Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sázel nelegálně na internetu. Dostal rekordní pokutu 850 tisíc korun

Stát potrestal sázejícího, který si k hazardu po internetu zvolil nelegální firmu. Za to, že sázel u společnosti, která k tomu neměla povolení, musí Ministerstvu financí zaplatit 850 tisíc korun. Je to zatím nejvyšší trest, který stát fyzické osobě za takové porušení norem vyměřil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z69d51e98n56ě15k 31P18í80c57h38a 4814663527693

Je to hnus a sprostota toho největšího totalitního kalibru.

+1/0
9.5.2014 14:01

J95o36s37e47f 98M71i59k53o93v83e16c 5257123688146

Státu nestačí, že nás okrádá na daních, potřebuje víc.

+1/0
8.5.2014 16:53

J73i71ř73í 25D69o23u77t57n92á21č 2770827487205

Počítám, že vysoudí po ČR miliony .... o takhle debilní pokutě jsem snad ještě ani neslyšel...

+1/0
8.5.2014 15:57

F40r30a29n71t15i91š33e61k 19M40o24r60a25v56e25c 8497884292

Jak muze nekdo zjistit ze sazim u zahranicni spolecnosti? Jedine tim, ze mi prijdou z jejiho uctu penize. Jaka to obrovska vyhoda, ze jsou dnes sluzby jako paypal, Skrill, WebMoney apod. Proste si penize napred poslu do elektronicke penezenky a az pak na bank. ucet. Nikdo na me nemuze, ikdybych vyhral miliardu.

0/0
8.5.2014 8:27

J43i63ř63í 86S53t95e76j80s21k61a42l 8112199968303

Na vás opravdu nikdo nemůže, protože jste chytrák.

0/0
8.5.2014 11:02

V42á52c32l57a43v 72Š36u72b22r77t 9897583738547

To vyvolává řadu otázek: 

1. proč by zrovna a jen kurzové loterie měly podléhat takovémuto omezení? Je to stejné, jako by se stát rozhodl, že určí, že si můžete koupit boty, či jakékoli jiné zboží, jen u jím zvolených prodejců...!!Rv 

2. je to asi jediný případ, kdy člověk může být sankcionován za to, že si koupí legální službu za své vlastní peníze. Dokonce ani při koupi drogy pro vlastní potřebu vám taková sankce nehrozí.

3. nejde o nic jiného, než o státem zaručený monopol. Ve hře tedy není žádný veřejný zájem, ale pouze soukromé zájmy lobbujících tuzemských sázkových firem!Tak bych se také hájil být tím sankcionovaným: uložená sankce nechrání žádný veřejný zájem; naopak hájí soukromé zájmy a porušuje rovnost občanů před zákonem. Napadl bych tedy nesoulad uvedeného zákona s ústavním pořádkem.

4. Pokud již stát takový zákon vydal, musí jeho dodržování vymáhat jinak. Pokud sankcionuje konečného spotřebitele, je to podobné, jako by zavedl clo, a místo pašeráků postihoval ty, kdo si pašované zboží nakonec koupí.

+6/0
7.5.2014 23:52

M28a82r19c35e50l 81P92a60v62l45í33k 7711944728149

lenže "štát" sa takto dávno správa - kto kúpi pašovaný, kradnutý, neoriginálny, ... tovar, je mu odňatý a zlodej mu peniaze nevráti.

0/0
8.5.2014 7:49
Foto

R74a49d71e58k 96P45o89l13i72c53k47ý 6171893511184

ale nedoistane pokutu

0/0
8.5.2014 17:30

J62i47ř12í 35S91t78e32j75s68k24a36l 8802899858343

Samozřejmě, že je tam veřejný zájem. Výběr daně, ne?

