPA), Bohumín (BOH), Karviná hl. n. (KAR), Český Těšín (ČET), Třinec(Trzyniec)/ Třinec centrum(TŘC), Šumperk (ŠU), Prostějov (PJ), Přerov (PV), Kroměříž (KM)a Otrokovice / Zlín střed (ZL) do stanic a za ceny uvedené v čl. 3 tétovyhlášky PTV
Zdroj
Můžu si jí koupit přes internet. Stejně jako včasnou jízdenku. Tu mohu i u pokladny nebo v automatu. RJ taky prodává výhodnější jízdenky přes internet. Opatrně s tím obviňováním ze lži.
Slováci, nenechte si Jančurou zničit dopravu, stačí, že u nás níčí České dráhy, které chce snad úplně vyšachovat z trasy Praha-Ostrava (pro ČD je to asi pomalu jediná výdělačná trasa), místo aby se počet vlaků zvyšoval, tak se snižoval a člověk potom kvůli šetření jezdí ve čtyřvozovových soupravách na záchodech a představcích vozů
RegioJet na Slovensku působí již od roku 2012 na trati Bratislava-Komárno. Jako zajímavost uvedu, že na jeden kilometr dostává dotaci 140 Kč.
Jezdím z Přerova do Prahy, bohužel RegioJet jede až z Olomouce do Prahy, ale i tak je mnohem levnější než ČD a pohodlnější, jsem spokojena myslím si, že konkurence je zdravá a většina cestujících se dívá na pohodlí a cenu.
Tak to se mi zdá, že neumíte nakupovat jízdenky ČD. Protože ta cena Praha-Olomouc je prakticky stejná. A ten obecný plk, že "konkurence je zdravá" - to se snad neučí už ani na zakládní škole... Například kdyby nezasáhl Brusel do telekomunikačního trhu, tak bychom pořád v "konkurenčním" prostředí volali za 6kč/min
No to teda nevím, ale poslední dobou jsou jízdenky RegioJetu dražší než má konkurence a někdy docela o dost... si spočítejte cestu Ostrava - Plzeň a zjistíte, že ČD výjdou levněji, protože RegioJet uplatňuje cenu podle toho ve který čas jedete.