- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pane Sura, silnice v Cesku jsou dotovane, na pr. v Nemecku se plati dan i z osobnich aut a to znacna.
Na pr. Mazda 6 rocne 300 € t.j asi 8.000 Kc, nebo Nissan Micra 196.-€ t.j. asi 5.000.- Kc. Mimo toho jsou podstatne vyssi castky za povinne ruceni.
Pokud bude v Cesku nizsi zdaneni firem i nizke prime dane osob, nebudou penize na zeleznice a ani na silnice vcetne oprav. Protoze nizke dane nastartoval Topolanek s Kalouskem a narodu to vyhovuje, budeme si muset zvyknout na spatne sluzby ze strany statu. Oboji totiz neni mozne - nizke dane (u OSVC temer zadne dane) a rozvinutou infrastrukturu vcetne zdravotnictvi a skolstvi.
Jezdím na trati Praha-Plzeň, ale asi jinou tratí nebo co. Žádné zlepšení vagonů jsem nějak nezaznamenal.
Na něketrých linkách se to opravdu trošičku zlepšilo - třeba v 10.07 z Plzně do Prahy je jeden rekonstruovaný vagón - konkrétně Bbdgmee236 :)
Dojíždím denně rychlíkem do práce. Když započítám cestu tam a zpět, tak je to 160 km. Takže si myslím, že mohu konstatovat, že ve vlaku strávím dost času. Takhle dojíždím již 19 let. Za tu dobu poslouchám velkohubá prohlášení ČD o modernizaci vozového parku, ale ve skutenosti je realita bohužel dosti jiná. V obyčejném rychlíku se změnilo pouze to, že staré sedačky potáhly novým potahem, přičemž nikomu nevadí, že zůstaly rozvrzané, prosezené, s polámanou kostrou a jinými neduhy. Interiér leckde pokryli novým nátěrem, který docela dlouho vysmrádal a hlavně se vůbec neobtěžovali něco udělat s podvozkem. Takže důsledek je ten, že tam, kde opravdu nové vozy jedou klidnou jízdou, rádoby zmodernizovaný rychlík skáče jako při ródeu. No a pak tu ještě máme nefunkční topení, nefunkční klimatizaci, absenci elektrických zásuvek .... A to jezdím 1. třídou. Ve druhé je to ještě lepší. A za tyto radovánky zaplatím po vtipném nenápadném tarifním zdražení 25.000,- Kč ročně.
Tak asi byste musel byt slepy a hluchy, abyste nevidel, ze za poslednich 5 let doslo k obrovskym investicim do vozoveho parku CD. Nove Stadlery, RegioSharky, RegioPantery, CityElefanty ci predelane RegioNovy se dohromady pocitaji na vic jak 200 jednotek. Ale jinak souhlasim s tim, ze vozy pro rychlikove spoje jsou momentalne zrejme nejkatastrofalnejsi skupinou v CD a nejake dramaticke zlepseni je zatim v nedohlednu...
nějak jsem nedokázal nic vyčíst. co bude s kvalitníma koženkovýma vozama ze 70.let.
Nic! Dal nám budou k dizpozoci pro opruzeni zad a pozadí. A pokud Vám to vadí, tak vám místní specialisti vysvětlí, že už skoro v každém rychlíku je modernizovany, klimatizovany,sluzebni vůz. Ideální je být průvodčí žena a vzít si s sebou dítě a kolo, pak je ten vůz celý pro vás, protože se skládá z náklady. prostoru, sluz. oddílu, odd. pro cestující s dětmi a odd. pro ženy!
Pane Suro dnes vas tu mistni rudi ajznbonaci chvali.Nenapsal jste totiz clanek o hospodareni ale o modernizaci.Statni podnik nakupuje stare vagony- soukromy podnik nakupuje stare vagony.CCo by mne melo jako danoveho poplatnika vice nastvat.Rozhodne to nebude to ze JAncura si nakupuje co chce.Zaluda si bere zlate milionove padaky a CD nakupuje vetes.
Žaluda dostal své peníze zaslouženě, udělal pro dráhy hodně dobrého
A o jaké veteši proboha mluvíte, když dráhy nakupují v podstatě to samé, co Jančura? Btw. nový vagon stojí okolo 50mil.
Vozy budou rekonstruovány na otevřený prostor, namísto kupé. Skvělé, takže zážitek z nevychovaného dítěte či opilce si vchutná celý vagon. Ono stačí i třeba výprava natěšených turistů, kteří si ukazují fotky a pořvávají.
Janato a rezijkari spojte se. Namisto zvastu kovaneho odborarskeho aisnbonzaka si radsi zajdi s rodinou nekam na vylet a prestan tu opruzovat s dalsimi ohledne CD. Zajimave kolik maji CD tady priznivcu - minusovacu. Kopete do cloveka co se svymi penezi zacal podnikat a dokonce tu nekteri plodi takove nesmysly ze jeho ztrata neni jeho vec protoze na jeho misto mohl nastoupit nekdo jiny.Vycitaji mu nejake sliby novych vozu apod.Tak snim nejezdete.Ostatnim to nevadi a mne uz vubec.Tyhle rude bolsevicke zvasty z toho se chce gr...
Radek Janata a spol jsou zrejme pozustatek Zaludovy uderky majici za ukol ocernovat Jancuru a minusovat odpurce CD.pravda je ta ze jezdi s Jancurou, pisou stiznosti Jancurovi na personal a v Ov ci v Praze vystupuji s novinama zdarma v kapse naliti kafem zdarma taktez -)).P.S. pro bolsevika Repku. Jancura forever-)))).Jo a kafe a noviny jsou skvele.
Kdysi jsme Rakusnaum posilali brambory., byl tam hlad.
Dnes si koupime ojete vagony a bohuzel ani to nestaci. Ty kecy, ze CD prodelava,
nejsou rozumne. Podivejte se na nadrazi v Cesku - stav jako za Franz Josefa, ale uz zdevastovana. Podivejte se na koleje.- jako za Franz Josefa.
Podivewjte se do Nemecka - nove koleje, nove nadrazi (Norimberg, Aschaffenburg atd.). ICE z Frankfurtu do Hamburgu (pres 500 km) za 3,5 hodiny, u Hannoveru hlasi jedeme 260 km/hod, ani by si clovek nevsimnul
Ovsem - v Nemecku a Rakousku je progresivni dan a stat stai nove koleje, opravuje nadrazi i silnice.
Pokud budeme trvat na rovne dani a pausal pro OSVC zajisti, ze z 600.000 Kc za rok se dan neplati a na doktora z minima, potom to zustane tak. Udajne 14 % OSVC plati dan, zbytek nic a Svarc system jim velmi pomaha. A pokud to vetsine naroda vyhovuje, je to o.k. a je zbytecne vest tyto diskuze. V Bulharsku take nevybiraji dane (rovna dan 10%), ale snad nemaji dojem, ze musi mit vsechno jako v Rakousku nebo Nemecku. A o to jde - vyrovnat se s tim.
stačilo by kdyby se toho tolik nerozkradlo
Pane Sůro palec nahoru Dnes opravdu objektivně napsaný článek....