0/0
8.5.2014 11:01

V71á76c63l68a46v 38Š28u98b76r19t 9387783468807

To bych potom stejně musel chránit veřejný zájem a penalizovat jakýkoli nákup v zahraničí přes internet, či dokonce jakýkoli nákup od daňového rezidenta jiné země. To by bylo poněkud nesmyslné, zvlášť, když nás s tou jinou zemí (pokud je v EU) pojí jednotný vnitřní trh. Z toho lze vyvodit, že účelem toho ustanovení zákona není ochrana veřejného zájmu (výběru daní), jednoduše proto, že v jiných analogických případech tento zájem takto chráněn není, ale ochrana a podpora konkrétních soukromých subjektů, což je mimo jiné v rozporu s legislativou EU.

0/0
8.5.2014 15:04

J12i74ř13í 19S53t82e84j68s69k79a34l 8512739138433

Tak ještě jednou, úplně naposled. Pak mi samozřejmě někdo odpoví, že jsem blbec, protože on to ví nejlíp. Loterijní a kurzové sázky nejsou běžné podnikání, jako nákup a prodej skříní. Jsou povolovány jen určitým subjektům, za určitých podmínek, na omezenou dobu, a licence není nárokovatelná, dle zákona 202. A podobně to má ošetřená každý stát. V některých je to zakázáno úplně. Tudíž šermování "jednotným trhem" je scestné. Podobně ošetřené speciálním zákonem jsou komodity jako alkohol a tabák. Pokud byste zde také chtěl šermovat "jednotným trhem", postavte si v Linci na náměstí stoleček a zkuste tam do dutinek nacpávat cigarety. Budete rázem poučen, jak je ten trh jednotný. A to je naprosto analogický příklad.

0/0
8.5.2014 20:27

P69a63v10e27l 48K81u69r53a30l 5141794440470

Internetu bylo výrazně lépe když na něm stát žádnou legislativu nepraktikoval a zákony nikdo nevymáhal. 

Proč kruci každou svobodu kterou technologie přinese musí stát zničit a zregulovat?

0/0
9.5.2014 13:58

J35i25ř63í 10S85t93e65j49s33k71a45l 8132489128163

Ale to se opravdu nejedná o internet. Ale o peníze pro stát. Internet přeci nemůže simulovat jakési paralelní právo.

0/0
9.5.2014 14:04

P82a43v94e63l 25K64u16r55a38l 5611964980410

NA internetu žádná právo neexistovalo a není důvod ho tady zavádět. 

Bylo to konečně po dlouhé době svobodné médium než ho začli státy regulovat a oklešťovat.

0/0
12.5.2014 13:56

J31i82ř15í 73S48t47e43j53s26k34a64l 8782469938463

Proboha. Navrhuji toto pořadí: 1. Přečíst, 2. Zamyslet se, 3. Psát. Chyba je pokud použijete pouze bod 3. Ostatní kombinace možné jsou.

0/0
12.5.2014 14:28

S90t63a24n98i78s62l69a85v 18H25a29v82r28a69n 1351475885945

Ale hlavně nepodepisovat!!

0/0
13.5.2014 16:00

L34u28k50á66š 71W64i11l68d 5623654190407

Evropský soud, ale rozhodl jinak než tvrdíte. Stát může buď hazard úplně zakázat, ale pokud ho povoluje, tak ho musí za stejných nediskriminačních podmínek povolit i subjektům z jiných států EU.

+3/0
9.5.2014 16:41

J83i77ř70í 69S63t73e47j96s29k77a60l 8952959578293

Evropský soud nerozhodl o ničem. Jen konstatoval, že se naše legislativa liší. Jak vidíte, zákon 202 stále platí.

0/0
9.5.2014 18:12

V64á24c83l90a85v 75Š83u22b75r95t 9347913588977

Ano, konstatoval, že se liší a že by se lišit neměla. Náš stát místo aby se chytil za nos a uvedl zákonodárství do souladu s evropským právem, uděluje na základě odlišností drakonické pokuty.

