Diskuze
České dráhy vyjely s railjety. Musí kvůli nim vymyslet nový ceník
Děkujeme za pochopení.
F64r13a92n72t51i68š53e41k 27K32a43b83r28h53e80l
II. třída je velké zklamání, co je platné, že je to nové, hezké, velkoprostorové, když se na sedačkách dvprůměrně rostlí lidé mačkají
smysl dává jen I. třída
L74i78b52o59r 36Z64a53v75ř82e80l
Pěkný,akorát mě v tom schází kupé,takže udělám vše abych s tímto pro mě dobytčákem jezdit nemusel. Chci mít relativní soukromí a klid při cestování na delší tratě a to velkoprostor nenabízí!
M92a87r78t14i37n 72M91u27r52c46i47n82a
Vieden-Praha za vyse 4 hodiny... na to radsej mohli kupit o 50 ojetin viac a sedem novych lokomotiv od Skodovky.
A44l79a72n 21Ř36e19p90k84a
Nemohli, zaprvé by se zase nadávalo, že kupují ojetiny :-D a zadruhé tu linku myslím provozují ve splupráci s OBB, takže jen tak něco si pořídit nemohli. A navíc Railjety nejedou jen do Vídně.
P51a71v40e47l 53B64l15a66ž29e20k
Tak nevim, rano z Brna jel Drak s obycejnymi vagony...
R84a37d73e18k 42J76a73n71a55t18a
Railjet jel dneska do Prahy na Fibichovi, z Prahy na Drakovi. Od zítřka na Drakovi v obou směrech.
O73l98d38ř63i41c93h 44J97a87n21e43č79e60k
Jo a ještě bych dodal, že ačkoliv se jízdní doba mezi Prahou a Vídní zkrátí téměř o půl hodiny, cestující mezi Prahou a Břeclaví to téměř nepozná
Neznám sice budoucí jízdní řád, ale z mé zkušenosti se dá zkrátit hlavně stání v Břeclavi, cesta mezi Břeclaví a Vídní a i průjezd samotnou Vídní - třikrát po 10 minutách
M92a98r31t57i41n 59O72p66l35o96c41k61ý
Souhlas, vždy když jezdím z Vidně tak to staví v Břeclavi klidně i přes dvacet minut, protože téměř vždy přijede dříve. Zbytečně. Taky když vyjíždí z Wien-Meidling tak staví před stanicí Simmering cca 15 minut kvůli průjezdu regionálních vlaků, taktéž zbytečně ale to se snad vyřeší po dostavbě Hauptbahnhof.
O20l19d35ř47i95c47h 64J63a81n21e51č42e76k
Vlaky se třemi třídami už dávno po českých kolejích (a za jízdné ČD) jezdí: EC Vindobona a Gustav Klimt vedená soupravami ÖBB business kupé mají :-) Ale ČD dosud nestálo za to se tím tarifně zabývat...
Je každopádně super (pro mě), že mezi Vídní a Grazem výrazně přibude spojů s přepravou jízdních kol. To railjety ÖBB nemají a to je strašný průšvih. Na druhou stranu jen 6 míst v business nic moc ;-)
M15a59r29t17i77n 18O76p14l76o80c19k21ý
Což o to, v Business stejně moc lidí cestovat nebude ono i v Rakousku to jezdí prázdné i po nedávném slevnění. Raději měli přidat víc míst v první třídě.
P29e42t21r 81V51i47n12t96r12l30í84k
nejlepší vlaky má asi Leo Expres, Regio Jet zklamal, ČD mají takový průměrný standard
P91e73t77r 26P77a80v57l87í79č35e10k
Tak to je velké mínus! Leo Expres se vzhledem nedostatku místa na dálkové spoje vůbec nehodí, jako příměstský vlak dobrý. Já preferuji Regio Jet, pohodlí a ochotný perzonál, nedám na žluté vlaky dopustit . . .
J52a58r56o88m64i56r 43M37a26r35e76s
Furt to jsou dobytcaky ve srovnani s tim co jezi treba v Anglii....
A14l52a80n 40Ř72e49p45k73a
No až bude cena jízdného jako v Anglii Všichni chtějí západní kvalitu, ale za východní ceny
A83d74a21m 56J84a43k97l
Super, ale kdy konečně přestanou jezdit ty žlutý mr*ky - (ne)vlaky Regionova a budou nahrazeny nějakými vlaky?
R87o98m10a61n 32P48o16l21á39č91e90k
Doporučuji řvát na svém kraji. Tam je šance, že zadupou a budou jezdit novější vlaky.
Jinak za současné jízdné nic lepšího nečekejte
P23e41t54r 86P56a91c34k24a
Překvapilo mě 4 sedačky vedle sebe v II. třídě. Šířka sedaček jak v letadle low cost aerolinií (17 palců?). Regiojet má ve starých rakouských vagonech napříč 3 sedačky a tak to mají ve II. třídě i moderní vagony ČD včetně Pendolina. To bude cestování jak s Air Transat (9 sedaček napříč v A330, ostatní mají 8 a i to je tragedie).
R34o44m46a17n 17P52o16l51á34č41e12k
4 sedačky v takovémhle uspořádání máte i v autobuse a navíc při pohledu na fotku to nevidím jako tragédii. Prostě "turistická" třída.
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Parní Albatros opraví soukromá firma. Třicet let ho pak bude moci provozovat
Největší z parních lokomotiv patřící Českým drahám se dočká opravy a bude opět moci na trať. Na...
Komora: Loni přibylo žadatelů o podporu, farmy se rozdělovaly účelově
Po loňském spuštění tzv. redistributivní platby, tedy dotace, při které se vyplácí 3 500 Kč na...
Zemřel nobelista a průkopník behaviorální ekonomie Daniel Kahneman
Ve věku 90 let zemřel izraelsko-americký psycholog Daniel Kahneman, který získal Nobelovu cenu za...
Dražší než Costa Concordia. Pojistné škody za Baltimore jdou do miliard dolarů
Zřícení mostu Francise Scotta Keye v americkém Baltimoru může podle analytiků stát pojišťovny...