Jedna věc je totiž regulace hazardu (jež kupodivu českému státu v mnohem závažnějších formách nevadí!), prodeje alkoholu a cigaret a druhá věc je rovný přístup ke všem poskytovatelům a výrobcům - ať jsou tuzemští, či zahraniční.

0/0
12.5.2014 14:25

J20i10ř13í 76S77t40e50j21s58k15a60l 8102909758553

Ano. Jste naprosto mimo mísu. Na novém zákonu se již dlouho pracuje. V důsledku různých lobby nedošlo ještě ke konsensu. Ostatní jsou nesmysly, takže nestojí za komentář.

0/0
12.5.2014 14:30

L66u53k70á23š 45N46o54v77á74k 1320645100655

Jak to mám chápat? Když budu sázet svoje peníze na nepovolených kasínech, tak mohu být pokutován?

0/0
7.5.2014 23:44

L94u73k39á81š 87Š98l18e77h56o28f28e27r 1773529655789

Pochopitelně. Když si půjdete vsadit třeba na nelegální psí zápas, také se dopouštíte porušení zákona.

+1/0
8.5.2014 0:27

J39i85ř84í 18K65o18c51u63r78e23k 6615654325388

Jistě. Takže až půjdete do obchodu, tak si napřed ověřte, zda má provozovatel zaplacíno u OSA a spol.

0/0
8.5.2014 14:36

M54i23c40h83a26l 83Ž75i78t22ň90á66k 9778204358510

A když si ke stejnému bookmakerovi půjdu vsadit na fotbal? Michate dvě věci.

+1/0
11.5.2014 11:11

J95a66n 92F88i98s44c46h79e91r 9104855310

Provozovatel dané služby bude tvrdit, že dodržuje zákony země, kde je registrován a nemůže ověřovat uživatele zda nejsou ze země, kde není něco podobného zakazováno. V podmínkách to může mít klidně napsané. Mohl by i do svých pravidel uvést, že lidé nesmí být občany ČR, ale to je jen formalita. Nic by to nezměnilo. Oni se tím jen jistí. Na ně ČR  nemůže. Uživatelé těchto služeb také vědí, že je takto okrádán stát, přesto si z nějakého důvodu myslí, že když jsou uživatelé služby, tak mají naprostou imunitu a mohou cokoli bez odpovědnosti. Jenže není pravda, že ty chybějící vybrané peníze nejsou nikoho a nikde nebudou chybět.

+1/0
7.5.2014 23:34

V75á12c73l46a52v 54Š28u73b15r85t 9937363808127

Zajímavé potom je, že mohou mít kdekoli reklamu na vlastně nelegální produkt... Také mi nedochází, proč jen oblast kurzových sázek má mít tento režim: vždyť to bych mohl o daňovém úniku mluvit u jakéhokoli nákupu od v zahraničí registrovaného prodejce.

0/0
8.5.2014 0:01

J60a72n 92F50i87s97c26h21e81r 9564685760

Nevím, jaká je teď situace, ale pamatuji si, že jednu dobu bylo zakázaný, aby tyto společnosti mohly mít svá loga na dresech profesionálních sportovců (placená reklama).

0/0
8.5.2014 0:18

V33á92c18l43a48v 83Š39u62b10r75t 9477543248327

Já se ještě musím zastavit u toho "okrádání" státu. Když si koupím třeba postel od německého výrobce, bude to také okrádání českého státu? Prý tím znevýhodním českého výrobce, který musí platit daně, jako by ten německý platit daň nemusel...?!8-o Já v tom nevidím rozdíl. Jediné, co vidím, je fakt, že český loterijní zákon odporuje pravidlům vnitřního trhu EU. Okrádáním státu a daňovým únikem by bylo, pokud by někdo zatajil nějaký příjem a vyhnul se zdanění; tedy třeba, kdyby česká sázkovka například nezdanila příjmy od zahraničních sázkařů.

0/0
8.5.2014 0:45

T91o60m46á19š 71H66o17l95u82b 2729856506212

o žádném okrádání státu jsem se nikde nedočetl. oni to hrajou přes to, že když si tvé dítě koupí přes net v zahraničí německou postel, tak těžko si vybuduje nějakou škodlivou závislost. Tuším naše sázkovky ( teda ty povolené ) to mají ošéfované, aby tam děti nemohly sázet a nestaly se z nich gembleři. Nebo nepřivedli rodiče na buben..

0/0
8.5.2014 9:06

T87o15m63a29s 26N77o74v31o34t65n70y 3471206958279

O gamblery samozřejmě vůbec nejde, jde jen o to, že se stát (a české sázkovky) mstí za to, že konkurence je úspěšnější. Kdo chce hrát si cestu stejně najde a když máme herny všude, tak nějaké internetové sázení je proti tomu nic, k tomu taky člověk potřebuje určité minimální znalosti a to komunita, která háže dávky do automatů, fakt nemá.

+1/0
8.5.2014 9:50

T12o84m34á48š 35H64o15l64u73b 2729846116682

je mi to jasné. Mi prostě vadí že se zase najde nějaký inteligent, který do toho tahá nějaké " okrádání státu "..Je mi také jasné že by Babiš chtěl ať se to prosází u nás. Ale holt když si to takhle zdůvodní tak co naděláš :-/

0/0
8.5.2014 10:56

L37u19k44á56š 96W71i50l57d 5453554310757

Myslíte si, že sázkovky jako bwin nebo William Hill, jejichž akcie se obchodují na prestižních burzách, nechávají sázet děti?

+1/0
8.5.2014 10:20

T48o11m67á94š 74H70o60l69u89b 2929976476472

tak je snad jasné, že sázení dětí je jen zdůvodnění toho zákazu sázení na nepovolených  ( u nás ) sázkovkách

0/0
8.5.2014 10:58

J24i55ř82í 49K89o56c41u75r16e92k 6245304245498

chybějící vybrané peníze nejsou nikoho a nikde nebudou chybět.

Ano, státním úředníkům na rozkrádání.

0/0
8.5.2014 14:38

I47r54e69n66a 38P13l71a86c63h47e69t97k11o33v40á 3784434210957

tak jestli je pravda co je v clanku, tak si pod sebou babis zacal rychle rezat vetev ;-€Rv

+2/0
7.5.2014 22:17

P18e81t26r 67N18o55v98á88k 8985429170

pan Babis ma jedinecnou prilezitost

RAZANTNE vystupovat proti jim drive kritizovanym dotacim  v EU  

a snazit se vsechny UPLATKY prejmenovane na DOTACE v EU spolu s podobne smyslejicimi zrusit !!!!!!

ALE obavam se ze zmenil na dotace nazor ... ;-€ 8-o ;-€  

jinak by asi nezakladal politickou stranu ...

0/0
7.5.2014 21:47

P52e73t60r 30N22o25v29á36k 8685439740

jako ze MILIARDARI si mohou delat co chteji  ale ostatni nesmeji ani prosazet sve vlastni penize ???

 

 8-o

 

Proč levice kamarádí s miliardáři a ničí střední třídu ??? !!

http://pavelkohout.blogspot.cz/2005/11/pro-levice-kamard-s-miliardi-ni-stedn.html

0/0
7.5.2014 21:32

P37e91t44r 78N90o54v18á45k 8375599120

btw:

pan Babiš ma jedinecnou moznost jim drive velmi krytizovane dotace v EU

snazit se MAXimalne omezit ci zcela zrusit  8-o  spolu s podobne smyslejicimi!!

A TO SE EU ale i CR naplni statni pokladna pokud se tyto TUNELY zastaviV

0/0
7.5.2014 21:49

V34í15t67ě31z86s61l20a39v 24B72o53c55h 6932955475796

Zajímalo by mě, jak je to s kurzovkama na bwinu nebo Hold´emem na Pokerstars ;-(

+1/0
7.5.2014 20:27

L20u25k58á17š 51Š61l42e54h34o32f38e64r 1533809635159

Přečtěte si jejich obchodní podmínky. Ani na jednom serveru nesmíte z ČR sázet.

0/0
7.5.2014 21:05

P57e50t49r 54N62o90v37á67k 8255399290

jako ze musi dotycny jit pres tunel (VPNku?)   

penize musi osobne slozit v zahranicni bance  

nebo musi dotycny radeji emigrovat?    

no pokud muze napr ze sousedni zeme sazet u techto spolecnosti kde by chtel

stacila by mu preshranicni turistika ALE kde to jsme?

+1/0
7.5.2014 21:35

L12u82k45á49š 82Š52l74e96h29o77f51e60r 1713729225969

Je to běžná praxe v řadě zemí, nevím proč vás to tak udivuje ;-)

0/0
8.5.2014 0:26

M63a32r55t85i42n 18V48y96s53k55o92c26i29l 3862908905210

Pak to chce mit kamarada na zastupitelskem urade, ten je ze zakona uzemim te zeme, ktera na danem urade pusobi, ne? ;-D

+1/0
7.5.2014 21:58

J42i39ř70í 87S82t55e21j78s82k43a36l 8162889778813

A to by vám stálo za ty dvě destiny rozdílu? Mśm pocit, že jsem se ocitl mezi hráči, kterí týdně vsadí minimálne milion. A přitom většina netuší o co jde.

0/−1
8.5.2014 11:09

M49a92r73t44i68n 53V85y92s44k48o95c36i58l 3572778415850

Nevsazim, nehraju poker, jde mi o princip, vadi? To mate blby.

0/0
8.5.2014 20:19

J59i48ř38í 42S51t19e80j76s43k17a59l 8742219908633

Mně to nevadí, proto to nemám blbý. Jenže vycházíte všichni z blbého principu. Myslel jsem spíš na osvětu.

0/−1
8.5.2014 20:20

M77a21r75e35k 23B56e31n67k56o 9459354484859

Vážený pane Babiš, až do dnešního dne jsem Vám fandil , ovšem po tomto nesmyslu doufám, že ty volby fakt nevyhrajete. To je jako by Vaše párky mohli jíst jen Češi a nemohli si koupit jiné protože by za to jinak dostali pokutu. Absolutně směšné jednání. Na Bwinu apod. vsází půl Česka, všichni dostanou pokutu 850 000 ?? Vlastně dobrý nápad jak naplnit státní pokladnu. A co když České sázkové kanceláře mi sázky nebudou brát ? Není to diskriminace, že si nemohu vsadit ? Co pak ? Pak jedině tyto zahraniční společnosti jsou možnost jak se o víkendu pobavit s nějakým tiketem. Děkujeme odejděte nebo udělejte konečně ten loterijní zákon co po Vás chce EU !!

+5/−1
7.5.2014 20:26

M50a55r50t48i49n 97S83v91o67b35o45d36a 5288330571

ten sazkar vyhral podobnou sumu (jakou dostal pokutu) , ktera mu pristala na uctu. A Babis prave chce zmenu zakona, aby prave lide mohli sazet u zahranicnich sazkovek.

+1/0
7.5.2014 20:33

A41n57d47r80e51j 27S39u37c79h81á95n26e69k 7935568808852

no to se asi moc dlouho z vyhry neradoval..

0/0
7.5.2014 21:06

V53á72c70l44a23v 38Š70u77b51r30t 9877953318297

Je-li to tak, pak je to snad ještě trapnější..Rv Já totiž při sebevětší snaze nějak nevidím ten daňový delikt, za který je ten sázkař sankcionován. Kdyby vyhrál u "povolené" sázkové kanceláře, také by žádnou daň z té výhry neplatil.

0/0
8.5.2014 0:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.